Mooi inderdaad, ik denk dat ik toch wel tot een uurtje of 2 blijf hangen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Mooi al die berichten aan het adres van Rudy en Kevin. (http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/347797)
Probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden, maar betwijfel of dat 04:00 zal zijn. Ik vind dat eerlijk gezegd wel erg laat. Zie wel even hoe het looptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, ik denk dat ik toch wel tot een uurtje of 2 blijf hangen.
ik blijf de hele show hangen, tot en met de allerlaatste plaat (welke toch wel zeker The Killers zal zijn...)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooi inderdaad, ik denk dat ik toch wel tot een uurtje of 2 blijf hangen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Probeer het ook zo lang mogelijk vol te houden, maar betwijfel of dat 04:00 zal zijn. Ik vind dat eerlijk gezegd wel erg laat. Zie wel even hoe het loopt.
Sowieso ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik blijf de hele show hangen, tot en met de allerlaatste plaat (welke toch wel zeker The Killers zal zijn...)
Als ik dat doe ben ik door mijn moeheid heen en kan ik niet meer slapen ben ik bang.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik blijf de hele show hangen, tot en met de allerlaatste plaat (welke toch wel zeker The Killers zal zijn...)
Dat heb ik dus gehad met die Paul de Leeuw marathon van half 9 s'avonds tot half 9 s'ochtends gekeken daarna wou ik nog een paar uur slapen wat dus niet lukte die zondagmiddag voelde ik met net bezopen en helemaal kapotquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als ik dat doe ben ik door mijn moeheid heen en kan ik niet meer slapen ben ik bang.
Kun je dan niet beter aan de koffie gaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Sowieso ik ook
Even een paar biertjes pakken straks, anders lukt het niet
Hele Zaterdag naar de klote als ik dat zou doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
En dan ekdom ook nog meepakken, en dan slapen
Heb er ook wel rekening mee gehouden door veel bier en cola te scoren. Verder chips en kaasblokjes + mosterdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Sowieso ik ook
Even een paar biertjes pakken straks, anders lukt het niet
Dat issie bij mij toch welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hele Zaterdag naar de klote als ik dat zou doen.
En ik moet morgen om klokslag 13.45 weer topfit op de bank kunnen liggen want dan moet Arsenal. Dus niet klagen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik moet dus morgen en zondag werken
Ik heb dus niks in huis behalve ranjaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er ook wel rekening mee gehouden door veel bier en cola te scoren. Verder chips en kaasblokjes + mosterd.
Wait whut? OOh, de giel urenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef hole1988 het volgende:
de laatste uren (volgen TT begint het al om 0:50) zijn op NED3 te zien dus ook automatisch op UG.
Je krijgt straks visite om 22.00, ik vind je huis wel want bij jou staat de radio toch op one louderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er ook wel rekening mee gehouden door veel bier en cola te scoren. Verder chips en kaasblokjes + mosterd.
World Hold On !
Dussssssssssssquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En ik moet morgen om klokslag 13.45 weer topfit op de bank kunnen liggen want dan moet Arsenal. Dus niet klagen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |