quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:23 schreef mefke79 het volgende:
te koop aangeboden gratis weg te geven: een hard houten krukje dat voor geen meter zit...
Ik moet het bewijs nog even van de camera halen, maar de digitale test was zo duidelijk als maar zijn kan: zwanger!
Wij zitten hier een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit worden een aantal heel spannende weken tot aan de eerste echo, die ik, hopelijk net als de vorige keer, vroeger krijg omdat ik een miskraam heb gehad.
Vraag me nog maar even niet hoe ik me voel, het moet nog even landen enzo....
Nou ja was ook meer voor als je echt-echt-echt niet meer kon wachtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:41 schreef mefke79 het volgende:
stiemie, o ja, klopt. Nou ja ik wacht nou wel op 't oordeel van de vk.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:46 schreef Loffie het volgende:
Uhmm![]()
Kennen jullie die mop van dat meisje wat heel graag een 2e kindje wilde en zo zat te balen dat haar menstruatie maar niet kwam, omdat het zwanger willen worden daarmee van start zou gaan en ze dacht dat haar cyclus nu ineens compleet op de hobbel was...
Nou...
Die was al zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt compleet flabbergasted!
Maar zo blij
Uhmm![]()
Kennen jullie die mop van dat meisje wat heel graag een 2e kindje wilde en zo zat te balen dat haar menstruatie maar niet kwam, omdat het zwanger willen worden daarmee van start zou gaan en ze dacht dat haar cyclus nu ineens compleet op de hobbel was...
Nou...
Die was al zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo blij
Uhmm![]()
Nou...
Die was al zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo blij
Kan me voorstellen, je hebt nog niet echt een normale cyclus gehad toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Thnx.
Denk dat ik binnenkort het ziekenhuis maar bel.Dit schiet zo ook niet op
Volgens mij zijn er ook wel thermometers die het voor je onthouden en je dus pas in wakkere modus je grafiekje bij hoeft te werken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Loffie gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerdddd!!!!
Ik heb gewoon nou al de balen van dat temperaturen... en ik moet nog een dag of 75 voordat ik weer naar de dokter mag. 's Ochtends met je slaperige kop goed mikken, lezen, puntjes zetten op zo'n klein blaadje en dan nog een lijntje trekken, dat is toch echt monnikkenwerk
Fijn dat je nog aan me dacht, Danic! Ik heb pas 2 cyclussen gehad nadat ik gestopt ben met de pil, en die waren ongeveer even lang +/- 35 dagen). Als het regelmatig zou zijn dan ben ik nu +/- 2 weken overtijd... (hoewel ik op vakantie wel een beetje bloed had maar dat was echt helder en écht geen ongesteldheid te noemen want m'n onderbroek bleef schoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef danic het volgende:
[..]
Elynasedai, hoe is het inmiddels??? Ik heb het teruggezocht maar geen berichtje meer van je gevonden na bovenstaand bericht...... heb je goed nieuws en ben je gelijk vertrokken naar Z&G
Je kan toch ook alleen ff de temp opschrijven en het lijntje ed pas trekken als je echt uit bed gaat, wakker bent enzo? Zo deed ik dat tenminste....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik heb gewoon nou al de balen van dat temperaturen... en ik moet nog een dag of 75 voordat ik weer naar de dokter mag. 's Ochtends met je slaperige kop goed mikken, lezen, puntjes zetten op zo'n klein blaadje en dan nog een lijntje trekken, dat is toch echt monnikkenwerk
Dank je Klumsyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef klumsy het volgende:
Elynasedai ik heb hier ook nog een enkel streepje liggen, zal hem jouw kant opsturen zodat je de volgende keer testen een dikke plus hebt!
Je weet helaas zelf maar al te goed hoe het werkt. Het hoeft niks te zeggen, nee, maar het is lastig om optimistisch te blijven als je het al eens hebt meegemaakt en je gevoel je iets anders influistert.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:49 schreef mefke79 het volgende:
dames sorry, de kruk gaat niet in de weggeef en ook niet in de verkoop, ik vrees em zelf weer nodig te hebben. Ik verlies sinds gisteravond redelijk wat bloed en hoewel ik ook wel weet dat dit niks hoeft te betekenen, ben ik tegelijk heel realistisch: de vage streepjes zo lang nog na nod en nu dit maken dat ik er van uit ga dat het gewoon niet goed zit. Dus, krukje blijf nog wel even bezet helaas.
dat jaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je weet helaas zelf maar al te goed hoe het werkt. Het hoeft niks te zeggen, nee, maar het is lastig om optimistisch te blijven als je het al eens hebt meegemaakt en je gevoel je iets anders influistert.
Ik duim toch voor je.Ookal ben je terughoudend geweest, dit zou gewoon heel klote zijn.
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je weet helaas zelf maar al te goed hoe het werkt. Het hoeft niks te zeggen, nee, maar het is lastig om optimistisch te blijven als je het al eens hebt meegemaakt en je gevoel je iets anders influistert.
Ik duim toch voor je.Ookal ben je terughoudend geweest, dit zou gewoon heel klote zijn.
Ik hoor hier niet en kijk alleen even, maar je kunt het ook hier bijhouden:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:42 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klote!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:49 schreef mefke79 het volgende:
dames sorry, de kruk gaat niet in de weggeef en ook niet in de verkoop, ik vrees em zelf weer nodig te hebben. Ik verlies sinds gisteravond redelijk wat bloed en hoewel ik ook wel weet dat dit niks hoeft te betekenen, ben ik tegelijk heel realistisch: de vage streepjes zo lang nog na nod en nu dit maken dat ik er van uit ga dat het gewoon niet goed zit. Dus, krukje blijf nog wel even bezet helaas.
Hier kan het in het Engels: http://www.fertilityfriend.com/quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
Ik hoor hier niet en kijk alleen even, maar je kunt het ook hier bijhouden:
http://www.mynfp.de/
Hoef je alleen met je slaperige kop je temperatuur op te schrijven, de rest zet je in het schema en het progje maakt er een mooie grafiek van. Wel in het Duits.
Wat mij betreft klopt het lijstje nog wel...quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mefke
Sterkte
Klopt het lijstje nog wel????
NOD:
09 augustus Boepie
15 augustus Elynasedai
28 augustus The_Tankgirl
02 september GreatWhiteSilence (02-2010)
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:08 schreef Elynasedai het volgende:
He Mefke, wat rot, sterkte![]()
[..]
Wat mij betreft klopt het lijstje nog wel...
Hoe zit het dan met jouquote:Op woensdag 1 september 2010 18:08 schreef Elynasedai het volgende:
He Mefke, wat rot, sterkte![]()
[..]
Wat mij betreft klopt het lijstje nog wel...
zo zit het...een beetje ondergesneeuwd...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:53 schreef Elynasedai het volgende:
Jeetje, ben ik een weekje op vakantie... 12 pagina's erbij en een nieuw deel alweer!
Ik heb nog niet alles gelezen, maar iig welkom voor de nieuwe posters
Ff een quoteje uit het vorige deel:
[..]
Fijn dat je nog aan me dacht, Danic! Ik heb pas 2 cyclussen gehad nadat ik gestopt ben met de pil, en die waren ongeveer even lang +/- 35 dagen). Als het regelmatig zou zijn dan ben ik nu +/- 2 weken overtijd... (hoewel ik op vakantie wel een beetje bloed had maar dat was echt helder en écht geen ongesteldheid te noemen want m'n onderbroek bleef schoon)
Ik heb net getest en de uitslag was negatiefOver een paar dagen nog maar eens testen.
Ik probeer er niet teveel op te hopen, het wordt de 1e en we zijn nog niet zolang bezig.
Thxquote:Op woensdag 1 september 2010 18:24 schreef mefke79 het volgende:
[..]
zo zit het...een beetje ondergesneeuwd...
vandaar, dat had ik inderdaad gemist... sorry Elynasedaiquote:Op woensdag 1 september 2010 18:24 schreef mefke79 het volgende:
[..]
zo zit het...een beetje ondergesneeuwd...
Oh, maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 18:33 schreef mijsje het volgende:
[..]
vandaar, dat had ik inderdaad gemist... sorry Elynasedai
Ik ben bijna alweer ongesteldquote:Op woensdag 1 september 2010 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Op boepie na hebben de dames zich al wel weer gemeld hoor, het lijstje klopt niet helemaal meer dus. Maar volgens mij wordt dat pas aangepast als er nieuwe NOD's zijn doorgegeven?
Ik heb een zeer hoofd en buikpijn die bij (beginnende) menstruatie hoort.....Maar de vorige is pas 2,5 week geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |