http://nos.nl/artikel/185(...)t-tegen-de-paus.htmlquote:Scotland Yard: geen complot tegen de paus
De zes mannen die gisteren rond het pausbezoek werden opgepakt hadden geen plannen voor een terreuraanslag. Dat hebben bronnen binnen Scotland Yard tegen de Britse omroep BBC gezegd.
De zes arrestanten zijn straatvegers en werken voor een schoonmaakbedrijf in Londen. In de pers is gemeld dat het Algerijnen zijn. De zes zijn urenlang ondervraagd door rechercheurs van Scotland Yard, maar uit de verhoren zou zijn gebleken dat er geen substantiële dreiging was.
Grappen
Het verhaal gaat dat de zes mannen in de kantine grappen maakten over een aanslag op de paus. Daarop werd de politie ingeschakeld en werden de zes opgepakt.
De mannen kunnen nog tot zondagochtend worden vastgehouden; dan moet de rechter beslissen over eventuele verlenging van de detentie.
Nee ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ken je die ene van 6 Algerijnen die de Paus wilden opblazen?
yip.. die kennen we.... veel voorkomendequote:
En je hyprocisie ook, gezien de moreel superieure rol die je hier jezelf graag toekent.quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik dit helemaal niet erg vind....
Mijn afkeer voor strenge religie is wel erg groot blijkbaar.
Ja, dat is wel een beetje ziek inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb een hekel aan de paus ja, dat blijkt uit mijn post.quote:Op zondag 19 september 2010 11:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En je hyprocisie ook, gezien de moreel superieure rol die je hier jezelf graag toekent.
En martelen. En moskeeën verbieden. Keihard Aanpakken!quote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zou ze voor de zekerheid het land uitzetten!
hun misdaad is ...... ?quote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zou ze voor de zekerheid het land uitzetten!
Ach daar hebben wel vaker mensen last van.quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
niets mis mee toch voor deze soort monsters?quote:Op zondag 19 september 2010 12:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ach daar hebben wel vaker mensen last van.
Bijvoorbeeld de islamofoob die maar al te graag allerlei rare straffen uit delen van de Islamitische wereld in Nederland wil toepassen. Dan heb je gewoon een gigantische plaat voor je kop
Dat is niet waar. Je hebt een afkeer van het christendom, maar een grote liefde voor de islam. Ik kan daar eigenlijk maar een conclusie uit trekken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij is Ahmadinejad ?quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt een afkeer van het christendom, maar een grote liefde voor de islam. Ik kan daar eigenlijk maar een conclusie uit trekken.
Oh mijn God.....laat dit een trollpost zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt een afkeer van het christendom, maar een grote liefde voor de islam. Ik kan daar eigenlijk maar een conclusie uit trekken.
Het niet erg vinden als het gebeurt is natuurlijk nog wel wat anders dan willen dat het gebeurt. Verschil tussen de islamofoob en mij is dat ik het met alle strenge religies heb.quote:Op zondag 19 september 2010 12:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ach daar hebben wel vaker mensen last van.
Bijvoorbeeld de islamofoob die maar al te graag allerlei rare straffen uit delen van de Islamitische wereld in Nederland wil toepassen. Dan heb je gewoon een gigantische plaat voor je kop
Valt niet uit te sluiten. Hitler kan ook (Handscharrdivisie!), of gewoon Anja Meulenbelt.quote:
Ik ben bloedserieus. Wat is je geloof als ik vragen mag?quote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh mijn God.....laat dit een trollpost zijn.
Atheïst.quote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Wat is je geloof als ik vragen mag?
Laat ik maar denken dat dit een troll..quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je kan het zo uitleggen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat geen geloof.
Ik bedien mij idd geregeld van retorische trucjes, maar ik snap oprecht niet dat iemand die openlijke haat tov het christendom tentoonspreidt, in tal van andere topics het voor de evenzeer dubieuze islam moet opnemen. Daar wringt iets...quote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Laat ik maar denken dat dit een troll..
Willen de modjes deze user eens aanspreken op zijn saboteren van topics ?
Maar vooruit....... mocht je dit oprecht menen dan ben je ook oprecht bereid die grote liefde van de user uit te leggen..
Ik ben er voor in therapie. Van mijn psych mag ik me niet teveel bezig houden met zaken waar de PvdA bij betrokken is, maar de therapie is nog niet erg aangeslagen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef IHVK het volgende:
Sachertote, gaat alles nog wel goed?
Teveel trollen duidt op een ontevreden/ongelukkige gemoedstoestand
Ik heb geen haat voor het christendom. Misschien dat je de nuance van 'strenge' religies hebt gemist. En de reden dat ik het dan opneem voor de islam is niet omdat ik het een fijne religie vind, integendeel. Maar ik vind het ook niet persé een ergere religie dan de mensen van de SGP die we hier kennen. Komt nog bij dat het meeste moslimgebash hier op fok niet om de juiste redenen is, dus dan ga ik er wel tegenin ja.quote:Op zondag 19 september 2010 13:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik bedien mij idd geregeld van retorische trucjes, maar ik snap oprecht niet dat iemand die openlijke haat tov het christendom tentoonspreidt, in tal van andere topics het voor de evenzeer dubieuze islam moet opnemen. Daar wringt iets...
Ok, maar ik zie jou veel feller reageren op christenen dan op moslims. Waarom is dat?!quote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan het zo uitleggen.
Ik ben dan ook ongelovig (=atheïst), dus dan is het moeilijk om jou te vertellen wat ik geloof, niet?
Omdat ik graag tegenwicht bied.quote:Op zondag 19 september 2010 13:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ok, maar ik zie jou veel feller reageren op christenen dan op moslims. Waarom is dat?!
Omdat de christenen onderdrukkers zijn, moslims worden onderdrukt als het aan führer Wilders ligt.quote:Op zondag 19 september 2010 13:17 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ok, maar ik zie jou veel feller reageren op christenen dan op moslims. Waarom is dat?!
Dat wist ik eigenlijk wel, maar ik vind dat raar. Ik lever zelf gelijkelijk kritiek op dingen die niet deugen. Moslims zijn geen zieligerds die je beschermig behoeven, ze kunnen heus wel voor zichzelf opkomen. Een wat meer volwassen benadering.quote:Op zondag 19 september 2010 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik graag tegenwicht bied.
quote:Op zondag 19 september 2010 13:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben er voor in therapie. Van mijn psych mag ik me niet teveel bezig houden met zaken waar de PvdA bij betrokken is, maar de therapie is nog niet erg aangeslagen.
Mocht ik een keer last krijgen van moslims i.p.v. de christenen waar ik al last van heb, dan zal ik zeker kritiek leveren. Nu vind ik het nergens voor nodig.quote:Op zondag 19 september 2010 13:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat wist ik eigenlijk wel, maar ik vind dat raar. Ik lever zelf gelijkelijk kritiek op dingen die niet deugen. Moslims zijn geen zieligerds die je beschermig behoeven, ze kunnen heus wel voor zichzelf opkomen. Een wat meer volwassen benadering.
quote:Op zondag 19 september 2010 13:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben er voor in therapie. Van mijn psych mag ik me niet teveel bezig houden met zaken waar de PvdA bij betrokken is, maar de therapie is nog niet erg aangeslagen.
“I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ.”quote:Op zondag 19 september 2010 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Christendom heeft nu toch een stuk meer invloed in ons land dan de islam.
Your point being?quote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef Poncke_Princen het volgende:
[..]
“I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ.”
-Gandhi
The sayings of Muhammad are a treasure of wisdom, not only for Muslims but for all of mankind.
-Gandhi
Allemaal? Behalve het geloof in een of andere entiteit zijn ze lang niet allemaal compleet irrationeel hoor.quote:
Als er een partij komt die Bijbels wil verbieden en kerken wil afbreken, dan zal ik ook in de bres springen voor het christendom. Ondanks dat ik de opvattingen van een christen niet deel.quote:Op zondag 19 september 2010 13:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat wist ik eigenlijk wel, maar ik vind dat raar. Ik lever zelf gelijkelijk kritiek op dingen die niet deugen. Moslims zijn geen zieligerds die je beschermig behoeven, ze kunnen heus wel voor zichzelf opkomen. Een wat meer volwassen benadering.
Spijker op de kop.quote:Op zondag 19 september 2010 13:30 schreef Poncke_Princen het volgende:
I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ.
-Gandhi
quote:Op zondag 19 september 2010 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er een partij komt die Bijbels wil verbieden en kerken wil afbreken, dan zal ik ook in de bres springen voor het christendom. Ondanks dat ik de opvattingen van een christen niet deel.
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Je hoeft niet alles te verbieden wat je tegenstaat.quote:Op zondag 19 september 2010 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er een partij komt die Bijbels wil verbieden en kerken wil afbreken, dan zal ik ook in de bres springen voor het christendom. Ondanks dat ik de opvattingen van een christen niet deel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |