abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2010 @ 14:34:55 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86381743
quote:
Huurder schiet directeur Parteon neer

* Gepubliceerd op 13 september 2010, 14:03
* Laatst bijgewerkt op 13 september 2010, 14:16

wormerveer -

De man die eerder vandaag zijn flat in Zaandam opblies, heeft een paar uur later directeur Rob Meijerink van Parteon Wonen neergeschoten.

De man kwam verhaal halen over zijn huisuitzetting. Hij gedroeg zich zo agressief dat Parteon de politie belde. Toen agenten de man wilden inrekenen trok hij een vuurwapen. Bij het overmeesteren van de man is een schot gelost en werd de directeur geraakt.

Meijerink maakt het goed. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en daar gehecht. Hij is steeds goed aanspreekbaar geweest.

De Zaandammer blies vanmorgen omstreeks negen uur zijn flat in de Perim op. De ontruimingsploeg was net aangekomen en hoorde de knal.

Meer in Dagblad Zaanstreek van 14 september
Dit in navolging op het volgende bericht:

quote:
Brand na explosie in flat Perim (update video)

* Gepubliceerd op 13 september 2010, 09:54
* Laatst bijgewerkt op 13 september 2010, 14:19

Zaandam -

In een flat op de elfde verdieping van de Perim is maandagochtend rond kwart over negen brand uitgebroken na een explosie. Het vermoeden bestaat dat de bewoner van de flatwoning de explosie heeft veroorzaakt. Korte tijd later schoot deze man de directeur van Parteon neer.

Men was op het moment van het uitbreken van de brand bezig met het in beslag nemen van zijn inboedel.

De brandweer, die voor alle zekerheid een aantal omliggende woningen heeft laten ontruimen, was de brand kort na tien uur meester.

De rookwolken van de brand waren tot ver in de omtrek te zien.
Bron:

http://www.noordhollandsd(...)m-%28update-video%29
pi_86381812
in de OP staat steekt en in het artikel staat dat hij is neergeschoten. beiden laat een gat achter alleen net iets anders :{

[ Bericht 0% gewijzigd door GewoneMan op 13-09-2010 14:44:59 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 13 september 2010 @ 14:37:54 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86381838
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:37 schreef GewoneMan het volgende:
in de OP staat steekt en in het artiekel staat dat hij is neergeschoten. beiden laat een gat achter alleen net iets anders :{
fuck, ikke isse een beetje dom
  maandag 13 september 2010 @ 14:38:36 #4
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86381854
Heftig. :{ En is dat een nieuw hype of zo, bij uitzetting de flat opblazen? Was laatst toch ook al ergens anders gebeurd?
pi_86381904
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:38 schreef Pool het volgende:
Heftig. :{ En is dat een nieuw hype of zo, bij uitzetting de flat opblazen? Was laatst toch ook al ergens anders gebeurd?
Dordrecht ja, met minder goede afloop.

Maar het lijkt vaker voor te komen de laatste tijd, al kan dat ook komen door meer huisuitzettingen.
  maandag 13 september 2010 @ 14:41:22 #6
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86381950
Ook verwarring rond de functie van de neergeschoten persoon; meerdere media melden dat het om een personeelslid gaat, alleen het NH Dagblad meldt 'directeur'. Persoonlijk lijkt mij het eerste logischer.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  maandag 13 september 2010 @ 14:42:29 #7
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_86381983
Hier een foto van de flat trouwens. Best heftig :o

Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  maandag 13 september 2010 @ 14:44:43 #8
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86382058
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:42 schreef Qebbel het volgende:
Hier een foto van de flat trouwens. Best heftig :o

[ afbeelding ]
Wedden dat de verzekeraar van de buren vindt dat dit terrorisme is :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 13 september 2010 @ 14:45:23 #9
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86382082
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:44 schreef kingmob het volgende:

[..]

Wedden dat de verzekeraar van de buren vindt dat dit terrorisme is :P
Of Buitenaardse Invasie, wordt ook niet gedekt.
pi_86382097
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Dordrecht ja, met minder goede afloop.

Maar het lijkt vaker voor te komen de laatste tijd, al kan dat ook komen door meer huisuitzettingen.
des te meer redenen om eerst het gas af te sluiten :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 13 september 2010 @ 14:46:07 #11
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86382103
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:41 schreef Qebbel het volgende:
Ook verwarring rond de functie van de neergeschoten persoon; meerdere media melden dat het om een personeelslid gaat, alleen het NH Dagblad meldt 'directeur'. Persoonlijk lijkt mij het eerste logischer.
Het gaat om de directeur, de zus van een collega van me had al gesmst. Zij werkt op dat kantoor btw

[ Bericht 2% gewijzigd door DeTolk op 13-09-2010 15:06:25 ]
  maandag 13 september 2010 @ 14:46:49 #12
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86382129
Het gaat trouwens om een oudere (75) man
pi_86382294
Zal met de crisis en bezuinigingen wel vaker gaan gebeuren.
  maandag 13 september 2010 @ 15:01:33 #14
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_86382640
Je kan de beste man niet verwijten dat hij niet grondig te werk gaat.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 13 september 2010 @ 15:04:18 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86382732
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

des te meer redenen om eerst het gas af te sluiten :{
Maar dan zijn er verder nog genoeg manieren.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86382781
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:01 schreef GasTurbine het volgende:
Je kan de beste man niet verwijten dat hij niet grondig te werk gaat.
Altijd leuk natuurlijk, paupers die door het lint gaan.

En dat in een land waar de grootste idioot een uitkering kan krijgen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_86383618
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:46 schreef DeTolk het volgende:
Het gaat trouwens om een oudere (75) man
Die moet de wanhoop dan wel heel erg nabij zijn geweest :{
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_86383966
Die directeur zal het er wel naar gemaakt hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86385469
De directeur zal wel een hufter zijn en de bewoner een pauper, gewoon beiden een spuitje geven... problem solved ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_86385762
quote:
19 augustus 2010

WORMERVEER - Directeur Vincent van Luit heeft vorig jaar 362.000 euro gekregen van woningcorporatie Parteon. Als loon krijgt Van Luit 146.000 euro, daarnaast stort Parteon 45.000 euro in zijn pensioen. Daarmee kwam hij in 2009 op een jaarbeloning van 191.000 euro, negenduizend euro (5 procent) meer dan het jaar daarvoor.
Directeur Parteon voor 360.000 euro op loonlijst

Bij zijn aanstelling als directeur heeft Van Luit een pensioen met eindloonopbouw gekregen. Dat betekent dat de pensioenhoogte afhankelijk is van het laatsverdiende loon en dat de pensioenpremie daar telkens met terugwerkende kracht op moet worden aangepast. Dat is bij Parteon sinds 2002 verzuimd en vandaar dat 171.000 euro extra aan het pensioen van de directeur is betaald.

Na deze correctie ziet Van Luit op eigen verzoek af van een eindloonpensioen. Dat betekent dat zijn daadwerkelijke pensioen (in 2021) gebaseerd zal zijn op zijn salaris in 2009. In een overzicht van de woningcorporaties in Nederland kwam Van Luit met zijn 362.000 euro op de tweede plaats van de meestverdienende woningbouwdirecteuren. In dat lijstje staan tien corporaties die hun directeur tussen een kwart en een half miljoen betalen.

bron
Als het deze directeur betreft dan verdient zo'n man natuurlijk ook een kogel, 360k voor een directeur van een woningbouwvereniging 8)7
De dader verdient dan echt wel een medaille voor het rechtzetten van een groot maatschappelijk probleem :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_86385944
volgens de Telegraaf betreft het slachtoffer een 'medewerker', beetje dom om een kogel op te vangen voor iemand die minstens het 10-voudige vangt :|W

Overigens als dit de nieuwe trend gaat worden kunnen een hoop paupers binnenkort weer een 'vet betaalde' baan in de beveiliging krijgen w/
I'll sing you a lullaby.
pi_86386837
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als het deze directeur betreft dan verdient zo'n man natuurlijk ook een kogel, 360k voor een directeur van een woningbouwvereniging 8)7
De dader verdient dan echt wel een medaille voor het rechtzetten van een groot maatschappelijk probleem :Y
Lezen is ook een kunst. Het is ongeveer de helft. Nog genoeg, maar soît.
pi_86389644
Ja, woningbouwverenigingen mogen wel een bescherming hebben als een bank, ze zijn zeker zo rijk
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86389884
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:15 schreef Verburg_K het volgende:
Ja, woningbouwverenigingen mogen wel een bescherming hebben als een bank, ze zijn zeker zo rijk
En minstens zo corrupt.
pi_86390290
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

En minstens zo corrupt.
Sociale woningbouwverenigingen.

Groot geworden met goedkope gemeentegrond, leningen met softe voorwaarden, inzet om niet van gemeenteklerk en kandidaat-notaris ten tijde van de oprichting, met inleg van de eerste huurders
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86390421
Ik zou er eerlijk gezegd ook niet echt wakker van liggen als de directeur van Portaal iets soortgelijks zou overkomen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86390541
Ben zelf niet alleen woonachtig dezelfde regio, ik huur van dezelfde woningbouwverenging.
En tatataaaaa....
Ook ik heb een conflict met de verhuurder.

Laat ik voorop stellen dat het opzettelijk en bewust in gevaar brengen van medemensen afkeur, zoals ik geweld afkeur en vuurwapens zelfs haat.
Maar welk kunstje deze verhuurder mij flikte, ik heb weleens de gedachte gehad om mijn woede af te reageren op een buiten gerechterlijke wijze.

Opeens op een dag vond ik namelijk een deurwaarder bellend aan mijn voordeur.
Ik weiger mijn voordeur te openen, en vraag de betreffende wie hij is, en wat hij komt doen.
Namens "Parteon" de woningbouwverenging, waarvan de directeur Rob Meijerink * is neergeschoten is er een vordering wegens huurachterstand van drie maanden, tezamen 1231,24 Euro
Echter gezien ik mijn huur netjes betaal voorzie ik een gevalletje oplichting en bel de Politie via 112

De deurwaarder begint vanaf straat te schreeuwen, en rent naar zijn auto om vervolgens weg te rijden.
Ik posisitioneer voor de auto van de deurwaarder, immers de meldkamer politie had een surveillance al onderweg. Éénmaal ter plaatse was de verdachte al verdwenen (uit lijfbehoud, warbij de deurwaarder met auto dreigend op mij afkwam, be ik opzij gestapt), en uiteindelijk heeft de politie de omgeving op de aanwezigheid van een deurwaarder, notabene!, onderzocht.

Afijn, met de dagvaardiging schrijf ik mijn verdediging aan het Kantongerecht, waar mr. Frank Visser (zonder NCRV redactie een kneus 1e klas) op besluit de deurwaarder om repliek te verzoeken.
De deurwaarder stuurt een repliek met betaaloverzicht, waaruit blijkt dat in dezelfde 3 maanden de huur is betaald :N

Ik voorzie mr. Frank Visser van mij dupliek (schriftelijke reactie op schriftelijke repliek van schuldeiser) waarbij ik vele vragen beantwoord wil hebben waaronder;
A) waarom heb ik en geen facturen ontvangen? Geen aanmaning? maar is de vordering voor het eerst kenbaar gemaakt door een deurwaarder, waarbij schuldeaar opzettelijk en bewust niet in de gelegnheid is gesteld voor betaling van factuur, of de wettelijke verplichting van bezwaarprocedure.
B) waarom dient de schuldeiser een vordering in, van 3 maanden achterstand huurpenningen, voor 1231,24 Euro, en blijkt uit het schriftelijke repliek van schuldeiser de betaling ontvangen te zijn.
C) waarom heb ik in 2008 bezwaar gemaakt tegen de huurverhoging, waarbij de huurcommissie een schouwing in mijn woning uitvoert, de gebreken vastlegt en vervolgens word ik per oordeel in het ongelijk gesteld. waarbij mij voornaamste klachten zijn;
De badkamer, 26 kapotte tegels aan de wanden.
Verstopte afvoer.
2 vensters met dubbelglas waartussen condens door lekkage in glasplaten.
CV-Ketel, pomp in de brand gevlogen, heet water leiding geknapt (70 graden celsius fontijn in huis), tevens twee cv-radiateuren lek.
D) waarom vlucht een deurwaarder als de Politie aanstonds arriveert?

mr. frank Visser liet mij weten, dat ondanks bovenstaande vragen er vonnis gewezen zou worden.
Hierop heb ik deze rat schriftelijk mijn mening geventileerd, en mij beroepen op een eerlijk proces in de Rechtstaat der Nederlanden, volgens de feitenrechtspraak die men dient te hanteren.

De zitting was 1 september Jongstleden op het Kantongerecht te Zaandam, waarbij mr. Frank Visser was vervangen door mr. Doorewaard-Boekhout (die redelijk zelfstandig zonder redactie kan functioneren, dit in tegenstelling tot zijn voorganger).
In 2009 heb ik mijn zelfde bezwaar, de gebreken zijn immers heden nog actueel, herhaald. Dit per aangetekende post, normale postzending en persoonlijk afgegeven.
Waarop de Rechter vroeg aan PARTEON, wat is daarmee gebeurd?
Antwoord; "Bezaarschrift is nooit ontvangen".
Ik heb daarop gezegd, ongeloofwaardig en onbetrouwbaar.

De vordering, de Rechter (Boekhout-Doorwaard) vroeg de huidge openstaande vordering.
Antwoord 144,20 Euro :o
Hoe kan dat vroeg de Rechter.
Antwoord, meneer betaalt wel de huur maar niet volledig. En daarbij is er een extra betaling ontvangen, echter weten we niet wanneer of door wie.
Mijn commentaar: van 1231,24 Euro naar 144,20 Euro dat is onbetrouwbaar en ongeloofwaardig.

Hierop maakte de Kantonrechter, Doorewaard-Boekhout de opmerking aan Parteon:
"Over dat ongeloofwaardige en onbetrouwbare, tot driemaal aan toe, moest u de directie maar inlichten.
U kunt daar best een memo-tje aan spenderen".

Toen vroeg de Rechter naar mijn bezwaarschrift ten aanzien van huurverhoging 2010, die ik wegens gebreken weiger te betalen. Waarbij in beschouwing moet worden genomen dat in 2008 de huurcommissie heeft geoordeeld, in 2009 is mijn bezwaarschrift plots niet ontvangen, en in 2010 zonder inhoudelijke behandeling doorgestuurd naar de huurcommissie die zijn wettelijke functie nog ten uitvoer moet brengen.
Echter gezien de klachten over de badkamer, in 2008 had ik ongelijk, 2009 ook, en in maart 2010 krijg ik de nieuwsbrief waarin aangekondigd dat zowel mijn badkamer evenals de keuken totaal vervangen word ^O^
Dan ben je ongeoofwaardig en onbetrouwbaar als sociale woningbouwverenging zijnde, waar de directeur meer verdient dan de Balkenende norm (2009 350.000 Euro) en tevens het bedrijf financieel aan de afgrond balanceert, in prognose weliswaar.

Vonnis volgt nog.
Maar wat nou als de eigenlijke reden was:
Huurder maakt bezwaar, huurder heeft daarin gelijk.
Echter gezien het de woningbouwverenging niet gelegen komt om gelijk te geven, tracht men met misleiding van de Kantonrechter mij onrechtvaardig en onterecht mijn woning te ontnemen?
Zulke lieden moete strafrechterlijk vervolgen, vandaag dacht echter één van de andere huurders erover om zelf de Rechter en beul te verwezenlijken. Onacceptabel uiteraard.

*(http://www.noordhollandsd(...)recteur-Parteon-neer)

[ Bericht 0% gewijzigd door zaans_boefje op 13-09-2010 18:59:44 ]
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_86390900
Ik heb trouwens, weliswaar een week na zitting, de Rechter verzocht om een verhuisvergoeding van 10.000 Euro, om een ongewenste verhuizing te bekostigen.
En tevens het huurcontract te verbreken, wegens opzettelijk en bewust wanprestatie van verhuurder, die duidelijk noch boekhouding, noch aanverwante zaken op orde heeft.

Vermoeden wat ik koester, gezien de huidige financiele positie van Parteon, is het niet ondenkbaar dat indien men alle terechte reparatieverzoeken afhandelt, er geld te weinig is.
Theoretisch gezien, Parteon kan zijn verplichtingen niet verwezenlijken, door een financieel tekort.
Wettelijk gezien word er dan gesproken een "technisch"faillisement.
Onderzoeken en op feiten oordelen.

Weg met Corporate Fascisme, dat is zo 2000........
8-)
pi_86393636
Hulde... pak ze aan de boeven ^O^

We moeten gewoon maximaal gaan klagen bij die lui....

Wie weet volgen er nog meer afrekeningen in het circuit van de vastgoedmaffia :D
I'll sing you a lullaby.
  maandag 13 september 2010 @ 20:03:04 #30
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86393824
Wat is dat toch met die instabiele boys? Niet zo lang geleden vrijwel hetzelfde gebeurd in Dordrecht. Een vriend van mij is zijn huis toen compleet verloren. :{

Random woord: steppegras

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86394558
http://www.rtl.nl/compone(...)aandam.avi_plain.xml

En zijn buurman Jeffrey zat vroeger bij de vrijwillige brandweer meen ik, heb hem weleens ontmoet :+
pi_86395219
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is dat toch met die instabiele boys? Niet zo lang geleden vrijwel hetzelfde gebeurd in Dordrecht. Een vriend van mij is zijn huis toen compleet verloren. :{

Random woord: steppegras

:{²
Het is ook geen normaal gedrag, maar kennelijk zijn dit de gevolgen van de verharding van onze maatschappij :X
I'll sing you a lullaby.
pi_86395374
Zijn er al mensen zo wanhopig? Dat ze het kapitaalgoed van de verhuurder opblazen en de directeur neerschieten?
Het is wat radicaal, maar wel effectief :)

Overigens: Hoe het ook zij. Het blijft raar dat een deurwaarder op de vlucht slaat als de politie in aantocht is.
pi_86395481
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zijn er al mensen zo wanhopig? Dat ze het kapitaalgoed van de verhuurder opblazen en de directeur neerschieten?
Het is wat radicaal, maar wel effectief :)

Yeppp.... nog even en corporatie directeuren willen 'gevarengeld' _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_86395943
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het is ook geen normaal gedrag, maar kennelijk zijn dit de gevolgen van de verharding van onze maatschappij :X
Of een onbewuste groepsgedraging dat heden niet langer word getollereerd, of geaccepteerd, dat commerciele partijen de burger altijd maar probeert af te bluffen, te belazeren, en zelf misleiding met list en bedrog niet schuwt. En de Rechtspraak altijd geneigd is tot het afwijzen van de redelijke en billijke bezwaren van schuldenaar, cq de burger. Vaak mensen waarbij het leven dusdanig tegenzit, dat vanzelfsprekende dingen, zoals het betalen van huur, niet meer lukt.

Een onbewuste massaale volkswoede die zich keert tegen het fascitische regime van de hedendaagse ongebalanceerde commercie, die opzettelijk en bewust elk klacht afdoet met de noemer "hebben we weer zo een kutklant die denkt het beter te weten, laten we daar vooral niet luisteren".

Want uitiendelijk wilde deze meneer slechts zijn boodschap ventileren, HELP IK HEB EEN PROBLEEM, LUISTER GEWOON ES EFFE, HELP.
Je kan je afvragen waarom deze hulpkreten in de hedendaagse samenleving verstommen, vroeger werd er geluisterd en zelfs daarmee resultaten behaald.

Nu moeten ze wel luisteren naar zijn verhaal, dat mag hij ter verantwoording aan de Strafrechter uitleggen.
En gezien mijn eerdere post, waarom niet de verhuurder strafrechterlijk vervolgen?
Want indien de verplichte taken, zoals het netjes en juist afhandelen van bezwaren op een correcte wijze plaats vind, zullen de meeste mensen daar gehoor aan geven. Gewoon, omdat het begrijpelijk is.

Maar het ongegeneerd afbluffen op onfatsoenlijke wijze, bij deze woningbouwverenging, waar ik dus ook huur, noemen ze dat beleid.
Gelukkig heb ik het cognitieve vermogen om mijzelf op een juiste wijze te helpen. Deze meneer had andere cognitieve vermogens, en een vuurwapen.
Tja mijn bezwaarschriften zijn ook dodelijk voor woningbouw, maar dan figuurlijk.
Ach Parteon staat toch aan de rand van de afgrond, gezien de betrokkenheid van deze onderneming en het uiteindelijk gebeuren,,,,, wat mij betreft mag de Rechter oordelen dat indien klanten dit gedrag verkiezen er ernstig iets misgaat in de samenleving, aangaande onderlinge communicatie.
Feiten, eerlijk erkennen van problemen, eerder los je ze niet op.
En iedereen maakt weleens een foutje, als je de fout laat voortbestaan groeit het vanzelf tot een probleem.
Nu staat zijn verzet in de krant, en weet iedereen het.
Er zal een diep persoonlijk drama achter schuilgaan, zielig dat er geen andere hulp op menselijke wijze geboden is aan iemand die zo diep in de put s geraakt dat uit wanhoop genoodzaakt zag tot gebruiken van buitensporig geweld.

[ Bericht 0% gewijzigd door zaans_boefje op 13-09-2010 20:50:23 ]
pi_86396218
Bron: reacties bij digitaal krantenartikel: http://www.noordhollandsd(...)recteur-Parteon-neer

quote:
Vooropgesteld dat het niet is goed te keuren wat deze man heeft veroorzaakt wil ik hier toch even op reageren.
Deze man kreeg nog 2500 euro van Parteon en dat proces duurt al 3 jaar want parteon heeft dat geld nog steeds niet teruggegeven.
Door zijn huur niet te betalen heeft hij geprobeerd zijn gelijk te krijgen en zo zijn geld terug te krijgen. Hij is veroordeeld tot het betalen van zijn huurachterstand, wat logisch is. Maar dan moet hij een nieuwe procedure opstarten om zijn geld van 3 jaar geleden terug te krijgen.
Het is toch ook belachelijk dat de rechter niet meteen heeft besloten dat ook Parteon in gebreke is geweest en dat die ook meteen het geld terug moet storten, dan had deze ellende waarschijnlijk nooit zo geescaleerd.
Ik ken deze man verder niet maar kan naar aanleiding van de uitzending op tv van deze man toch zelf ook geen andere conclusie trekken dan dat er hier iets niet klopt. Parteon is een groot bedrijf met ontzettend veel macht en de kleine oude man is de dupe en kan op zijn centen wachten.

Geplaatst door Vera op 16:18 13-sep-2010
  maandag 13 september 2010 @ 20:56:18 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86396568
zou meneer niet gewoon een beetje dement zijn geweest?

overigens kom ik niet-demente knarren op mijn vereniging ook wel tegen. het oudste lid (86) houdt met vaste hand een enorme revolver vast en schiet gewoon raak.

edit: als ik de artikelen mag geloven was meneer niet dement, maar bij zijn volle verstand. actie keur ik meer dan af. gelukkig hoeft ie een tijd geen huur en kost te betalen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86396720
FOK! topic als voorbeeld ter bevestiging van onderstaande tekst:
KlaagBaak: Kutklant

"Een onbewuste massaale volkswoede die zich keert tegen het fascitische regime van de hedendaagse ongebalanceerde commercie, die opzettelijk en bewust elk klacht afdoet met de noemer "hebben we weer zo een kutklant die denkt het beter te weten, laten we daar vooral niet luisteren".
  † In Memoriam † maandag 13 september 2010 @ 20:59:31 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_86396739
Brand kan natuurlijk niet. Helemaal niet in een flat. Je brengt de huizen, de bezittingen en de levens van anderen in gevaar. Dat gezegd kan ik me het wel voorstellen dat wanneer je inboedel in beslag wordt genomen en je zelf op straat geflikkerd wordt je dan zulke dingen gaat doen.
pi_86396795
Als dat waar is verdiende deze directeur gewoon een kogel tussen de ogen, het is werkelijk om te kotsen hoe de wet word misbruik om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen :r

Vroeger loste men problemen wel vaker op met een handgemeen.... misschien moeten we maar weer eens een tijdje terug naar die goede oude tijd. Gewoon Robin Hood stijl het kwaad bestrijden en tussentijds ook nog even wat aantrekkelijke jonkvrouwen scoren, ik ben er helemaal klaar voor :+
I'll sing you a lullaby.
  maandag 13 september 2010 @ 21:02:59 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86396901
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef xenobinol het volgende:
Als dat waar is verdiende deze directeur gewoon een kogel tussen de ogen, het is werkelijk om te kotsen hoe de wet word misbruik om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen :r

Vroeger loste men problemen wel vaker op met een handgemeen.... misschien moeten we maar weer eens een tijdje terug naar die goede oude tijd. Gewoon Robin Hood stijl het kwaad bestrijden en tussentijds ook nog even wat aantrekkelijke jonkvrouwen scoren, ik ben er helemaal klaar voor :+
je weet dat robin hood zich in de bossen had teruggetrokken, zoals de meeste verketterde homo's destijds?
pi_86397000
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je weet dat robin hood zich in de bossen had teruggetrokken, zoals de meeste verketterde homo's destijds?
En je weet dat Robin Hood later met de prinses Mari-ann lang en gelukkig wipte?
(Omdat zijn mallooit zo onweerstaanbaar uitpuilde :9 )
pi_86397126
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

Tsja...ongelofelijk overigens dat die dingen in de 80's nog een comeback maakten, alleen toen liepen vrouwen erin rond. :')
  maandag 13 september 2010 @ 21:10:18 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86397244
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

dat was een schijnhuwelijk. was algemeen aanvaard overigens.

je bent verder in de war met nostra damus.
pi_86397320
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
* KNIP *

Overigens: Hoe het ook zij. Het blijft raar dat een deurwaarder op de vlucht slaat als de politie in aantocht is.
Ik heb het drie keer mogen meemaken!
De eerste deurwaarder reed snel weg toen ik mijn telefoon pakte en 112 intoetste.
De tweede smeerde hem met de auto, waarbij ik bijna ondersteboven werd gereden, terwijl de politie onderweg was. Hierna is de komst van de politie geannuleerd.
De derde was dus namens de Parteon, en heeft de politie de omgeving afgezocht naar de deurwaarder!

De eerste deurwaarder heb ik nooit meer iets van gehoord.
De Tweede is het proces nog gaande, en word ik door een advocaat van middelmatige rechtsbijstand voorzien.
de Derde is dus eerder beschreven in dat erg ontzettend lange verhaal. TL#DR
pi_86397516
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

Ik heb het drie keer mogen meemaken!
De eerste deurwaarder reed snel weg toen ik mijn telefoon pakte en 112 intoetste.
De tweede smeerde hem met de auto, waarbij ik bijna ondersteboven werd gereden, terwijl de politie onderweg was. Hierna is de komst van de politie geannuleerd.
De derde was dus namens de Parteon, en heeft de politie de omgeving afgezocht naar de deurwaarder!

De eerste deurwaarder heb ik nooit meer iets van gehoord.
De Tweede is het proces nog gaande, en word ik door een advocaat van middelmatige rechtsbijstand voorzien.
de Derde is dus eerder beschreven in dat erg ontzettend lange verhaal. TL#DR
Leg me eens uit...waarom zou je bij het verschijnen van een deurwaarder meteen je telefoon pakken en 112 bellen? Slecht geweten? en ik betwijfel of een echte deurwaarder daar van onder de indruk zal zijn, maar jij weet blijkbaar al vantevoren of ie fake is?
pi_86397677
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Leg me eens uit...waarom zou je bij het verschijnen van een deurwaarder meteen je telefoon pakken en 112 bellen? Slecht geweten? en ik betwijfel of een echte deurwaarder daar van onder de indruk zal zijn, maar jij weet blijkbaar al vantevoren of ie fake is?
Jij hebt kennelijk nog nooit met een deurwaarder te maken gehad >:)

Meestal stuur ik mijn katten er op af :')
I'll sing you a lullaby.
pi_86397796
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij hebt kennelijk nog nooit met een deurwaarder te maken gehad >:)

Meestal stuur ik mijn katten er op af :')
LOL je moest eens weten.
pi_86398229
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wil het best uitleg geven.
Uiteraard weet ik van te voren dat de zaken niet kloppen.
Neem Parteon, een dagvaardiging voor een schuldeis van 1231,24 Euro, en face to face met een "andere" Rechter word het opeens 144,20 Euro. Is dat geen misleiding voor oplichting?
Want indien ik dus netjes had betaald, wat de wet voorschrijft, had ik maar liefst ten onrechte 1087,04 teveel betaald.
Mijn netto maandinkomen, arbeidsongeschikt na twee jaar ongevraagde, doch noodzakelijke, ziektewet bedraagt 1038,14 Euro. (Toen ik nog kon werken, was mijn hoogst genoten inkomen 2600 Bruto per maand).

De eerste deurwaarder kwam met een vordering, ik heb gevraagd om bewijs waaruit de vordering op feiten is vast te stellen, en de feiten tevens zijn te verifieren. Nooit meer iets gehoord.

De overgebleven deurwaarder, nummer twee, heeft een vordering van NuON.
Echter heeft Nuon in een jaar tijd drie keer de meterstanden genoteerd, en ik ontvang een eindafrekening met geschatte meterstanden. Sinds 2004 t/m heden heb ik nog nooit een factuur ontvangen waarbij zowel beginstand als eindstand een daadwerkelijke opname betroffen.
En rararara, de geschatte meterstanden zijn veel hoger dan de werkelijke, en NuOn heeft de wettelijke verplichting elke drie jaar minimaal de werkelijke standen te factureren.

Dus ja, als ik de Politie bel wegens oplichting, bedreiging en initmidatie, weet ik echt wel waarom en hoe.
Overtuigd? :*
pi_86398504
Het is misschien een zaans probleem, afkomstig uit de streekcultuur.
Zaankanters staan erom bekend "het achter de ellebogen te hebben", ze belazeren waar en wanneer ze kunnen.

Ze belazeren elkaar, worden boos op elkaar. En gaan dan brand stichten, en schieten -O-
Het is zulk prettig volk.
Ooit heeft een enqeteur namens de Gemeente Zaanstad gevraagd wat ik de toekomst van Zaanstad vind.
Ik heb geantwoord dat er maar één hele grote parkeerplaats of weiland van gemaakt moet worden.
Soms moet je namelijk toegeven dat je iets hebt geprobeerd, maar dit niet is gelukt.
Dat is zaanstad :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')