Ik kwijlde er ook een beetje bij ...quote:
Wat bedoel je?quote:
Goede tipquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef misterDre het volgende:
Er staat een gratis magazine van MacLife tablet edition in de iTunes store.
Een magazine voor en over de iPad.
Mooi overzicht zeg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef misterDre het volgende:
Er staat een gratis magazine van MacLife tablet edition in de iTunes store.
Een magazine voor en over de iPad.
Waarom zou je in godsnaam een virusscanner nodig hebben? Het feit dat je er nergens wat over leest, is niet voor niks. Het is geen Windows-apparaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef tuintegel het volgende:
Ok ik ga nu een wellicht domme vraag stellen , maar als ik ga surfen op het internet met de ipad , dan heb ik er toch een virusscanner voor nodig? Maar ik lees er nergens wat over ... Hoe doen jullie dat? Ik ga hem overigens dit weekend halen
Ow, zeker. Maar daar maak ik me net zo druk om als op m'n iMac en MacBook Pro. Niet dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou, de iPad is zeker niet gegarandeerd veilig. De PDF-exploit waarvan de webgebaseerde Jailbreak gebruikt maakt is absoluut een lek in de beveiliging. Het kan ook misbruikt worden door kwaadaardige websites.
Jezus , kan je ook eens gewoon relaxed reageren ? Ik vroeg het mij dus af en had eigenlijk wel een beetje een normaal antwoord verwacht...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een virusscanner nodig hebben? Het feit dat je er nergens wat over leest, is niet voor niks. Het is geen Windows-apparaat.
Die zal hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jezus , kan je ook eens gewoon relaxed reageren ? Ik vroeg het mij dus af en had eigenlijk wel een beetje een normaal antwoord verwacht...
Ik denk dat ik het gewoon allemaal even aan een vriend vraag die er goed thuis in is.
100% veiligheidsgarantie is er nooit, ook niet als je niet jailbreaktquote:Maar goed , als ik hem niet jailbreak , is het dus gewoon niet nodig . Dat ben ik dus niet van plan
Nu ben je al een stuk relaxterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal hetzelfde zeggen.
[..]
100% veiligheidsgarantie is er nooit, ook niet als je niet jailbreakt.
Bedankt voor de tip! Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:51 schreef nelisb het volgende:
Google even op handbrake Windows en iPad.
Handbrake is echt easy.
Volgens mij is deze link wel okay.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Ik ga me er eens in verdiepen.
Roel antwoordde toch best aardig. Vond ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nu ben je al een stuk relaxter
Wellicht wel wat vriendelijker als jij deed. Maar goed , ik heb nog nooit een ipad of iets anders van Apple gehad , dus vragen staat vrij dacht ik..
![]()
Van alles wat ik geprobeerd heb, is de DVD Ripper van iSkysoft de snelste. En hij is tijdelijk gratis als je hem via facebook download http://www.facebook.com/iskysoft?v=app_4949752878quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef Copycat het volgende:
Alleen jammer dat de dvd-rip uitleg alleen voor Macs is. Iemand toevallig een link naar een slimme lekenuitleg voor pc - iPad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |