Jesssss, m'n streepje is aangekomen!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef danic het volgende:
Hoi allemaal,
na lang twijfelen vanmorgen toch een test gedaan. En wat denk je: binnen 10 seconden 2 megastrepen!!!!! echt geen twijfel over!!!!!!!! Ik ben zo blij![]()
![]()
Is ook nog heel onwerkelijk hoor. Voel van alles en er komt ineens veel op mij af, daar hebben we gelukkig 9 maanden voor!
Ik wist al en vond het heel moeilijk om me mond te houden hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef danic het volgende:
Hoi allemaal,
na lang twijfelen vanmorgen toch een test gedaan. En wat denk je: binnen 10 seconden 2 megastrepen!!!!! echt geen twijfel over!!!!!!!! Ik ben zo blij![]()
![]()
Is ook nog heel onwerkelijk hoor. Voel van alles en er komt ineens veel op mij af, daar hebben we gelukkig 9 maanden voor!
8 septemberquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef GirlGoneBad het volgende:
* GirlGoneBad Legt alvast een negatieve test klaar voor de kachel...
Wanneer en welke kant moet ik mijn enkele streepje op blazen, charmed_angel? Net als bij Danic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |