quote:[quote]Op vrijdag 27 augustus 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de YouMac waar ik de mijne heb gekocht, zeiden ze vorige week (toen ik nog op de money train wachtte) dat ik beter kon reserveren om nu niet verdrietig en met lege handen de zaak uit te lopen. Ze gingen daar als zoete broodjes, die dag had één persoon er zelfs 8 gekocht.
Gereserveerd met 50 Euro aanbetaling en gisteren opgepikt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Jep, er werkende bij de verschillende Apple winkels prima verkopers.
Coltrui of polo?
Boeit op zich ook niet, vind het alleen grappig dat er speciaal op Jobs-fanboy-look-a-likes wordt geselecteerd. Soortgelijke kledingkeuze, magische verkooppraatjes met mythische prijzen enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
Weet ik niet meer. Een blonde knul van een jaar of 20-24.
Gisteren werd ik door een woman in black geholpen bij de daadwerkelijke transactie.
Ghe, nog geen ambities om in een Apple winkel te gaan werken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
Oh ... het kwartje valt.
Magische verkooppraatjes verkoop ik zelf, daar trap ik niet meer in.
Ik vind dit nog steeds belachelijk veel geld. Met een kleine jailbreak en 10-20 dollar kun je veel goedkoper via je 3G verbinding internetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Redux het volgende:
"handige vergelijkingswebsite tegen waar je eenvoudig kan zien welk iPad abonnement voor internet het goedkoopst is."
http://www.internetabonnement.nl/mobiel-internet-tablet-iPad/
hoezo kleine jailbreak?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vind dit nog steeds belachelijk veel geld. Met een kleine jailbreak en 10-20 dollar kun je veel goedkoper via je 3G verbinding internetten.
Waarschijnlijk bedoelt hij een jailbreak van zijn iPhone. Via mijn Android telefoon heb ik geen jailbreak nodig. Werkt echt fantastisch!quote:
Voor de beginner kan de lijst van Roel_jewel erg handig zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Redux het volgende:
Ik weet niet, waarom moet dat lijstje van roel_jewel specifiek in de openingspost genoemd worden?
Het is een persoonlijke voorkeur aan apps, ik ben die lijst bijlangs geweest, over het algemeen boeien me de meeste apps in die lijst niet zo.
Liever heb ik dan dat je sites noemt die top100's of hitlijsten of wat dan ook in de openingspost noemt.
Een goeie vind ik dan bv http://appshopper.com/ipad/ waarbij je oa een lijst hebt die afgeprijsde -of van een XX bedrag naar gratis- apps laat zien.
Lijkt mij waardevoller dan een persoonlijke voorkeurs-lijst...
Voorlopig moet je het van de ng hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef nelisb het volgende:
Iemand enig idee waar ik Nederlandse tijdschriften in PDF kan krijgen?
Of is dit alleen mogelijk via nieuwsgroepen ofzo?
Het is een lijst voor iPad-beginners. Zeker voor degenen die de App Store voor het eerst openen, zullen schrikken van het gigantische aanbod. Denk dat zeker wat apps tussen staan die voor velen handig/interessant/leuk zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Redux het volgende:
Ik weet niet, waarom moet dat lijstje van roel_jewel specifiek in de openingspost genoemd worden?
Het is een persoonlijke voorkeur aan apps, ik ben die lijst bijlangs geweest, over het algemeen boeien me de meeste apps in die lijst niet zo.
Liever heb ik dan dat je sites noemt die top100's of hitlijsten of wat dan ook in de openingspost noemt.
Een goeie vind ik dan bv http://appshopper.com/ipad/ waarbij je oa een lijst hebt die afgeprijsde -of van een XX bedrag naar gratis- apps laat zien.
Lijkt mij waardevoller dan een persoonlijke voorkeurs-lijst...
Zal wel alleen nog in newsgroepen te vinden zijn. Ik gebruik ook filestube.com voor zoeken van magazines, maar die zijn meestal niet in het Nederlands.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:58 schreef nelisb het volgende:
Iemand enig idee waar ik Nederlandse tijdschriften in PDF kan krijgen?
Of is dit alleen mogelijk via nieuwsgroepen ofzo?
Heb gewoon een 2e sim aangevraagd voor mijn 3G abo. Even kijken hoe irritant het is om 3G steeds aan/uit te zetten tussen de devices (GSM en 3G blijken gescheiden, das wel handig dus). Ga ook (nog) geen los 3G abo aanschaffen voor de iPad, eerst eens kijken of ik het ooit gebruikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij een jailbreak van zijn iPhone. Via mijn Android telefoon heb ik geen jailbreak nodig. Werkt echt fantastisch!
Nee, er is geen specifieke ng voor iPad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Welke NG moet je dan bijv. kijken? Zijn er al NG voor specifieke iPad zaken?
Gaan we het weekend even doen. Thanks.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee, er is geen specifieke ng voor iPad.
Gewoon via FTD of een nzb- site wat zoektermen erin gooien afhankelijk van je interesses.
Ja van Ako, maar die heb ik nog niet in de AppStore gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Kwam toch geloof ik ook een app uit voor verschillende magazines. waar je jezelf dan op kon abonneren?
Vind het vooral typisch dat een ebook net zo duur of duurder is dan een papieren versie. Het lijkt me dat een pdf overbliepen goedkoper is dan een boek drukken. Marvel heeft een toffe app die wel ergens op lijkt te slaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Kwam toch geloof ik ook een app uit voor verschillende magazines. waar je jezelf dan op kon abonneren?
Maargoed waarom voor iets betalen,als het ook goedkoper kan
ik zit met smart op deze app te wachtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef beefcake het volgende:
Ja van Ako, maar die heb ik nog niet in de AppStore gezien.
Ja augustus idd, ik ben ook heel benieuwd en hoop dat er snel ook meer tijdschriften worden aangebodenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef Locusta het volgende:
[..]
ik zit met smart op deze app te wachtenDe verachting was dat hij in augustus zou komen, toch?
Omdat, als je via zinio een abbo afsluit, je minder dan ¤0,80 voor een tijdschrift betaald. Je steunt daarmee de digitale revolutie. Meer uitgevers zullen meer investeren in digitale uitgaves.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Rainesz het volgende:
Maargoed waarom voor iets betalen,als het ook goedkoper kan
Voor apps wil ik nog wel betalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Omdat, als je via zinio een abbo afsluit, je minder dan ¤0,80 voor een tijdschrift betaald. Je steunt daarmee de digitale revolutie. Meer uitgevers zullen meer investeren in digitale uitgaves.
En je bent wel heel pauper als je niet eens een eurotje wilt geven voor een tijdschrift. Zelfde beredenering voor het betalen voor apps
Euh, ja.... Volgens mij wel... Dat kun je toch even controleren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef nelisb het volgende:
FF een dropbox vraag.
Op m'n Imac heb ik een dropbox map.
Hiernaar toe kopieer ik alles wat ik wil zien op mijn ipad? Dus ik krijg alles dubbel op mn Imac?
Hoe zit het dan met de sms'jes die je ontvangt? Blijf je die gewoon krijgen op je iPhone en doet de iPad daar niks mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Heb gewoon een 2e sim aangevraagd voor mijn 3G abo. Even kijken hoe irritant het is om 3G steeds aan/uit te zetten tussen de devices (GSM en 3G blijken gescheiden, das wel handig dus). Ga ook (nog) geen los 3G abo aanschaffen voor de iPad, eerst eens kijken of ik het ooit gebruik
Ja gedaan. Wilde het even zeker weten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:20 schreef Locusta het volgende:
[..]
Euh, ja.... Volgens mij wel... Dat kun je toch even controleren?
Dat kan wel, maar dan moet je ze stuk voor stuk aanmerken als Favoriet (sterretje) zodat ie ze download naar je iPad ipv ophaalt van je dropboxserver.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:34 schreef nelisb het volgende:
FF een dropbox vraag.
Op m'n Imac heb ik een dropbox map.
Hiernaar toe kopieer ik alles wat ik wil zien op mijn ipad? Dus ik krijg alles dubbel op mn Imac?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:44 schreef Oxymoron het volgende:
Waar was dat filmpje over die ipad-oma te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |