of je moet zo slim zijn als mijn ouders en de antenne er af rijden en zo alleen nog maar radio 1 vaag kunnen ontvangenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Janneke een autoradio hebben die alleen AM-zenders kan ontvangen?
Aaah dat is jammer !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En goed gezelschap neem ik aan
Punt is dat het een klein eindje rijden is en ik geen 3FM kan ontvangen in mn auto
Winterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Angstaanjagend snel donker wordt het tegenwoordigIk krijg al een winterdepressie als ik eraan denk...
quote:
Ah, tijd voor wekenlange sneeuwstormen en gigantische files door glijdende auto's? De vorige keer lijkt nog maar zo kort terug...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
Angstaanjagend snel donker wordt het tegenwoordigIk krijg al een winterdepressie als ik eraan denk...
Dat gaat over een president van Amerika toen ie al oud wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
Old White Lincoln
Gaat dit nummer nou over:
http://www.lincvolt.com/
van Neil Young of niet![]()
Het zou wel kunnen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Janneke een autoradio hebben die alleen AM-zenders kan ontvangen?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat gaat over een president van Amerika toen ie al oud was
Hier lag volgens mij in maart nog sneeuw dus zolang geleden is dat ook nog nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, tijd voor wekenlange sneeuwstormen en gigantische files door glijdende auto's? De vorige keer lijkt nog maar zo kort terug...
voor mn gevoel duurt de winter altijd 3x zo lang als de zomer, helaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, tijd voor wekenlange sneeuwstormen en gigantische files door glijdende auto's? De vorige keer lijkt nog maar zo kort terug...
Stenders met vrijheid is het leukstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef themauster het volgende:
[..]
klopt en hij draait een lijstje maar dan niet als standaard hitlijstjes ben benieuwd. Jammer dat Rudy stopt maar Stenders op de late avond is ook niet verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |