Hoi, ik ga hier ook eens meeposten

. Ik weet niet of het gaat lukken om heel actief te posten omdat ik het best druk heb, maar ik vind het toch wel fijn om mee te lezen en zo te lezen dat meerdere mensen met hetzelfde zitten of mogelijk dezelfde ervaringen hebben gehad.
Ik ben een kloon, mijn login is te herkenbaar voor collega’s, vrienden en sommige mensen hier en ik wil bepaalde dingen even liever voor mezelf houden

.
Ik weet van mezelf dat het wel een tijdje kan duren. Ben immers alweer 37. Maar ik vraag me af of ik onlangs geen miskraam heb gehad. Weliswaar pas 4 weken maar ik had hevige buikkrampen (zo een dat na een paracetamol nog niet ophield) en een wat langere menstruatieperiode. Ik heb niet getest want – ook al is mijn cyclus 27 dagen – ik test pas na 31 dagen omdat mijn lichaam me soms voor de gek kan houden (misschien toch doen op dag 28). Ik was voor die tijd wel wat misselijk en vond de kippensoep niet meer te vreten… Naja, dit was al na 4 maanden na het besluit. Dus ik zie het positieve ervan maar in: ik kan zwanger worden

. Zouden jullie na zoiets naar de dokter gaan? Ik heb verder geen last en de dokter ziet mij komen…
Positieve vibe: hopelijk heeft hier iedereen snel twee streepjes!