http://nos.nl/artikel/185(...)t-tegen-de-paus.htmlquote:Scotland Yard: geen complot tegen de paus
De zes mannen die gisteren rond het pausbezoek werden opgepakt hadden geen plannen voor een terreuraanslag. Dat hebben bronnen binnen Scotland Yard tegen de Britse omroep BBC gezegd.
De zes arrestanten zijn straatvegers en werken voor een schoonmaakbedrijf in Londen. In de pers is gemeld dat het Algerijnen zijn. De zes zijn urenlang ondervraagd door rechercheurs van Scotland Yard, maar uit de verhoren zou zijn gebleken dat er geen substantiële dreiging was.
Grappen
Het verhaal gaat dat de zes mannen in de kantine grappen maakten over een aanslag op de paus. Daarop werd de politie ingeschakeld en werden de zes opgepakt.
De mannen kunnen nog tot zondagochtend worden vastgehouden; dan moet de rechter beslissen over eventuele verlenging van de detentie.
Nee ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ken je die ene van 6 Algerijnen die de Paus wilden opblazen?
yip.. die kennen we.... veel voorkomendequote:
En je hyprocisie ook, gezien de moreel superieure rol die je hier jezelf graag toekent.quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik dit helemaal niet erg vind....
Mijn afkeer voor strenge religie is wel erg groot blijkbaar.
Ja, dat is wel een beetje ziek inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb een hekel aan de paus ja, dat blijkt uit mijn post.quote:Op zondag 19 september 2010 11:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En je hyprocisie ook, gezien de moreel superieure rol die je hier jezelf graag toekent.
En martelen. En moskeeën verbieden. Keihard Aanpakken!quote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zou ze voor de zekerheid het land uitzetten!
hun misdaad is ...... ?quote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zou ze voor de zekerheid het land uitzetten!
Ach daar hebben wel vaker mensen last van.quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
niets mis mee toch voor deze soort monsters?quote:Op zondag 19 september 2010 12:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ach daar hebben wel vaker mensen last van.
Bijvoorbeeld de islamofoob die maar al te graag allerlei rare straffen uit delen van de Islamitische wereld in Nederland wil toepassen. Dan heb je gewoon een gigantische plaat voor je kop
Dat is niet waar. Je hebt een afkeer van het christendom, maar een grote liefde voor de islam. Ik kan daar eigenlijk maar een conclusie uit trekken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij is Ahmadinejad ?quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt een afkeer van het christendom, maar een grote liefde voor de islam. Ik kan daar eigenlijk maar een conclusie uit trekken.
Oh mijn God.....laat dit een trollpost zijn.quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt een afkeer van het christendom, maar een grote liefde voor de islam. Ik kan daar eigenlijk maar een conclusie uit trekken.
Het niet erg vinden als het gebeurt is natuurlijk nog wel wat anders dan willen dat het gebeurt. Verschil tussen de islamofoob en mij is dat ik het met alle strenge religies heb.quote:Op zondag 19 september 2010 12:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ach daar hebben wel vaker mensen last van.
Bijvoorbeeld de islamofoob die maar al te graag allerlei rare straffen uit delen van de Islamitische wereld in Nederland wil toepassen. Dan heb je gewoon een gigantische plaat voor je kop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |