abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:14:34 #51
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85867312
Mefke ik hoop dat e snel duidelijkheid krijgt :* zo'n niemandsland is echt niet fijn..

GWS hmm dat is idd wel raar???

Hoe gaat het met de rest van de dames??

Hier beginnen vanaf morgen volgen mijn app weer de vruchtbare dagen, dus we gaan er weer voor... Als het deze ronde niet raak is ga ik volgende maand beginnen met ovutesten en tempen.. Heeft er iemand nog tips over welke ovutesten duidelijk en fijn te gebruiken zijn??
Be happy with the little things in life
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:07:23 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85873317
Ik had gisteren een heel stijve onderrug, en lage buikpijn, dus misschien was dat een eisprong? Lijkt op menstruatiekrampen toch? Op dag 16 dus, beetje apart maargoed, we zullen zien wanneer de menstruatie volgt.

Droomvrouwtje, de testen van babyboomshop moet je dus iig niet hebben ;) Succes & enjoy!
pi_85874292
Boohhh, heb ik net een hele uitleg getypt over het temperaturen en de ovulatietesten, doet m'n laptop in een keer vaag :S... Weg tekst...
Dus ff opnieuw:

Vrijdag zei de dokter tegen mij dat je beter eerst kunt beginnen met temperaturen, dan dat je meteen naar de ovulatietesten grijpt. Met temperaturen krijg je ook inzicht in wanneer je eisprong is, aangezien dan normaal gesproken je lichaamstemperatuur gemiddeld een halve graad stijgt. Het nadeel is wel dat je elke dag rond dezelfde tijd 's ochtends moet temperaturen, dus ook in het weekend. Ik heb m'n lijstje en m'n thermometer langs m'n bed liggen, zodat ik half slapend kan meten en schrijven, om vervolgens verder te slapen. Daarnaast kan het zijn dat, als je echt niet weet wanneer je eisprong is, je deze de eerste keer kunt 'missen' omdat je temperatuur pas stijgt zodra je eisprong daadwerkelijk is.
Ovulatietesten zijn misschien handiger, maar het is wel erg duur, zeker als je nog geen inzicht hebt in je cyclus.
Succes!

Ow ja en gisteren kreeg ik de horen dat een vriendin van me bevallen is van haar 2e kindje, een zoon... Dus kunnen we binnenkort weer op kraambezoek. IK WIL OOK IN EEN BED OP KRATJES LIGGEN MET EEN ZELF GEPRODUCEERD MONSTERTJE >:)
Hoezo ik ben een stuk ongeduld O-) ...
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:44:11 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85874607
Geen stuk ongeduld, gewoon een rammelende vrouw!! Die zijn minstens zo erg weet ik toevallig oO<

Ik vind het wel echt heel erg leuk om hier zo samen met mijn vriend mee bezig te zijn *; Hij is er nu ook helemaal mee bezig en we hebben regelmatig even een veelbetekenende blik over en weer als we bij anderen zijn. Mensen weten opzich wel dat we kinderen willen, maar de meesten weten niet precies hoe bezig we al zijn. Alhoewel het mijn beste vriendin heus wel opviel dat ik dit weekend op Noorderzon festival geen cocktail nam terwijl ik normaal erg te porren ben voor een mojito :')
pi_85874907
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Droomvrouwtje, de testen van babyboomshop moet je dus iig niet hebben ;) Succes & enjoy!
ghehe inderdaad!

tja temperaturen lijkt mij nog zo'n ver van mijn bed show. Ik weet het, dat klinkt behoorlijk tegenstrijdig aangezien ik wel ovutesten gebruik/heb gebruikt. :')
Op de een of andere manier klinkt dat als nog een stap verder ofzo, geen idee maar zo werkt het in mijn hoofd :7

Lady neem jij helemaal geen alcohol meer? Ik probeer er een week voor NOD wel rekening mee te houden, in die zin dat ik niet teveel ga drinken. Maar af en toe een glaasje wijn zolang het nog niet raak is, ja daar maak ik me wel schuldig aan.
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:27:59 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85876446
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:52 schreef klavertje-4 het volgende:
Lady neem jij helemaal geen alcohol meer? Ik probeer er een week voor NOD wel rekening mee te houden, in die zin dat ik niet teveel ga drinken. Maar af en toe een glaasje wijn zolang het nog niet raak is, ja daar maak ik me wel schuldig aan.
Ik drink geen alcohol meer zodra mn vruchtbare dagen beginnen tot de dag dat ik weer ongesteld word.
Het lijkt me erg lastig om elke keer voor mezelf af te wegen of het nou verstandig is of niet, dus dan maar rigoureus helemaal niet drinken. Heb daardoor wel de whiskeyproeverij gemist in Glasgow, maarja... hopelijk is het voor niet al te lang :) Die 9 maanden + hopelijk lang borstvoeding kan ik het met liefde uithouden denk ik O+
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:52:17 #57
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85877580
Ik drink sowieso geen alcohol, al reeds lang voordat ik zwanger was. Geen rare blikken dus, en lekker makkelijk. :) En ik geef inmiddels 20 maanden borstvoeding en hoop te kunnen gaan tandemen. :)

Temperaturen gaat me echt niet lukken, ik zal me met de 'om-de-dag'-methode moeten redden... ;( :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:55:38 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85877739
Oh die blikken vind ik wel leuk eigenlijk }) en als mensen zeggen "Goh, drink jij geen alcohol?" dan alleen maar "Nee :) " antwoorden :')
pi_85880682
:@ te koop aangeboden gratis weg te geven: een hard houten krukje dat voor geen meter zit...
Ik moet het bewijs nog even van de camera halen, maar de digitale test was zo duidelijk als maar zijn kan: zwanger!

Wij zitten hier een beetje :o :o :? :? :@ :@ *O*
Dit worden een aantal heel spannende weken tot aan de eerste echo, die ik, hopelijk net als de vorige keer, vroeger krijg omdat ik een miskraam heb gehad.

Vraag me nog maar even niet hoe ik me voel, het moet nog even landen enzo....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:28:49 #60
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85880828
Wat leuk. Van harte met je twee streepjes en een brusje voor Driekus.
pi_85880829
:D *O* *O* *O* *O* O+ wat super Mefke O+ *O* *O* *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:30:37 #62
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85880884
Hmm eerst dan maar eens temperaturen.. Kan ik altijd nog die ovutesten doen..

Ik drink ook niet meer, heb in de laatste week van de pil nog gedronken en daarna niet meer.. Ik wil het risico gewoon niet nemen. Gelukkig valt het niet zo op, ik dronk zo weinig, vooral als we op visite gaan dan drinkt meestal manlief en ben ik de BOB

mefke *O* gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_85880911
Wow mefke, goed man!
Gefeliciteerd, lekker snel gegaan.
pi_85880989
Ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts, ben nu toch zeker al een week misselijk ( echt de hele dag het gevoel dat ik moet overgeven, maar heb geen koorts ), heb gevoelige tepels, m'n boobs jeuken en af en toe krampen wat ik ook heb als ik ongesteld moet worden...
Het meeste zou door "ontpillen" kunnen komen, maar dat misselijk zijn niet volgens de dokters assistent.
Testen zijn negatief, dus nu moet ik toch maar even langskomen van de huisarts ook omdat ik PCO heb.
Zal morgen voor de zekerheid nog even zelf een test doen en anders hoor ik woensdag hopelijk meer...
pi_85881050
Mef! :D Tofffff joh! _O_ Gefeliciteerd!
#geen
pi_85881113
Mefke :D Wat leuk! Gefeliciteerd *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85881156
:o Mefke! wooh zeg, gefeliciteeeeeeerd en hopelijk gaat het gewoon hartstikke goed de komende spannendste weekjes :* *O* *O* *O*
Jeetje, wat een nieuws! :o :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:40:34 #68
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85881171
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef klumsy het volgende:
Ik heb woensdag een afspraak bij de huisarts, ben nu toch zeker al een week misselijk ( echt de hele dag het gevoel dat ik moet overgeven, maar heb geen koorts ), heb gevoelige tepels, m'n boobs jeuken en af en toe krampen wat ik ook heb als ik ongesteld moet worden...
Het meeste zou door "ontpillen" kunnen komen, maar dat misselijk zijn niet volgens de dokters assistent.
Testen zijn negatief, dus nu moet ik toch maar even langskomen van de huisarts ook omdat ik PCO heb.
Zal morgen voor de zekerheid nog even zelf een test doen en anders hoor ik woensdag hopelijk meer...
Ik was overigens wel erg misselijk van het ontpillen.... Dezelfde klachten, ha dacht dat ik zwanger was, maar het duurde toch nog wel even voor dat echt het geval was.... Wil je niet teleurstellen, maar het was een echte schijnzwangerschap ;) (Leek achteraf ook echt heel erg op de eerste weken zwanger)

Mefke, GEFELICITEERD! wat ontzettend leuk!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85881238
Gefeliciteerd Mefke, wat gaaf joh! *O* w/ *O*
pi_85881380
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ik was overigens wel erg misselijk van het ontpillen.... Dezelfde klachten, ha dacht dat ik zwanger was, maar het duurde toch nog wel even voor dat echt het geval was.... Wil je niet teleurstellen, maar het was een echte schijnzwangerschap ;) (Leek achteraf ook echt heel erg op de eerste weken zwanger)

Mefke, GEFELICITEERD! wat ontzettend leuk!
Zou geen teleurstelling zijn als het niet zo is hoor :) ga er ook niet vanuit dat het wel zo is,
maar vind die misselijkheid gewoon super vervelend! Ik kan wel wat krijgen tegen de misselijkheid,
maar dan zou ik toch eerst wel even graag bij de dokter langsgaan om het even te bespreken.
Geen zin dat ik medicijnen ga nemen als ineens toch blijkt dat ik zwanger ben :)
Maargoed ga er zelf ook gewoon vanuit dat het van het ontpillen komt, maar de HA wil toch dat ik even langskom
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:48:52 #71
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85881443
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:46 schreef klumsy het volgende:

[..]

Zou geen teleurstelling zijn als het niet zo is hoor :) ga er ook niet vanuit dat het wel zo is,
maar vind die misselijkheid gewoon super vervelend! Ik kan wel wat krijgen tegen de misselijkheid,
maar dan zou ik toch eerst wel even graag bij de dokter langsgaan om het even te bespreken.
Geen zin dat ik medicijnen ga nemen als ineens toch blijkt dat ik zwanger ben :)
Maargoed ga er zelf ook gewoon vanuit dat het van het ontpillen komt, maar de HA wil toch dat ik even langskom
ik kreeg zelfs tabletjes mee tegen zwangerschapsmisselijkheid ;) Ben daarna maar van ha veranderd, want ik wist zelf wel heel goed dat ik niet zwanger was, en toen ik eindelijk goed ongesteld werd, waren die rare klachten snel over..... Voor wat maanden :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85881559
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:48 schreef Basboussa het volgende:

[..]

ik kreeg zelfs tabletjes mee tegen zwangerschapsmisselijkheid ;) Ben daarna maar van ha veranderd, want ik wist zelf wel heel goed dat ik niet zwanger was, en toen ik eindelijk goed ongesteld werd, waren die rare klachten snel over..... Voor wat maanden :D
haha, nou ik heb PCO en toen ik een jaar of 4 geleden stopte met de pil duurde het 8 maanden voor ik ongesteld werd, mag niet hopen dat het nu weer zo lang gaat duren en ik tot die tijd die klachten ga houden :X
( toen had ik overigens helemaal geen klachten van ontpillen :? )
pi_85881821
:o Mefke *O* wowwww, wat ontzettend gaaf zeg! Wat heerlijk voor jullie, zo vlot! Maar ik kan me je zenuwen ook goed voorstellen! Ik hoop voor jou dat je instinct gewoon heerlijk op de hobbel is...blame it on the pregnancy! ;) Gefeliciteerd, en ik wens je net zulke vlotte 9 maanden!
pi_85882273
Bedankt allemaal. O en ik voel me ook wel een beetje lullig hoor, zo snel al weer weg hier. De vorige keer duurde het telkens een maand of 8. Pff.
Het meest enge vond ik het ontbreken van kwaaltjes, maar daarin stelt mijn lichaam me gerust inmiddels...draaierig, last van mijn rug, moe moe moe...Het enige onhandige: geen enkel idee hoe lang ik zwanger ben. Ja ergens tussen net zwanger en ruim vijf weken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85882294
Mefke :o Gaaf man *O* Gefeliciteerd!
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')