Ja van Ako, maar die heb ik nog niet in de AppStore gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Kwam toch geloof ik ook een app uit voor verschillende magazines. waar je jezelf dan op kon abonneren?
Vind het vooral typisch dat een ebook net zo duur of duurder is dan een papieren versie. Het lijkt me dat een pdf overbliepen goedkoper is dan een boek drukken. Marvel heeft een toffe app die wel ergens op lijkt te slaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Kwam toch geloof ik ook een app uit voor verschillende magazines. waar je jezelf dan op kon abonneren?
Maargoed waarom voor iets betalen,als het ook goedkoper kan
ik zit met smart op deze app te wachtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef beefcake het volgende:
Ja van Ako, maar die heb ik nog niet in de AppStore gezien.
Ja augustus idd, ik ben ook heel benieuwd en hoop dat er snel ook meer tijdschriften worden aangebodenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef Locusta het volgende:
[..]
ik zit met smart op deze app te wachtenDe verachting was dat hij in augustus zou komen, toch?
Omdat, als je via zinio een abbo afsluit, je minder dan ¤0,80 voor een tijdschrift betaald. Je steunt daarmee de digitale revolutie. Meer uitgevers zullen meer investeren in digitale uitgaves.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Maargoed waarom voor iets betalen,als het ook goedkoper kan
Voor apps wil ik nog wel betalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Omdat, als je via zinio een abbo afsluit, je minder dan ¤0,80 voor een tijdschrift betaald. Je steunt daarmee de digitale revolutie. Meer uitgevers zullen meer investeren in digitale uitgaves.
En je bent wel heel pauper als je niet eens een eurotje wilt geven voor een tijdschrift. Zelfde beredenering voor het betalen voor apps
Euh, ja.... Volgens mij wel... Dat kun je toch even controleren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef nelisb het volgende:
FF een dropbox vraag.
Op m'n Imac heb ik een dropbox map.
Hiernaar toe kopieer ik alles wat ik wil zien op mijn ipad? Dus ik krijg alles dubbel op mn Imac?
Hoe zit het dan met de sms'jes die je ontvangt? Blijf je die gewoon krijgen op je iPhone en doet de iPad daar niks mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Heb gewoon een 2e sim aangevraagd voor mijn 3G abo. Even kijken hoe irritant het is om 3G steeds aan/uit te zetten tussen de devices (GSM en 3G blijken gescheiden, das wel handig dus). Ga ook (nog) geen los 3G abo aanschaffen voor de iPad, eerst eens kijken of ik het ooit gebruik
Ja gedaan. Wilde het even zeker weten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Euh, ja.... Volgens mij wel... Dat kun je toch even controleren?
Dat kan wel, maar dan moet je ze stuk voor stuk aanmerken als Favoriet (sterretje) zodat ie ze download naar je iPad ipv ophaalt van je dropboxserver.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef nelisb het volgende:
FF een dropbox vraag.
Op m'n Imac heb ik een dropbox map.
Hiernaar toe kopieer ik alles wat ik wil zien op mijn ipad? Dus ik krijg alles dubbel op mn Imac?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:44 schreef Oxymoron het volgende:
Waar was dat filmpje over die ipad-oma te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |