Voor CBR files gebruik ik Cloud reader app.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:55 schreef nelisb het volgende:
Ok.
CBR files gedownload. Suske en Wiske.
Omgezet met Calibre naar epub formaat.
Geladen in Adobe Digital editions. Alles in kleur.
Via iTunes in ibooks.
Alles zwart/wit.
Iemand een idee?
Pages en Numbers. Logischquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:46 schreef StrikerZeljko het volgende:
Ik zoek nog een goede office vervanger voor Word en Excel op de Ipad.. welke kunnen jullie aanraden?
Ergens deze week hoop ik mijn ipad in bezit te hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:04 schreef misterDre het volgende:
[..]
Voor CBR files gebruik ik Cloud reader app.
http://appshopper.com/link/cloud-readers
Okay, maar ik ben verder geen Apple gebruiker en wil de documenten die ik in MS Office genereer gewoon kunnen redirigeren. Nu zag ik die programma's uit het iworks pakket wel staan maar dat is toch gewoon Apple?quote:
Dat hangt van de extentie af. Zal vast PDF zijn, dat kan prima met o.a. cloudreaders.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ergens deze week hoop ik mijn ipad in bezit te hebbenen ben benieuwd hoe de Quest erop te lezen is... gaat dat ook met cloudreader?
Mooie app. Tnx voor de tipquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:51 schreef Locusta het volgende:
Mooie nieuwe app op iPadplanet: Fotopedia Heritage
thank you , ik kan niet wachten tot ik hem heb .quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dat hangt van de extentie af. Zal vast PDF zijn, dat kan prima met o.a. cloudreaders.
Ik heb http://www.macally.com/en/product/ArticleShow.asp?ArticleID=320 in grijs. Veel mooier dan die Apple hoes imo.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:27 schreef tuintegel het volgende:
[..]
thank you , ik kan niet wachten tot ik hem heb .
Nu zie ik ook een ipadcase op de Apple site , welke tevens als standaard te gebruiken is . is deze aan te raden of hebben jullie een andere (iets vrolijker als zwart misschien?) ?
Weet je zeker dat je geen iPhone moet bestellen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:12 schreef tuintegel het volgende:
Mooi dan bestel ik die er meteen bij . Wat ik wel jammer vind , is dat je op de Apple site niet de keuze kan maken tussen een witte of zwarte ipad . Ik heb liever de zwarte , hopelijk wordt hij gewoon standaard in die kleur geleverd!
Is mooi al is het in mijn ogen alleen de kleur wat hem echt veel anders maakt dan de Applecase . Verder is en blijft het een simpele cover. Tevens ben ik te lui om er moeite voor te doen aangezien het ponden zijn . Dus het wordt de Apple hoes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb http://www.macally.com/en/product/ArticleShow.asp?ArticleID=320 in grijs. Veel mooier dan die Apple hoes imo.
Het is totaal ander materiaal en gewoon bij Apple-winkels in Nederland te krijgen. En het zijn dollars; geen ponden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Is mooi al is het in mijn ogen alleen de kleur wat hem echt veel anders maakt dan de Applecase . Verder is en blijft het een simpele cover. Tevens ben ik te lui om er moeite voor te doen aangezien het ponden zijn . Dus het wordt de Apple hoes.
Die ziet er ook wel goed uit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb http://www.macally.com/en/product/ArticleShow.asp?ArticleID=320 in grijs. Veel mooier dan die Apple hoes imo.
Yup, beiden primaquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel goed uit.
Maar is die sluiting wel stevig? En staat ie goed vast in de schuine stand?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen iPhone moet bestellen?
Net nog even "gepatst" met mijn iPad bij een vriendin met wie ik veel gereisd heb en deze applicatie laten zien. We zijn alle UNESCO site's nog weer even bij langs gegaan en die mooie foto's zorgen er voor dat je het weer helemaal opnieuw beleeftquote:
Een review die dit zegt: "Met de ingebouwde webcam kan je de iPad ook gebruiken voor videogesprekken over internet."quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Edit : Hier spreken ze dus ook over 2 kleuren :
http://www.portablegear.nl/reviews/Apple_iPad.htm
Hmm.... Vaagquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:55 schreef nelisb het volgende:
Zwart wit waren ze ineens. Had ze omgezet naar Epub..
Deze week even goed naar kijken. Hebben net een vakantie geboekt en vertrekken zaterdag al. Dus eerst even werk regelen en dat mijn bedrijf doordraait die 12 dagen dat ik wegben.
Daarna maar weer boeken en strips.
Nu even wat films converteren met Handbrake.
Ja inderdaad , dat is ook zo . ik heb het stuk niet eens gelezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:57 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Een review die dit zegt: "Met de ingebouwde webcam kan je de iPad ook gebruiken voor videogesprekken over internet."
Vind het moeilijk om dat te vinden. Het enige wat wel stelselmatig goed lukt:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef nelisb het volgende:
Iemand enig idee waar ik Nederlandse tijdschriften in PDF kan krijgen?
Of is dit alleen mogelijk via nieuwsgroepen ofzo?
Iemand?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef nelisb het volgende:
Wie heeft er een amerikaans opzetstukje (duckhead) voor zijn IPad die ik kan overnemen? (Iemand die hem geimporteerd heeft ofzo)
Ik ga zaterdag naar Amerika en wil een amerikaans opzetstukje erop zetten op mijn lader om zo mijn IPad en Iphone op te laden.
engelse magazines zijn heel makkelijk te vinden. Nederlandse zijn er weinig interessants vinnik. Behalve quest dan. Die heb ik op papier maar ook digitaalquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Vind het moeilijk om dat te vinden. Het enige wat wel stelselmatig goed lukt:
Playboy
The Economist
MacWorld
Nederlandse tijdschrfiten heb ik niet kunnen vinden, behalve oude "ComputerIdee" blaadjes
Via FTD gaat het wat eenvoudiger. Maar inderdaad het meeste is Engelstalig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Playboy
The Economist
MacWorld
Nederlandse tijdschrfiten heb ik niet kunnen vinden, behalve oude "ComputerIdee" blaadjes
Iets meer dan 30 euro is toch niet eens zo heel duur?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef Locusta het volgende:
Ik heb op GoT (volgens mij) een vrij negatieve recensie gelezen over iemand die de Macally bookstand heeft. Dat lipje die je gebruikt om hem rechtop op tafel te zetten gaat na een paar maanden erg slap worden en dan kun je hem nog met moeite gebruiken...
Da's wel jammer voor een redelijk prijzige hoes.
[..]
Net nog even "gepatst" met mijn iPad bij een vriendin met wie ik veel gereisd heb en deze applicatie laten zien. We zijn alle UNESCO site's nog weer even bij langs gegaan en die mooie foto's zorgen er voor dat je het weer helemaal opnieuw beleeft![]()
Waarom cloudreader ? Kan toch prima via ibooks.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ergens deze week hoop ik mijn ipad in bezit te hebbenen ben benieuwd hoe de Quest erop te lezen is... gaat dat ook met cloudreader?
Zoek is via ftd, heb nu computer idee (nieuwste), Donald Ducks,quest, veel playboys, iedere dag de hele Telegraaf, Windows tips enz en heel veel vette Engelse bladerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Playboy
The Economist
MacWorld
Heb hem al een tijdje en werkt perfect!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel goed uit.
Maar is die sluiting wel stevig? En staat ie goed vast in de schuine stand?
Waar staat dat voor? Die afkorting wordt iig niet herkend.quote:
Staat gewoon in google... Ftd.nuquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar staat dat voor? Die afkorting wordt iig niet herkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |