quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef danic het volgende:
Hoi allemaal,
na lang twijfelen vanmorgen toch een test gedaan. En wat denk je: binnen 10 seconden 2 megastrepen!!!!! echt geen twijfel over!!!!!!!! Ik ben zo blij![]()
![]()
Is ook nog heel onwerkelijk hoor. Voel van alles en er komt ineens veel op mij af, daar hebben we gelukkig 9 maanden voor!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:35 schreef Draakjuh het volgende:
Danic gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zit nu op dag 30 van de cyclus, ondanks onregelmatige cyclus toch maar even getest.
helaas maar 1 streepje![]()
nu maar weer wachten tot dezich gaat melden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:55 schreef GirlGoneBad het volgende:
Wat KwalitatiefUitermateTeleurstellend, Draakjuh -o-...
Ik ben net terug van de dokter. Hij begrijpt mijn twijfels en heeft me aangeraden om 2 cycli te gaan temperaturen. Daarna mag ik terugkomen, en mocht er iets afwijkends te zien zijn, dan mag ik direct door naar de gyn.
We zijn dan wel pas 8 maanden bezig, maar gezien mijn familiegeschiedenis en lange cycli zouden we dan toch doorverwezen mogen worden...
Dat heb ik allemaal gehad ja. Hij heeft het me allemaal uitgelegd en op de kaart zelf staat het nog eens. Ik ben benieuwd of dit iets op gaat leveren...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:18 schreef mijsje het volgende:
GGB, dat moet een fijn gevoel geven, dat je serieus genomen wordt. Had je formulieren meegekregen met uitleg en waarop je het tempen kon aantekenen?
Dit had ik een tijdje geleden ook. Men raadde mij hier toen aan om de goedkoopste testen van het Kruidvat te nemen, die van 2 voor 5 euro. Dit gaat niet met plusjes maar met een controle streep en een 2e streep erlangs als het positief is. Bij mij was deze test toen negatief, maar misschien is dit een goede second opinion?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:49 schreef mefke79 het volgende:
Ik slik de mamalijn van davitamon. Ze hebben twee soorten voor nu en voor als je bevallen bent. Die laatste heb ik nog maanden geslikt, ik was denk ik een maandje of twee gestopt.
Dag 29 inmiddels. Nog steeds niks. En ja, wel getest, dat kon ik niet laten. En van die uitslagen zijn we een beetje![]()
Ik weet, streep is streep. Maar tellen halve strepen ook? Dusseh, als het een plus moet worden alleen het bovenste verticale streepje. Bovendien, dit is op dag 29 terwijl ik de vorige keer een cyclus had van 24.
Omdat ik me verder helemaal niet zwanger voel en de vorige keren wel en het streepje ook niet duidelijker wordt met ochtendurine gaan wij er vanuit dat het gewoon niet goed zit. Dat zegt mijn gevoel ook en dat gevoel heeft al vaker gelijk gehad*. Dus, we wachten maar weer af. En als ik dan over een aantal dagen nog steeds niet ongesteld geweest ben kijken we wel verder. Moeten we misschien zo'n digitale halen of even overleggen met de vk (die mijn verleden kent).
* ik vind het niet eens spannend nu, dat zegt wel weer genoeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
ja, dat zou het zeker...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje
(het zou natuurlijk wel gaaf zijn om samen zwanger te zijn!)
misschien toch nog niet genoegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef Keiichi het volgende:
Draakjuh en ik doen nog wel zo m'n best![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef Draakjuh het volgende:
bedankt voor alle lieve reacties.
[..]
misschien toch nog niet genoeg
Alsof je gedachten kunt lezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Susie het volgende:
Wordt het dan niet tijd voor een test? Of is dit vaker bij jou het geval?
Ja daar heb je gelijk in. Ik blijf nog maar even braaf in afwachting wat de komende week gaat brengen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:30 schreef mefke79 het volgende:
PD maar rekenen en weten/meten/voelen is wat anders. Volgens de berekeningen zou mijn eisprong vroeg moeten zijn vanwege een korte cyclus. Maar, ik voel em en heb em ooit op echo gezien, blijkt ie toch stiekum gewoon rond dag 14 te zitten. Met andere woorden, je moet er wel een idee van hebben wanneer ie ongeveer is, anders betaal je je blauw aan ovutesten. Kun je beter gaan temperaturen.
[cliché] Ohh mannen en de supermarkt [/cliche]quote:Mijn man is net vergeten de digitale test mee te brengen uit de supermarkt. Dus hier wordt niet getest vandaag of morgenochtend. Ik ben het namelijk zelf beu, dat niemandsland. Ik heb dan liever een duidelijk negatieve test, dan weet ik waar ik aan toe ben.
ghehe inderdaad!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Droomvrouwtje, de testen van babyboomshop moet je dus iig niet hebbenSucces & enjoy!
Ik drink geen alcohol meer zodra mn vruchtbare dagen beginnen tot de dag dat ik weer ongesteld word.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:52 schreef klavertje-4 het volgende:
Lady neem jij helemaal geen alcohol meer? Ik probeer er een week voor NOD wel rekening mee te houden, in die zin dat ik niet teveel ga drinken. Maar af en toe een glaasje wijn zolang het nog niet raak is, ja daar maak ik me wel schuldig aan.
Ik was overigens wel erg misselijk van het ontpillen.... Dezelfde klachten, ha dacht dat ik zwanger was, maar het duurde toch nog wel even voor dat echt het geval was.... Wil je niet teleurstellen, maar het was een echte schijnzwangerschapquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef klumsy het volgende:
Ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts, ben nu toch zeker al een week misselijk ( echt de hele dag het gevoel dat ik moet overgeven, maar heb geen koorts ), heb gevoelige tepels, m'n boobs jeuken en af en toe krampen wat ik ook heb als ik ongesteld moet worden...
Het meeste zou door "ontpillen" kunnen komen, maar dat misselijk zijn niet volgens de dokters assistent.
Testen zijn negatief, dus nu moet ik toch maar even langskomen van de huisarts ook omdat ik PCO heb.
Zal morgen voor de zekerheid nog even zelf een test doen en anders hoor ik woensdag hopelijk meer...
Zou geen teleurstelling zijn als het niet zo is hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik was overigens wel erg misselijk van het ontpillen.... Dezelfde klachten, ha dacht dat ik zwanger was, maar het duurde toch nog wel even voor dat echt het geval was.... Wil je niet teleurstellen, maar het was een echte schijnzwangerschap(Leek achteraf ook echt heel erg op de eerste weken zwanger)
Mefke, GEFELICITEERD! wat ontzettend leuk!
ik kreeg zelfs tabletjes mee tegen zwangerschapsmisselijkheidquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef klumsy het volgende:
[..]
Zou geen teleurstelling zijn als het niet zo is hoorga er ook niet vanuit dat het wel zo is,
maar vind die misselijkheid gewoon super vervelend! Ik kan wel wat krijgen tegen de misselijkheid,
maar dan zou ik toch eerst wel even graag bij de dokter langsgaan om het even te bespreken.
Geen zin dat ik medicijnen ga nemen als ineens toch blijkt dat ik zwanger ben
Maargoed ga er zelf ook gewoon vanuit dat het van het ontpillen komt, maar de HA wil toch dat ik even langskom
haha, nou ik heb PCO en toen ik een jaar of 4 geleden stopte met de pil duurde het 8 maanden voor ik ongesteld werd, mag niet hopen dat het nu weer zo lang gaat duren en ik tot die tijd die klachten ga houdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:48 schreef Basboussa het volgende:
[..]
ik kreeg zelfs tabletjes mee tegen zwangerschapsmisselijkheidBen daarna maar van ha veranderd, want ik wist zelf wel heel goed dat ik niet zwanger was, en toen ik eindelijk goed ongesteld werd, waren die rare klachten snel over..... Voor wat maanden
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:24 schreef mefke79 het volgende:
nope, niet getest. Heb niks in huis en moet de hele dag werken. Ik reken op niet zwanger. En als het wel zo is dan ga ik me heel erg zorgen maken over het late bewijs en het ontbreken van kwaaltjes. Nee, dan heb ik nog liever geen streep.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:23 schreef mefke79 het volgende:
te koop aangeboden gratis weg te geven: een hard houten krukje dat voor geen meter zit...
Ik moet het bewijs nog even van de camera halen, maar de digitale test was zo duidelijk als maar zijn kan: zwanger!
Wij zitten hier een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit worden een aantal heel spannende weken tot aan de eerste echo, die ik, hopelijk net als de vorige keer, vroeger krijg omdat ik een miskraam heb gehad.
Vraag me nog maar even niet hoe ik me voel, het moet nog even landen enzo....
Nou ja was ook meer voor als je echt-echt-echt niet meer kon wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:41 schreef mefke79 het volgende:
stiemie, o ja, klopt. Nou ja ik wacht nou wel op 't oordeel van de vk.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:46 schreef Loffie het volgende:
Uhmm![]()
Kennen jullie die mop van dat meisje wat heel graag een 2e kindje wilde en zo zat te balen dat haar menstruatie maar niet kwam, omdat het zwanger willen worden daarmee van start zou gaan en ze dacht dat haar cyclus nu ineens compleet op de hobbel was...
Nou...
Die was al zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt compleet flabbergasted!
Maar zo blij
Uhmm![]()
Kennen jullie die mop van dat meisje wat heel graag een 2e kindje wilde en zo zat te balen dat haar menstruatie maar niet kwam, omdat het zwanger willen worden daarmee van start zou gaan en ze dacht dat haar cyclus nu ineens compleet op de hobbel was...
Nou...
Die was al zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo blij
Uhmm![]()
Nou...
Die was al zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo blij
Kan me voorstellen, je hebt nog niet echt een normale cyclus gehad toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Thnx.
Denk dat ik binnenkort het ziekenhuis maar bel.Dit schiet zo ook niet op
Volgens mij zijn er ook wel thermometers die het voor je onthouden en je dus pas in wakkere modus je grafiekje bij hoeft te werken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Loffie gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerdddd!!!!
Ik heb gewoon nou al de balen van dat temperaturen... en ik moet nog een dag of 75 voordat ik weer naar de dokter mag. 's Ochtends met je slaperige kop goed mikken, lezen, puntjes zetten op zo'n klein blaadje en dan nog een lijntje trekken, dat is toch echt monnikkenwerk
Fijn dat je nog aan me dacht, Danic! Ik heb pas 2 cyclussen gehad nadat ik gestopt ben met de pil, en die waren ongeveer even lang +/- 35 dagen). Als het regelmatig zou zijn dan ben ik nu +/- 2 weken overtijd... (hoewel ik op vakantie wel een beetje bloed had maar dat was echt helder en écht geen ongesteldheid te noemen want m'n onderbroek bleef schoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef danic het volgende:
[..]
Elynasedai, hoe is het inmiddels??? Ik heb het teruggezocht maar geen berichtje meer van je gevonden na bovenstaand bericht...... heb je goed nieuws en ben je gelijk vertrokken naar Z&G
Je kan toch ook alleen ff de temp opschrijven en het lijntje ed pas trekken als je echt uit bed gaat, wakker bent enzo? Zo deed ik dat tenminste....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik heb gewoon nou al de balen van dat temperaturen... en ik moet nog een dag of 75 voordat ik weer naar de dokter mag. 's Ochtends met je slaperige kop goed mikken, lezen, puntjes zetten op zo'n klein blaadje en dan nog een lijntje trekken, dat is toch echt monnikkenwerk
Dank je Klumsyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef klumsy het volgende:
Elynasedai ik heb hier ook nog een enkel streepje liggen, zal hem jouw kant opsturen zodat je de volgende keer testen een dikke plus hebt!
Je weet helaas zelf maar al te goed hoe het werkt. Het hoeft niks te zeggen, nee, maar het is lastig om optimistisch te blijven als je het al eens hebt meegemaakt en je gevoel je iets anders influistert.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:49 schreef mefke79 het volgende:
dames sorry, de kruk gaat niet in de weggeef en ook niet in de verkoop, ik vrees em zelf weer nodig te hebben. Ik verlies sinds gisteravond redelijk wat bloed en hoewel ik ook wel weet dat dit niks hoeft te betekenen, ben ik tegelijk heel realistisch: de vage streepjes zo lang nog na nod en nu dit maken dat ik er van uit ga dat het gewoon niet goed zit. Dus, krukje blijf nog wel even bezet helaas.
dat jaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je weet helaas zelf maar al te goed hoe het werkt. Het hoeft niks te zeggen, nee, maar het is lastig om optimistisch te blijven als je het al eens hebt meegemaakt en je gevoel je iets anders influistert.
Ik duim toch voor je.Ookal ben je terughoudend geweest, dit zou gewoon heel klote zijn.
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je weet helaas zelf maar al te goed hoe het werkt. Het hoeft niks te zeggen, nee, maar het is lastig om optimistisch te blijven als je het al eens hebt meegemaakt en je gevoel je iets anders influistert.
Ik duim toch voor je.Ookal ben je terughoudend geweest, dit zou gewoon heel klote zijn.
Ik hoor hier niet en kijk alleen even, maar je kunt het ook hier bijhouden:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klote!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:49 schreef mefke79 het volgende:
dames sorry, de kruk gaat niet in de weggeef en ook niet in de verkoop, ik vrees em zelf weer nodig te hebben. Ik verlies sinds gisteravond redelijk wat bloed en hoewel ik ook wel weet dat dit niks hoeft te betekenen, ben ik tegelijk heel realistisch: de vage streepjes zo lang nog na nod en nu dit maken dat ik er van uit ga dat het gewoon niet goed zit. Dus, krukje blijf nog wel even bezet helaas.
Hier kan het in het Engels: http://www.fertilityfriend.com/quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
Ik hoor hier niet en kijk alleen even, maar je kunt het ook hier bijhouden:
http://www.mynfp.de/
Hoef je alleen met je slaperige kop je temperatuur op te schrijven, de rest zet je in het schema en het progje maakt er een mooie grafiek van. Wel in het Duits.
Wat mij betreft klopt het lijstje nog wel...quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mefke
Sterkte
Klopt het lijstje nog wel????
NOD:
09 augustus Boepie
15 augustus Elynasedai
28 augustus The_Tankgirl
02 september GreatWhiteSilence (02-2010)
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:08 schreef Elynasedai het volgende:
He Mefke, wat rot, sterkte![]()
[..]
Wat mij betreft klopt het lijstje nog wel...
Hoe zit het dan met jouquote:Op woensdag 1 september 2010 18:08 schreef Elynasedai het volgende:
He Mefke, wat rot, sterkte![]()
[..]
Wat mij betreft klopt het lijstje nog wel...
zo zit het...een beetje ondergesneeuwd...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef Elynasedai het volgende:
Jeetje, ben ik een weekje op vakantie... 12 pagina's erbij en een nieuw deel alweer!
Ik heb nog niet alles gelezen, maar iig welkom voor de nieuwe posters
Ff een quoteje uit het vorige deel:
[..]
Fijn dat je nog aan me dacht, Danic! Ik heb pas 2 cyclussen gehad nadat ik gestopt ben met de pil, en die waren ongeveer even lang +/- 35 dagen). Als het regelmatig zou zijn dan ben ik nu +/- 2 weken overtijd... (hoewel ik op vakantie wel een beetje bloed had maar dat was echt helder en écht geen ongesteldheid te noemen want m'n onderbroek bleef schoon)
Ik heb net getest en de uitslag was negatiefOver een paar dagen nog maar eens testen.
Ik probeer er niet teveel op te hopen, het wordt de 1e en we zijn nog niet zolang bezig.
Thxquote:Op woensdag 1 september 2010 18:24 schreef mefke79 het volgende:
[..]
zo zit het...een beetje ondergesneeuwd...
vandaar, dat had ik inderdaad gemist... sorry Elynasedaiquote:Op woensdag 1 september 2010 18:24 schreef mefke79 het volgende:
[..]
zo zit het...een beetje ondergesneeuwd...
Oh, maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef mijsje het volgende:
[..]
vandaar, dat had ik inderdaad gemist... sorry Elynasedai
Ik ben bijna alweer ongesteldquote:Op woensdag 1 september 2010 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Op boepie na hebben de dames zich al wel weer gemeld hoor, het lijstje klopt niet helemaal meer dus. Maar volgens mij wordt dat pas aangepast als er nieuwe NOD's zijn doorgegeven?
Ik heb een zeer hoofd en buikpijn die bij (beginnende) menstruatie hoort.....Maar de vorige is pas 2,5 week geleden!
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:18 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dankjewel iedereen!
Toen ik het 's ochtends zag heb ik gelijk mijn vriend wakker gemaakt. Die zag mij hem met grote ogen aankijken en schrok: hij dacht dat er iemand dood was gegaan
Hij was wel heel blij toen hij het goede nieuws hoorde
Ik ben ook vorige week naar de dokter geweest, ik heb ook vrij lange cycli en in mijn familie komen fertiliteitsproblemen voor. Mijn dokter nam mijn vragen serieus en heeft me aangeraden om 2 maanden te gaan temperaturen en dan terug te komen voor verdere stappen, mits het dan toevallig niet raak is.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Elynasedai het volgende:
Gefeliciteerd The_Tankgirl !!
Ik ga morgen- of zaterdagochtend nog eens testen, als het weer negatief is toch eens de dokter bellen (op een ander forum zei iemand dat 40 dagen wel een erg lange cyclus is (2x gehad), en misschien een bloedtest om het zeker te weten).
(btw, vorige week op vakantie alleen wat helder rood bloed bij het afvegen, zou dit toch een ongesteldheid zijn geweest? Voor mij is zo weinig niet normaal)
Mijn nod is woensdagquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:03 schreef klumsy het volgende:
charmed_angel waneer ga je testen?
zal voor je duimen
Nou dan begin ik gewoon nu al met duimen!quote:Op zondag 5 september 2010 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn nod is woensdagdus pas in het weekend als ik wo nog niet ongesteld ben
Daarvoor ben ik inderdaad bij de gyn geweest.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:51 schreef mijsje het volgende:
Klumsy, hoe ben je erachter gekomen dat je pcos hebt? was dat niet via de gyn? als er dan wat is nu, moet je dan toch weer helemaal via de huisarts? mag je niet gewoon zelf (de poli van) de gyn bellen en je situatie uitleggen? vreemd dat een vreemde arts zomaar wat voorschrijft en verder niks voor je wil betekenen...
Zekerquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef danic het volgende:
Komop Ladyblack en CA, meikindjes zijn hartstikke leuk!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef danic het volgende:
Komop Ladyblack en CA, meikindjes zijn hartstikke leuk!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef klavertje-4 het volgende:
neem me elke cyclus voor om er nu niet zo mee bezig te zijn en faal iedere keer een week voor nod jammerlijkGa dan overal op internet mijn kwaaltjes opzoeken en er is altijd wel 1 verhaal te vinden van iemand die dat heeft gehad en toen zwanger bleek.
sorryquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 09:19 schreef klavertje-4 het volgende:
o ja, bovenstaande bericht lijkt spannend, maar ik quote mezelf nog maar even:
[..]
Waarom wil je ermee naar de dokter gaan dan?quote:Op maandag 6 september 2010 12:42 schreef Fleurr het volgende:
Zouden jullie na zoiets naar de dokter gaan? Ik heb verder geen last en de dokter ziet mij komen…![]()
Ik vroeg me ook af of een dokter hier wat over kan zeggen. Ik was het ook van plan om het iets extra in de gaten te houden. Bedankt voor het meedenken dames!quote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Welkom Fleurr!
Ik denk ook niet dat de dokter er nog iets over kan zeggen toch? Ik zou gewoon verdergaan maar het wel extra in de gaten houden
Dat zei je vanaf het begin af aan al, dus dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dan maar zwanger terugkomen van vakantieVruchtbare periode net in de 2 weken vakantie
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:32 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Dat zei je vanaf het begin af aan al, dus dat gaat gewoon gebeuren.![]()
Mefke.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Uithuilen en weer doorgaan.... sterkte ermee Mefke en Mijsje
En c_a, balen ja!! Maar een vakantiekindje is ook leuk natuurlijk
Als ik nu zwanger ben is het een Schots kindje, en als het nu niet raak is maar de volgende ronde, dan is het een Frans kindje![]()
Tot zover nog niks te bespeuren!!
Deal!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:44 schreef klavertje-4 het volgende:
oeh spannend ladyblack! We hebben 1 dag van elkaar onze nod! Het lijkt mij een plan om samen door te gaan naar het volgende topic. Deal?
C-a een spaans kindje
Ïk ben een week verder gezet door de verloskundige...dus waarschijnlijk hier toch net vóór de vakantiequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe een Nienna jah![]()
Dat hoor je wel vaker he? Dat sommigen jaren/maanden proberen zwanger te raken... en dat het meestal in een vakantie raak is
Ja, ik hou alles bij op menstruatiekalender.netquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef mefke79 het volgende:
Ik kan nog geen NOD geven, helaas. En op basis van de vorige keer moet ik van een korte cyclus uitgaan en dan zou mijn eisprong al op dag 10/11 zijn. Ik merk het vanzelf heb ik besloten.
LB ik duim voor je!
En ik weet niet meer wie het zei, maar als je jezelf elke maand gek maakt met dingen die je voelt, schrijf dan eens een maand lang alles op, dan zul je zien datje dingen herkend. Ik merkte nu ook dingen op die ik had genoteerd bij mijn vorige zwangerschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |