abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86279671
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow, het gaat om overlast... Prima, dan mag ze dus fijn overal mee naar toe.
helaas weten veel ouders zelf niet wanneer hun kinderen irritant zijn ...
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:13:41 #102
3542 Gia
User under construction
pi_86279731
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:12 schreef deduitsehelm het volgende:

[..]

helaas weten veel ouders zelf niet wanneer hun kinderen irritant zijn ...
Ik herken het wel als ladderzatte volwassenen zich luidruchtig gedragen in een restaurant, maar dat is natuurlijk prima! Want ze zijn volwassen.
pi_86279873
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Ook kinderen van 3 en 5 kunnen zich gedragen, mits ze een beetje behoorlijk zijn opgevoed.
Het kan ook wel, maar bij peuters van 2/3 jaar oud blijf je altijd een bepaalde mate van onvoorspelbaarheid houden. Bij iemand van 10 is dat veel minder aan de orde.
pi_86280086
Mijn zoontje van 1 is een vrolijke jongen die graag zingt (wel een beetje vals soms).

Laatst zat ik eens een keer in de bus, hij zat ook te zingen, keek zo''n troela van een jaar of zestien de hele tijd woedend achterom. Ze had zelf haar I-pad of hoe zo'n ding ook heten mag trouwens behoorlijk hard staan, maar ergerde zich dood aan mijn zingende kind. Ik heb genoten. _O-

Sommige mensen kunnen zich erg snel ergeren. Trouwens, mijn zoon huilt nooit in de winkel of in de bus of uberhaupt op straat, als hij moe is doet hij dat ook niet. Alleen als hij alleen is met ons, de ouders. Heeft niks met opvoeding te maken denk ik, maar hij 'kan' dat niet waar vreemden bij zijn.
pi_86280216
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik herken het wel als ladderzatte volwassenen zich luidruchtig gedragen in een restaurant, maar dat is natuurlijk prima! Want ze zijn volwassen.
ja want in elk "normaal" restaurant struikel je over de ladderzatte volwassenen en dat word ook getolereerd... :')

droeftoeter
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:28:28 #106
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_86280231
Als ze daardoor meer klanten krijgen en dus meer omzet kunnen draaien, prima. Eigen baas, eigen keus.

Moet een (restaurant)eigenaar dus lekker zelf weten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 september 2010 @ 15:28:50 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86280241
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef deduitsehelm het volgende:

[..]

ja want in elk "normaal" restaurant struikel je over de schreeuwende kinderen en dat wordt ook getolereerd... :')

droeftoeter
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86280263
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:28 schreef deduitsehelm het volgende:

[..]

ja want in elk "normaal" restaurant struikel je over de ladderzatte volwassenen en dat word ook getolereerd... :')

droeftoeter
Struikel je wel in elk restaurant over de vervelende kinderen dan?
pi_86280486
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
maar ergerde zich dood aan mijn zingende kind. Ik heb genoten. _O-
Hopeloos verblind door moederliefde. :')

Ieder weldenkend mens weet dat het bloedirritant en eigenlijk onacceptabel is, wanneer je na een dag school of werk nog even in het OV wordt getrakteerd op een concert van een onverstaanbare, valse baby.
pi_86280603
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn zoontje van 1 is een vrolijke jongen die graag zingt (wel een beetje vals soms).

Laatst zat ik eens een keer in de bus, hij zat ook te zingen, keek zo''n troela van een jaar of zestien de hele tijd woedend achterom. Ze had zelf haar I-pad of hoe zo'n ding ook heten mag trouwens behoorlijk hard staan, maar ergerde zich dood aan mijn zingende kind. Ik heb genoten. _O-

Sommige mensen kunnen zich erg snel ergeren. Trouwens, mijn zoon huilt nooit in de winkel of in de bus of uberhaupt op straat, als hij moe is doet hij dat ook niet. Alleen als hij alleen is met ons, de ouders. Heeft niks met opvoeding te maken denk ik, maar hij 'kan' dat niet waar vreemden bij zijn.
Leuk dat je je omgeving last laat hebben van je kroost :Y Hoopgevend ook voor de toekomst. Als je nu al geen rekening kan houden met je omgeving, dan zal je kind dat al helemaal nooit doen. Hoe voelt dat nou om zo`n klein egoistisch monstertje op de wereld te zetten?
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:38:48 #111
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86280618
Nah ja, zingende baby's zijn in het OV het grootste kwaad niet. Eerst alle mobiele bellers doodmaken, en dan zien we wel verder. :7.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86280632
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:35 schreef Stirner het volgende:

[..]

Hopeloos verblind door moederliefde. :')

Ieder weldenkend mens weet dat het bloedirritant en eigenlijk onacceptabel is, wanneer je na een dag school of werk nog even in het OV wordt getrakteerd op een concert van een onverstaanbare, valse baby.
Nou, zoals gezegd zingt hij dus heel veel in de winkels en op straat en is zij de eerste geweest die er giftig naar keek. Normaal vinden de mensen het leuk, zowel andere kinderen, pubers, jongvolwassenen als oude mensen.
Nog nooit een scheef gezicht gehad.

Behalve hier op internet he, daar wemelt het ineens van de geergerde mensen. Komen vast ook nooit buiten enzo.
pi_86280694
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk dat je je omgeving last laat hebben van je kroost :Y Hoopgevend ook voor de toekomst. Als je nu al geen rekening kan houden met je omgeving, dan zal je kind dat al helemaal nooit doen. Hoe voelt dat nou om zo`n klein egoistisch monstertje op de wereld te zetten?
Ik maak er liever niet zo'n zuurpruim van als jou.
pi_86280751
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dus omdat ik last heb van een of ander vals kind waar ik niet om gevraagd heb en je dat zou medelen ben je een zuurpruim? Toe maar. Het ligt bij jou echt altijd aan een ander he? Grappige observatie is dat. Hoe ga je eigenlijk je kind leren dat het sociaal niet helemaal acceptabel is als een josti in het openbaar te gaan zingen als hij wat ouder is?
pi_86280821
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus omdat ik last heb van een of ander vals kind waar ik niet om gevraagd heb en je dat zou medelen ben je een zuurpruim? Toe maar. Het ligt bij jou echt altijd aan een ander he? Grappige observatie is dat. Hoe ga je eigenlijk je kind leren dat het sociaal niet helemaal acceptabel is als een josti in het openbaar te gaan zingen als hij wat ouder is?
Ik ben niet bang dat ie het op z'n vijftiende nog doet hoor. :')

En een kind van een is echt nog te jong om te leren 'wat sociaal onacceptabel is'. Een dreumes en een peuter zijn helemaal niet sociaal. Da's niet meer dan normaal, en komt later wel.
pi_86280838
Terecht, met de kleine gaan wij wel naar het pannenkoekenrestaurant of McDonalds. Als we naar een goed restaurant gaan, zorgen we voor een oppas.

Van mij mogen ze dit trouwens best doortrekken naar iets oudere kinderen die niet lang stil kunnen zitten en tikkertje gaan spelen in het restaurant. Jammer dat alles blijkbaar moet kunnen tegenwoordig, kinderen zijn prinsjes en prinsesjes en oh wee als de ouders ze eens ergens op aan zouden spreken .
pi_86280853
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:17 schreef Sjeen het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag je een kind eigenlijk loslaten in de maatschappij?
18
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_86280894
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

ik d8 eerst dat je een grapje maakte met je zingende kind in de bus.
maar toen ik je fobo bekeek....wist ik meteen dat het geen grapje is en je gewoon een goedkoop sletje bent, soort kruizing tokkie met een oud hardcore teefje.
Van die lui die om hun hypotheek te betalen op zaterdagavond/nacht een rode lamp in de slaapkamer draaien...

juist jouw soort zorgt ervoor dat normale gezinnen niet meer uit kunnen gaan
pi_86280945
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef Nielsch het volgende:
Terecht, met de kleine gaan wij wel naar het pannenkoekenrestaurant of McDonalds. Als we naar een goed restaurant gaan, zorgen we voor een oppas.

Van mij mogen ze dit trouwens best doortrekken naar iets oudere kinderen die niet lang stil kunnen zitten en tikkertje gaan spelen in het restaurant. Jammer dat alles blijkbaar moet kunnen tegenwoordig, kinderen zijn prinsjes en prinsesjes en oh wee als de ouders ze eens ergens op aan zouden spreken .
Inderdaad. Ik zou m'n zoontje ook niet meenemen naar een sjiek restaurant, ook niet als ie ouder is. Misschien vanaf een jaar of zeven, acht naar een Italiaans of Grieks restaurant, maar een echt sjiek restaurant echt pas als ze ouder zijn.
En als ze echt jong zijn de mac of pannenkoeken ofzo.
pi_86280960
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik ben niet bang dat ie het op z'n vijftiende nog doet hoor. :')
Zou ik wel zijn eerlijk gezegd.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 september 2010 @ 15:48:55 #121
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86280975
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef deduitsehelm het volgende:

[..]

maar toen ik je fobo bekeek....wist ik meteen dat het geen grapje is en je gewoon een goedkoop sletje bent, soort kruizing tokkie met een oud hardcore teefje.
Van die lui die om hun hypotheek te betalen op zaterdagavond/nacht een rode lamp in de slaapkamer draaien...

En wiens kutkloon ben jij nou weer?
pi_86280989
quote:

[..]

Ach gut, heb je speciaal aangemeld om dit te kunnen zeggen? :O
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:50:01 #123
3542 Gia
User under construction
pi_86281013
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En niks mis met het geluid uit die I-pod van die studente? Dat gaat ook ooit behoorlijk hard, hoor.
Maar dat moet natuurlijk mogen, want dat wicht moet naar school en heeft die muziek nodig, zo hard.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:50:13 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86281024
quote:

[..]

:D

meester!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86281030
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, zoals gezegd zingt hij dus heel veel in de winkels en op straat en is zij de eerste geweest die er giftig naar keek. Normaal vinden de mensen het leuk, zowel andere kinderen, pubers, jongvolwassenen als oude mensen.
Nog nooit een scheef gezicht gehad.

Behalve hier op internet he, daar wemelt het ineens van de geergerde mensen. Komen vast ook nooit buiten enzo.
Ik weet niet hoe het C&A volk op een brabbelend en 'zingend' kind reageert, maar er zijn ook mensen die iets willen lezen of zelfs studeren in een trein oid. Mensen die langdurige telefoongesprekken voeren, zingende baby's etc. worden vaak genoeg als bloedirritant ervaren.

Dat jij denkt dat de hele maatschappij het wel schattig en en leuk vindt dat jij met een blerend kind voorbij komt slenteren, zegt mij alleen maar dat jij weinig idee hebt wat er speelt.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:50:54 #126
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_86281053
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zou m'n zoontje ook niet meenemen naar een sjiek restaurant, ook niet als ie ouder is. Misschien vanaf een jaar of zeven, acht naar een Italiaans of Grieks restaurant, maar een echt sjiek restaurant echt pas als ze ouder zijn.
En als ze echt jong zijn de mac of pannenkoeken ofzo.
Maar je laat wel iedereen in de bus zich ergeren aan zijn geschreeuw? En dan kan je wel zeggen dat mensen het leuk vinden maar dat moeten wij maar van jou aannemen. Ik ken zelf niemand die het leuk vind als andermans kinderen herrie maken in hun bijzijn.
pi_86281078
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Struikel je wel in elk restaurant over de vervelende kinderen dan?
In mijn dagen als bedienend personeel heb ik er behoorlijk wat omver getrapt. Tja, ik zag ze niet altijd als ik met een dienblad rond liep, dan zaten ze vaak in mijn dode joek.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86281092
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef Stirner het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het C&A volk op een brabbelend en 'zingend' kind reageert, maar er zijn ook mensen die iets willen lezen of zelfs studeren in een trein oid. Mensen die langdurige telefoongesprekken voeren, zingende baby's etc. worden vaak genoeg als bloedirritant ervaren.

Dat jij denkt dat de hele maatschappij het wel schattig en en leuk vinden dat jij met een schreeuwend kind voorbij komt slenteren, zegt mij alleen maar dat jij weinig idee hebt wat er speelt.
Daarom zit ik ook bijna nooit in de bus. Heb natuurlijk een mooie eigen auto die een stuk comfortabeler is.
pi_86281111
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef Gia het volgende:

[..]

En niks mis met het geluid uit die I-pod van die studente? Dat gaat ook ooit behoorlijk hard, hoor.
Maar dat moet natuurlijk mogen, want dat wicht moet naar school en heeft die muziek nodig, zo hard.
Nee hoor, ook gewoon keihard aanpakken.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:52:35 #130
308876 Relko
pi_86281119
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Als een irritant blaag de muziek te hard heeft zeg ik het ook meteen, toch is dat niet eens een klein beetje zo irritant als zo'n blaag dat zijn bek niet kan houden.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:53:13 #131
3542 Gia
User under construction
pi_86281156
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En wiens kutkloon ben jij nou weer?
Misschien kijken wie er onlangs gebanned is?
pi_86281180
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef deduitsehelm het volgende:

[..]

kun je nagaan hoe vals en hard je kind zond/schreeuwde wil het door in-ears heen komen...

heel grappig hoor je kutkind door te laten bleren in een bus.

zowel jou als je kutkind met de tandjes tegen het raam aan meppen totdat jullie bewusteloos zijn
doe eens normaal...
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:54:04 #133
308876 Relko
pi_86281186
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daarom zit ik ook bijna nooit in de bus. Heb natuurlijk een mooie eigen auto die een stuk comfortabeler is.
Maar als je wel in de bus zit is het niet mogelijk je kind de juiste opvoeding te geven door hem erop te attenderen dat het irritant is wanneer hij andere mensen lastig valt met zijn herrie?
pi_86281195
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:52 schreef Relko het volgende:

[..]

Als een irritant blaag de muziek te hard heeft zeg ik het ook meteen, toch is dat niet eens een klein beetje zo irritant als zo'n blaag dat zijn bek niet kan houden.
Lekker schelden he jongen. Een krijsend kind komt in ieder geval fatsoenlijker over dan jij.
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:55:41 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86281250
mensen die deduitsehelm bekritiseren. pure poëzie komt er uit zijn toetsenboard.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86281259
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:54 schreef Relko het volgende:

[..]

Maar als je wel in de bus zit is het niet mogelijk je kind de juiste opvoeding te geven door hem erop te attenderen dat het irritant is wanneer hij andere mensen lastig valt met zijn herrie?
Probeer dat een kind van 1 dat niet kan praten en nog weinig begrijpt van wat je zegt dat maar duidelijk te maken. :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:56:05 #137
308876 Relko
pi_86281268
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lekker schelden he jongen. Een krijsend kind komt in ieder geval fatsoenlijker over dan jij.
Ik hou het nog netjes, ik heb geen geduld meer voor domme simpele figuren als jij die nog niet eens de moeite nemen hun kind fatsoenlijk op te voeden. Walgelijk egoïstisch ben je.
pi_86281281
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, nee. Krijsende kinderen zie ik meestal als het product van het falen van de opvoeders.
pi_86281283
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die deduitsehelm bekritiseren. pure poëzie komt er uit zijn toetsenboard.
Jouw kloon?
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:56:48 #140
308876 Relko
pi_86281307
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Probeer dat een kind van 1 dat niet kan praten en nog weinig begrijpt van wat je zegt dat maar duidelijk te maken. :')
Oh dus nu is het ineens geen bewuste keuze meer van jou? Beetje jammer dit.
pi_86281312
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef Relko het volgende:

[..]

Ik hou het nog netjes, ik heb geen geduld meer voor domme simpele figuren als jij die nog niet eens de moeite nemen hun kind fatsoenlijk op te voeden. Walgelijk egoïstisch ben je.
_O-
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:57:00 #142
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86281316
Een zingende baby is best leuk. :'). Zolang die mormels maar niet gaan blèren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 september 2010 @ 15:57:08 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86281319
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jouw kloon?
Neuh, Isdatzo is niet geband :)
pi_86281321
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kunt er idd veel beter maar wat schaapachtig naast gaan zitten lachen. :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:57:38 #145
3542 Gia
User under construction
pi_86281331
Ik vind een zingend peutertje kei-schattig. Zelfs in een restaurant vind ik dat niet storend, zolang hij maar braaf bij zijn ouders blijft, in een kinderstoel zit en zeker niet rondloopt. Kinderen mogen net zo goed geluid maken als volwassenen. En genoeg volwassenen die zich in een restaurant ook ronduit asociaal gedragen door luidruchtig te praten, waardoor je je eigen tafelgenoten niet meer verstaat.

Een kind hoort niet te schreeuwen, niet rond te lopen (behalve naar het toilet) en niet brutaal te zijn. Voor de rest mag een kind gewoon kind zijn, ook in een bus, vliegtuig of waar dan ook.
pi_86281406
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef Relko het volgende:

[..]

Oh dus nu is het ineens geen bewuste keuze meer van jou? Beetje jammer dit.
Ja een grof schandaal is het toch dat ik eens een keer de bus nam met mijn zoon van 1 die in de bus zong. Schandááálig.

Ik ben een slechte opvoeder, foei! 1 Jaar en groeit nu al op voor galg en rad!

Volgens de wijze fokkertjes dan he, die vanachter hun pc zoooo veel beter dan al die stomme domme ouders weten hoe ze kinderen op moeten voeden.

_O-
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:01:06 #147
308876 Relko
pi_86281471
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

_O-
Heb je hem al opgegeven voor Popstars? Iedereen moet natuurlijk genieten van jouw pareltje hè?
pi_86281507
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:01 schreef Relko het volgende:

[..]

Heb je hem al opgegeven voor Popstars? Iedereen moet natuurlijk genieten van jouw pareltje hè?
Hé, je brengt me op een idee zeg!

:')
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:02:11 #149
308876 Relko
pi_86281512
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja een grof schandaal is het toch dat ik eens een keer de bus nam met mijn zoon van 1 die in de bus zong. Schandááálig.

Volgens de wijze fokkertjes dan he, die vanachter hun pc zoooo veel beter dan al die stomme domme ouders weten hoe ze kinderen op moeten voeden.

_O-
Waarom doe je nu zo kinderachtig wanneer je fragiele argumenten op zijn?
pi_86281519
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

_O-
Nou ja, het kind valt nog te redden. De moeder die niet inziet dat andere mensen het misschien niet zo schattig vinden en het zelfs als overlast kunnen ervaren, die is hopeloos verloren inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')