Ja, doei!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef n0ir het volgende:
Oke, op welke website kunnen we met je chatten?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Pianoplayer het volgende:
Vandaag weer lekker werken dacht ik. Mooi niet dus.
Ik werk bij een klantenservice (en daar moet ik vragen van klanten via e-mail en chat beantwoorden. Komt er dus zo'n klant binnen in de chat, gaat-ie me een half uur lang allemaal verschillende vragen lopen stellen. Oké, fair, daar ben ik voor aangenomen.
Wat ik dan weer níét snap, is dat zo'n klant het nodig vindt om in discussie te gaan. Als ik zeg dat er een storing is, dan is er een storing. En als ik zeg dat-ie in je dorp EN omgeving is, denk dan niet dat die storing TOCH alleen in jouw dorp is. Als je dan toch denkt dat je het beter weet: VRAAG HET ME DAN GVD NIET!
Zoooo, phew, mijn hart is weer gelucht! Dank voor het lezen, lieve mensen!
Disclaimer: iedere gelijkenis met een fokker berust op louter toeval!
En toen een duitser in 1940 vertelde dat alle joden slecht waren......quote:En als ik zeg dat-ie in je dorp EN omgeving is,
dan kun je dus je conclusie trekken...mensen kunnen van baan wisselen, weetjewel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Rapaille het volgende:
TS werkt volgens mij bij Vodafone (aan haar posthistory te zien).
edit: daar is geen chat te zien.
omdat ik dat zie staan. en ik moet zeggen wat ik zie. en niet wat ik vind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
[..]
En toen een duitser in 1940 vertelde dat alle joden slecht waren......![]()
Ik bedoel, iets moet waar zijn omdat jij het zegt?
Waarom zou je het ene onbeduidende baantje, voor het andere inwisselen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:57 schreef Pianoplayer het volgende:
[..]
dan kun je dus je conclusie trekken...mensen kunnen van baan wisselen, weetjewel.
Maar de klant vond je ongeloofwaardig, dus waarom kon jij jezelf niet geloofwaardig maken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Pianoplayer het volgende:
[..]
omdat ik dat zie staan. en ik moet zeggen wat ik zie. en niet wat ik vind.
Chef, kun je even komen, we hebben een probleem bij de balie staan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:01 schreef zaans_boefje het volgende:
Wie is je werkgever? want misschien ben ik daar ook wel klant, en daar zou ik graag mee stoppen voordat het personeel mij persoonlijk onterecht kwalificeert op klagende wijze.
Alles wat je slecht uitvoert, dat kan nooit leuk zijn.quote:
Waar doe je haakje sluiten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Pianoplayer het volgende:
Ik werk bij een klantenservice (en daar moet ik vragen van klanten via e-mail en chat beantwoorden. Komt er dus zo'n klant binnen in de chat, gaat-ie me een half uur lang allemaal verschillende vragen lopen stellen. Oké, fair, daar ben ik voor aangenomen.
Wat ik dan weer níét snap, is dat zo'n klant het nodig vindt om in discussie te gaan. Als ik zeg dat er een storing is, dan is er een storing. En als ik zeg dat-ie in je dorp EN omgeving is, denk dan niet dat die storing TOCH alleen in jouw dorp is. Als je dan toch denkt dat je het beter weet: VRAAG HET ME DAN GVD NIET!
Disclaimer: iedere gelijkenis met een fokker berust op louter toeval!
Hahahaha nooit de hand bijten die jouw voedt? wat een nostalgie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef pleeborstel het volgende:
Zonder die klant had jij de baan niet.
Je hebt 'r aangeraden een andere virusscanner te nemen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:52 schreef epicbeardman het volgende:
ik had eens een klant die geen internet meer had en het eindigde dat ze begon te huilen en mij vertelde dat ze kanker had
en ik geloofde het ook nog niet eens :/
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:53 schreef MrMancunian het volgende:
Je hebt 'r aangeraden een andere virusscanner te nemen?
Deze reactie werd mede mogelijk gemaakt door de ChristenUnie, SGP en Postbus 51.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:00 schreef Beetlebum het volgende:
Misschien dat de volgende website je wat verder kan helpen:
http://www.directiesecret(...)_lastige_klanten.php
en dan vooral het gedeelte van de betweter in jouw geval
(http://www.directiesecret(...)klanten_betweter.php)
Keep your cool en bedenk dat deze mensen voor de nodige afwisseling zorgen op je (misschien saaie) werk.
En tevens zorgen ze ervoor dat je weer een topic hier kon aanmaken.
Succes verder.
en Warchild.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:18 schreef MrMancunian het volgende:
[..]
Deze reactie werd mede mogelijk gemaakt door de ChristenUnie, SGP en Postbus 51.
Denk wel dat TS advies heeft gegevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef Sinnie het volgende:
En je hebt die kut van de klant toch wel gegeven mag ik hopen?
Geen dank, trouwens waarover ging hij in discussie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:50 schreef Pianoplayer het volgende:
Ik werk bij een klantenservice ()en daar moet ik vragen van klanten beantwoorden. Komt er dus zo'n klant , gaat-ie me een half uur lang allemaal verschillende vragen lopen stellen. Oké, fair, daar ben ik voor aangenomen.
Wat ik dan weer níét snap, is dat zo'n klant het nodig vindt om in discussie te gaan. Als je dan toch denkt dat je het beter weet: VRAAG HET ME DAN GVD NIET!
Waarom bellen die klanten dan, als ze het beter denken te weten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:43 schreef kalejapie het volgende:
Nouja sorrie hoor , maar als het de klantenservice van Ziggo is kan ik het me wel voorstellen dat de klant het idée heeft dat ie het beter weet![]()
Het achterwerk van een dood nijlpaard heeft er nog meer verstand van dan sommige "ingehuurde"medewerkers
Nee, bij echt lastige klanten ga ik creatief boekhouden, in mijn voordeel natuurlijk. stukje financiële genoegdoening.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:27 schreef Dealer90 het volgende:
Volgende x gewoon weglopen bij de klant. Werkt altijd goed
Weet je het al?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Wat een topic
Ik ga nog even nadenken wat ik hier mee ga doen..
Nederlandse Spoorwegen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chef, kun je even komen, we hebben een probleem bij de balie staan.
Een andere leverancier zoeken lijkt mij een prima mogelijkheid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef zaans_boefje het volgende:
Hadden we als klant maar mogelijkheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |