Oh die.quote:
Volgens mij zag ik ergens wat screenshots van de Powned-site en daar stond dat 's avonds vooral requests wordt, 's middags dus niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk eerder om 14.00 daar is Jelmer bij s'avonds geloof ik niet
klopt en hij draait een lijstje maar dan niet als standaard hitlijstjes ben benieuwd. Jammer dat Rudy stopt maar Stenders op de late avond is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ergens wat screenshots van de Powned-site en daar stond dat 's avonds vooral requests wordt, 's middags dus niet.
Dus dan kan je rare platen aanvragen.
Maar dan heb je wel erg bijzondere kaasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groningen was t he?
Toch een beetje ver voor een paar blokkies kaas...
En goed gezelschap neem ik aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel erg bijzondere kaas
hoezo kan dat nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En goed gezelschap neem ik aan
Punt is dat het een klein eindje rijden is en ik geen 3FM kan ontvangen in mn auto
Angstaanjagend snel donker wordt het tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef Sirolf het volgende:
Het is in die paar weken trouwens al best donker geworden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |