quote:Op donderdag 2 september 2010 12:18 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dankjewel iedereen!
Toen ik het 's ochtends zag heb ik gelijk mijn vriend wakker gemaakt. Die zag mij hem met grote ogen aankijken en schrok: hij dacht dat er iemand dood was gegaan
Hij was wel heel blij toen hij het goede nieuws hoorde
Ik ben ook vorige week naar de dokter geweest, ik heb ook vrij lange cycli en in mijn familie komen fertiliteitsproblemen voor. Mijn dokter nam mijn vragen serieus en heeft me aangeraden om 2 maanden te gaan temperaturen en dan terug te komen voor verdere stappen, mits het dan toevallig niet raak is.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Elynasedai het volgende:
Gefeliciteerd The_Tankgirl !!
Ik ga morgen- of zaterdagochtend nog eens testen, als het weer negatief is toch eens de dokter bellen (op een ander forum zei iemand dat 40 dagen wel een erg lange cyclus is (2x gehad), en misschien een bloedtest om het zeker te weten).
(btw, vorige week op vakantie alleen wat helder rood bloed bij het afvegen, zou dit toch een ongesteldheid zijn geweest? Voor mij is zo weinig niet normaal)
Mijn nod is woensdagquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:03 schreef klumsy het volgende:
charmed_angel waneer ga je testen?
zal voor je duimen
Nou dan begin ik gewoon nu al met duimen!quote:Op zondag 5 september 2010 01:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn nod is woensdagdus pas in het weekend als ik wo nog niet ongesteld ben
Daarvoor ben ik inderdaad bij de gyn geweest.quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:51 schreef mijsje het volgende:
Klumsy, hoe ben je erachter gekomen dat je pcos hebt? was dat niet via de gyn? als er dan wat is nu, moet je dan toch weer helemaal via de huisarts? mag je niet gewoon zelf (de poli van) de gyn bellen en je situatie uitleggen? vreemd dat een vreemde arts zomaar wat voorschrijft en verder niks voor je wil betekenen...
Zekerquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef danic het volgende:
Komop Ladyblack en CA, meikindjes zijn hartstikke leuk!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef danic het volgende:
Komop Ladyblack en CA, meikindjes zijn hartstikke leuk!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef klavertje-4 het volgende:
neem me elke cyclus voor om er nu niet zo mee bezig te zijn en faal iedere keer een week voor nod jammerlijkGa dan overal op internet mijn kwaaltjes opzoeken en er is altijd wel 1 verhaal te vinden van iemand die dat heeft gehad en toen zwanger bleek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |