Ik kwijlde er ook een beetje bij ...quote:
Wat bedoel je?quote:
Goede tipquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef misterDre het volgende:
Er staat een gratis magazine van MacLife tablet edition in de iTunes store.
Een magazine voor en over de iPad.
Mooi overzicht zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef misterDre het volgende:
Er staat een gratis magazine van MacLife tablet edition in de iTunes store.
Een magazine voor en over de iPad.
Waarom zou je in godsnaam een virusscanner nodig hebben? Het feit dat je er nergens wat over leest, is niet voor niks. Het is geen Windows-apparaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef tuintegel het volgende:
Ok ik ga nu een wellicht domme vraag stellen , maar als ik ga surfen op het internet met de ipad , dan heb ik er toch een virusscanner voor nodig? Maar ik lees er nergens wat over ... Hoe doen jullie dat? Ik ga hem overigens dit weekend halen
Ow, zeker. Maar daar maak ik me net zo druk om als op m'n iMac en MacBook Pro. Niet dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, de iPad is zeker niet gegarandeerd veilig. De PDF-exploit waarvan de webgebaseerde Jailbreak gebruikt maakt is absoluut een lek in de beveiliging. Het kan ook misbruikt worden door kwaadaardige websites.
Jezus , kan je ook eens gewoon relaxed reageren ? Ik vroeg het mij dus af en had eigenlijk wel een beetje een normaal antwoord verwacht...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een virusscanner nodig hebben? Het feit dat je er nergens wat over leest, is niet voor niks. Het is geen Windows-apparaat.
Die zal hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jezus , kan je ook eens gewoon relaxed reageren ? Ik vroeg het mij dus af en had eigenlijk wel een beetje een normaal antwoord verwacht...
Ik denk dat ik het gewoon allemaal even aan een vriend vraag die er goed thuis in is.
100% veiligheidsgarantie is er nooit, ook niet als je niet jailbreaktquote:Maar goed , als ik hem niet jailbreak , is het dus gewoon niet nodig . Dat ben ik dus niet van plan
Nu ben je al een stuk relaxterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal hetzelfde zeggen.
[..]
100% veiligheidsgarantie is er nooit, ook niet als je niet jailbreakt.
Bedankt voor de tip! Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:51 schreef nelisb het volgende:
Google even op handbrake Windows en iPad.
Handbrake is echt easy.
Volgens mij is deze link wel okay.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik ga me er eens in verdiepen.
Roel antwoordde toch best aardig. Vond ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nu ben je al een stuk relaxter
Wellicht wel wat vriendelijker als jij deed. Maar goed , ik heb nog nooit een ipad of iets anders van Apple gehad , dus vragen staat vrij dacht ik..
![]()
Van alles wat ik geprobeerd heb, is de DVD Ripper van iSkysoft de snelste. En hij is tijdelijk gratis als je hem via facebook download http://www.facebook.com/iskysoft?v=app_4949752878quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Copycat het volgende:
Alleen jammer dat de dvd-rip uitleg alleen voor Macs is. Iemand toevallig een link naar een slimme lekenuitleg voor pc - iPad?
Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.quote:
Zag de aankondiging al, maar nu dus echt in de store. Zo es ff proberen. Hopen dat ze hun reguliere blad ook in een mooi iPad-jasje gaan gieten.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.
De ANWB heeft een nederlandstalig reismagazine uitgebracht speciaal voor de iPad.
[ afbeelding ]
je kunt gewoon veilig internetten op een Ipad zonder virusscan. Maar ik zou je toch aanraden om "virussen" te herkennen. De persoon die internet zorgt er namelijk voor dat er een virus op de computer komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef tuintegel het volgende:
Ok ik ga nu een wellicht domme vraag stellen , maar als ik ga surfen op het internet met de ipad , dan heb ik er toch een virusscanner voor nodig? Maar ik lees er nergens wat over ... Hoe doen jullie dat? Ik ga hem overigens dit weekend halen
Net binnen gehaald, ziet er erg goed uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:11 schreef athlonkmf het volgende:
Epic Citadel, de game welke net werd gedemonstreerd in de keynote is nu te downloaden! Gratis! universal
http://itunes.apple.com/us/app/epic-citadel/id388888815?mt=8
[ afbeelding ]
Dat is absoluut zo , het internetten zal meer inhouden dat ik een beetje op Fok lees , wat nieuwssites dus dat zit dan vaak wel goed .quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je kunt gewoon veilig internetten op een Ipad zonder virusscan. Maar ik zou je toch aanraden om "virussen" te herkennen. De persoon die internet zorgt er namelijk voor dat er een virus op de computer komt.
Dank je! 1,59 euro heb ik er zeker voor over gehad! Mooi app!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.
De ANWB heeft een nederlandstalig reismagazine uitgebracht speciaal voor de iPad.
http://mozymac.com/uploads/caa99c9ada452c4.jpg
Afbeelding is geüpload met Pixels, ook een leuke app.
Net de laatste editie gedownload, werkt hier prima.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef Locusta het volgende:
Probleempje met de Veronica gids app, iemand een idee?!
[ afbeelding ]
Er is ook al een topic over op iPadplanet, maar daar zijn ze meestal niet zo snel
Vind het wel een mooie app, ik erger me er wel aan dat je de slices niet kan sluiten. Heb je een slide open, dan moet je op een andere functie klikken, bijvoorbeeld search of mentions, om de slides te sluiten. Dat gaan ze vast snel aanpassen.... Hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:29 schreef StrikerZeljko het volgende:
Official: iPad app voor Twitter (c) is uit
Is dit settlers 3? Ziet er namelijk behoorlijk hetzelfde uit en dat was toch de fail van de settlers reeksquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
Settlers HD is nu verkrijgbaar.
http://itunes.apple.com/nl/app/the-settlers-hd/id371112669?mt=8
[ afbeelding ]
Ik weet het, maar die hebben een subforum (ipad hardware) op het iPhoneclub forumquote:Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef misterDre het volgende:
Net de laatste editie gedownload, werkt hier prima.
Je link gaat trouwens naar de iphoneclub i.p.v. iPadplanet
Wat is jouw mening over de twitter app? Ik zie veel positieve reacties, maar ik mis echt gebruikersgemak.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie een NASA-app en een Denksport-app. Nice
Ik vind 'm handig. Snel en handig. Maar 't is een love it or hate it-app, denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de twitter app? Ik zie veel positieve reacties, maar ik mis echt gebruikersgemak.
Ik vind hem heel fijn, vooral als er een linkje in een tweet staatquote:Op donderdag 2 september 2010 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie app, ik erger me er wel aan dat je de slices niet kan sluiten. Heb je een slide open, dan moet je op een andere functie klikken, bijvoorbeeld search of mentions, om de slides te sluiten. Dat gaan ze vast snel aanpassen.... Hoop ik dan maar.
En het is zwaar ruk dat de app twitter heet, ga daar maar eens op googlen
Ja, ik had ook het probleem dat FOK! (eigenlijk als enige site) wel erg traag laadde, dus ik gebruik nu de mobiele lay-out.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef tuintegel het volgende:
Hebben jullie een andere layout voor fok op de iPad ?. Verbinding via 3G is trouwens perfect maar mijn WiFi is erg traag. Nu heb ik ook een heel oude router uit het jaar nul of kan het daar niet aan liggen (laptop maakt wel goede verbinding via de router overigens) .
Jep ik heb hem, werkt echt prettig, ik gebruik hem ook nuquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Ericjuh het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaringen met de blue-tooth keyboard van apple? Lijkt mij namelijk een ontzettend handig ding om te gebruiken (ook al is het typen op een ipad niet zo naar).
Zinio en Pressreader. Aanbod genoeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hier ook sinds een weekje een iPad, leuk speelgoed maar nog geen nuttige toepassing voor kunnen vinden behalve foto's kijken, internetten op de wc en spelletjes.
Wacht met smart op de verschillende kranten en magazine apps. (Donald Duck!)
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darksidequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hier ook sinds een weekje een iPad, leuk speelgoed maar nog geen nuttige toepassing voor kunnen vinden behalve foto's kijken, internetten op de wc en spelletjes.
Wacht met smart op de verschillende kranten en magazine apps. (Donald Duck!)
Welke app?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darkside
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar vind ik die on the darkside ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darkside
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:26 schreef athlonkmf het volgende:
Voorbeeldgebruik van mijn ipadhoudertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te gebruiken in landscape en in portrait. Zit stevig en nog goed te bedienen.
Ik heb ook een paar extra besteld, zodat ik ze op meer plaatsen in huis kan gebruiken. ( keuken, waskamer, eettafel ) hoewel het licht genoeg om mee te slepen.
Deze dus houdertje
[ link | afbeelding ]
Je kan ook zelf iets in elkaar flansenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?
CBR, CBZ, PDF. En je opent die in een comicapp,zoals afgebeeld comiczealquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:02 schreef Berend. het volgende:
Gewoon pdf bestanden? En dan hoe openen?
8 dollar, zo'n 5 euro, inclusief verzendkosten, vind je duur? Voor een apparaat dat je minimaal 500 gekost heeft? Tering....quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?
voor dealextreme is 8 dollar wel veelquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
8 dollar, zo'n 5 euro, inclusief verzendkosten, vind je duur? Voor een apparaat dat je minimaal 500 gekost heeft? Tering....
CZ is echt gemaakt voor het makkelijk en soepel lezen van strips. Het zijn net als de ipad, de kleine dingen die het beter maken dan de concurrent.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef Berend. het volgende:
Wat is het voordeel van Comic zeal ten opzichte van Goodreader? (Met donald duck's lezen)
dan prefereer ik toch the real deal boven de scansquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef athlonkmf het volgende:
Maar het gaat om de hele ervaring he.
Nee hoor, the real deal is oud, kruimelig stinkt en verkleurd. Zeker de jaargangen die 10 jaar oud zijn. De digitale versies zijn digital enhanced.quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan prefereer ik toch the real deal boven de scans
Roombroodjes?quote:Op zondag 5 september 2010 03:35 schreef no1uknow het volgende:
De iPad's gingen vandaag als half-warme broodjes.
Heb je een abbo of prepaid?quote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef Oxymoron het volgende:
Vanaf de laptop; ik krijg geen verbinding met Internet, 3G , meer op mijn iPad.
Er komt steeds te staan dat ik geen abonnement heb voor mobiele data. Terwijl hij vrijdag alles nog ok deed, en alle instellingen kloppen nog gewoon.
WiFi staat uit, check.
Ik heb Vodafone, en die heeft verbinding, linksbovenin, check.
APN-instellingen, check, heb ik niks aan veranderd.
Snapet niet.
Wel een bolletje/cirkeltje?quote:Op zondag 5 september 2010 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb een ipad abo, maar bij het instellen van de ipad moest ik toch echt office.vodafone.com doen van de telefonische helpdesk.
Nu heb ik live.vodafone.nl en .com gedaan, maar nog geen verschil, geen 3G in beeld.
verdorie.
Bolletje krijg je als je geen 3G hebtquote:Op zondag 5 september 2010 20:15 schreef Oxymoron het volgende:
Heb even geGoogled, en daar gelezen over netwerkingstellingen vernieuwen
Gedaan, en nu wel 3g, maar geen bolletje.
Lief dat jullie me helpen, trouwens!
Nee, sorryquote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Joris33 het volgende:
Ik heb een clickandbuy account aangemaakt om apps te kunnen aanschaffen. Maar die is sinds ik hem heb aangemaakt geblokkeerd. Nu heb ik ze geprobeerd te bellen, maar de Nederlandse helpdesk is niet in de lucht ofzo, iemand die weet wat ik daaraan kan doen.
Als je echt zwaar teleurgesteld bent over een app, kun je naar Apple support mailen. Mensen hebben n.a.v. daarvan geld teruggekregen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:46 schreef Chevalric het volgende:
Even dubbelchecken: als ik een app koop op de iPad, heb ik geen "trial" periode, toch? Op m'n android telefoon is het zo dat ik m'n geld terug krijg als ik binnen 24 uur na aanschaf de app weer verwijder. Ik vind het jammer dat Apple dat mechanisme niet biedt. Lijkt me namelijk een win-win situatie voor zowel de gebruikers als de ontwikkelaars. Gebruikers kunnen even kijken wat ze kopen, waardoor je minder risico op rotzooi-apps hebt (bijv. die kranten&tijdschriften app die gewoon de website laat zien).
Ontwikkelaars hebben meer kans dat iemand hun app koopt als de app de moeite waard is. Er zijn behoorlijk veel goede apps te krijgen nu, maar ik koop zelf pas als ik de app aangeraden krijg via reviews of mond-tot-mond reclame.
Bij mij op de iPad wordt standaard de mobiele layout getoond. Iemand enig idee hoe dat komt? In mijn profiel staat namelijk dat de Silver template gebruikt moet worden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, ik had ook het probleem dat FOK! (eigenlijk als enige site) wel erg traag laadde, dus ik gebruik nu de mobiele lay-out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |