Tankgirl, geweldig nieuws, gefeliciteerd!
Mefke, wat jammer dat het nu dan toch heeft doorgezet. Ik hoop voor je dat je lichaam vooral duidelijk blijft, want er is volgens mij niets zo vervelend als een lichaam dat je het een vertelt maar het ander doet. Het is in ieder geval positief om te weten dat je zo snel zwanger kúnt raken! Het hoeft dus niet bijna een jaar te duren! Ik ga weer voor je duimen.

Over lange cycli: toen ik de eerste keer gestopt was met de pil heb ik ruim een half jaar rare cycli gehad, soms heel lange (50+ zelfs) en soms normale (rond de 30 dagen). Ik heb begrepen dat dat gewoon bij het ontpillen kan horen, dat je in de regel na een jaar proberen contact opneemt met je huisarts en dat je dan eerst een tijdje gaat temperaturen. Ik ben zelf al eerder begonnen met temperaturen, gewoon om te kijken of ik überhaupt een eisprong had. Als ik een vermoeden had gehad dat ik PCOS zou kunnen hebben, dan had ik eerder contact opgenomen.
Anyhow, ik was zwanger voor er regelmaat in mijn menstruatiecyclus kwam, dat kan dus ook! Na de bevalling ben ik niet meer aan de pil gegaan, want ik had geen zin in eventueel nog een keer ontpillen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.