Ieren van Algerijnse afkomst?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:45 schreef msnk het volgende:
Die berichten kloppen niet. Het waren Ieren.
Precies, net als met de aanslag op Koninginnedag, hun populariteit steeg alleen maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:46 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is dan wel een klotekerk, maar het is wel ónze klotekerk.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
En er was nog wel een ontvangst commitee voor de paus aanwezig
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Het zal me helemaal niets verbazen als ze morgen, net als dat duo laatst in het vliegtuig, weer worden vrijgelaten. Zelfde vage berichtgeving, (nog) niets gevonden en zonder enige achtergrondinformatie in vrijwel elk nieuwsbericht het verband met terrorisme/terreur.quote:In a statement from Scotland Yard, the Metropolitan Police said that the five men had been arrested in an operation launched by officers from the force's Counter-Terrorism Command.
Dan zullen zij het wel zijn, want er wonen maar een paar honderd Algerijnen in Londen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:18 schreef JohnDDD het volgende:
Een paar van m'n vrienden hier in Londen zijn Algerijns en in de juiste leeftijdscategorie
Alsof iemand die paus zou missen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:32 schreef Sachertorte het volgende:
De religie van de vrede zeker? De paus zal wel niet genoeg oetkeringen uitdelen, en wat hij ooit zei in Regensburg was natuurlijk een belediging die ze niet over hun kant konden laten gaan. Jammer dat de Engelse politie ze niet in staat heeft gesteld de dialoog te zoeken.
Ik denk dat ongeveer een miljard Katholieken er wel aanstoot aan zullen nemen. Het gaat niet om de persoon immers, het gaat om zijn rol.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Alsof iemand die paus zou missen...
Maar er is later op de dag wel een zesde gearresteerd, dus misschien is er toch iets?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht even, ze hebben niets gevonden, geen enkel bewijs, ook niet thuis. Sterker nog ze zijn niet eens in staat van beschuldiging gesteld.
Dat zal best, net als er "misschien" iets was met de Jemenieten die van hun vlucht werden geplukt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar er is later op de dag wel een zesde gearresteerd, dus misschien is er toch iets?
Wat ik nog steeds een raar verhaal vind, maar goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, net als er "misschien" iets was met de Jemenieten die van hun vlucht werden geplukt.
Is het ook, ik zeg niet dat er helemaal niets aan de hand is trouwens. Alleen ik wil graag dat paniek gerechtvaardigd is, middels enig ondersteunend bewijs, if you catch my drift.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds een raar verhaal vind, maar goed.
Oh, nou... Jammer voor die 1 miljardquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik denk dat ongeveer een miljard Katholieken er wel aanstoot aan zullen nemen. Het gaat niet om de persoon immers, het gaat om zijn rol.
Dat zijn ook maar katholieken met een ander naampje, alleen omdat een of ander koning zo graag met z'n nichtje wilde trouwen.quote:
Dat stoort mij mateloos, het is tegenwoordig eerder regel dan uitzondering dat er eerst wordt gestrooid met termen als terreur, terreurverdachten, mogelijke terroristische aanslag etc. Iedereen neemt het klakkeloos van elkaar over en het kwaad is al geschied. Dat het vervolgens helemaal niet blijkt te kloppen lijkt niet meer te boeien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het ook, ik zeg niet dat er helemaal niets aan de hand is trouwens. Alleen ik wil graag dat paniek gerechtvaardigd is, middels enig ondersteunend bewijs, if you catch my drift.
http://nos.nl/artikel/185(...)t-tegen-de-paus.htmlquote:Scotland Yard: geen complot tegen de paus
De zes mannen die gisteren rond het pausbezoek werden opgepakt hadden geen plannen voor een terreuraanslag. Dat hebben bronnen binnen Scotland Yard tegen de Britse omroep BBC gezegd.
De zes arrestanten zijn straatvegers en werken voor een schoonmaakbedrijf in Londen. In de pers is gemeld dat het Algerijnen zijn. De zes zijn urenlang ondervraagd door rechercheurs van Scotland Yard, maar uit de verhoren zou zijn gebleken dat er geen substantiële dreiging was.
Grappen
Het verhaal gaat dat de zes mannen in de kantine grappen maakten over een aanslag op de paus. Daarop werd de politie ingeschakeld en werden de zes opgepakt.
De mannen kunnen nog tot zondagochtend worden vastgehouden; dan moet de rechter beslissen over eventuele verlenging van de detentie.
Nee ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ken je die ene van 6 Algerijnen die de Paus wilden opblazen?
yip.. die kennen we.... veel voorkomendequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |