Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.quote:

Zag de aankondiging al, maar nu dus echt in de store. Zo es ff proberen. Hopen dat ze hun reguliere blad ook in een mooi iPad-jasje gaan gieten.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.
De ANWB heeft een nederlandstalig reismagazine uitgebracht speciaal voor de iPad.
[ afbeelding ]

je kunt gewoon veilig internetten op een Ipad zonder virusscan. Maar ik zou je toch aanraden om "virussen" te herkennen. De persoon die internet zorgt er namelijk voor dat er een virus op de computer komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef tuintegel het volgende:
Ok ik ga nu een wellicht domme vraag stellen , maar als ik ga surfen op het internet met de ipad , dan heb ik er toch een virusscanner voor nodig? Maar ik lees er nergens wat over ... Hoe doen jullie dat? Ik ga hem overigens dit weekend halen

Net binnen gehaald, ziet er erg goed uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:11 schreef athlonkmf het volgende:
Epic Citadel, de game welke net werd gedemonstreerd in de keynote is nu te downloaden! Gratis! universal
http://itunes.apple.com/us/app/epic-citadel/id388888815?mt=8
[ afbeelding ]

Dat is absoluut zo , het internetten zal meer inhouden dat ik een beetje op Fok lees , wat nieuwssites dus dat zit dan vaak wel goed .quote:Op woensdag 1 september 2010 21:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
je kunt gewoon veilig internetten op een Ipad zonder virusscan. Maar ik zou je toch aanraden om "virussen" te herkennen. De persoon die internet zorgt er namelijk voor dat er een virus op de computer komt.

Dank je! 1,59 euro heb ik er zeker voor over gehad! Mooi app!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Staat inmiddels op de eerste plaats van gratis app's.
De ANWB heeft een nederlandstalig reismagazine uitgebracht speciaal voor de iPad.
http://mozymac.com/uploads/caa99c9ada452c4.jpg
Afbeelding is geüpload met Pixels, ook een leuke app.

Net de laatste editie gedownload, werkt hier prima.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef Locusta het volgende:
Probleempje met de Veronica gids app, iemand een idee?!
[ afbeelding ]
Er is ook al een topic over op iPadplanet, maar daar zijn ze meestal niet zo snel

.
 .  .
 .

Vind het wel een mooie app, ik erger me er wel aan dat je de slices niet kan sluiten. Heb je een slide open, dan moet je op een andere functie klikken, bijvoorbeeld search of mentions, om de slides te sluiten. Dat gaan ze vast snel aanpassen.... Hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:29 schreef StrikerZeljko het volgende:
Official: iPad app voor Twitter (c) is uit

Is dit settlers 3? Ziet er namelijk behoorlijk hetzelfde uit en dat was toch de fail van de settlers reeksquote:Op donderdag 2 september 2010 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
Settlers HD is nu verkrijgbaar.
http://itunes.apple.com/nl/app/the-settlers-hd/id371112669?mt=8
[ afbeelding ]

Ik weet het, maar die hebben een subforum (ipad hardware) op het iPhoneclub forumquote:Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef misterDre het volgende:
Net de laatste editie gedownload, werkt hier prima.
Je link gaat trouwens naar de iphoneclub i.p.v. iPadplanet
 Zelfde eigenaar enzo
 Zelfde eigenaar enzo   

Wat is jouw mening over de twitter app? Ik zie veel positieve reacties, maar ik mis echt gebruikersgemak.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie een NASA-app en een Denksport-app. Nice

Ik vind 'm handig. Snel en handig. Maar 't is een love it or hate it-app, denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over de twitter app? Ik zie veel positieve reacties, maar ik mis echt gebruikersgemak.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |