thx, topic is dichtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef moussie het volgende:
de spammer is er weer .. voormalig klaas24
Onze Stem opinie: De PVV is Hamas niet
zie dat ze beide van 20.32 uur zijn... deze stonden echter geen reacties in?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Arcee het volgende:
Anton Gesink overleden
Waarom werd het eerste topic in NWS hierover gesloten? Per ongeluk, denk ik dan?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:00 schreef Biogarde het volgende:
DeParo schiet weer door. Weg weer.
Waarop Yvonne het onderste corrigeert met:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef Biogarde het volgende:
Kees22 idem. 48 uur.
Nu zal iedere user wel eens over de schreef gaan, maar waarom Kees22 in de kliko is gegooid?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:49 schreef yvonne het volgende:
Kliko, dit soort mensen is niet welkom hier.
Is al gedaan door een modquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef themauster het volgende:
Appie Baantjer overleden.
Baantjes moet Baantjer zijn
Donequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee mannen opgepakt op Schiphol wegens terrorisme
Typfoutje in de titel: moet 'terrorisme' zijn.
Voor informarie over bans moeten jullie niet bij de mods zijn (gaan wij niet over) Je kan uiteraard naar forum@fok.nl mailenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:03 schreef Boldface het volgende:
Ik ga mijn vraag hier maar posten, aangezien het om een user gaat die hier regelmatig post en ook zijn laatste posts hier heeft gemaakt, namelijk Kees22.
In het banmeldtopic lees ik tot mijn grote verbazing:
[..]
[..]
Waarop Yvonne het onderste corrigeert met:
[..]
Nu zal iedere user wel eens over de schreef gaan, maar waarom Kees22 in de kliko is gegooid?
Zo extreem is zijn postgedrag door de jaren heen toch niet geweest? Kees22 staat bij mij bekend als een doodgewone user, niet als één of andere extremist of troll (waarvan er velen ongestraft fora als NWS kunnen vervuilen).
Nee, die moeite bespaar ik me, omdat ik het antwoord al wel zo ongeveer weet. Ik vind eigenlijk dat NWS-mods wel wat meer voor de eigen users mogen opkomen richting admins. Zeker bij iemand als Kees22, die inhoudelijk genoeg zinnigs heeft toegevoegd aan fora als NWS en POL.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:50 schreef paddy het volgende:
Voor informarie over bans moeten jullie niet bij de mods zijn (gaan wij niet over) Je kan uiteraard naar forum@fok.nl mailen![]()
Dank jequote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef nattermann het volgende:
Babylijkjes (3) gevonden in Geleen
Kan de TT misschien aangepast worden? Zijn nog twee baby's aangetroffen...
Heeft een medemod al geslotenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef Omnifacer het volgende:
Informatiepogingen VVD, CDA, PVV gestrand
Kan dicht, dubbel
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:33 schreef Nielsch het volgende:
terecht, oprotten met die gore landdieven! als er iemand land komt bezetten op mijn erf, kan ie ook een kogel verwachten. voor joodse kolonisten dieven moet dit niet anders zijn.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:03 schreef Nielsch het volgende:
Die zogenaamde kolonisten zijn in de meeste gevallen gore haatdragende dieven die absoluut niet onderdoen voor de Duitsers die in de jaren '30 en '40 van de vorige eeuw de huizen en bezittingen van Joden kwamen overnemen.
De bovenstaande posts lijken me niet bepaald verantwoord op dit forum!!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:47 schreef Gklasse het volgende:
Ik heb totaal geen medelijden met de kolonisten, afknallen die ratten
Voor een OP zijn dit soort subjectieve filmpjes nou niet bepaald een toevoeging dunkt me?!?!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef HAKIM_1988 het volgende:
In de nasleep van de recente aanval door Palestijnen op kolonisten - waarbij vier pax - omkwamen, heeft een woordvoerder van de politieke tak van Hamas inmiddels gereageerd. Volgens hem zijn de kolonisten per definitie een legitiem doelwit, omdat ze inmiddels zijn uitgegroeid tot een klein reserveleger die -gesteund door het Israelisch regime - steeds meer Palestijns land bezet.
Netanyahu heeft de kolonisten verzocht om zich te houden aan de wet. Dat is best grappig, gezien elke willekeurige bezetting van het genoemde land indruist tegen internationale wetgeving en laat het nou de Israelische overheid zijn die deze kolonisten steunt met geld, wapens en bescherming.
[..]
Even voor de duidelijkheid. Dit zijn dus die kolonisten. edit: waardeoordeel
Welk stalkgedrag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik klaag niet gauw in FB over users maar begin die Fortune_Cookie inmiddels met zijn stalkgedrag erg vervelend worden.
Met linkjes wordt het handiger zoekenquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik klaag niet gauw in FB over users maar begin die Fortune_Cookie inmiddels met zijn stalkgedrag erg vervelend worden.
Neemt niet weg dat jij gewoon kapt met dat persoonlijke gesneer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welk stalkgedrag.
Dit vrouwmensch leidt aan ernstige waanideeen zeg ik U!
Het gaat mij niet om het behandelen maar het vervelende is dat wat ik ook plaats in NWS die vent mij achtervolgt met persoonlijke aanvallen. Ook als er geen enkele reden of aanleiding daartoe is, is hij steevast van de partij wat hij nu de laatste maanden doet. Ik had al een tijd niet meer gepost in NWS alleen al door zijn treitergedrag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Met linkjes wordt het handiger zoeken![]()
Maar met een beetje nuance in je eigen posts voorkom je wel een zooi ellende. En dan heb ik het niet over censuur, maar bepaalde opmerkingen zorgen er wel voor dat je zo behandeld wordt. En ik snap dat je je eigen mening wilt ventileren, dat is je goed recht, maar dat kan ook anders![]()
[..]
Neemt niet weg dat jij gewoon kapt met dat persoonlijke gesneer.
je laat je toch niet door zo'n miezerige, linkse klapmongool wegjagen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maargoed, ik ben weer weg uit NWS hoor.
Het zou toch handiger zijn wanneer je het wel meldde. Desnoods via een TR. Kunnen we bekijken of we die posts gewoon weghalen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het behandelen maar het vervelende is dat wat ik ook plaats in NWS die vent mij achtervolgt met persoonlijke aanvallen. Ook als er geen enkele reden of aanleiding daartoe is, is hij steevast van de partij wat hij nu de laatste maanden doet. Ik had al een tijd niet meer gepost in NWS alleen al door zijn treitergedrag.
Maargoed, ik ben weer weg uit NWS hoor.
De reacties die erop wijzen zijn genote met melding. Dus aan jou de vraag op te houden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welk stalkgedrag.
Dit vrouwmensch leidt aan ernstige waanideeen zeg ik U!
In tweevoud zelfs!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Het zou toch handiger zijn wanneer je het wel meldde. Desnoods via een TR. Kunnen we bekijken of we die posts gewoon weghalen.
En laat je vooral niet wegjagen.
Nee, ik laat mij niet wegjagen maar ben ook niet SM ingesteld dat ik behoefte heb aan zijn veelvuldige persoonlijke aanvallen en afzeikerij. Als ik blijf posten draait het op een ban voor mij uit, een bepaalde FA kennende.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je laat je toch niet door zo'n miezerige, linkse klapmongool wegjagen!
Nogmaals, ik klaag niet gauw over users want ik plaag ook weleens en incasseer daarom ook veel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Het zou toch handiger zijn wanneer je het wel meldde. Desnoods via een TR. Kunnen we bekijken of we die posts gewoon weghalen.
Zie mijn reactie aan zoalshetis.quote:En laat je vooral niet wegjagen.
En welke zijn dat exact? Wel zo handig om te weten waar ik precies mee moet ophouden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:55 schreef paddy het volgende:
[..]
De reacties die erop wijzen zijn genote met melding. Dus aan jou de vraag op te houden.
Ik dacht dat jij die posts weggehaald hadquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In tweevoud zelfs!
edit: gauw editten he padsels
In elke post totaal niet op he bericht ingaan, maar daarentegen alleen maar jouw mening over de user posten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En welke zijn dat exact? Wel zo handig om te weten waar ik precies mee moet ophouden.
True, had ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die posts weggehaald had
dubbel zien .. op dit uur .. frutsel tochquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
True, had ik ook
maar ik doelde op jouw post hier, want ik zag jouw post hier twee keer
Mwah... Okee. Ik zal het voortaan alleen op de posts betrekken waar ik op reageer. Dat zal geen enkele moeite kosten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:51 schreef paddy het volgende:
[..]
In elke post totaal niet op he bericht ingaan, maar daarentegen alleen maar jouw mening over de user posten.
Sorry, maar deze post van user deduitsehelm is volgens mij niet in lijn met de huisregel 'doe normaal'. Hij heeft trouwens wel meer van dit soort uitspraken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef deduitsehelm het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe vals en hard je kind zond/schreeuwde wil het door in-ears heen komen...
heel grappig hoor je kutkind door te laten bleren in een bus.
zowel jou als je kutkind met de tandjes tegen het raam aan meppen totdat jullie bewusteloos zijn
Ik dat topic eerder reporten vanwege asociaal scheldende mensenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:32 schreef Boekenwurm het volgende:
Media spin op 9de herdenkingsdag van de aanslagen van 911
Verkeerde forum.
Weet niet of je het doorhebt, maar je zit zelf steeds "dombo" te roepen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik dat topic eerder reporten vanwege asociaal scheldende mensen
Ik roep het niet, ik houd een spiegel voor.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet niet of je het doorhebt, maar je zit zelf steeds "dombo" te roepen.
En helemaal mee eens: verkeerde subforum.
driedubbel somsquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef moussie het volgende:
[..]
dubbel zien .. op dit uur .. frutsel toch
is al een heel tijdje wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sorry, maar deze post van user deduitsehelm is volgens mij niet in lijn met de huisregel 'doe normaal'. Hij heeft trouwens wel meer van dit soort uitspraken.
Amerikaans restaurant weigert huilende baby's
Gewoon slotje... genoeg andere topicsquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:32 schreef Boekenwurm het volgende:
Media spin op 9de herdenkingsdag van de aanslagen van 911
Verkeerde forum.
Is aangepastquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Poolse gastarbeiders willen blijven
Graag 'willen' aan de TT toevoegen om in overeenstemming te blijven met het bericht in de OP.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zouden ze wel eens moeten doen...
thanksquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:28 schreef Frutsel het volgende:
Ik zie toch heel veel modreacties hierboven... maar voor de goeie order en omdat jij het zo lief vraagt
[..]
driedubbel soms![]()
[..]
is al een heel tijdje weg
[..]
Gewoon slotje... genoeg andere topics
[..]
Is aangepast
[..]
soms ben je best geinig, wist je dat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:22 schreef Nielsch het volgende:
Reageren hier uberhaupt wel eens mods?
heel soms danquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
soms ben je best geinig, wist je dat?
ja, de humor spat er niet bepaald vanaf. maar zo heel soms is het, waarschijnlijk onbedoeld, erg geestig.quote:
Gelukkig hebben wij jou nog! Doe nog eens een grapje maken, dan kunnen we schuddebuiken van het lachen pipo dat je bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, de humor spat er niet bepaald vanaf. maar zo heel soms is het, waarschijnlijk onbedoeld, erg geestig.
Ik kom nooit in SC. Bovendien ben ik geen mod.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:45 schreef Frutsel het volgende:
Ja en doe dat dan hier
[NWS SC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze bril
@Nielsch
daar worden trouwens ook vragen gesteld en dan zie ik jou ook niet reageren
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij jou nog! Doe nog eens een grapje maken, dan kunnen we schuddebuiken van het lachen pipo dat je bent.
Ik zie geen note vanuit NWS, dus waar heb jij het overquote:Op zondag 12 september 2010 10:48 schreef mschol het volgende:
fok is diep gezonken, een ongezouten mening wordt niet meer getolereerd, je moet hokjesdenken (en vooral praten) om nog iets als een mening te kunnen geven...
en vervolgens krijg je een note... hoe zielig..
fok is echt gedaald tot politiek correct forum..
bedankt voor het meldenquote:Op zondag 12 september 2010 10:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Doodsverwensing door Nielsch, in dit topic:
Geen post door personeelsgebrek
Ach... Voorheen werden mensen nog geband als ze net als jij begonnen over 'WOII-oplossingen' voor bevolkingsgroepen. Jij bent er niet eens voor genote dus zoveel valt er niet te klagen toch?quote:Op zondag 12 september 2010 10:48 schreef mschol het volgende:
fok is diep gezonken, een ongezouten mening wordt niet meer getolereerd, je moet hokjesdenken (en vooral praten) om nog iets als een mening te kunnen geven...
en vervolgens krijg je een note... hoe zielig..
fok is echt gedaald tot politiek correct forum..
Het klopt niet. Achteraf is er een note gezet vanuit NWS, maar door een FA. Ik zat naar de namen van mijn medemods te zoekenquote:Op maandag 13 september 2010 06:12 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ach... Voorheen werden mensen nog geband als ze net als jij begonnen over 'WOII-oplossingen' voor bevolkingsgroepen. Jij bent er niet eens voor genote dus zoveel valt er niet te klagen toch?
Done. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 13 september 2010 14:38 schreef DeTolk het volgende:
Man schiet directeur Parteon neer
Graag steekt aanpassen naar schiet.
Dank
Dank - weggehaald - niets met topic van doenquote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef Dagonet het volgende:
Geoffrey J. krijgt 12 jaar cel voor verkrachten van 9 jarige
Troll.
Ik hou best van een pittige discussie, maar iemand voor kankerlijer uitmaken, vind ik wel ver gaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:49 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat is voor jou de vraag omdat je totaal geen verstand hebt van economie. Ga je mijn eerdere vraag nog beantwoorden vies kankermannetje dat je bent?
Wat moet het nu zijn dan? Berichten die ik vandaag lees gaan nog steeds over de directeur die gewond is geraakt bij dat incident?quote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
Man schiet directeur Parteon neer
tt moet ff anders, nu blijkt dat het gewoon om een ordinaire medewerker te gaan...
Is inmiddels weg. Dat doen we dus idd niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik hou best van een pittige discussie, maar iemand voor kankerlijer uitmaken, vind ik wel ver gaan.
Het is ook weinig inhoudelijk, mi.
medewerker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wat moet het nu zijn dan? Berichten die ik vandaag lees gaan nog steeds over de directeur die gewond is geraakt bij dat incident?
[..]
Is inmiddels weg. Dat doen we dus idd niet.
ken het probleem, dit lijkt te liggen aan de oude layout.. (aangezien het in de baggerlayout wel goedgaatquote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet waar het aan ligt. ik reageer in een bepaald topic. krijg geen foutmelding. post verschijnt niet in topic. maar mijn naam staat wel in de kolom van de laatste post... vreemd.
Kan je misschien zeggen welk topic?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet waar het aan ligt. ik reageer in een bepaald topic. krijg geen foutmelding. post verschijnt niet in topic. maar mijn naam staat wel in de kolom van de laatste post... vreemd.
in dat topic waar jongeren de tram bekogelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 02:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan je misschien zeggen welk topic?
Ga het aankaarten. Weet je nog ongeveer hoe laat je die post plaatste?quote:Op donderdag 16 september 2010 07:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat topic waar jongeren de tram bekogelen.
ja, want als ik een andere layout kies, zoals door een user geopperd werd, dan zie ik inderdaad mijn posts wel. tijd klopt dan alleen niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Ga het aankaarten. Weet je nog ongeveer hoe laat je die post plaatste?
Ik heb het achter aangegevenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, want als ik een andere layout kies, zoals door een user geopperd werd, dan zie ik inderdaad mijn posts wel. tijd klopt dan alleen niet.
post was op woensdag 15 sept 18:06
Een beetje?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:13 schreef Pool het volgende:
Hirsch Ballin is bevriend met zeden en geweldsplegers is een beetje ontspoord, dankzij debiliteit aan de zijde van TS.
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, want als ik een andere layout kies, zoals door een user geopperd werd, dan zie ik inderdaad mijn posts wel. tijd klopt dan alleen niet.
post was op woensdag 15 sept 18:06
op alle plekken waar ik een computer gebruik is het toch echt allemaal erg legaal geïnstalleerd.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je zult wel een illegale versie van windows gebruiken, dan moet je ook niet piepen.
Dank voor je steun, dat komt naar mijn idee te weinig voor op Fok.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:03 schreef Boldface het volgende:
Ik ga mijn vraag hier maar posten, aangezien het om een user gaat die hier regelmatig post en ook zijn laatste posts hier heeft gemaakt, namelijk Kees22.
In het banmeldtopic lees ik tot mijn grote verbazing:
[..]
[..]
Waarop Yvonne het onderste corrigeert met:
[..]
Nu zal iedere user wel eens over de schreef gaan, maar waarom Kees22 in de kliko is gegooid?
Zo extreem is zijn postgedrag door de jaren heen toch niet geweest? Kees22 staat bij mij bekend als een doodgewone user, niet als één of andere extremist of troll (waarvan er velen ongestraft fora als NWS kunnen vervuilen).
Nee, dat ben ik met je eens.quote:
onz.quote:Op zondag 19 september 2010 00:41 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik met je eens.
Maar waar dan wel?
Laat ik maar denken dat dit een troll..quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt een afkeer van het christendom, maar een grote liefde voor de islam. Ik kan daar eigenlijk maar een conclusie uit trekken.
De vraag waarom het wekenlang heeft moeten duren voordat Kees22 unbanned is, is anders best legitiem. Net als de vraag waarom hij überhaupt zo zwaar gestraft is.quote:Op zondag 19 september 2010 00:36 schreef sp3c het volgende:
feedback is hier niet de plek voor
Dat kan maar dan nog is het NWS-FB-topic daar niet de plaats voor.quote:Op zondag 19 september 2010 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vraag waarom het wekenlang heeft moeten duren voordat Kees22 unbanned is, is anders best legitiem. Net als de vraag waarom hij überhaupt zo zwaar gestraft is.
Nee, aangezien bans niet besproken worden (dus niet alleen niet op het forum, maar niet).quote:Op zondag 19 september 2010 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vraag waarom het wekenlang heeft moeten duren voordat Kees22 unbanned is, is anders best legitiem. Net als de vraag waarom hij überhaupt zo zwaar gestraft is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |