quote:[quote]Op vrijdag 27 augustus 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de YouMac waar ik de mijne heb gekocht, zeiden ze vorige week (toen ik nog op de money train wachtte) dat ik beter kon reserveren om nu niet verdrietig en met lege handen de zaak uit te lopen. Ze gingen daar als zoete broodjes, die dag had één persoon er zelfs 8 gekocht.
Gereserveerd met 50 Euro aanbetaling en gisteren opgepikt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Jep, er werkende bij de verschillende Apple winkels prima verkopers.
Coltrui of polo?
Boeit op zich ook niet, vind het alleen grappig dat er speciaal op Jobs-fanboy-look-a-likes wordt geselecteerd. Soortgelijke kledingkeuze, magische verkooppraatjes met mythische prijzen enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
Weet ik niet meer. Een blonde knul van een jaar of 20-24.
Gisteren werd ik door een woman in black geholpen bij de daadwerkelijke transactie.
Ghe, nog geen ambities om in een Apple winkel te gaan werken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
Oh ... het kwartje valt.
Magische verkooppraatjes verkoop ik zelf, daar trap ik niet meer in.
Ik vind dit nog steeds belachelijk veel geld. Met een kleine jailbreak en 10-20 dollar kun je veel goedkoper via je 3G verbinding internetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Redux het volgende:
"handige vergelijkingswebsite tegen waar je eenvoudig kan zien welk iPad abonnement voor internet het goedkoopst is."
http://www.internetabonnement.nl/mobiel-internet-tablet-iPad/
hoezo kleine jailbreak?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds belachelijk veel geld. Met een kleine jailbreak en 10-20 dollar kun je veel goedkoper via je 3G verbinding internetten.
Waarschijnlijk bedoelt hij een jailbreak van zijn iPhone. Via mijn Android telefoon heb ik geen jailbreak nodig. Werkt echt fantastisch!quote:
Voor de beginner kan de lijst van Roel_jewel erg handig zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Redux het volgende:
Ik weet niet, waarom moet dat lijstje van roel_jewel specifiek in de openingspost genoemd worden?
Het is een persoonlijke voorkeur aan apps, ik ben die lijst bijlangs geweest, over het algemeen boeien me de meeste apps in die lijst niet zo.
Liever heb ik dan dat je sites noemt die top100's of hitlijsten of wat dan ook in de openingspost noemt.
Een goeie vind ik dan bv http://appshopper.com/ipad/ waarbij je oa een lijst hebt die afgeprijsde -of van een XX bedrag naar gratis- apps laat zien.
Lijkt mij waardevoller dan een persoonlijke voorkeurs-lijst...
Voorlopig moet je het van de ng hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef nelisb het volgende:
Iemand enig idee waar ik Nederlandse tijdschriften in PDF kan krijgen?
Of is dit alleen mogelijk via nieuwsgroepen ofzo?
Het is een lijst voor iPad-beginners. Zeker voor degenen die de App Store voor het eerst openen, zullen schrikken van het gigantische aanbod. Denk dat zeker wat apps tussen staan die voor velen handig/interessant/leuk zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Redux het volgende:
Ik weet niet, waarom moet dat lijstje van roel_jewel specifiek in de openingspost genoemd worden?
Het is een persoonlijke voorkeur aan apps, ik ben die lijst bijlangs geweest, over het algemeen boeien me de meeste apps in die lijst niet zo.
Liever heb ik dan dat je sites noemt die top100's of hitlijsten of wat dan ook in de openingspost noemt.
Een goeie vind ik dan bv http://appshopper.com/ipad/ waarbij je oa een lijst hebt die afgeprijsde -of van een XX bedrag naar gratis- apps laat zien.
Lijkt mij waardevoller dan een persoonlijke voorkeurs-lijst...
Zal wel alleen nog in newsgroepen te vinden zijn. Ik gebruik ook filestube.com voor zoeken van magazines, maar die zijn meestal niet in het Nederlands.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef nelisb het volgende:
Heb gewoon een 2e sim aangevraagd voor mijn 3G abo. Even kijken hoe irritant het is om 3G steeds aan/uit te zetten tussen de devices (GSM en 3G blijken gescheiden, das wel handig dus). Ga ook (nog) geen los 3G abo aanschaffen voor de iPad, eerst eens kijken of ik het ooit gebruikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij een jailbreak van zijn iPhone. Via mijn Android telefoon heb ik geen jailbreak nodig. Werkt echt fantastisch!
Nee, er is geen specifieke ng voor iPad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Welke NG moet je dan bijv. kijken? Zijn er al NG voor specifieke iPad zaken?
Gaan we het weekend even doen. Thanks.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee, er is geen specifieke ng voor iPad.
Gewoon via FTD of een nzb- site wat zoektermen erin gooien afhankelijk van je interesses.
Ja van Ako, maar die heb ik nog niet in de AppStore gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Kwam toch geloof ik ook een app uit voor verschillende magazines. waar je jezelf dan op kon abonneren?
Vind het vooral typisch dat een ebook net zo duur of duurder is dan een papieren versie. Het lijkt me dat een pdf overbliepen goedkoper is dan een boek drukken. Marvel heeft een toffe app die wel ergens op lijkt te slaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Kwam toch geloof ik ook een app uit voor verschillende magazines. waar je jezelf dan op kon abonneren?
Maargoed waarom voor iets betalen,als het ook goedkoper kan
ik zit met smart op deze app te wachtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef beefcake het volgende:
Ja van Ako, maar die heb ik nog niet in de AppStore gezien.
Ja augustus idd, ik ben ook heel benieuwd en hoop dat er snel ook meer tijdschriften worden aangebodenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef Locusta het volgende:
[..]
ik zit met smart op deze app te wachtenDe verachting was dat hij in augustus zou komen, toch?
Omdat, als je via zinio een abbo afsluit, je minder dan ¤0,80 voor een tijdschrift betaald. Je steunt daarmee de digitale revolutie. Meer uitgevers zullen meer investeren in digitale uitgaves.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Maargoed waarom voor iets betalen,als het ook goedkoper kan
Voor apps wil ik nog wel betalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Omdat, als je via zinio een abbo afsluit, je minder dan ¤0,80 voor een tijdschrift betaald. Je steunt daarmee de digitale revolutie. Meer uitgevers zullen meer investeren in digitale uitgaves.
En je bent wel heel pauper als je niet eens een eurotje wilt geven voor een tijdschrift. Zelfde beredenering voor het betalen voor apps
Euh, ja.... Volgens mij wel... Dat kun je toch even controleren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef nelisb het volgende:
FF een dropbox vraag.
Op m'n Imac heb ik een dropbox map.
Hiernaar toe kopieer ik alles wat ik wil zien op mijn ipad? Dus ik krijg alles dubbel op mn Imac?
Hoe zit het dan met de sms'jes die je ontvangt? Blijf je die gewoon krijgen op je iPhone en doet de iPad daar niks mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Heb gewoon een 2e sim aangevraagd voor mijn 3G abo. Even kijken hoe irritant het is om 3G steeds aan/uit te zetten tussen de devices (GSM en 3G blijken gescheiden, das wel handig dus). Ga ook (nog) geen los 3G abo aanschaffen voor de iPad, eerst eens kijken of ik het ooit gebruik
Ja gedaan. Wilde het even zeker weten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Euh, ja.... Volgens mij wel... Dat kun je toch even controleren?
Dat kan wel, maar dan moet je ze stuk voor stuk aanmerken als Favoriet (sterretje) zodat ie ze download naar je iPad ipv ophaalt van je dropboxserver.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef nelisb het volgende:
FF een dropbox vraag.
Op m'n Imac heb ik een dropbox map.
Hiernaar toe kopieer ik alles wat ik wil zien op mijn ipad? Dus ik krijg alles dubbel op mn Imac?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:44 schreef Oxymoron het volgende:
Waar was dat filmpje over die ipad-oma te vinden?
Voor CBR files gebruik ik Cloud reader app.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:55 schreef nelisb het volgende:
Ok.
CBR files gedownload. Suske en Wiske.
Omgezet met Calibre naar epub formaat.
Geladen in Adobe Digital editions. Alles in kleur.
Via iTunes in ibooks.
Alles zwart/wit.
Iemand een idee?
Pages en Numbers. Logischquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:46 schreef StrikerZeljko het volgende:
Ik zoek nog een goede office vervanger voor Word en Excel op de Ipad.. welke kunnen jullie aanraden?
Ergens deze week hoop ik mijn ipad in bezit te hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:04 schreef misterDre het volgende:
[..]
Voor CBR files gebruik ik Cloud reader app.
http://appshopper.com/link/cloud-readers
Okay, maar ik ben verder geen Apple gebruiker en wil de documenten die ik in MS Office genereer gewoon kunnen redirigeren. Nu zag ik die programma's uit het iworks pakket wel staan maar dat is toch gewoon Apple?quote:
Dat hangt van de extentie af. Zal vast PDF zijn, dat kan prima met o.a. cloudreaders.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ergens deze week hoop ik mijn ipad in bezit te hebbenen ben benieuwd hoe de Quest erop te lezen is... gaat dat ook met cloudreader?
Mooie app. Tnx voor de tipquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:51 schreef Locusta het volgende:
Mooie nieuwe app op iPadplanet: Fotopedia Heritage
thank you , ik kan niet wachten tot ik hem heb .quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dat hangt van de extentie af. Zal vast PDF zijn, dat kan prima met o.a. cloudreaders.
Ik heb http://www.macally.com/en/product/ArticleShow.asp?ArticleID=320 in grijs. Veel mooier dan die Apple hoes imo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
thank you , ik kan niet wachten tot ik hem heb .
Nu zie ik ook een ipadcase op de Apple site , welke tevens als standaard te gebruiken is . is deze aan te raden of hebben jullie een andere (iets vrolijker als zwart misschien?) ?
Weet je zeker dat je geen iPhone moet bestellen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:12 schreef tuintegel het volgende:
Mooi dan bestel ik die er meteen bij . Wat ik wel jammer vind , is dat je op de Apple site niet de keuze kan maken tussen een witte of zwarte ipad . Ik heb liever de zwarte , hopelijk wordt hij gewoon standaard in die kleur geleverd!
Is mooi al is het in mijn ogen alleen de kleur wat hem echt veel anders maakt dan de Applecase . Verder is en blijft het een simpele cover. Tevens ben ik te lui om er moeite voor te doen aangezien het ponden zijn . Dus het wordt de Apple hoes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb http://www.macally.com/en/product/ArticleShow.asp?ArticleID=320 in grijs. Veel mooier dan die Apple hoes imo.
Het is totaal ander materiaal en gewoon bij Apple-winkels in Nederland te krijgen. En het zijn dollars; geen ponden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Is mooi al is het in mijn ogen alleen de kleur wat hem echt veel anders maakt dan de Applecase . Verder is en blijft het een simpele cover. Tevens ben ik te lui om er moeite voor te doen aangezien het ponden zijn . Dus het wordt de Apple hoes.
Die ziet er ook wel goed uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb http://www.macally.com/en/product/ArticleShow.asp?ArticleID=320 in grijs. Veel mooier dan die Apple hoes imo.
Yup, beiden primaquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel goed uit.
Maar is die sluiting wel stevig? En staat ie goed vast in de schuine stand?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen iPhone moet bestellen?
Net nog even "gepatst" met mijn iPad bij een vriendin met wie ik veel gereisd heb en deze applicatie laten zien. We zijn alle UNESCO site's nog weer even bij langs gegaan en die mooie foto's zorgen er voor dat je het weer helemaal opnieuw beleeftquote:
Een review die dit zegt: "Met de ingebouwde webcam kan je de iPad ook gebruiken voor videogesprekken over internet."quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Edit : Hier spreken ze dus ook over 2 kleuren :
http://www.portablegear.nl/reviews/Apple_iPad.htm
Hmm.... Vaagquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:55 schreef nelisb het volgende:
Zwart wit waren ze ineens. Had ze omgezet naar Epub..
Deze week even goed naar kijken. Hebben net een vakantie geboekt en vertrekken zaterdag al. Dus eerst even werk regelen en dat mijn bedrijf doordraait die 12 dagen dat ik wegben.
Daarna maar weer boeken en strips.
Nu even wat films converteren met Handbrake.
Ja inderdaad , dat is ook zo . ik heb het stuk niet eens gelezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Een review die dit zegt: "Met de ingebouwde webcam kan je de iPad ook gebruiken voor videogesprekken over internet."
Vind het moeilijk om dat te vinden. Het enige wat wel stelselmatig goed lukt:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef nelisb het volgende:
Iemand?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef nelisb het volgende:
Wie heeft er een amerikaans opzetstukje (duckhead) voor zijn IPad die ik kan overnemen? (Iemand die hem geimporteerd heeft ofzo)
Ik ga zaterdag naar Amerika en wil een amerikaans opzetstukje erop zetten op mijn lader om zo mijn IPad en Iphone op te laden.
engelse magazines zijn heel makkelijk te vinden. Nederlandse zijn er weinig interessants vinnik. Behalve quest dan. Die heb ik op papier maar ook digitaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Vind het moeilijk om dat te vinden. Het enige wat wel stelselmatig goed lukt:
Playboy
The Economist
MacWorld
Nederlandse tijdschrfiten heb ik niet kunnen vinden, behalve oude "ComputerIdee" blaadjes
Via FTD gaat het wat eenvoudiger. Maar inderdaad het meeste is Engelstalig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Playboy
The Economist
MacWorld
Nederlandse tijdschrfiten heb ik niet kunnen vinden, behalve oude "ComputerIdee" blaadjes
Iets meer dan 30 euro is toch niet eens zo heel duur?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef Locusta het volgende:
Ik heb op GoT (volgens mij) een vrij negatieve recensie gelezen over iemand die de Macally bookstand heeft. Dat lipje die je gebruikt om hem rechtop op tafel te zetten gaat na een paar maanden erg slap worden en dan kun je hem nog met moeite gebruiken...
Da's wel jammer voor een redelijk prijzige hoes.
[..]
Net nog even "gepatst" met mijn iPad bij een vriendin met wie ik veel gereisd heb en deze applicatie laten zien. We zijn alle UNESCO site's nog weer even bij langs gegaan en die mooie foto's zorgen er voor dat je het weer helemaal opnieuw beleeft![]()
Waarom cloudreader ? Kan toch prima via ibooks.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ergens deze week hoop ik mijn ipad in bezit te hebbenen ben benieuwd hoe de Quest erop te lezen is... gaat dat ook met cloudreader?
Zoek is via ftd, heb nu computer idee (nieuwste), Donald Ducks,quest, veel playboys, iedere dag de hele Telegraaf, Windows tips enz en heel veel vette Engelse bladerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Playboy
The Economist
MacWorld
Heb hem al een tijdje en werkt perfect!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel goed uit.
Maar is die sluiting wel stevig? En staat ie goed vast in de schuine stand?
Waar staat dat voor? Die afkorting wordt iig niet herkend.quote:
Staat gewoon in google... Ftd.nuquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar staat dat voor? Die afkorting wordt iig niet herkend.
quote:
Ik kwijlde er ook een beetje bij ...quote:
Wat bedoel je?quote:
Goede tipquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef misterDre het volgende:
Er staat een gratis magazine van MacLife tablet edition in de iTunes store.
Een magazine voor en over de iPad.
Mooi overzicht zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef misterDre het volgende:
Er staat een gratis magazine van MacLife tablet edition in de iTunes store.
Een magazine voor en over de iPad.
Waarom zou je in godsnaam een virusscanner nodig hebben? Het feit dat je er nergens wat over leest, is niet voor niks. Het is geen Windows-apparaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef tuintegel het volgende:
Ok ik ga nu een wellicht domme vraag stellen , maar als ik ga surfen op het internet met de ipad , dan heb ik er toch een virusscanner voor nodig? Maar ik lees er nergens wat over ... Hoe doen jullie dat? Ik ga hem overigens dit weekend halen
Ow, zeker. Maar daar maak ik me net zo druk om als op m'n iMac en MacBook Pro. Niet dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, de iPad is zeker niet gegarandeerd veilig. De PDF-exploit waarvan de webgebaseerde Jailbreak gebruikt maakt is absoluut een lek in de beveiliging. Het kan ook misbruikt worden door kwaadaardige websites.
Jezus , kan je ook eens gewoon relaxed reageren ? Ik vroeg het mij dus af en had eigenlijk wel een beetje een normaal antwoord verwacht...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een virusscanner nodig hebben? Het feit dat je er nergens wat over leest, is niet voor niks. Het is geen Windows-apparaat.
Die zal hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jezus , kan je ook eens gewoon relaxed reageren ? Ik vroeg het mij dus af en had eigenlijk wel een beetje een normaal antwoord verwacht...
Ik denk dat ik het gewoon allemaal even aan een vriend vraag die er goed thuis in is.
100% veiligheidsgarantie is er nooit, ook niet als je niet jailbreaktquote:Maar goed , als ik hem niet jailbreak , is het dus gewoon niet nodig . Dat ben ik dus niet van plan
Nu ben je al een stuk relaxterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal hetzelfde zeggen.
[..]
100% veiligheidsgarantie is er nooit, ook niet als je niet jailbreakt.
Bedankt voor de tip! Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:51 schreef nelisb het volgende:
Google even op handbrake Windows en iPad.
Handbrake is echt easy.
Volgens mij is deze link wel okay.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik ga me er eens in verdiepen.
Roel antwoordde toch best aardig. Vond ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nu ben je al een stuk relaxter
Wellicht wel wat vriendelijker als jij deed. Maar goed , ik heb nog nooit een ipad of iets anders van Apple gehad , dus vragen staat vrij dacht ik..
![]()
Van alles wat ik geprobeerd heb, is de DVD Ripper van iSkysoft de snelste. En hij is tijdelijk gratis als je hem via facebook download http://www.facebook.com/iskysoft?v=app_4949752878quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Copycat het volgende:
Alleen jammer dat de dvd-rip uitleg alleen voor Macs is. Iemand toevallig een link naar een slimme lekenuitleg voor pc - iPad?
Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.quote:
Zag de aankondiging al, maar nu dus echt in de store. Zo es ff proberen. Hopen dat ze hun reguliere blad ook in een mooi iPad-jasje gaan gieten.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.
De ANWB heeft een nederlandstalig reismagazine uitgebracht speciaal voor de iPad.
[ afbeelding ]
je kunt gewoon veilig internetten op een Ipad zonder virusscan. Maar ik zou je toch aanraden om "virussen" te herkennen. De persoon die internet zorgt er namelijk voor dat er een virus op de computer komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef tuintegel het volgende:
Ok ik ga nu een wellicht domme vraag stellen , maar als ik ga surfen op het internet met de ipad , dan heb ik er toch een virusscanner voor nodig? Maar ik lees er nergens wat over ... Hoe doen jullie dat? Ik ga hem overigens dit weekend halen
Net binnen gehaald, ziet er erg goed uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:11 schreef athlonkmf het volgende:
Epic Citadel, de game welke net werd gedemonstreerd in de keynote is nu te downloaden! Gratis! universal
http://itunes.apple.com/us/app/epic-citadel/id388888815?mt=8
[ afbeelding ]
Dat is absoluut zo , het internetten zal meer inhouden dat ik een beetje op Fok lees , wat nieuwssites dus dat zit dan vaak wel goed .quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je kunt gewoon veilig internetten op een Ipad zonder virusscan. Maar ik zou je toch aanraden om "virussen" te herkennen. De persoon die internet zorgt er namelijk voor dat er een virus op de computer komt.
Dank je! 1,59 euro heb ik er zeker voor over gehad! Mooi app!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.
De ANWB heeft een nederlandstalig reismagazine uitgebracht speciaal voor de iPad.
http://mozymac.com/uploads/caa99c9ada452c4.jpg
Afbeelding is geüpload met Pixels, ook een leuke app.
Net de laatste editie gedownload, werkt hier prima.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef Locusta het volgende:
Probleempje met de Veronica gids app, iemand een idee?!
[ afbeelding ]
Er is ook al een topic over op iPadplanet, maar daar zijn ze meestal niet zo snel
Vind het wel een mooie app, ik erger me er wel aan dat je de slices niet kan sluiten. Heb je een slide open, dan moet je op een andere functie klikken, bijvoorbeeld search of mentions, om de slides te sluiten. Dat gaan ze vast snel aanpassen.... Hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:29 schreef StrikerZeljko het volgende:
Official: iPad app voor Twitter (c) is uit
Is dit settlers 3? Ziet er namelijk behoorlijk hetzelfde uit en dat was toch de fail van de settlers reeksquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
Settlers HD is nu verkrijgbaar.
http://itunes.apple.com/nl/app/the-settlers-hd/id371112669?mt=8
[ afbeelding ]
Ik weet het, maar die hebben een subforum (ipad hardware) op het iPhoneclub forumquote:Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef misterDre het volgende:
Net de laatste editie gedownload, werkt hier prima.
Je link gaat trouwens naar de iphoneclub i.p.v. iPadplanet
Wat is jouw mening over de twitter app? Ik zie veel positieve reacties, maar ik mis echt gebruikersgemak.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie een NASA-app en een Denksport-app. Nice
Ik vind 'm handig. Snel en handig. Maar 't is een love it or hate it-app, denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de twitter app? Ik zie veel positieve reacties, maar ik mis echt gebruikersgemak.
Ik vind hem heel fijn, vooral als er een linkje in een tweet staatquote:Op donderdag 2 september 2010 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie app, ik erger me er wel aan dat je de slices niet kan sluiten. Heb je een slide open, dan moet je op een andere functie klikken, bijvoorbeeld search of mentions, om de slides te sluiten. Dat gaan ze vast snel aanpassen.... Hoop ik dan maar.
En het is zwaar ruk dat de app twitter heet, ga daar maar eens op googlen
Ja, ik had ook het probleem dat FOK! (eigenlijk als enige site) wel erg traag laadde, dus ik gebruik nu de mobiele lay-out.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef tuintegel het volgende:
Hebben jullie een andere layout voor fok op de iPad ?. Verbinding via 3G is trouwens perfect maar mijn WiFi is erg traag. Nu heb ik ook een heel oude router uit het jaar nul of kan het daar niet aan liggen (laptop maakt wel goede verbinding via de router overigens) .
Jep ik heb hem, werkt echt prettig, ik gebruik hem ook nuquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Ericjuh het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaringen met de blue-tooth keyboard van apple? Lijkt mij namelijk een ontzettend handig ding om te gebruiken (ook al is het typen op een ipad niet zo naar).
Zinio en Pressreader. Aanbod genoeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hier ook sinds een weekje een iPad, leuk speelgoed maar nog geen nuttige toepassing voor kunnen vinden behalve foto's kijken, internetten op de wc en spelletjes.
Wacht met smart op de verschillende kranten en magazine apps. (Donald Duck!)
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darksidequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hier ook sinds een weekje een iPad, leuk speelgoed maar nog geen nuttige toepassing voor kunnen vinden behalve foto's kijken, internetten op de wc en spelletjes.
Wacht met smart op de verschillende kranten en magazine apps. (Donald Duck!)
Welke app?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darkside
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar vind ik die on the darkside ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darkside
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:26 schreef athlonkmf het volgende:
Voorbeeldgebruik van mijn ipadhoudertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te gebruiken in landscape en in portrait. Zit stevig en nog goed te bedienen.
Ik heb ook een paar extra besteld, zodat ik ze op meer plaatsen in huis kan gebruiken. ( keuken, waskamer, eettafel ) hoewel het licht genoeg om mee te slepen.
Deze dus houdertje
[ link | afbeelding ]
Je kan ook zelf iets in elkaar flansenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?
CBR, CBZ, PDF. En je opent die in een comicapp,zoals afgebeeld comiczealquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:02 schreef Berend. het volgende:
Gewoon pdf bestanden? En dan hoe openen?
8 dollar, zo'n 5 euro, inclusief verzendkosten, vind je duur? Voor een apparaat dat je minimaal 500 gekost heeft? Tering....quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?
voor dealextreme is 8 dollar wel veelquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
8 dollar, zo'n 5 euro, inclusief verzendkosten, vind je duur? Voor een apparaat dat je minimaal 500 gekost heeft? Tering....
CZ is echt gemaakt voor het makkelijk en soepel lezen van strips. Het zijn net als de ipad, de kleine dingen die het beter maken dan de concurrent.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef Berend. het volgende:
Wat is het voordeel van Comic zeal ten opzichte van Goodreader? (Met donald duck's lezen)
dan prefereer ik toch the real deal boven de scansquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef athlonkmf het volgende:
Maar het gaat om de hele ervaring he.
Nee hoor, the real deal is oud, kruimelig stinkt en verkleurd. Zeker de jaargangen die 10 jaar oud zijn. De digitale versies zijn digital enhanced.quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan prefereer ik toch the real deal boven de scans
Roombroodjes?quote:Op zondag 5 september 2010 03:35 schreef no1uknow het volgende:
De iPad's gingen vandaag als half-warme broodjes.
Heb je een abbo of prepaid?quote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef Oxymoron het volgende:
Vanaf de laptop; ik krijg geen verbinding met Internet, 3G , meer op mijn iPad.
Er komt steeds te staan dat ik geen abonnement heb voor mobiele data. Terwijl hij vrijdag alles nog ok deed, en alle instellingen kloppen nog gewoon.
WiFi staat uit, check.
Ik heb Vodafone, en die heeft verbinding, linksbovenin, check.
APN-instellingen, check, heb ik niks aan veranderd.
Snapet niet.
Wel een bolletje/cirkeltje?quote:Op zondag 5 september 2010 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb een ipad abo, maar bij het instellen van de ipad moest ik toch echt office.vodafone.com doen van de telefonische helpdesk.
Nu heb ik live.vodafone.nl en .com gedaan, maar nog geen verschil, geen 3G in beeld.
verdorie.
Bolletje krijg je als je geen 3G hebtquote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Oxymoron het volgende:
Heb even geGoogled, en daar gelezen over netwerkingstellingen vernieuwen
Gedaan, en nu wel 3g, maar geen bolletje.
Lief dat jullie me helpen, trouwens!
Nee, sorryquote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Joris33 het volgende:
Ik heb een clickandbuy account aangemaakt om apps te kunnen aanschaffen. Maar die is sinds ik hem heb aangemaakt geblokkeerd. Nu heb ik ze geprobeerd te bellen, maar de Nederlandse helpdesk is niet in de lucht ofzo, iemand die weet wat ik daaraan kan doen.
Als je echt zwaar teleurgesteld bent over een app, kun je naar Apple support mailen. Mensen hebben n.a.v. daarvan geld teruggekregen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef Chevalric het volgende:
Even dubbelchecken: als ik een app koop op de iPad, heb ik geen "trial" periode, toch? Op m'n android telefoon is het zo dat ik m'n geld terug krijg als ik binnen 24 uur na aanschaf de app weer verwijder. Ik vind het jammer dat Apple dat mechanisme niet biedt. Lijkt me namelijk een win-win situatie voor zowel de gebruikers als de ontwikkelaars. Gebruikers kunnen even kijken wat ze kopen, waardoor je minder risico op rotzooi-apps hebt (bijv. die kranten&tijdschriften app die gewoon de website laat zien).
Ontwikkelaars hebben meer kans dat iemand hun app koopt als de app de moeite waard is. Er zijn behoorlijk veel goede apps te krijgen nu, maar ik koop zelf pas als ik de app aangeraden krijg via reviews of mond-tot-mond reclame.
Bij mij op de iPad wordt standaard de mobiele layout getoond. Iemand enig idee hoe dat komt? In mijn profiel staat namelijk dat de Silver template gebruikt moet worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, ik had ook het probleem dat FOK! (eigenlijk als enige site) wel erg traag laadde, dus ik gebruik nu de mobiele lay-out.
Heb je ook aangegeven dat je die lay-out op mobiele apparaten wilt zien?quote:Op maandag 6 september 2010 12:25 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Bij mij op de iPad wordt standaard de mobiele layout getoond. Iemand enig idee hoe dat komt? In mijn profiel staat namelijk dat de Silver template gebruikt moet worden.
Stom van me, die had ik niet gezien. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 6 september 2010 15:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Heb je ook aangegeven dat je die lay-out op mobiele apparaten wilt zien?
hebben hebben.. nergens een RC online toevalligquote:Op donderdag 2 september 2010 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat plaatjes van iOS4.2 op iPad:
http://www.apple.com/ipad/software-update/
Daar in de buurt staat als het goed is ook een vakje waarin gevraagd wordt of die template ook voor mobiele apparaten gebruikt moet worden, die zal dat wel niet goed staan.quote:Op maandag 6 september 2010 12:25 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Bij mij op de iPad wordt standaard de mobiele layout getoond. Iemand enig idee hoe dat komt? In mijn profiel staat namelijk dat de Silver template gebruikt moet worden.
Die is inderdaad fijn. En vol!quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:22 schreef StefanKollaart het volgende:
Appshopper app uit, laat price drops zien, altijd handig!
Zag die app ook voorbij komen. Zat ook nog te twijfelen en recensies waren idd goed. Maar nu ik dit zo lees laat ik hem links liggen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
Vandaag camera for iPad gekocht, wat een ruk app zeg. Dus een foto maken met je iPhone die rechtstreeks te zien is op de iPad, dat zou sneller werken dan mailen.
Right, in een uur heb ik één foto kunnen maken. De recensies waren lovend, die van camera-a had negatieve recensies, dus had die links laten liggen. Jammer.
Prepaid kaartje van Vodafone met internet blox. Dus geen aboquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:05 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hebben jullie een apart data-abonnement of doen jullie het met een duosimkaart en het abonnement dat je gebruikt met je telefoon?
Nee ja ik zet daar wel abonnement neer maar dat was ook niet echt waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prepaid kaartje van Vodafone met internet blox. Dus geen abo
hm. hoe zit het eigenlijk met als je blox afloopt? moet je die handmatig weer aanzetten elke nieuwe maand?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prepaid kaartje van Vodafone met internet blox. Dus geen abo
Had ik deze maar eerder gelezen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Dirkh het volgende:
Vandaag camera for iPad gekocht, wat een ruk app zeg. Dus een foto maken met je iPhone die rechtstreeks te zien is op de iPad, dat zou sneller werken dan mailen.
Right, in een uur heb ik één foto kunnen maken. De recensies waren lovend, die van camera-a had negatieve recensies, dus had die links laten liggen. Jammer.
Yup. Da's het voordeelquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
hm. hoe zit het eigenlijk met als je blox afloopt? moet je die handmatig weer aanzetten elke nieuwe maand?
Yup, via website.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:21 schreef Rnnz het volgende:
Kun je je blox ook opwaarderen terwijl je simkaartje in je iPad zit? Aangezien hij (neem ik aan) bijgeknipt is, en dus niet meer in een mobiel past?
hm ok. maar merk je wel dat het afgelopen is? of gaat dan gewoon je beltegoed snel naar beneden? ik check dat namelijk niet zovaakquote:
Heb via eBay de de Marware Eco-vue gekocht. Ongeveer 45 dollar inclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:16 schreef Chevalric het volgende:
Is de officiele iPad case een beetje ok in het gebruik, of gebruiken jullie geen case? Ik merk dat ik voor het meenemen toch eigenlijk wel wat meer bescherming er omheen zou willen, maar dat moet niet te veel ten koste van het gebruiksgemak gaan. Dus tips zijn welkom.
Zit ook te denken om pages aan te schaffen voor de colleges op school, kan je deze documenten makkelijk naar .doc converteren ?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb die case en ik vind 'm prima werken.
Over werken gesproken. Gisteravond Pages gekocht en dat werkt wel erg lekker. Lekkerder dan ik had verwacht.
ja, werkt perfect! Je kunt zelf heel makkelijk documenten vanuit mobile-me en e-mail openen. Keb nu een paar brieven getypt op de ipad, maar ik zie geen rare verspringingen als ik het open in word.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:42 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zit ook te denken om pages aan te schaffen voor de colleges op school, kan je deze documenten makkelijk naar .doc converteren ?
Echt een piece of cake. Zelfs voor een digibeet als ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:42 schreef versteegrob het volgende:
Zit ook te denken om pages aan te schaffen voor de colleges op school, kan je deze documenten makkelijk naar .doc converteren ?
Ik vind dit een beetje een rare reactiequote:Op woensdag 8 september 2010 16:43 schreef Tokus het volgende:
kom op zeg, het is een ipad, geen tuberculosepatient die je in complete isolatie moet houden. Doe niet zo krampachtig over dat er misschien krassen op komen. Dat gebeurt echt niet zo snel hoor.
Daar denk ik anders over. Ik gebruik de sleeve alleen als bescherming in de tas, maar dan neem ik aan dat jij hem dus zó in je tas mikt? Tussen de boeken, etui, krijtjes, e.d.?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:57 schreef Tokus het volgende:
nou, als je stelt dat je eerst wacht op je sleeve zodat je hem kan meenemen naar je werk/school, terwijl je er ook al een invisible shield op hebt zitten, dan vind ik dat je erg overdreven bang bent voor krassen.
Vind je dat zelf niet een beetje overdrevenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:35 schreef Locusta het volgende:
Ik heb ondertussen de Invisible Shield van ZAGG er op zitten. Het was gisteravond even een gepruts, maar de voorkant is goed gelukt! De achterkant íets minder mooi, maar als 'ie er maar op zitHet voelt goed aan en nu is hij tenminste beschermd tegen krassen e.d.
Zit alleen nog te wachten totdat mijn Fabrix-sleeve binnen komt. Dan kan ik hem ook een keer meenemen naar school/werk enzo
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Hard_Feesten het volgende:
Vind je dat zelf niet een beetje overdrevenHij is nu toch beschermd?
shields op iPad of iPhone vind ik altijd overdreven. Het is een gebruiksvoorwerp.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:35 schreef Locusta het volgende:
Ik heb ondertussen de Invisible Shield van ZAGG er op zitten. Het was gisteravond even een gepruts, maar de voorkant is goed gelukt! De achterkant íets minder mooi, maar als 'ie er maar op zitHet voelt goed aan en nu is hij tenminste beschermd tegen krassen e.d.
Zit alleen nog te wachten totdat mijn Fabrix-sleeve binnen komt. Dan kan ik hem ook een keer meenemen naar school/werk enzo
Okee, tenzij je altijd met een tas vol bakstenen, keukenmessen, glasscherven, spijkers en staalwol rondloopt is het overdreven.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:13 schreef Locusta het volgende:
[..]
NeeEn zoals ik al zei; jullie weten niet eens hóe ik mijn iPad gebruik, dus hoe kun je er in hemelsnaam over oordelen of het wel/niet overdreven is?
Hoe raad je het zoquote:Op woensdag 8 september 2010 17:38 schreef Hard_Feesten het volgende:
Okee, tenzij je altijd met een tas vol bakstenen, keukenmessen, glasscherven, spijkers en staalwol rondloopt is het overdreven.
Wat heb jij trouwens met o's met een accentje erop?
Nee, als er iemand af te zeiken is dan moet je die kans met beide handen pakken!quote:Op woensdag 8 september 2010 17:45 schreef Copycat het volgende:
Laat iedereen gewoon lekker zelf beslissen hoe hij of zij met de eigen iPad om wil gaan.
Zelf zie ik het ook meer als gebruiksvoorwerp, zonder shield, met case. Maar to each his own toch?
nee, ik heb er een apple case omheen, maar niet nog eens op de voor- en achterkant een invisible dinges. En ik doe 'm inderdaad dan gewoon in m'n tas.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:08 schreef Locusta het volgende:
[..]
Daar denk ik anders over. Ik gebruik de sleeve alleen als bescherming in de tas, maar dan neem ik aan dat jij hem dus zó in je tas mikt? Tussen de boeken, etui, krijtjes, e.d.?
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
Nee, als er iemand af te zeiken is dan moet je die kans met beide handen pakken!
Ieder z'n dingquote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Tokus het volgende:
nee, ik heb er een apple case omheen, maar niet nog eens op de voor- en achterkant een invisible dinges. En ik doe 'm inderdaad dan gewoon in m'n tas.
Dubbel duur!quote:Op donderdag 9 september 2010 08:45 schreef misterDre het volgende:
Als we het toch over bescherming hebben![]()
Chanel is niet het enige modehuis dat iPad-hoezen heeft ontworpen. maar is wel de duurste. Ook merken als Burberry, Yves Saint Laurent, Gucci en Louis Vuitton ontwikkelden beschermhoezen voor de nieuwste uitvinding van Apple. Die van Chanel is wel de duurste.
De schrik zat er goed inquote:
Ook personalized?quote:Ik zou voor een tekst een hand made, personalized lederen iPhone case krijgen, maar ik ga proberen te upgraden naar een iPad case.
Ja. Zelfde principe, alleen een maatje groter:quote:
Zo, dat ziet er stoer uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Zelfde principe, alleen een maatje groter:
http://web.mac.com/whiteandgreen/Mark_Inglis/iPhone_Guard.html
Wil alleen geen studs en wel een extra kleurtje. Maar we gaan vanmiddag even Skypen over nog wat tekstaanpassingen, kijk ik meteen of mijn eisjes ingewilligd kunnen worden.
Ik heb de camera kit ook binnen. Om te testen foto's van mijn iphone afgehaald. Dacht die ook even in de juiste albums te plaatsen, dat ging dus helaas niet. Als apple nog even oplost dat ik de foto's gewoon naar het juiste album kan slepen ben ik er helemaal tevreden meequote:Op donderdag 9 september 2010 21:23 schreef thedon het volgende:
Ik heb de camera connection kit wat prima werkt. Nu wil ik alleen de foto's indelen in zelf gemaakte albums of albums hernoemen. Het liefst zonder iTunes
Is er misschien een app die dit kan of kan het al standaard op de iPad?
Edit: oh ja het zou tof zijn wanneer je albums zou kunnen exporteren (map of pdf ofzo)
Photo-sort for iPad. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar deze app zou ervoor gemaakt zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:23 schreef thedon het volgende:
Ik heb de camera connection kit wat prima werkt. Nu wil ik alleen de foto's indelen in zelf gemaakte albums of albums hernoemen. Het liefst zonder iTunes
Is er misschien een app die dit kan of kan het al standaard op de iPad?
Edit: oh ja het zou tof zijn wanneer je albums zou kunnen exporteren (map of pdf ofzo)
Thanks die app doet wel wat ik wil. ¤ 1,59 de directory structuur blijft gehandhaafd bij een export. De app heeft een ingebakken ftp server.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:49 schreef misterDre het volgende:
[..]
Photo-sort for iPad. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar deze app zou ervoor gemaakt zijn.
In NL is ie maar 4 euro duurderquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:49 schreef nelisb het volgende:
Heb in Amerika ook zo'n camera connection kit gekocht. Omgerekend 25¤.
Werkt prima, zelfs m'n iPhone foto's zet ie perfect over.
Nee hoor, bij de upgrade in november zit een printfunctie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
In NL is ie maar 4 euro duurder
De cck vind ik prima werken!
Ik zoek alleen nog een manier om zonder gebruik van een laptop oid, te printen vanaf de iPad, maar ik denk dat dat dromen blijven....
Maak je een foto zodra je hem hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
En dan is het ook nog gelukt de eerder genoemde iPhone case te verruilen voor de personalized/customized iPad case.
Someone is a happy camper!
Heb er 4 gekocht ook voor bekenden en dan scheelt het toch. En al scheelt het maar 4¤ ben nu hier waarom dan tot thuis wachten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
In NL is ie maar 4 euro duurder
De cck vind ik prima werken!
Ik zoek alleen nog een manier om zonder gebruik van een laptop oid, te printen vanaf de iPad, maar ik denk dat dat dromen blijven....
Beloofd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef misterDre het volgende:
Maak je een foto zodra je hem hebt.
Lijkt me voor mij geen goed plan. Als vroeger mijn Lego niet deed wat ik wilde, schoof ik het in één venijnige haal van tafel ...quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:43 schreef Redux het volgende:
Lego app!
http://ipadsoft.nl/?p=3231#more-3231
Er zijn wel app's die over 3G printen maar de reviews zijn daar nog niet erg positief over.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:38 schreef Oxymoron het volgende:
Weet je wat jammer is, ik heb waar ik woon geen wifi, en dat betekent dat ik niet zal kunnen printen vanaf mijn iPad.
Waar ik woon, een instelling, is het niet mogelijk wifi te hebben. Daarom heb ik ook 3G.
Mijn printer is wel wifi, maar ik kan er dus niks mee. Het is wel irritant om steeds als je iets wilt printen, de laptop aan te moeten zetten, mail te halen en dan pas kunnen printen. En nu heb ik ook mijn internetabo voor de laptop maar opgezegd, omdat het me te duur werd. Beethe stom wellicht, maar ik kan elk weekend mijn iPad aan de laptop van mijn ouders synchroniseren.
Toen ik de iPad kocht, dacht ik echt zonder laptop te kunnen, ik wilde het dong het liefst uit het raam smijten omdat ie (windows vista) steeds vastloopt, sloom is en onhandig groot.
Maar ik zit er toch steeds meer voor, dan ik dacht. Al is het maar om te printen.
En dat lijkt je nu niet meer leuk?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me voor mij geen goed plan. Als vroeger mijn Lego niet deed wat ik wilde, schoof ik het in één venijnige haal van tafel ...
Dat was toen ook niet leuk, maar een noodzakelijk, niet tegen te houden kwaad voor de kleine driftkikker in me. Maar met mijn iPad tel ik toch liever tot tien.quote:
Hmmm highres foto's vindt deze app niet zo leuk. Reageert erg sloom met 'scrollen'.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:24 schreef thedon het volgende:
[..]
Thanks die app doet wel wat ik wil. ¤ 1,59 de directory structuur blijft gehandhaafd bij een export. De app heeft een ingebakken ftp server.
PM sturen kan wel in safari via deze urlquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:18 schreef Dirkh het volgende:
Er zou een FOK! App gemaakt moeten worden, gewoon met de basis functies zoals kunnen reageren op de FP als je iemand quote of dat je een PM kan sturen.
Dat kan best handig zijn jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:18 schreef Dirkh het volgende:
Er zou een FOK! App gemaakt moeten worden, gewoon met de basis functies zoals kunnen reageren op de FP als je iemand quote of dat je een PM kan sturen.
Op de pc bij opties aangeven dat je de pc-layout ook wilt gebruiken op mobielquote:Op zondag 12 september 2010 09:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hoe krijg ik op de ipad eigenlijkde normale forum layout? Vind de mobiele lay out niet zo handig en denk dat de volledige versie het prima zou doen.
ik heb zelf ook de 16GB WIFI, beetje om de zelfde redenatie als jij. Daarnaast heb ik m'n telefoon die als wireless hotspot kan dienen, dus in het ergste geval kan ik daarmee op internet. Het is niet snel, maar het werkt.quote:Op zondag 12 september 2010 12:23 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort ook maar een iPad aanschaffen, mn eerste Apple product![]()
Wordt denk ik de 16GB WiFi, 3G is voor mij overbodig omdat ik hem toch vooral op locaties gebruik waar WiFi aanwezig is (school/huis)
Dat vind ik die 100 euro niet waard, en daarnaast het data-abo ook niet.
Die 16GB is inderdaad zeker voldoendequote:Op zondag 12 september 2010 13:54 schreef Chevalric het volgende:
[..]
ik heb zelf ook de 16GB WIFI, beetje om de zelfde redenatie als jij. Daarnaast heb ik m'n telefoon die als wireless hotspot kan dienen, dus in het ergste geval kan ik daarmee op internet. Het is niet snel, maar het werkt.
De 16GB is meer dan voldoende, aangezien ik er toch geen muziek of films op ga zetten.
ik heb 32 GB op de mijne staan maar dan staan er ook een hoop afleveringen van House, Top Gear op samen met Avatar en Iron Manquote:Op zondag 12 september 2010 14:44 schreef WSquater het volgende:
Is de 16 GB echt genoeg?
Ach ja, als ik al een iPad koop wacht ik toch nog zeker even op de 2e generatie.
En ik zou de iPad ook graag wat dunner zien. Liefst minder dan 1 cm...
Maar zodra je wat filmpjes over gaat zetten, dan zal de ruimte wat krap worden.quote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die 16GB is inderdaad zeker voldoendeIk twijfelde in het begin nog erg of het genoeg zou zijn, maar ik heb permanent zo'n 10GB over... wat muziek erop, paar afleveringen/documentaires en wat apps en ruimte zat over
Dat kan inderdaad wel kloppen, ik heb vaak niet meer dan een paar afleveringen van een serie erop staan of 1 film of iets dergelijks, en dan valt het reuze mee... Ik hoef er ook niet perse een complete mediabibliotheek van te maken, daar heb ik mijn pc voorquote:Op zondag 12 september 2010 18:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar zodra je wat filmpjes over gaat zetten, dan zal de ruimte wat krap worden.
Zijn het mp4 of m4v bestanden?quote:Op zondag 12 september 2010 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Hmm, ik heb een x-aantal filmpjes op mijn ipad staan, allen gemaakt met mijn mobiele telefoon, en de 1 doet het wel, en bij de ander heb ik zwart beeld(wel geluid)
Iemand anders die dit herkend? En is er wat aan te doen?
3gp bestanden volgens mij.quote:Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Zijn het mp4 of m4v bestanden?
3GP ondersteunt ie niet, dat is het denk ik..quote:Op zondag 12 september 2010 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Ok, nu wordt het helemaal vaag. Ik pleur al mn bestanden eraf, en gooi ze er op nieuw op.
Prima, ik kan het filmpje kijken.
Vervolgens wil ik hem nog een keer kijken, weer beeld zwart
What the hell?
Hehe it sure looks like it.quote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3GP ondersteunt ie niet, dat is het denk ik..
Ik zal het heel vreemd vinden als voor de kerst een ipad2 komt, of tenminste wordt vooraangekondigd.quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef WSquater het volgende:
Ik hoop echt dat er voor de kerst nog een iPad 2 komt. En dat ze vanaf dan bijvoorbeeld elk jaar in november een nieuwe iPad introduceren. Eerlijk is eerlijk, april (en ook maart) zijn erg ongelukkige tijden. Want dan stoppen ze de functies van de aankomende iPhone er nog niet in om niks te verraden. Beter zo net na de iPods een nieuwe iPad.
Een retinascherm, waarbij dus 350+ppi bedoeld wordt, is dus echt ongelooflijk als het op de ipad kan. Dat is 3/4 de resolutie vergeleken met nu. Dan zal die dualCPU A9 waarschijnlijk 1 CPU constant gebruikt moeten worden voor het opbouwen van het scherm.quote:Op zondag 12 september 2010 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat de nieuwe iPad sneller komt dan Apple's standaard productverversing. Met de hardware die de iPhone nu aan boord heeft, is het gek dat de iPad daarvoor onderdoet.
Voor de volgende iPad is het dus zeer waarschijnlijk dat die ook 512 MB werkgeheugen krijgt en een gyroscoop. En wellicht een retinascherm en een Cortex A9 processor.
En toch zal ik niet raar opkijken als ze toch voor kerst met een ipad2 komen, ook omdat ze moeten reageren op de aankomende concurrentie.quote:Op maandag 13 september 2010 09:06 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik zal het heel vreemd vinden als voor de kerst een ipad2 komt, of tenminste wordt vooraangekondigd.
Ik kan me niet voorstellen dat Apple wilt dat de mensen in de kerst geen ipad kopen omdat ze willen wachten op ipad2.
En het lukt ze nooit om binnen een korte tijd genoeg ipad2's te maken om de vraag te bedienen. Dat lukt met de ipad1 nu ook maar net.
Zij hebben ook helemaal geen reden om dat te doen. De ipad1 gaat nog steeds als warme broodjes over de toonbank als ik de posts hier en daar leest. In de kerst zullen ze echt heel veel kunnen verkopen, zeker omdat er nog geen concurrentie is op dit moment. Als ze genoeg 16GB ipads uit kunnen pompen.
Staat ook zo leuk in de jaarcijfers, 20+ miljoen ipads verkocht in het eerste jaar.
Welke concurrentie? Tot nu toe zijn ze allemaal verwacht om in eerste kwartaal 2011 uit te komen. Apple heeft dus nog genoeg voorsprong om de kerst de laatste vooraden ipad1 weg te werken.quote:Op maandag 13 september 2010 09:50 schreef Redux het volgende:
[..]
En toch zal ik niet raar opkijken als ze toch voor kerst met een ipad2 komen, ook omdat ze moeten reageren op de aankomende concurrentie.
welke voorraden? De fabrieken draaien toch overuren om aan de vraag te voldoen?quote:Op maandag 13 september 2010 10:08 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Welke concurrentie? Tot nu toe zijn ze allemaal verwacht om in eerste kwartaal 2011 uit te komen. Apple heeft dus nog genoeg voorsprong om de kerst de laatste vooraden ipad1 weg te werken.
De voorraden 256MB-chips en A8-chips die zij contractueel hebben aangekocht. OK, er worden geen ipads opgeslagen in een magazijn omdat ipads verkocht worden voordat het in een magazijn komt, maar ze moeten wel de voorraden chips maken en verkopen.quote:Op maandag 13 september 2010 10:17 schreef Tokus het volgende:
[..]
welke voorraden? De fabrieken draaien toch overuren om aan de vraag te voldoen?
Volg je het nieuws wel een beetje? Target die in oktober met een tablet komt ( http://www.ipad.net/ipad-(...)arget-october-3.html ), de samsung galaxy die binnenkort op de markt komt ( http://www.engadget.com/2010/09/02/samsung-galaxy-tab-preview/ ).quote:
Dat target-nieuws gaat over iPads. Zij mogen van apple ook ipads verkopen.quote:Op maandag 13 september 2010 10:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Volg je het nieuws wel een beetje? Target die in oktober met een tablet komt ( http://www.ipad.net/ipad-(...)arget-october-3.html ), de samsung galaxy die binnenkort op de markt komt ( http://www.engadget.com/2010/09/02/samsung-galaxy-tab-preview/ ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |