abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85975240
*O* :D *O* The_Tankgirl dat is een duidelijk streepje O+ *O* :D *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_85975340
Jaaaaaaaaaaaaa Tankgirl!! Wat goehoed!! Wat fijn! Je bent gewoon hartstikke zwanger joh! Gefeliciteerd! *O*

*O*strrrrrrrrrrrrrrrrrrreepjesrrrrrrrrrrrrrrrregen!!! *O*
pi_85975355
Tankgirl, dat is een mooi streepje! *O* *O* *O* Gefeliciteerd!
het was ook wel weer tijd voor goed nieuws, al zeg ik het zelf. NOD nog geen idee, maar krukje bij deze weer geplaatst. Nu hopen dat de pijn snel weg is, ben em beu
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85975382
Mefke :* Het is gewoon niet eerlijk dat er zo met je lijf en emotie gespeeld wordt, maar eerlijk is wel de minst belangrijke factor bij het zwanger willen worden zo blijkt wel -O-
Ik vind het met hele kromme woorden dan in ieder geval maar heel fijn voor je dat je nu wel zekerheid hebt en langzaam aan weer uit de achtbaan kan stappen, al zal die vast nog een aantal rondjes maken de komende tijd, het hakt er tóch weer in!
pi_85975383
Joepie! Super!! *O* *O* *O*

Oh ja, dat bloed van mij slaat weer nergens op, het is er alleen met afvegen. PCOS op en top dus :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85975403
Loffie, thanks! Hoop is inderdaad weg, gisteren eigenlijk al want geen enkel symptoom meer te herkennen. Het relativeert enorm dat hier al een mooi blond manneke rondkruipt en dat mijn gevoel klopte. Ik kom jullie snel achterna hoor! En ik neem de rest van het topic mee op sleeptouw!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85975536
The-Tankgirtl gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
  donderdag 2 september 2010 @ 08:20:14 #208
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85975582
Tankgirl, gefeliciteerd! *O* *O* *O* Duidelijker kan niet :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_85975880
Tankgirl gefeliciteerd!!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
(ik zie nergens streepjes, had je een foto gepost?)
Geniet ervan meid, happy&healthy nine months!

He bah Mefke, wat een teleurstelling... ;( :*
En wat kun je het goed relativeren...maar dat betekent niet dat je niet even heel erg verdrietig mag zijn. En dan weer vol goede moed verder.. :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 2 september 2010 @ 09:06:27 #210
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85976236
Tankgirl van harte gefeliciteerd *O* *O*

Voor Mefke nog even een dikke knuffel :*
Make love, not war ☮
pi_85976342
Tankgirl gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_85976854
Tankgirl gefeliciteerd *O*
  donderdag 2 september 2010 @ 11:00:38 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_85978792
TankGirl van harte *O* *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 2 september 2010 @ 11:11:32 #214
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_85979118
TankGirl *O* van harte gefeliciteerd *O*
Be happy with the little things in life
  donderdag 2 september 2010 @ 12:18:36 #215
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_85981186
Dankjewel iedereen!

Toen ik het 's ochtends zag heb ik gelijk mijn vriend wakker gemaakt. Die zag mij hem met grote ogen aankijken en schrok: hij dacht dat er iemand dood was gegaan :')

Hij was wel heel blij toen hij het goede nieuws hoorde :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_85982010
Gefeliciteerd The_Tankgirl!

Jezus, wat gaat dat snel de laatste tijd in dit topic!!!
  donderdag 2 september 2010 @ 14:22:55 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85985029
Tankgirl, wat fijn!!!! *O*

Mefke, goed voornemen, ik sluit graag achter jou aan :Y
  donderdag 2 september 2010 @ 18:39:45 #218
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_85993301
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:18 schreef The_Tankgirl het volgende:
Dankjewel iedereen!

Toen ik het 's ochtends zag heb ik gelijk mijn vriend wakker gemaakt. Die zag mij hem met grote ogen aankijken en schrok: hij dacht dat er iemand dood was gegaan :')

Hij was wel heel blij toen hij het goede nieuws hoorde :P
*O* Gefeliciteerd!! *O*
Ik moest lachen om je verhaal... die van mij zou hetzelfde gereageerd hebben denk ik! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_85995702
Gefeliciteerd The_Tankgirl !!

Ik ga morgen- of zaterdagochtend nog eens testen, als het weer negatief is toch eens de dokter bellen (op een ander forum zei iemand dat 40 dagen wel een erg lange cyclus is (2x gehad), en misschien een bloedtest om het zeker te weten).

(btw, vorige week op vakantie alleen wat helder rood bloed bij het afvegen, zou dit toch een ongesteldheid zijn geweest? Voor mij is zo weinig niet normaal)
  donderdag 2 september 2010 @ 20:37:05 #220
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85997608
Mefke :* goed dat je het zo sterk oppakt! En je hebt idd driekus om lekker afgeleid te worden!

The_Tankgirl! *O* *O* *O* *O* *O* WOW, gaat echt snel hier opeens! (En bij de eerste was mijn man aan de andere kant van het land en heb ik het hem gesmst, helaas dus niet zijn gezicht kunnen zien, maar waarschijnlijk zal ik hetzelfde gezicht als jou hebben gehad, dus ook dezelfde reactie van hem hebben gekregen)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 2 september 2010 @ 23:24:16 #221
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86006343
Tankgirl van harte!!!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86010981
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Elynasedai het volgende:
Gefeliciteerd The_Tankgirl !!

Ik ga morgen- of zaterdagochtend nog eens testen, als het weer negatief is toch eens de dokter bellen (op een ander forum zei iemand dat 40 dagen wel een erg lange cyclus is (2x gehad), en misschien een bloedtest om het zeker te weten).

(btw, vorige week op vakantie alleen wat helder rood bloed bij het afvegen, zou dit toch een ongesteldheid zijn geweest? Voor mij is zo weinig niet normaal)
Ik ben ook vorige week naar de dokter geweest, ik heb ook vrij lange cycli en in mijn familie komen fertiliteitsproblemen voor. Mijn dokter nam mijn vragen serieus en heeft me aangeraden om 2 maanden te gaan temperaturen en dan terug te komen voor verdere stappen, mits het dan toevallig niet raak is.

Ik hoop toch dat je de komende dagen al duidelijkheid krijgt, en anders, heel veel succes bij de dokter!
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:31:43 #223
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_86012544
Nou, ik kijk ook een paar dagen niet!
Mefke :*. Ik heb ontzettend veel bewondering voor de manier waarop je er mee omgaat.

Alle 2-streepjes-dames, van harte gefeliciteerd! :*
pi_86012862
Tankgirl, geweldig nieuws, gefeliciteerd!

Mefke, wat jammer dat het nu dan toch heeft doorgezet. Ik hoop voor je dat je lichaam vooral duidelijk blijft, want er is volgens mij niets zo vervelend als een lichaam dat je het een vertelt maar het ander doet. Het is in ieder geval positief om te weten dat je zo snel zwanger kúnt raken! Het hoeft dus niet bijna een jaar te duren! Ik ga weer voor je duimen. :*

Over lange cycli: toen ik de eerste keer gestopt was met de pil heb ik ruim een half jaar rare cycli gehad, soms heel lange (50+ zelfs) en soms normale (rond de 30 dagen). Ik heb begrepen dat dat gewoon bij het ontpillen kan horen, dat je in de regel na een jaar proberen contact opneemt met je huisarts en dat je dan eerst een tijdje gaat temperaturen. Ik ben zelf al eerder begonnen met temperaturen, gewoon om te kijken of ik überhaupt een eisprong had. Als ik een vermoeden had gehad dat ik PCOS zou kunnen hebben, dan had ik eerder contact opgenomen.

Anyhow, ik was zwanger voor er regelmaat in mijn menstruatiecyclus kwam, dat kan dus ook! Na de bevalling ben ik niet meer aan de pil gegaan, want ik had geen zin in eventueel nog een keer ontpillen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:30:58 #225
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86015549
*O* Tankgirl van harte *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:53:18 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86033468
Hmmm alweer hoofdpijn, beetje last van mn buik (gisteren ook al) en de halve dag al misselijk....

De misselijkheid wijt ik eigenlijk aan de grote sloot cappuccino die ik vanochtend dronk, maar alles bij elkaar??? :? oeioeioeispannennnnnd :o ik verwacht maandag NOD, uiterlijk de zaterdag erop... ben benieuwd!
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:49:08 #227
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86035982
Spanneeend LadyBlack :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:03:54 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86056023
LadyBlack, van de capucinno misselijk :? Tenzij daar vaker last van hebt natuurlijk... spannend hoor!!
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:22:08 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86056555
Nouja, ik drink niet vaak een dubbele cappuccino :') maargoed, we shall see.

Al deze klachten heb ik normaal ook vaak, maar je gaat nu overal iets in zien he.
pi_86057069
Ik heb ook een test in huis gehaald :@

Ik heb weer een gevoel ;) geen idee hoelang mijn cyclus nu is ;) temp was vanochtend nog hoog, hoger dan wat ik normaal heb, veel hoger.

Normaal heb ik een week voordat ik ongesteld word last van mijn borsten ;) nu nog helemaal niks.

Of me lichaam houd me weer voor de gek, of ik wil te graag met Danic mee naar het andere topic ;)

We zullen zien :)
pi_86057321
Ik heb zelfs al crackers gehaald :')

Ik zit me zelf weer gek te maken geloof ik ;)
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:53:26 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_86057548
Joh, LadyBlack en charmed_angel, kan het me helemaal voorstellen hoor.... ik weet nog niet hoe lang mijn cyclus gaat zijn (mijn zus heeft een zeer regelmatige cyclus,slikt geen pil meer na de geboorte van zoonlief, dus ik hoop dat het in de familie zit), maar als we van de gemiddelde uitgaan,dan zal ik rond de 24ste van deze maand ongesteld moeten worden.... als dat een paar dagen langer word, dan zal ik ook wel verschijnselen "voelen" en snel testen hoor! Lijkt mij vrij normaal toch? Je wil toch even weten hoe en wat!
pi_86057579
Oehhh LadyBlack & C_A! Wat is het spannend hier! Ik hoop dat het nog even doorregent, ik ben voor nog veel meer Z&G aanwas in mei *O* *O*

Zet m op met het doorkomen van die laatste wachtdagen dames, ik duim voor jullie!
pi_86059868
LadyBlack & Charmed_Angel, ik duim ook voor jullie!
pi_86069227
Komop Ladyblack en CA, meikindjes zijn hartstikke leuk!
pi_86070693
charmed_angel waneer ga je testen?
zal voor je duimen ^O^
pi_86070988
Pfff ben woensdag bij de huisarts geweest omdat ik al ruim een week misselijk was ( nouja en nog wel meer klachten :P ) testen zijn negatief, dus denk dat het van het ontpillen komt...
Heb wat gekregen tegen de misselijkheid, maar kan nou niet echt zeggen dat dat veel effect heeft!
Vind het sowieso raar dat ik nu wat aan het slikken ben terwijl ik niet weet wat de oorzaak is...
Het zou kunnen dat het door het ontpillen komt, maar het kan natuurlijk net zo goed iets anders zijn.
Had een hele fijne vervangende arts NOT!!! hij wilde me geen doorverwijzing naar de gynaecoloog geven, terwijl mijn eigen arts al gezegd heeft dat dat geen probleem was... Nouja de assistent zou het iig bij mijn eigen arts voorleggen, dus nu maandag even na 11 uur bellen om te horen of ik nog langs moet komen of dat ik zo de doorverwijzing krijg :)
pi_86076032
Klumsy, hoe ben je erachter gekomen dat je pcos hebt? was dat niet via de gyn? als er dan wat is nu, moet je dan toch weer helemaal via de huisarts? mag je niet gewoon zelf (de poli van) de gyn bellen en je situatie uitleggen? vreemd dat een vreemde arts zomaar wat voorschrijft en verder niks voor je wil betekenen...
pi_86078775
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:03 schreef klumsy het volgende:
charmed_angel waneer ga je testen?
zal voor je duimen ^O^
Mijn nod is woensdag ;) dus pas in het weekend als ik wo nog niet ongesteld ben
pi_86081967
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Mijn nod is woensdag ;) dus pas in het weekend als ik wo nog niet ongesteld ben
Nou dan begin ik gewoon nu al met duimen! ;) ^O^
pi_86081982
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:51 schreef mijsje het volgende:
Klumsy, hoe ben je erachter gekomen dat je pcos hebt? was dat niet via de gyn? als er dan wat is nu, moet je dan toch weer helemaal via de huisarts? mag je niet gewoon zelf (de poli van) de gyn bellen en je situatie uitleggen? vreemd dat een vreemde arts zomaar wat voorschrijft en verder niks voor je wil betekenen...
Daarvoor ben ik inderdaad bij de gyn geweest.
Heb de poli ook al gebeld, om te vragen of ik zonder doorverwijzing een afspraak kon maken,
Maar aangezien het al bijna 4 jaar geleden is dat ik ben geweest, durfte de meid
van de poli niet met zekerheid te zeggen dat de verzekeraar het dan zou dekken ( ze dacht zelf dat het daarvoor te lang geleden was ).
Maargoed heb zelf een hele fijne huisarts, dus denk niet dat zij moeilijk doet en ik maandag
dus gewoon een doorverwijzing hebt :)
  zondag 5 september 2010 @ 23:02:47 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_86109557
He vervelend dat je dan eerst met zo'n oncoöperatieve vervanger te maken hebt klumsy... :{ Fijn dat je meer hoop hebt wbt je eigen huisarts!
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef danic het volgende:
Zeker O+
pi_86115972
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef danic het volgende:
:Y

Temp vanochtend nog hoog, maar ja woensdag pas nod, en heb ook wel eens een cyclus van 32-34 dagen gehad
  maandag 6 september 2010 @ 07:44:25 #244
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86116046
Komop iedereen, streepjesregen!
(klinkt eigenlijk hetzelfde als troetelbeertjes: straaaaalll!! :+ )
pi_86117081
zo na een paar dagen geen internet kan ik hier weer kijken!

Spannend voor jullie LadyBlack en Charmed Angel! Ik duim voor jullie!

Mijn nod is komende zondag, maar omdat mijn man een weekend weg is, ga ik vrijdag testen. Hoewel ik begin van deze cyclus er een hard hoofd in had, heb ik nu een irrationeel voorgevoel dat het wel eens raak kan zijn. Ik herken wat kleine dingen van de vorige zwangerschap en ben daarbij behoorlijk misselijk.

We zullen het zien!
pi_86117135
o ja, bovenstaande bericht lijkt spannend, maar ik quote mezelf nog maar even:

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef klavertje-4 het volgende:
neem me elke cyclus voor om er nu niet zo mee bezig te zijn en faal iedere keer een week voor nod jammerlijk :') Ga dan overal op internet mijn kwaaltjes opzoeken en er is altijd wel 1 verhaal te vinden van iemand die dat heeft gehad en toen zwanger bleek.
pi_86119541
Oh...oh... last van onderrug... volgens mij word ik ongesteld deze week :(
pi_86119613
Nee dat mag niet hoor C-A!! -O-

ik duim nog even voor je door!
pi_86120862
Nee nee C-A dat was niet de afspraak o|O
pi_86120938
quote:
Op maandag 6 september 2010 11:45 schreef danic het volgende:
Nee nee C-A dat was niet de afspraak o|O
sorry ;(

Maar heb ook nog geen pijnlijke ongesteldheidstata's :')

Ow en Siebel ligt eruit... :D Dus we kunnen geen flikker doen _O-

Onderrugpijn is weer weg... ik weet het niet hoor, ik hou me zelf voor de gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')