abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2010 @ 12:22:54 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86122075
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:19 schreef klavertje-4 het volgende:
o ja, bovenstaande bericht lijkt spannend, maar ik quote mezelf nog maar even:
[..]

_O-

Ik duim toch voor je, het klinkt best spannend namelijk :Y
pi_86122660
Hoi, ik ga hier ook eens meeposten :W. Ik weet niet of het gaat lukken om heel actief te posten omdat ik het best druk heb, maar ik vind het toch wel fijn om mee te lezen en zo te lezen dat meerdere mensen met hetzelfde zitten of mogelijk dezelfde ervaringen hebben gehad.

Ik ben een kloon, mijn login is te herkenbaar voor collega’s, vrienden en sommige mensen hier en ik wil bepaalde dingen even liever voor mezelf houden ;).

Ik weet van mezelf dat het wel een tijdje kan duren. Ben immers alweer 37. Maar ik vraag me af of ik onlangs geen miskraam heb gehad. Weliswaar pas 4 weken maar ik had hevige buikkrampen (zo een dat na een paracetamol nog niet ophield) en een wat langere menstruatieperiode. Ik heb niet getest want – ook al is mijn cyclus 27 dagen – ik test pas na 31 dagen omdat mijn lichaam me soms voor de gek kan houden (misschien toch doen op dag 28). Ik was voor die tijd wel wat misselijk en vond de kippensoep niet meer te vreten… Naja, dit was al na 4 maanden na het besluit. Dus ik zie het positieve ervan maar in: ik kan zwanger worden ;). Zouden jullie na zoiets naar de dokter gaan? Ik heb verder geen last en de dokter ziet mij komen… :')

Positieve vibe: hopelijk heeft hier iedereen snel twee streepjes! *O*
pi_86123176
Welkom Kloontje Fleurr :*

Succes ^O^
pi_86124173
Welkom Fleur. :W
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:42 schreef Fleurr het volgende:
Zouden jullie na zoiets naar de dokter gaan? Ik heb verder geen last en de dokter ziet mij komen… :')
Waarom wil je ermee naar de dokter gaan dan?
Het is niet alsof die er nog iets aan kan doen. ;)

Ik heb het ook eens gehad, maar nu ik in de MMM zit wordt het niet als mislukte zwangerschap gezien omdat ik geen positieve test als bewijs had.
pi_86125795
Het leek mij ook niet nodig om naar de dokter te gaan. Omdat ik nergens meer last van heb. Vorige week wel maar goed, ik wacht meestel een week omdat het daarna vaak over is. Maar het kon zijn dat het toch gedaan werd en/of protocol is. Dan maar voortaan eerder testen :).
  maandag 6 september 2010 @ 14:07:27 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86125796
Welkom Fleurr!

Ik denk ook niet dat de dokter er nog iets over kan zeggen toch? Ik zou gewoon verdergaan maar het wel extra in de gaten houden :Y
pi_86125930
quote:
Op maandag 6 september 2010 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Welkom Fleurr!

Ik denk ook niet dat de dokter er nog iets over kan zeggen toch? Ik zou gewoon verdergaan maar het wel extra in de gaten houden :Y
Ik vroeg me ook af of een dokter hier wat over kan zeggen. Ik was het ook van plan om het iets extra in de gaten te houden. Bedankt voor het meedenken dames! :)
  maandag 6 september 2010 @ 17:39:38 #258
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86133051
Ik heb ook zoiets gehad (waarschijnlijk iets van een mini-miskraam geweest) en ben toen wel naar de huisarts geweest. Die kon mij inderdaad niets vertellen. Ze heeft wel aan mijn eierstokken gevoeld om te kijken of er geen cyste zat.

Het enige advies dat ik kreeg was: gelijk weer proberen ;) En de keer erna was gelijk raak :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86141207
Fleurr welkom!

Ik heb vanavond nog een keer een test gedaan. De uitslag was echt negatief. Ik moet zeggen dat het ergens toch nog tegenviel, je blijft toch hoop houden. Maar goed, deze zwangerschap is dus echt ten einde, op naar de volgende.
Fleurr, het enige dat je in zo'n geval in de gaten moet houden is of je geen enorme buikpijn of koorts krijgt meteen na de miskraam. Als dat zo is, dan is het handig om te melden dat je vermoed zwanger te zijn (geweest). Nu valt er niets meer te zien of te doen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86141772
mefke een dikke kus voor jou

Ik kan me je teleurstelling goed indenken. Toen ik vrij snel na de miskraam weer negatief testte, was dat zowel een opluchting als een teleurstelling. Opluchting dat blijkbaar alles echt weg was en tegelijk teleurstelling juist omdat alles echt weg was

Ik denk aan je!
pi_86146380
-O- Mefke... -O-
dan maar komende maand? kom ik wat later, want de afdeling van het AMC is gesloten tot 22 oktober... :*
wel fijn dat de test nu duidelijk is, dat moet rust geven, ondanks dat het tegenvalt... ik ken het gevoel wel zeg maar... :*
uithuilen en gewoon weer doorgaan?(dat zei m'n man van de week ook tegen mij... moest meteen aan jou denken...)
pi_86154128
Temp omlaag, dus ik ga ongesteld worden -O-
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:39:56 #263
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86154316
Nog een dikke knuffel voor Mefke *;
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  dinsdag 7 september 2010 @ 07:42:00 #264
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86154336
c_a jij mag woensdag niet ongesteld worden!!! HET MAG NIET!! :(
Het was toch woensdag?
pi_86154535
Ja woensdag :D

Maar temp is naar beneden, en dat betekend altijd ongesteld worden. Ikkan er gewoon niet om heen :)

Dan maar zwanger terugkomen van vakantie :) Vruchtbare periode net in de 2 weken vakantie ;)
pi_86155153
Mefke en Charmed_Angel.... -O- :* .

Fleurr, welkom!

Hier niets te melden, zit op dag 13, temperaturen begint eindelijk te wennen, het is ook redelijk stabiel. De enige 2 uitschieters die ik had waren omdat ik te laat wakker werd. Zelf 45 minuten later gaf al eens stijging van 0,5 graad :? !
Ach, we zien het wel weer hoe het gaat!

*edit*... Ik lees net ook het verhaal van Mijsje... Damn meid.... -O- ;( :*
pi_86155249
Balen zeg C-A!
Doe dan maar een Nienna en kom lekker zwanger terug van vakantie!!
pi_86155345
Ik doe een Nienna jah :9

Dat hoor je wel vaker he? Dat sommigen jaren/maanden proberen zwanger te raken... en dat het meestal in een vakantie raak is :)
pi_86155556
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dan maar zwanger terugkomen van vakantie :) Vruchtbare periode net in de 2 weken vakantie ;)
Dat zei je vanaf het begin af aan al, dus dat gaat gewoon gebeuren. :Y

Mefke. :*
pi_86155568
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:32 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Dat zei je vanaf het begin af aan al, dus dat gaat gewoon gebeuren. :Y

Mefke. :*
O+ ja he O+
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:35:19 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86155611
Uithuilen en weer doorgaan.... sterkte ermee Mefke en Mijsje :*

En c_a, balen ja!! Maar een vakantiekindje is ook leuk natuurlijk O+
Als ik nu zwanger ben is het een Schots kindje, en als het nu niet raak is maar de volgende ronde, dan is het een Frans kindje :D O+

Tot zover nog niks te bespeuren!!
pi_86155668
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:35 schreef LadyBlack het volgende:
Uithuilen en weer doorgaan.... sterkte ermee Mefke en Mijsje :*

En c_a, balen ja!! Maar een vakantiekindje is ook leuk natuurlijk O+
Als ik nu zwanger ben is het een Schots kindje, en als het nu niet raak is maar de volgende ronde, dan is het een Frans kindje :D O+

Tot zover nog niks te bespeuren!!
:D Doe dan maar een Schots kindje! Hihihi

De mijne word dan een Spaans kindje :9 Maar goed dat word het sowieso :9 Mannetjes is Spaans
pi_86155810
oeh spannend ladyblack! We hebben 1 dag van elkaar onze nod! Het lijkt mij een plan om samen door te gaan naar het volgende topic. Deal? :7

C-a een spaans kindje O+
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:56:45 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86156086
Even een dikke knuf voor mefke :*

Fleur welkom!!

Ik lees straks even bij.. Voor de meiden die bijna hun nod hebben spannend!! Houden jullie het wachten nog een beetje vol??
Be happy with the little things in life
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:00:52 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86156216
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:44 schreef klavertje-4 het volgende:
oeh spannend ladyblack! We hebben 1 dag van elkaar onze nod! Het lijkt mij een plan om samen door te gaan naar het volgende topic. Deal? :7

C-a een spaans kindje O+
Deal!

Mijn nod is een beetje gokken. De afgelopen cyclussen waren 23 en 24 dagen, dus zou ik gisteren of vandaag ongesteld moeten worden. Maar dat vind ik zo raar kort dat ik mn nod op de standaard dag 28 heb gezet.

Je snapt dat ik nu al een beetje zenuwachtig begin te worden :')
pi_86156452
o wow dat is pas echt spannend!
merk je al iets?

Wanneer ga je testen? O-)
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:14:05 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86156549
Ik heb nog geen flauw idee :') ik heb gisteren de neiging onderdrukt om testen in huis te halen. Maar dat lukt me vast niet veel langer _O-

Goed, volgens een normale cyclus kan die menstruatie nog zat komen, dus ik wacht nog tot het weekend denk ik. Maar we zijn bij mn schoonouders dit weekend, dus misschien neem ik de test wel gewoon mee op vakantie maandag :) Bouwen we een feestje in Frankrijk als het raak is, en als het niet raak is heb ik heerlijke wijn onder handbereik he :+
pi_86156720
wat goed dat je zolang kan wachten!
wijn onder handbereik als troost klinkt goed, maar die ga jij helemaal niet nodig hebben!
pi_86156749
Ik ga voor jullie duimen :*
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:43:18 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86157173
Het lijstje mag ook wel weer even opgeschoond he...

Boepie en Elynasedai, jullie hebben je niet meer gemeld, alles goed??
pi_86174822
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe een Nienna jah :9

Dat hoor je wel vaker he? Dat sommigen jaren/maanden proberen zwanger te raken... en dat het meestal in een vakantie raak is :)
Ïk ben een week verder gezet door de verloskundige...dus waarschijnlijk hier toch net vóór de vakantie ;)
Maar er mag een 5 dagen verschil inzitten bij de echo, dus ik ga gewoon zelf ook nog uit van een Franse baby hoor.

Ik gun jullie allemaal absoluut hetzelfde! :*
pi_86176044
Ik kan nog geen NOD geven, helaas. En op basis van de vorige keer moet ik van een korte cyclus uitgaan en dan zou mijn eisprong al op dag 10/11 zijn. Ik merk het vanzelf heb ik besloten.
LB ik duim voor je!

En ik weet niet meer wie het zei, maar als je jezelf elke maand gek maakt met dingen die je voelt, schrijf dan eens een maand lang alles op, dan zul je zien datje dingen herkend. Ik merkte nu ook dingen op die ik had genoteerd bij mijn vorige zwangerschap.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:02:11 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86176989
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:37 schreef mefke79 het volgende:
Ik kan nog geen NOD geven, helaas. En op basis van de vorige keer moet ik van een korte cyclus uitgaan en dan zou mijn eisprong al op dag 10/11 zijn. Ik merk het vanzelf heb ik besloten.
LB ik duim voor je!

En ik weet niet meer wie het zei, maar als je jezelf elke maand gek maakt met dingen die je voelt, schrijf dan eens een maand lang alles op, dan zul je zien datje dingen herkend. Ik merkte nu ook dingen op die ik had genoteerd bij mijn vorige zwangerschap.
Ja, ik hou alles bij op menstruatiekalender.net :Y

Ik heb best vaak hoofdpijn merk ik :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:38:50 #284
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86178704
Aangezien ik nog niet precies weet wanneer mijn eisprong nou precies zou moeten plaats vinden, had ik bedacht deze week lekker te klussen (uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen, dan zou het voor mij eind deze week zijn ofzo ende ongeveer :P ).... ben ik potdorie hartstikke verkouden!! :( Dat klust toch echt niet zo prettig natuurlijk! Hoop dat ik snel weer van de verkoudheid af ben!!

Spannende tijden hier verder zeg!! Zet hem op allemaal, hoppa tover die twee streepjes!! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_86188006
ik had het gewoon effe moeilijk ;(

Ik was op een kidner verjaardag....

Er liepen 2 kinderen rond, en er waren 3 zwangeren... die gezellig over de zwangerschap aan het praten waren :)

Nog steed sgeen ongesteldheidsklachten.... morgen maar weer even tempen
pi_86188064
Da's handig die menstruatiekalender.net!
Dat is veel handiger dan die Engelse en Duitse kalenders :)

C_A: ik zie in mijn omgeving ook opeens veel meer zwangere mensen, zelfs op de sportschool :o. Maar als je al een tijdje bezig bent is dat niet leuk :*
pi_86193112
C_A :* :* :*
pi_86193124
quote:
Op woensdag 8 september 2010 06:32 schreef danic het volgende:
C_A :* :* :*
Wat ben je er weer vroeg bij :)

Temp was nog steeds laag, dus laat maar komen !
pi_86193141
Edit: verkeerd topic

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2010 06:43:35 ]
pi_86193505
jaja daar komt het.... last van onderrug... :(

Het moet NU komen, van dan ben ik niet meer ongesteld op mijn vakantie!

Nog 2,5d dag werken *O* 15-09 vertrek ik 2 weekjes naar Tenerife O+
pi_86193726
Charmed_angel, ik hoop voor je dat het NU dan ook doorzet. Ongesteld op vakantie is niet de ideale combi...
Mochten we je hier niet meer zien, dan wens ik je alvast een hele fijne vakantie en ik hoop voor je dat er een Spaans wurmpje komt!
pi_86194396
C-A :* dat is ook wel heel erg moeilijk!
Ik hoop dat als je volgend jaar op dat feestje zit, je je eigen kleine spaanse baby'tje mee hebt!
  woensdag 8 september 2010 @ 09:12:22 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86194503
c_a, bah, vervelend als het dan zo op zich laat wachten zeg!

Ik ben nog niet goed thuis in de wereld van het temperaturen, maar die daling kan echt nergens anders van komen? :{
pi_86197013
dat zou van een eisprong kunnen, als je eerder in de cyclus zit. dan heb je eerst even een daling voordat hij echt gaat stijgen. als hij al hoog is, daalt het inderdaad meestal als je ongesteld wordt.
dat klinkt niet zo goed C_A... maar heel veel plezier in Tenerife
pi_86197379
Ja maar, je móet ook ongesteld worden C_A, anders kun je niet zwanger worden op vakantie. :*
pi_86197612
Nog steeds niks :( Verdomme... ik word gek :D
  woensdag 8 september 2010 @ 13:33:15 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86202120
Hier ook niet!

Ik ga wel echt heel chagrijnig zijn als ik de komende dagen alsnog ongesteld word, want maandag gaan we op vakantie (kamperen O+ ) en dan kan ik géén bloedbad gebruiken :{w
pi_86202407
hier ook niet!

Maar als je geen hoop meer hebt, zoals c-a lijkt het me heel frustrerend. Ik duim toch voor een wondertje voor je! (misschien is je thermometer stuk ;))

Spannend voor ons LB!
pi_86202529
Zal ik een nieuwe thermometer gaan kopen _O-
pi_86202709
Kun je gelijk een zwangerschapstest meenemen :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')