ja, dat zou het zeker...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje
(het zou natuurlijk wel gaaf zijn om samen zwanger te zijn!)
misschien toch nog niet genoegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef Keiichi het volgende:
Draakjuh en ik doen nog wel zo m'n best![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef Draakjuh het volgende:
bedankt voor alle lieve reacties.
[..]
misschien toch nog niet genoeg
Alsof je gedachten kunt lezenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Susie het volgende:
Wordt het dan niet tijd voor een test? Of is dit vaker bij jou het geval?
Ja daar heb je gelijk in. Ik blijf nog maar even braaf in afwachting wat de komende week gaat brengen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:30 schreef mefke79 het volgende:
PD maar rekenen en weten/meten/voelen is wat anders. Volgens de berekeningen zou mijn eisprong vroeg moeten zijn vanwege een korte cyclus. Maar, ik voel em en heb em ooit op echo gezien, blijkt ie toch stiekum gewoon rond dag 14 te zitten. Met andere woorden, je moet er wel een idee van hebben wanneer ie ongeveer is, anders betaal je je blauw aan ovutesten. Kun je beter gaan temperaturen.
[cliché] Ohh mannen en de supermarkt [/cliche]quote:Mijn man is net vergeten de digitale test mee te brengen uit de supermarkt. Dus hier wordt niet getest vandaag of morgenochtend. Ik ben het namelijk zelf beu, dat niemandsland. Ik heb dan liever een duidelijk negatieve test, dan weet ik waar ik aan toe ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |