Ik vind hem heel fijn, vooral als er een linkje in een tweet staatquote:Op donderdag 2 september 2010 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie app, ik erger me er wel aan dat je de slices niet kan sluiten. Heb je een slide open, dan moet je op een andere functie klikken, bijvoorbeeld search of mentions, om de slides te sluiten. Dat gaan ze vast snel aanpassen.... Hoop ik dan maar.
En het is zwaar ruk dat de app twitter heet, ga daar maar eens op googlen
Ja, ik had ook het probleem dat FOK! (eigenlijk als enige site) wel erg traag laadde, dus ik gebruik nu de mobiele lay-out.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef tuintegel het volgende:
Hebben jullie een andere layout voor fok op de iPad ?. Verbinding via 3G is trouwens perfect maar mijn WiFi is erg traag. Nu heb ik ook een heel oude router uit het jaar nul of kan het daar niet aan liggen (laptop maakt wel goede verbinding via de router overigens) .
Jep ik heb hem, werkt echt prettig, ik gebruik hem ook nuquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Ericjuh het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaringen met de blue-tooth keyboard van apple? Lijkt mij namelijk een ontzettend handig ding om te gebruiken (ook al is het typen op een ipad niet zo naar).
Zinio en Pressreader. Aanbod genoeg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hier ook sinds een weekje een iPad, leuk speelgoed maar nog geen nuttige toepassing voor kunnen vinden behalve foto's kijken, internetten op de wc en spelletjes.
Wacht met smart op de verschillende kranten en magazine apps. (Donald Duck!)
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darksidequote:Op vrijdag 3 september 2010 19:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
Hier ook sinds een weekje een iPad, leuk speelgoed maar nog geen nuttige toepassing voor kunnen vinden behalve foto's kijken, internetten op de wc en spelletjes.
Wacht met smart op de verschillende kranten en magazine apps. (Donald Duck!)
Welke app?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darkside
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waar vind ik die on the darkside ?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je kan wachten als je wilt, maar je kan je ook begeven tot the darkside
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:26 schreef athlonkmf het volgende:
Voorbeeldgebruik van mijn ipadhoudertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te gebruiken in landscape en in portrait. Zit stevig en nog goed te bedienen.
Ik heb ook een paar extra besteld, zodat ik ze op meer plaatsen in huis kan gebruiken. ( keuken, waskamer, eettafel ) hoewel het licht genoeg om mee te slepen.
Deze dus houdertje
[ link | afbeelding ]
Je kan ook zelf iets in elkaar flansenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?
CBR, CBZ, PDF. En je opent die in een comicapp,zoals afgebeeld comiczealquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:02 schreef Berend. het volgende:
Gewoon pdf bestanden? En dan hoe openen?
8 dollar, zo'n 5 euro, inclusief verzendkosten, vind je duur? Voor een apparaat dat je minimaal 500 gekost heeft? Tering....quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zoek ook eigenlijk nog een extra houder, maar 8 dollar voor dealextreme vind ik nog wel behoorlijk duur. Iemand nog een goedkopere alternatief?
voor dealextreme is 8 dollar wel veelquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
8 dollar, zo'n 5 euro, inclusief verzendkosten, vind je duur? Voor een apparaat dat je minimaal 500 gekost heeft? Tering....
CZ is echt gemaakt voor het makkelijk en soepel lezen van strips. Het zijn net als de ipad, de kleine dingen die het beter maken dan de concurrent.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:55 schreef Berend. het volgende:
Wat is het voordeel van Comic zeal ten opzichte van Goodreader? (Met donald duck's lezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |