quote:Five held over Pope terror alert
Five men have been arrested by the Metropolitan Police in London in relation to a potential threat to the Pope.
The arrests were made at 0545 BST at addresses in London after counter-terrorism officers received intelligence of a potential threat.
The five men have been taken to a central London police station.
Officers are continuing searches at premises connected to the raids.
In a statement from Scotland Yard, the Metropolitan Police said that the five men had been arrested in an operation launched by officers from the force's Counter-Terrorism Command.
The five were arrested on suspicion of the commission, preparation or instigation of acts of terrorism under the Terrorism Act 2000.
The five men are 26, 27, 36, 40 and 50 years old. They were arrested in an armed operation at business premises where searches are continuing.
Residential premises in north and east London are also being searched. Officers have not found any hazardous items.
Ik gok dat deze verdachten geen misbruik-slachtoffers zijn, hoogstens door hun eigen imam.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:04 schreef Verlichtend het volgende:
Ik dacht er toevallig gisteren aan. Het zal me niks verbazen als zoiets was gebeurd nu de katholieke kerk en de paus persoonlijk steeds meer onder druk komen te staan.
Waren het moslims?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik gok dat deze verdachten geen misbruik-slachtoffers zijn, hoogstens door hun eigen imam.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-11346001quote:The men are not British nationals.
Dat ze zijn opgepakt? Ja vind ik ookquote:
Ja toch? Had ze hun gang maar laten gaan, ik kan er niet wakker om liggen in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat ze zijn opgepakt? Ja vind ik ook
Algerijnen volgens SkyNews.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
not British, dus ik denk het niet
Ieren dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
not British, dus ik denk het niet
Ik denk dat degenen die hier de dialoog zochten nu net met het puntje kindermisbruik niet zo'n probleem hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik keur geweld absoluut niet goed, maar met al die slechte berichten over de kerk de laatste tijd en vooral hun (nonchalante) reactie erop is het niet gek dat mensen dit soort dingen willen doen.
Dat is wel een naieve gedachte. Het omleggen van een boegbeeld haalt de irrationaliteit niet uit de mens. Dat zit er zo diep ingeslepen bij velen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:36 schreef Spooky4u het volgende:
Hmm, het had zomaar een stuk geloof de wereld uit kunnen helpen.
moslims dusquote:
Helaas hequote:Op vrijdag 17 september 2010 14:37 schreef Stirner het volgende:
[..]
Dat is wel een naieve gedachte. Het omleggen van een boegbeeld haalt de irrationaliteit niet uit de mens. Dat zit er zo diep ingeslepen bij velen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |