Een levenslang werkkamp zonder ontsnappings- en verlofmogelijkheden vind ik ook prima. Dan levert het nog iets op en da's prima. Als de keuze echter gaat tussen de luxe Nederlandse gevangenis of een kogel, dan opteer ik voor het laatste.quote:Op zondag 12 september 2010 11:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom doodmaken als eeuwig opsluiten, met verplichte werkzaamheden, erger is?
daarom denk ik dat een verstandig gevangenisbeleid, met noodzakelijke arbeid en zelfbetaald leertraject, een flinke stap in de juiste richting is.quote:Op zondag 12 september 2010 11:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een levenslang werkkamp zonder ontsnappings- en verlofmogelijkheden vind ik ook prima. Dan levert het nog iets op en da's prima. Als de keuze echter gaat tussen de luxe Nederlandse gevangenis of een kogel, dan opteer ik voor het laatste.
Jezusquote:Op woensdag 8 september 2010 17:05 schreef Dagonet het volgende:
http://zoeken.rechtspraak(...)=BI2414&u_ljn=BI2414
Het hoger beroep. Er zit ook het verhoor van het meisje bij dus niet al te ver doorlezen als je niet al teveel details wil weten..
wat dacht je dan bij het lezen van een zedenmisdrijf? stel je niet aan aub.quote:
Oh, oké. Dan is het minder erg.quote:Op zondag 12 september 2010 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat dacht je dan bij het lezen van een zedenmisdrijf? stel je niet aan aub.
Hoe slepen we de Islam er met de haren bij, deel 1.quote:
Die man is nu al 13 eeuwen dood, misschien moet je eens ophouden hem te beoordelen naar 21e eeuwse maatstaven. Toen gold: als een meisje menstrueert, is ze klaar voor seks en kinderen. Ook de moeder van Jezus is rond haar 10e bevrucht.quote:
oeh, nu begeef je je wel op glad ijs natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 17:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Die man is nu al 13 eeuwen dood, misschien moet je eens ophouden hem te beoordelen naar 21e eeuwse maatstaven.
Ja, want hij kon weten dat 1400 jaar later de normen en waarden compleet anders lagen natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 17:28 schreef Son-Goku het volgende:
Zolang iemand een rol speelt en nog "leeft" in de hedendaagse samenleving beoordeel ik hem ook op hedendaagse normen en waarden.
Laten we het idd maar gewoon weer ontopic houden, dat had er niets me te makenquote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef Dagonet het volgende:
Maar vertel, waarom kom je met Mohammed aanzetten in een topic dat niets met de islam te maken heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |