Ik hoop het, een account aanmaken van Itunes kostte al enige moeite want er was nog een veld rood gelaten. Bleek dat de aanhef te zijn..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is het mooie van de iPad. Een totale digibeet kan ermee overweg doordat de besturing zo enorm direct en natuurlijk is.
Die update lost het probleem met de PDF-exploit op. Als je niet jailbreakt is deze update wel handig, omdat je iPad dan niet meer zo kwetsbaar is via safari. Met jailbreak kan je hier ook een patch voor installeren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef tomegel het volgende:
ik kan een update uitvoeren. 3.2.2 ( volgens mij had ik die al maar goed ) weet iemand wat deze update inhoudt. ( heb hem niet gejailbreaked en doe dat ook niet dus maakt mij niks uit )
In die versie is het lek gedicht waarvan de website-gebaseerde jailbreak gebruik maakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef tomegel het volgende:
ik kan een update uitvoeren. 3.2.2 ( volgens mij had ik die al maar goed ) weet iemand wat deze update inhoudt. ( heb hem niet gejailbreaked en doe dat ook niet dus maakt mij niks uit )
Daarom activeerden de verkopers in Amerika bij aankoop direct de iPad. Klanten konden gelijk beginnen met spelen. In nl heb je natuurlijk niet deze service...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:12 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik hoop het, een account aanmaken van Itunes kostte al enige moeite want er was nog een veld rood gelaten. Bleek dat de aanhef te zijn... Ik ben van het weekend pas weer thuis dus dan zal hij het wel aardig doorhebben. En anders heeft hij zijn collega's nog (ze hebben er 8 tegelijk besteld geloof ik).
De site van t-mobile zegt iets anders, namelijk:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:02 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wat staat er bij je APN instellingen?
Dit zou er volgens mij moeten staan voor T- mobile
T-Mobile
APN: internet
Account Name: tmobile
Password: tmobile
Staat bij de iPad FAQ.quote:T-Mobile
APN: smartsites.t-mobile
Account Name: tmobile
Password: tm
Volgens mij zijn er wat treinen in de randstad die het hebben, maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij is het er nog niet, maar ik vraag het toch even voor de zekerheid: het openbaar vervoer (trein) in Nederland heeft nog geen WiFi, wel?
Ik heb min of meer de knoop doorgehakt dat ik er eentje wil gaan halen, twijfel alleen nog over het hele 3g gebeuren. Heb weinig zin om elke maand kosten te hebben.
Er zijn diverse speciale iPad-specifieke mogelijkheden voor het 3G internet. Varieert van een per maand opzegbaar abonnement tot echt puur prepaidquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij is het er nog niet, maar ik vraag het toch even voor de zekerheid: het openbaar vervoer (trein) in Nederland heeft nog geen WiFi, wel?
Ik heb min of meer de knoop doorgehakt dat ik er eentje wil gaan halen, twijfel alleen nog over het hele 3g gebeuren. Heb weinig zin om elke maand kosten te hebben.
Mijne was 8 of 9 euro, weet nog niet zeker of hij oplaad, maar ben er iig tevreden overquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:59 schreef StrikerZeljko het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen!
Bedankt voor de tip
Voor 15 euro een prima werkende dock, die ook oplaad
Wasda?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:09 schreef StrikerZeljko het volgende:
Wie heeft er hier trouwens al een Dodo Case voor zijn of haar iPad?
Supergave casequote:
http://www.iphoneclub.nl/(...)lbreak-mogelijk.htmlquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Hey ik wil mn ipadje jailbreaken, maar als ik op die site kom zegt ie dat ik itunes moet updaten, ga ik naar itunes zegt ie dat ik al de nieuwste versie heb.
Iemand een oplossing?
Dat is mooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef Locusta het volgende:
[..]
De site van t-mobile zegt iets anders, namelijk:
[..]
Staat bij de iPad FAQ.![]()
@ nelisb: die komt morgen ja
/edit: @ misterDre:Datwassum! Hij doet het
Heb me net geregistreerd! Nu nog maar even wachten totdat ik de beloofde ¤12,50 & ¤30,00 prepaid tegoeden krijg van tmobile en Apple
Hartstikke bedankt!
Phonehouse doet dat wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Daarom activeerden de verkopers in Amerika bij aankoop direct de iPad. Klanten konden gelijk beginnen met spelen. In nl heb je natuurlijk niet deze service...
ik heb hem gister gekregen en bij mij staat er toch echt wel 3.2.2 op. Denk dat dat komt omdat ik hem rechtstreeks bij Apple vandaan heb en die iPad van jouw kennis bij de MM vandaan komt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef Rainesz het volgende:
Om nog even een antwoord te geven op een vraag die hier een keer voorbij kwam. Betreft welke versie er op de iPad staat als je hem nu haalt. Dat is nog steeds 3.2.1. Gisteren iPad voor kennis even geactiveerd had hij gistermiddag pas gehaald bij de Mediamarkt en daar zat dus nog gewoon de "oude" software versie op!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rond een uur of 12 vannacht de sync van m'n iPad aangezet. Hij loopt nog steeds.
veel comics?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rond een uur of 12 vannacht de sync van m'n iPad aangezet. Hij loopt nog steeds.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet goed hoor! Heb gisteravond 883 foto's gesynchroniseerd en daar is hij max. 15/20 min. mee bezig geweest...
Wat sync je dan allemaal? Zit er iets tussen waar hij op zou kunnen blijven hangen ofzo?
Nope, geen enkele. Het probleem lijkt vooral te komen door apps met veel (kleine) bestanden en apps als Zinio en PressReader. Van Zinio is inmiddels een nieuwe versie verschenen waarin je het backuppen van gedownloade magazines kunt uitzetten. PressReader heb ik even leeggegooid en foto's ook er vanaf. Andere kabels en usb-poorten geprobeerd. Maar dit zijn natuurlijk allemaal geen oplossingen. Benieuwd of het met iOS4 opgelost zal zijn. Ik wil gewoon elke dag binnen een paar minuten een backup kunnen maken. Las op het Apple-forum dat sommigen 34 uur deden over een backupquote:
Ja, dat is idd min of meer hetzelfde. Ik gebruik back-off, syncen kan, maar backuppen doet ie dan ff niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Nope, geen enkele. Het probleem lijkt vooral te komen door apps met veel (kleine) bestanden en apps als Zinio en PressReader. Van Zinio is inmiddels een nieuwe versie verschenen waarin je het backuppen van gedownloade magazines kunt uitzetten. PressReader heb ik even leeggegooid en foto's ook er vanaf. Maar dit zijn natuurlijk allemaal geen oplossingen. Benieuwd of het met iOS4 opgelost zal zijn. Ik wil gewoon elke dag binnen een paar minuten een backup kunnen maken.
Foto's is peanuts, neemt maar weinig ruimte in beslag. Zoals Heatwave al aangeeft zijn comics, pdf's mp3's etc de zware dingen. Maar 10 uur backuppen is wel heul langquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet goed hoor! Heb gisteravond 883 foto's gesynchroniseerd en daar is hij max. 15/20 min. mee bezig geweest...
Wat sync je dan allemaal? Zit er iets tussen waar hij op zou kunnen blijven hangen ofzo?
Het ging tot een paar weken geleden prima. En toen stond m'n iPad net zo vol als nu (van de 64GB nog 1GB vrij). Moet allemaal niet uitmaken. iPhone 3GS 32GB synct ook binnen paar minuten...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Foto's is peanuts, neemt maar weinig ruimte in beslag. Zoals Heatwave al aangeeft zijn comics, pdf's mp3's etc de zware dingen. Maar 10 uur backuppen is wel heul lang
edit: te laat, niet meer relevant..
Moet het niet zijn: dan ooit tevoren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef macondo het volgende:
Leuk, wat kan ik er mee?
De iPad is voor vele doeleinden te gebruiken. Zo kan je er films op bekijken, boeken mee lezen en mee gamen. Maar ook browsen gaat door het aanraakscherm intuïtiever als ooit tevoren. In de Apple App Store kunnen..
als het goed is heb je in iTunes onder het tabblad Apps (als je je iPad hebt aangesloten) de mogelijkheid staan van file sharing. Daarbij staan de apps waar je files van en naartoe kunt kopieren. Daar zou Pages ook bij moeten staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zoek alleen nog een manier bestanden die ik op de Ipad op Pages gemaakt heb, naar mijn laptop te krijgen. Of direct te printen. Maar daar ben ik nog niet achter, hoe dat moet?
Ik vind het heel tof dat je zo enthousiast bent er over! Verder kan je die bestanden misschien het makkelijkste via de app Dropbox delen met je laptop (en vice versa).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zoek alleen nog een manier bestanden die ik op de Ipad op Pages gemaakt heb, naar mijn laptop te krijgen. Of direct te printen. Maar daar ben ik nog niet achter, hoe dat moet?
Heb je al ingelogd op de pagina van UPS? Daar kun je iets specifieker zien war ze zijn met je bestellingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:04 schreef nelisb het volgende:
Nog steeds out for delivery. Pfff. Vraag me af of ze nog komen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:30 schreef Redux het volgende:
19 redenen maken de iPad de ideale seniorencomputer
Ik moet minimaal een uur reizen voor ik ook maar in de buurt kom van een winkel die mogelijk een iPad verkoopt en/of op voorraad heeft. Bestellen via internet en even wachten was dus voor mij een betere optiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waarom bestellen jullie ze zo ingewikkeld? Ben icentre ingewandeld en liep met iPad naar buiten. Nu dus het grote uitproberen begonnen. Irritatie nr1 is well dat ik uk en nl doorelkaar gebruik en de iPad Niet zo makkelijk van taal wisselt.
45 minuten rijden. Tevens wilde m'n werkgever 2 x 32 gig wifi. Deze was zowel bij icentre en media markt uitverkocht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waarom bestellen jullie ze zo ingewikkeld? Ben icentre ingewandeld en liep met iPad naar buiten. Nu dus het grote uitproberen begonnen. Irritatie nr1 is well dat ik uk en nl doorelkaar gebruik en de iPad Niet zo makkelijk van taal wisselt.
Ikkequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:27 schreef nelisb het volgende:
@Copycat, het regende te hard om te snelheidslimiet te overtreden.
Wie gebruikt er Air video?
Stream je dan al je video's of kan ik mijn avi files ook op mn ipad zetten?
Met de CineXplayer app kan je .avi afspelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef nelisb het volgende:
Ja opzich wel handig. Ben straks alleen op vakantie en wil dan ook wat films mee. Dan hoef ik niet te converteren naar apple formaat.
Ja, maar niet elke.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:22 schreef misterDre het volgende:
[..]
Met de CineXplayer app kan je .avi afspelen.
Ga het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:22 schreef misterDre het volgende:
[..]
Met de CineXplayer app kan je .avi afspelen.
Tot nu toe nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ja, maar niet elke.
Zo had ik er vandaag weer eentje die hij niet pakt. Gewoon een scene-release van de laatste Burn Notice aflevering.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef Redux het volgende:
Ik vind deze mooier (renderings):
[ afbeelding ]
http://clamcase.com/
Ah, las allemaal dingen over levertijden dit en dat, maar liep in Amstelveen de icentre in en daar hadden ze ze allemaal ruim op voorraad. Zoveel verkopen ze er niet zei die en er is genoeg aanlevering (voor de verandering)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
45 minuten rijden. Tevens wilde m'n werkgever 2 x 32 gig wifi. Deze was zowel bij icentre en media markt uitverkocht.
Levertijd via Apple site was 30 uur. Dus hoezo ingewikkeld?
Bij de YouMac waar ik de mijne heb gekocht, zeiden ze vorige week (toen ik nog op de money train wachtte) dat ik beter kon reserveren om nu niet verdrietig en met lege handen de zaak uit te lopen. Ze gingen daar als zoete broodjes, die dag had één persoon er zelfs 8 gekocht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ah, las allemaal dingen over levertijden dit en dat, maar liep in Amstelveen de icentre in en daar hadden ze ze allemaal ruim op voorraad. Zoveel verkopen ze er niet zei die en er is genoeg aanlevering (voor de verandering)Had dus verwacht ook met levertijden te maken te krijgen.
Jep, er werkende bij de verschillende Apple winkels prima verkopers.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij de YouMac waar ik de mijne heb gekocht, zeiden ze vorige week (toen ik nog op de money train wachtte) dat ik beter kon reserveren om nu niet verdrietig en met lege handen de zaak uit te lopen. Ze gingen daar als zoete broodjes, die dag had één persoon er zelfs 8 gekocht.
Gereserveerd met 50 Euro aanbetaling en gisteren opgepikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |