abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86208828
Ik heb ondertussen de Invisible Shield van ZAGG er op zitten. Het was gisteravond even een gepruts, maar de voorkant is goed gelukt! De achterkant íets minder mooi, maar als 'ie er maar op zit ;) Het voelt goed aan en nu is hij tenminste beschermd tegen krassen e.d.

Zit alleen nog te wachten totdat mijn Fabrix-sleeve binnen komt. Dan kan ik hem ook een keer meenemen naar school/werk enzo :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 16:43:04 #227
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_86209105
kom op zeg, het is een ipad, geen tuberculosepatient die je in complete isolatie moet houden. Doe niet zo krampachtig over dat er misschien krassen op komen. Dat gebeurt echt niet zo snel hoor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_86209493
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:43 schreef Tokus het volgende:
kom op zeg, het is een ipad, geen tuberculosepatient die je in complete isolatie moet houden. Doe niet zo krampachtig over dat er misschien krassen op komen. Dat gebeurt echt niet zo snel hoor.
Ik vind dit een beetje een rare reactie :? Hoe kóm je er bij dat ik krampachtig ben met mijn iPad? Je weet niet eens hoe/waar/wanneer ik hem gebruik :') Ik ben graag zuinig op mijn spullen, sinds wanneer is dat bezwaarlijk? 8)7
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 16:57:48 #229
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_86209596
nou, als je stelt dat je eerst wacht op je sleeve zodat je hem kan meenemen naar je werk/school, terwijl je er ook al een invisible shield op hebt zitten, dan vind ik dat je erg overdreven bang bent voor krassen.
pi_86209964
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:57 schreef Tokus het volgende:
nou, als je stelt dat je eerst wacht op je sleeve zodat je hem kan meenemen naar je werk/school, terwijl je er ook al een invisible shield op hebt zitten, dan vind ik dat je erg overdreven bang bent voor krassen.
Daar denk ik anders over. Ik gebruik de sleeve alleen als bescherming in de tas, maar dan neem ik aan dat jij hem dus zó in je tas mikt? Tussen de boeken, etui, krijtjes, e.d.?
pi_86209989
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:35 schreef Locusta het volgende:
Ik heb ondertussen de Invisible Shield van ZAGG er op zitten. Het was gisteravond even een gepruts, maar de voorkant is goed gelukt! De achterkant íets minder mooi, maar als 'ie er maar op zit ;) Het voelt goed aan en nu is hij tenminste beschermd tegen krassen e.d.

Zit alleen nog te wachten totdat mijn Fabrix-sleeve binnen komt. Dan kan ik hem ook een keer meenemen naar school/werk enzo :)
Vind je dat zelf niet een beetje overdreven :') Hij is nu toch beschermd?
pi_86210118
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:09 schreef Hard_Feesten het volgende:
Vind je dat zelf niet een beetje overdreven :') Hij is nu toch beschermd?
Nee :s) En zoals ik al zei; jullie weten niet eens hóe ik mijn iPad gebruik, dus hoe kun je er in hemelsnaam over oordelen of het wel/niet overdreven is?
pi_86210183
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:35 schreef Locusta het volgende:

shields op iPad of iPhone vind ik altijd overdreven. Het is een gebruiksvoorwerp.
pi_86211018
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:13 schreef Locusta het volgende:

[..]

Nee :s) En zoals ik al zei; jullie weten niet eens hóe ik mijn iPad gebruik, dus hoe kun je er in hemelsnaam over oordelen of het wel/niet overdreven is?
Okee, tenzij je altijd met een tas vol bakstenen, keukenmessen, glasscherven, spijkers en staalwol rondloopt is het overdreven.

Wat heb jij trouwens met o's met een accentje erop?
pi_86211160
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:38 schreef Hard_Feesten het volgende:
Okee, tenzij je altijd met een tas vol bakstenen, keukenmessen, glasscherven, spijkers en staalwol rondloopt is het overdreven.

Wat heb jij trouwens met o's met een accentje erop?
Hoe raad je het zo :D

De "o" ingedrukt houden (kan ook bij de andere klinkers) ;)
  woensdag 8 september 2010 @ 17:45:24 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86211214
Laat iedereen gewoon lekker zelf beslissen hoe hij of zij met de eigen iPad om wil gaan.
Zelf zie ik het ook meer als gebruiksvoorwerp, zonder shield, met case. Maar to each his own toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86212569
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:45 schreef Copycat het volgende:
Laat iedereen gewoon lekker zelf beslissen hoe hij of zij met de eigen iPad om wil gaan.
Zelf zie ik het ook meer als gebruiksvoorwerp, zonder shield, met case. Maar to each his own toch?
Nee, als er iemand af te zeiken is dan moet je die kans met beide handen pakken!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 september 2010 @ 19:12:55 #238
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_86214132
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:08 schreef Locusta het volgende:

[..]

Daar denk ik anders over. Ik gebruik de sleeve alleen als bescherming in de tas, maar dan neem ik aan dat jij hem dus zó in je tas mikt? Tussen de boeken, etui, krijtjes, e.d.?
nee, ik heb er een apple case omheen, maar niet nog eens op de voor- en achterkant een invisible dinges. En ik doe 'm inderdaad dan gewoon in m'n tas.
pi_86215519
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
Nee, als er iemand af te zeiken is dan moet je die kans met beide handen pakken!
:o Dat heb ik gemerkt ja :D
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Tokus het volgende:
nee, ik heb er een apple case omheen, maar niet nog eens op de voor- en achterkant een invisible dinges. En ik doe 'm inderdaad dan gewoon in m'n tas.
Ieder z'n ding :) En gezien de manier waarop ik mijn iPad gebruik zie ik dat niet als "krampachtig".
  donderdag 9 september 2010 @ 01:18:37 #240
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_86228983
Zonder skin en zonder case lekker in de tas :) . Ben niet zo van de hoesjes ed. Heb wel speciaal een tas (messengerbag) gekocht met een apart vak (eigenlijk voor mbp tot 15") van crumpler. Wel makkelijk, want kan nu meteen meer dingen meenemen die ik anders nooit in mijn broekzakken had gekregen :P . Had nooit een tas bij, toch wel makkelijk ben ik nu achter :) .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 9 september 2010 @ 08:45:11 #241
215 misterDre
Paint it black!
pi_86231968
Als we het toch over bescherming hebben ;)

iPad-hoes Chanel duurder dan iPad zelf

Uitgegeven: 9 september 2010 08:02
Laatst gewijzigd: 9 september 2010 08:01
AMSTERDAM - Afgelopen juli lanceerde Apple de veelbesproken iPad in Nederland. Modehuis Chanel raakte geïnspireerd en ontwierp een hoes voor de iPad. Voor maar liefst 1555 dollar is de 'iPad case' verkrijgbaar in de Chanel-winkels.

© AFP
De Chanel-hoes kost daarmee ongeveer twee keer zoveel als de iPad zelf, aldus modewebsite CocoPerez. De 'quilted' accessoire lijkt op de beroemde Chanel 2.55 tas.
Chanel is niet het enige modehuis dat iPad-hoezen heeft ontworpen. maar is wel de duurste. Ook merken als Burberry, Yves Saint Laurent, Gucci en Louis Vuitton ontwikkelden beschermhoezen voor de nieuwste uitvinding van Apple. Die van Chanel is wel de duurste.

http://www.harpersbazaar.(...)lish-ipad-cases-0910
pi_86232397
http://www.presstelegram.com/news/ci_16025385

wat een stapels ipads die uitgedeeld worden... :o
  donderdag 9 september 2010 @ 09:12:16 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86232452
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:45 schreef misterDre het volgende:
Als we het toch over bescherming hebben ;)

Chanel is niet het enige modehuis dat iPad-hoezen heeft ontworpen. maar is wel de duurste. Ook merken als Burberry, Yves Saint Laurent, Gucci en Louis Vuitton ontwikkelden beschermhoezen voor de nieuwste uitvinding van Apple. Die van Chanel is wel de duurste.

Dubbel duur!
Ik zou voor een tekst een hand made, personalized lederen iPhone case krijgen, maar ik ga proberen te upgraden naar een iPad case.
  donderdag 9 september 2010 @ 10:00:05 #244
215 misterDre
Paint it black!
pi_86233417
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

[quote]Dubbel duur!
De schrik zat er goed in :D

quote:
Ik zou voor een tekst een hand made, personalized lederen iPhone case krijgen, maar ik ga proberen te upgraden naar een iPad case.
Ook personalized?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:04:05 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86233522
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef misterDre het volgende:
Ook personalized?
Ja. Zelfde principe, alleen een maatje groter:

http://web.mac.com/whiteandgreen/Mark_Inglis/iPhone_Guard.html

Wil alleen geen studs en wel een extra kleurtje. Maar we gaan vanmiddag even Skypen over nog wat tekstaanpassingen, kijk ik meteen of mijn eisjes ingewilligd kunnen worden.
  donderdag 9 september 2010 @ 10:55:48 #246
215 misterDre
Paint it black!
pi_86234851
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Zelfde principe, alleen een maatje groter:

http://web.mac.com/whiteandgreen/Mark_Inglis/iPhone_Guard.html

Wil alleen geen studs en wel een extra kleurtje. Maar we gaan vanmiddag even Skypen over nog wat tekstaanpassingen, kijk ik meteen of mijn eisjes ingewilligd kunnen worden.
Zo, dat ziet er stoer uit.

De Clam Wallet als iPad bag lijkt mij ook erg gaaf.

Mooie dingen daar :)
  donderdag 9 september 2010 @ 11:06:56 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86235196
Mark is ook een hele stoere nicht.
pi_86240441
Misschien een domme vraag, maar kan je iPad met 2 Bluetooth apparaten tegelijkertijd connecten? Op dit moment is mijn iPad geconnect met een mini Bluetooth toetsenbord. Ik zit echter nog te overwegen om een Bluetooth music receiver te kopen.

Lijkt mij namelijk heel handig om geluid af te kunnen spelen op mijn receiver. Iemand ervaringen mee?
Dit keer zonder signature
  donderdag 9 september 2010 @ 21:23:13 #250
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_86256879
Ik heb de camera connection kit wat prima werkt. Nu wil ik alleen de foto's indelen in zelf gemaakte albums of albums hernoemen. Het liefst zonder iTunes :')

Is er misschien een app die dit kan of kan het al standaard op de iPad?

Edit: oh ja het zou tof zijn wanneer je albums zou kunnen exporteren (map of pdf ofzo)
Gekloond: ♫
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')