Ja, doei!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef n0ir het volgende:
Oke, op welke website kunnen we met je chatten?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Pianoplayer het volgende:
Vandaag weer lekker werken dacht ik. Mooi niet dus.
Ik werk bij een klantenservice (en daar moet ik vragen van klanten via e-mail en chat beantwoorden. Komt er dus zo'n klant binnen in de chat, gaat-ie me een half uur lang allemaal verschillende vragen lopen stellen. Oké, fair, daar ben ik voor aangenomen.
Wat ik dan weer níét snap, is dat zo'n klant het nodig vindt om in discussie te gaan. Als ik zeg dat er een storing is, dan is er een storing. En als ik zeg dat-ie in je dorp EN omgeving is, denk dan niet dat die storing TOCH alleen in jouw dorp is. Als je dan toch denkt dat je het beter weet: VRAAG HET ME DAN GVD NIET!
Zoooo, phew, mijn hart is weer gelucht! Dank voor het lezen, lieve mensen!
Disclaimer: iedere gelijkenis met een fokker berust op louter toeval!
En toen een duitser in 1940 vertelde dat alle joden slecht waren......quote:En als ik zeg dat-ie in je dorp EN omgeving is,
dan kun je dus je conclusie trekken...mensen kunnen van baan wisselen, weetjewel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Rapaille het volgende:
TS werkt volgens mij bij Vodafone (aan haar posthistory te zien).
edit: daar is geen chat te zien.
omdat ik dat zie staan. en ik moet zeggen wat ik zie. en niet wat ik vind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
[..]
En toen een duitser in 1940 vertelde dat alle joden slecht waren......![]()
Ik bedoel, iets moet waar zijn omdat jij het zegt?
Waarom zou je het ene onbeduidende baantje, voor het andere inwisselen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef Pianoplayer het volgende:
[..]
dan kun je dus je conclusie trekken...mensen kunnen van baan wisselen, weetjewel.
Maar de klant vond je ongeloofwaardig, dus waarom kon jij jezelf niet geloofwaardig maken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Pianoplayer het volgende:
[..]
omdat ik dat zie staan. en ik moet zeggen wat ik zie. en niet wat ik vind.
Chef, kun je even komen, we hebben een probleem bij de balie staan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef zaans_boefje het volgende:
Wie is je werkgever? want misschien ben ik daar ook wel klant, en daar zou ik graag mee stoppen voordat het personeel mij persoonlijk onterecht kwalificeert op klagende wijze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |