Oh dat is wel tof !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:49 schreef hole1988 het volgende:
de laatste uren (volgen TT begint het al om 0:50) zijn op NED3 te zien dus ook automatisch op UG.
Ok, weet er alles van dat werken in het weekend bagger is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee hoor, 12u pas.
Maar wel tweede dag, dus best vermoeiend.
THE ARSENAAAAAALLLLLLLLquote:
Ach, vind t eigenlijk niet zo erg hoor. Het enige wat jammer is, is dat iedereen zo happy is op vrijdagavond dat t weekend isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ok, weet er alles van dat werken in het weekend bagger is.
Hij was al klaar, om exact te zijn alleen de laatste 7 noten nogquote:
Koffiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter aan de koffie gaan?
ook die hoor je te draaienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was al klaar, om exact te zijn alleen de laatste 7 noten nog
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
"Do you wanna, do you wanna, do you wanna make loooooove to me?"
The Kooks hebben echt geile nummers
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
"Do you wanna, do you wanna, do you wanna make loooooove to me?"
The Kooks hebben echt te geile nummers
Vrouwenquote:
Sukkel... dat woord wordt echt te weinig gebruikt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Frits trouwens een toffe gast, terwijl ik eigenlijk dacht dat het een enorme sukkel was
idd toffe gast, maar hij maakt wel k*t programma'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind Frits trouwens een toffe gast, terwijl ik eigenlijk dacht dat het een enorme sukkel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |