Hij past daar echt perfect vind ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het al jaren geroepen (nuja, sinds bekend werd dat ie weg ging) DER RUDY komt bij 3v12
Ben benieuwd of ze een bepaalde kleur nemen, denk aan wit, of iets andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef Sirolf het volgende:
De laatste keer het NPS-logo op de webcam...
Vanaf volgende week zien we DIT:
[ afbeelding ]
jaja, alleen maar onze favoriete platen van de afgelopen 5 jaar!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef Evertjan het volgende:
als dit een voorbode is voor wat er nog gaat komen Wordt het een prachtnacht!!!
Kevin !quote:
04.00 uurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef themauster het volgende:
dit wordt denk ik wel tot 2 uur luisteren voor mij
Mietjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister niet lang dan tot 1 uurMorgenochtend 9 uur weer sporten..
Moet naar mijn schoonouders morgenochtend dus om 2 uur ga ik wel slapenquote:
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen. Dan nam ik je mee, bijna elke dagquote:
Echt een lief liedjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen. Dan nam ik je mee, bijna elke dag![]()
en tijdens een test kwam er ook "RUDY en KEVIN zijn op zoek naar een baan help ze" er onder te staanquote:
Om 9u sporten... hoe veel slaap heb je nodig man?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister niet lang dan tot 1 uurMorgenochtend 9 uur weer sporten..
Die is zo gruwlijk hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
Robyn, als ze nu ook nog die hit met Röyksopp gaan draaien ben ik echt happy
Ik slaap altijd minimaal 7 uurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Om 9u sporten... hoe veel slaap heb je nodig man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |