quote:Op maandag 6 september 2010 09:19 schreef klavertje-4 het volgende:
o ja, bovenstaande bericht lijkt spannend, maar ik quote mezelf nog maar even:
[..]
Waarom wil je ermee naar de dokter gaan dan?quote:Op maandag 6 september 2010 12:42 schreef Fleurr het volgende:
Zouden jullie na zoiets naar de dokter gaan? Ik heb verder geen last en de dokter ziet mij komen…![]()
Ik vroeg me ook af of een dokter hier wat over kan zeggen. Ik was het ook van plan om het iets extra in de gaten te houden. Bedankt voor het meedenken dames!quote:Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Welkom Fleurr!
Ik denk ook niet dat de dokter er nog iets over kan zeggen toch? Ik zou gewoon verdergaan maar het wel extra in de gaten houden
Dat zei je vanaf het begin af aan al, dus dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dan maar zwanger terugkomen van vakantieVruchtbare periode net in de 2 weken vakantie
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:32 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Dat zei je vanaf het begin af aan al, dus dat gaat gewoon gebeuren.![]()
Mefke.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Uithuilen en weer doorgaan.... sterkte ermee Mefke en Mijsje
En c_a, balen ja!! Maar een vakantiekindje is ook leuk natuurlijk
Als ik nu zwanger ben is het een Schots kindje, en als het nu niet raak is maar de volgende ronde, dan is het een Frans kindje![]()
Tot zover nog niks te bespeuren!!
Deal!quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:44 schreef klavertje-4 het volgende:
oeh spannend ladyblack! We hebben 1 dag van elkaar onze nod! Het lijkt mij een plan om samen door te gaan naar het volgende topic. Deal?
C-a een spaans kindje
Ïk ben een week verder gezet door de verloskundige...dus waarschijnlijk hier toch net vóór de vakantiequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe een Nienna jah![]()
Dat hoor je wel vaker he? Dat sommigen jaren/maanden proberen zwanger te raken... en dat het meestal in een vakantie raak is
Ja, ik hou alles bij op menstruatiekalender.netquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef mefke79 het volgende:
Ik kan nog geen NOD geven, helaas. En op basis van de vorige keer moet ik van een korte cyclus uitgaan en dan zou mijn eisprong al op dag 10/11 zijn. Ik merk het vanzelf heb ik besloten.
LB ik duim voor je!
En ik weet niet meer wie het zei, maar als je jezelf elke maand gek maakt met dingen die je voelt, schrijf dan eens een maand lang alles op, dan zul je zien datje dingen herkend. Ik merkte nu ook dingen op die ik had genoteerd bij mijn vorige zwangerschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |