Rood buitje?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:00 schreef mefke79 het volgende:
Susie, welkom!
GGB, shit zeg! Maaar...zoals al eerder in dit topic besproken: in denk dat je in jouw situatie best een kans maakt bij de huisarts. Je hebt geen normale cyclus, dus een verwijzing is dan eerder op zijn plaats. En zelf temperaturen...ik weet dat het hier niet hoeft, maar dat hangt van de huisarts af.
O, ik wou dat ik vast ongesteld was. Ben het beu dat ik zo sjacho als de pest ben en alles negatief zie. Doe mij een rood buitje (klaagde zij op dag 26..)
Mie toe!quote:
balenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef GirlGoneBad het volgende:
Liefste mod, mag mijn NOD naar 5 oktober?
Ontzettend gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef danic het volgende:
Hoi allemaal,
na lang twijfelen vanmorgen toch een test gedaan. En wat denk je: binnen 10 seconden 2 megastrepen!!!!! echt geen twijfel over!!!!!!!! Ik ben zo blij![]()
![]()
Is ook nog heel onwerkelijk hoor. Voel van alles en er komt ineens veel op mij af, daar hebben we gelukkig 9 maanden voor!
Jesssss, m'n streepje is aangekomen!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef danic het volgende:
Hoi allemaal,
na lang twijfelen vanmorgen toch een test gedaan. En wat denk je: binnen 10 seconden 2 megastrepen!!!!! echt geen twijfel over!!!!!!!! Ik ben zo blij![]()
![]()
Is ook nog heel onwerkelijk hoor. Voel van alles en er komt ineens veel op mij af, daar hebben we gelukkig 9 maanden voor!
Ik wist al en vond het heel moeilijk om me mond te houden hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef danic het volgende:
Hoi allemaal,
![]()
8 septemberquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef GirlGoneBad het volgende:
* GirlGoneBad Legt alvast een negatieve test klaar voor de kachel...
Wanneer en welke kant moet ik mijn enkele streepje op blazen, charmed_angel? Net als bij Danic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |