quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hıııııı.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij gaf als reden dat ie niet voor n turk wordt aangezien, dat z'n turks niet zo goed is. Dan moet je Turks wel erg belabberd zijn.
komt er van als je de hele dag niet hebt gegetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
hahahhaa squirrel.d, voor het eerst dat n post van jou serieus lijkt
Speak of the devil.quote:
OROESPOETJOETJOEquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
Goede TT.
Of zoals Ous zegt: Orspoetjoetjoe.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
Goede TT.
Of zoals Ous zegt: Orspoetjoetjoe.
Klopt. MSNK, je Turks moet wel héél rampzalig zijn.quote:
De ramadan is al langer aan de gang en heb nog niet eerder zo'n serieuze post van jou voorbij zien komen. Afiyet olsun, Allah kabul etsin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
komt er van als je de hele dag niet hebt gegeten
maar zo ga ik er vol tegen aan.
hou ook van jou
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. MSNK, je Turks moet wel héél rampzalig zijn.
Excuses. Oroespoetjoetjoe. Die is nog beter.quote:
Eet smakelijk.quote:
Ik wilde net zeggen. Wat een bazen-UI.quote:
Ik weet niet wat "sjieten" zijn, sorry. Afiyet olsun.quote:
Klopt, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef xaban06 het volgende:
Bilmiyorem doet niet mee aan Ramadan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Geeft niet. Ik heb al gegeten, maar toch bedankt.
Wie noem jij vriend?quote:
Onbekwame spelling.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jou, natuurlijk. Waarom kots je?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja maar alsnog vraag ik me af hoe slecht je Turks moet zijn om te doen lijken dat je geen Turk bent.Van de meeste Turken en zeker deze generatie is het Turks niet zo goed als de Turken uit Turkije, maar dat betekent niet dat je op een nietTurk lijkt.
Wat is verkeersbord in het Turks? En hoelang weet je dit al?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. MSNK, je Turks moet wel héél rampzalig zijn.
Oeh redelijk geassimileerde familie dus?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:14 schreef msnk het volgende:
Gelukkig begrijp ik genoeg Turks om met mijn oma te kunnen communiceren, goed voor de emotionele band. Mijn neefje van 13+ wist niet eens wat merhaba betekende
Nee, halfbloedjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oeh redelijk geassimileerde familie dus?
Dat hadden wij ook ja! Ik voelde me achterlijk vergeleken met de andere kindertjes die al veel wisten en ik 'top', 'ip' en 'agic' nog moest lerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Toen ik klein was was er Turkse les op de basisschool (leve de politiek correcte jaren '90) dus ik kon het los van spreken ook aardig lezen en schrijven.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:24 schreef IHVK het volgende:
Mijn Turks leraar was een Koerd. Was best grappig.
Er kwam een keer een boze pa over iets triviaals. En hij( die pa) zei opeens 'we zijn allemaal Turken hier' waarop die man zei: nee hoor ik ben een Koerd.
Ik ken Jale haar boekjes niet. Ik ken alleen keloglan en nasretin hocaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Is ook raar en onnodig7 jaar enzo.
Maar Jale is dat vervelende meisje uit die boekjes.
Levha. Een tijdje, maar waarom dit voorbeeld, lieve msnk... Er zit een verschil tussen een Turkse Nederlander die Turks spreekt en een woordenboekturksbuitenlander.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Wat is verkeersbord in het Turks? En hoelang weet je dit al?
Ik was tien jaar oud toen ik erachter kwam dat het oturma odasi is en niet oturmatada.
WTFquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:14 schreef msnk het volgende:
Gelukkig begrijp ik genoeg Turks om met mijn oma te kunnen communiceren, goed voor de emotionele band. Mijn neefje van 13+ wist niet eens wat merhaba betekende
Ik ook, na schooltijd tot 5 uur. Vond het superstom, zorgde er altijd voor dat de hele groep zich ging verstoppen. Toch wel wat aan gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Toen ik klein was was er Turkse les op de basisschool (leve de politiek correcte jaren '90) dus ik kon het los van spreken ook aardig lezen en schrijven.
Levha = verkeersbord?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Levha. Een tijdje, maar waarom dit voorbeeld, lieve msnk... Er zit een verschil tussen een Turkse Nederlander die Turks spreekt en een woordenboekturksbuitenlander.
Ik persoonlijk niet nee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef GenusButeo het volgende:
msnk, jij bent half Nederlands, half Turks?
Nu ik het zo teruglees is het inderdaad een beetje verwarrend.quote:
Mijn Turkse meester heet Ramazan. Hij zei tegen m'n moeder "emel artik gelmesin turkce dersine, gereksiz, iyi bildiginden degilde, cocuklari saklanmac oynatiriyor."quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:51 schreef GenusButeo het volgende:
Wij hadden een meester Mehmet en we vonden het altijd leuk om hem boos te maken. Dan werd ie vuurrood en ging hij z'n longen zowat uitschreeuwen.
Ja, of tabela.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Levha = verkeersbord?
Ik probeer je alleen een beetje duidelijk te maken hoe en waarom mijn Turks zo slecht is, dacht dat je dat wilde weten? Ik spreek al mijn hele leven Nederlands (mijn Turkse uitspraak is dus slecht) en ik leer nu net wat een Levha is (weinig definities).
Tijdje terug had je een meid die ook bijzonder slecht was in Turks, ik weet alleen niet meer wie dat was
Of wat begrijp jij onder slecht Turks spreken?
[..]
Ik persoonlijk niet nee.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn Turkse meester heet Ramazan. Hij zei tegen m'n moeder "emel artik gelmesin turkce dersine, gereksiz, iyi bildiginden degilde, cocuklari saklanmac oynatiriyor."
Ehhh. Nou... Volgens mijn eigen familie klink ik als een Nederlander die Turks probeert te spreken, dus het zal niet heel veel schelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik dacht aan mezelf, mijn Turks is niet perfect, maar dat zien ze in Turkije ECHT niet als reden om mij niet voor een Turk aan te zien.Bedoel dus dat je Turks dan wel erg slecht moet zijn.
Echt heel erg.. net zoals een Nederlander die het probeert.
Noem eens een voorbeeld van een woord met de zachte g dat je niet goed kunt uitspreken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Ehhh. Nou... Volgens mijn eigen familie klink ik als een Nederlander die Turks probeert te spreken, dus het zal niet heel veel schelen![]()
Hoewel, ik beheers de klinkers natuurlijk wel beter dan de gemiddelde Nederlander. Ik heb nog wel moeite met de zachte g
Hayırdır.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ruzie met het broertje van m'n vriendin
Thanks matequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Het onweerde hier de hele avond al, net gestopt. Enjoy
Het is meer dat de regels me niet altijd even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van een woord met de zachte g dat je niet goed kunt uitspreken.
Zijn gedrag tegenover me is opeens veranderd. Eerst deed ie heel lief enzo, maar vroeg net waar z'n zus was, zegt ie ben buiten, vraag dat niet meer, kutturk. Ik zeg nepbosnak. Zegt ie hjb? Ik: waarom plaats je er een vraagteken achter, vind je dat stoer, twijfel je? Maarja, zal wel door z'n vriendjes komen.quote:
Ik kan zo digitaal niet bepalen of je voor het uittypen van de uitspraak nou beter 1 of 2 a kan gebruiken. Je moet gewoon meer met Turken praten, komt vanzelf (als je het wil).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is meer dat de regels me niet altijd even duidelijk zijn.
Als je bijvoorbeeld 'agic' wil zeggen moet je gewoon 'aaic' zeggen toch? Of verleng je de 'a' niet? moet je een zachte 'r' klank aan toevoegen (ik meen mij zoiets te herinneren)? Dat soort dingen
Puber.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zijn gedrag tegenover me is opeens veranderd. Eerst deed ie heel lief enzo, maar vroeg net waar z'n zus was, zegt ie ben buiten, vraag dat niet meer, kutturk. Ik zeg nepbosnak. Zegt ie hjb? Ik: waarom plaats je er een vraagteken achter, vind je dat stoer, twijfel je? Maarja, zal wel door z'n vriendjes komen.
Ja man. Sliep laatst bij ze, een van z'n vrienden ging me de hele tijd pesten. Over dat ik blond moet worden en dan pas lekker ben. Alsof ik mezelf als geilmateriaal voor hem WIL opstellen.quote:
Klinkt alsof ze een aantal oorvegen verdienen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja man. Sliep laatst bij ze, een van z'n vrienden ging me de hele tijd pesten. Over dat ik blond moet worden en dan pas lekker ben. Alsof ik mezelf als geilmateriaal voor hem WIL opstellen.
Haha komt nu pas in me op dat ie zo doet sinds hij drank aan me vroeg en ik niet heb gehaald. En ik boos werd op mn neef omdat hij het wel voor hem had gehaald. Hahahah.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze een aantal oorvegen verdienen.
Insert m'n twee voorgaande posts.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haha komt nu pas in me op dat ie zo doet sinds hij drank aan me vroeg en ik niet heb gehaald. En ik boos werd op mn neef omdat hij het wel voor hem had gehaald. Hahahah.Toen zei die nerdturk enzo.
Ga dan wat anders doen.quote:
Ik wil zeker beter Turks leren, maar het staat momenteel laag op mijn prioriteitenlijstquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan zo digitaal niet bepalen of je voor het uittypen van de uitspraak nou beter 1 of 2 a kan gebruiken. Je moet gewoon meer met Turken praten, komt vanzelf (als je het wil).
Jouw posts snap ik gelukkig altijd, zo heerlijk simplistischquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef turnazz het volgende:
Genusbuteo gel seninle ormana gidelim..
Was vandaag al best lang weg. Yoruldum. Te veel buiten geweest laatste tijd. Moet minderen, school begint..quote:
Ermenice, soms Yahudice, Cumartesi Kürtçe, Pazar günü de Yunanca..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef msnk het volgende:
@Iedereen: Wat is/was de voertaal bij jullie thuis dan?
Gidek. Get on all fours already.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef turnazz het volgende:
Genusbuteo gel seninle ormana gidelim..
heb je zin om te waterpijpen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was vandaag al best lang weg. Yoruldum. Te veel buiten geweest laatste tijd. Moet minderen, school begint..
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef turnazz het volgende:
[..]
Ermenice, soms Yahudice, Cumartesi Kürtçe, Pazar günü de Yunanca..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik wil zeker beter Turks leren, maar het staat momenteel laag op mijn prioriteitenlijstUiteindelijk zal het met het uitspreken van woorden inderdaad beter gaan.
Maar om dan verder in te gaan op wat je eerder zei over een woordenboekenturksbuitenlander: het geeft natuurlijk wel aan hoe goed iemands Turks is. Mijn woordenschat is namelijk zeer beperkt, en dat merk je zelfs in casual gesprekken.
Gidek degil, gidelim.. kirro musun nesin..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gidek. Get on all fours already.
Turks en Nederlands.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw posts snap ik gelukkig altijd, zo heerlijk simplistisch
Succes dan. Kolay gelsin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was vandaag al best lang weg. Yoruldum. Te veel buiten geweest laatste tijd. Moet minderen, school begint..
dat van water was een grapje, heb je nog steeds zin om te waterpijpenquote:
Ik geloof dat ik je eerder al duidelijk had gemaakt dat ik Koerdisch ben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
Gidek degil, gidelim.. kirro musun nesin..![]()
Saban dat begint met een x is een koerdenaamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwege lahmacun verhaal. Waarom doe je niet mee?
O zaman bu topic'te ne isin var?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je eerder al duidelijk had gemaakt dat ik Koerdisch ben.
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef turnazz het volgende:
[..]
Saban dat begint met een x is een koerdenaam
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?quote:
Niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?
Tanıtacam ayağına 20 milyonu indiregandi yapacan değil mi, çakal ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.
bom op je hoofdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?
quote:
git bana cigköfte yap ulang.quote:
Oh ben jij die Sabanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.
Mag niet van ouders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwege lahmacun verhaal. Waarom doe je niet mee?
quote:
so gayquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..
PKKlilar tarafindan kacirilmisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ben jij die SabanWaarom gebruik je dat account niet meer?
Benieuwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat je vraagt hoe het met Ali zit.
Weet ik eigelijk niet meer, maar ik ben inmiddels mijn wachtwoord kwijtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ben jij die SabanWaarom gebruik je dat account niet meer?
MAar hij is geen Koerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef msnk het volgende:
[..]
BenieuwdMag toch. Hij en ik zijn beide vrijdenkers
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:36 schreef Poncke_Princen het volgende:
Ik krijg altijd een stijve als ik na het fitnessen ga douchen met andere kerels. Krijg dan zin in een lekkere orgie waarin ze mij lekker van achteren diepneuken..![]()
Dat zegt ie netquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
MAar hij is geen Koerd.Sorry Ali.
quote:
Sakarya Firat, moet je eens kijken, goede serie, weet je ook gelijk waarom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
Waarom heb je zo'n hekel aan Koerden, turnazz?
Zo jij bent er snel bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef Poncke_Princen het volgende:
[..]
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Zijn Koerdische vriend wilde niet klaargepijpt worden door turnazz.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
kijk dan wat er aan de hand is in TR.. geef een Koerd je vinger en hij bijt je arm eraf.. die mogool van een RTE heeft die gasten teveel podium gegeven met zijn Kürt acilimi, waar die gasten vroeger niet de ballen voor hadden, nu hebben ze schijt aan alles en iedereen, het zijn net de Marokkanen van Turkije..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
O.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sakarya Firat, moet je eens kijken, goede serie, weet je ook gelijk waarom.
Ja das Ali ook. Nee grapje, hijs n koerd. Maar hij praat er liever niet over, utaniyor.quote:
Even quoten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef turnazz het volgende:
[..]
kijk dan wat er aan de hand is in TR.. geef een Koerd je vinger en hij bijt je arm eraf.. die mogool van een RTE heeft die gasten teveel podium gegeven met zijn Kürt acilimi, waar die gasten vroeger niet de ballen voor hadden, nu hebben ze schijt aan alles en iedereen, het zijn net de Marokkanen van Turkije..
WAarom lieg je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben ook geen Koerd. Ik lulde maar wat. Even kijken wat voor reacties dat zou opleveren.
KARISTIRMA BENIquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja das Ali ook. Nee grapje, hijs n koerd. Maar hij praat er liever niet over, utaniyor.
Jij hebt een hekel aan Koerden vanwege een serie ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sakarya Firat, moet je eens kijken, goede serie, weet je ook gelijk waarom.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja das Ali ook. Nee grapje, hijs n koerd. Maar hij praat er liever niet over, utaniyor.
Aha... Kom ik er na 4 maanden eindelijk achterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Dwersdriever het volgende:
Msnk: de eerste Nederlander van Turkse afkomst die de toptien haalde van de topveertig was Feysullah Armut, die onder zijn artiestennaam MC Lynx een hit scoorde met I'll be your only friend, een nummer over de effecten van drugsverslaving.
Je weet het wel. Komt goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef msnk het volgende:
[..]
KARISTIRMA BENI
Of is 't kafami... Ja dat laatste
Graag gedaan. Ik heb nog wat info toegevoegd aan mijn posting, maar jullie gaan erg snel :-)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Aha... Kom ik er na 4 maanden eindelijk achter![]()
Azeri.quote:
Het is nog best een leuke nummer. Omdat het geen rapnummer is dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik heb nog wat info toegevoegd aan mijn posting, maar jullie gaan erg snel :-)
ga je nog een reactie gevenquote:
Ik word snel duizelig. En als tweede reden gewicht. Maar dit jaar vielen ze nog mee, ik heb dit jaar een aantal dagen meegevast. Dat mocht vorig jaar ook niet.quote:
leuk nummerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is nog best een leuke nummer. Omdat het geen rapnummer is dus
Natuurlijk vindt hij dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef turnazz het volgende:
[..]
ga je nog een reactie geven
of zwijg je omdat ik gelijk heb..![]()
he mag ik je brazilian waxenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt hij dat je gelijk hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef turnazz het volgende:
[..]
Emel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt hij dat je gelijk hebt.
Lan dingil, o dilini kopartırım senin. Açında kıçınıza gülün. Ne gülüyorsun lan camış gibi.quote:
Salih abiii bana bi yolluk yapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef turnazz het volgende:
Bu ne saçma hayat, bu ne serkeş hayat, bu dingil hayat ya.
Bu ne kopuk hayat, bu ne manyak yaşam tarzı ya, bu ne bohem ya.
Acilen kendine gel. Böyle yaşam olmaz.
Gonuşma langquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:00 schreef GenusButeo het volgende:
Voertaal is hier nog steeds Nederlands, jongens.
Vooral Nederlands. Ik antwoordde/antwoord iig vrijwel altijd in het Nederlands.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Jouw posts snap ik gelukkig altijd, zo heerlijk simplistisch
Ik voelde me hier al bijna niet meer thuisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:00 schreef GenusButeo het volgende:
Voertaal is hier nog steeds Nederlands, jongens.
Ik had gedacht dat jij inmiddels 'net zo goed' Turks kon lezen als ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik voelde me hier al bijna niet meer thuis
Ik zie het als pure spam en lees er daarom overheenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij inmiddels 'net zo goed' Turks kon lezen als ik
Raus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef msnk het volgende:
Ik zweer het jullie; ik ken(de) maar één Koerd en die was zwaar pro-PKK
Hoe zit het met jou GB?
Volle Koerd dan. Niet van die halve of kwart, of een-achtste zoals ik
quote:
Al die gemiste kansen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zie het als pure spam en lees er daarom overheen
Nediyon sen bequote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Al die gemiste kansen...
[..]
Nediyon sen be
Kap eens. Voor je vorige uitspraken zou ik je al kunnen bannen dus ik zou niet verder gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef turnazz het volgende:
[..]
Hou het even in het Nederlands hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Terbiye oglum, terbiye. Sende Turkluk diye birsey yok, defol.
Wat een kutvertaling.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Zoon, scholing. Turken hebben niet iets je zo, ga weg.
Alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Zoon, scholing. Turken hebben niet iets je zo, ga weg.
Alsjeblieft.
Adam hakli beylerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef Bomil het volgende:
Ik moet zeggen dat turks veel flexiebeler/makkelijker is dan engels en nederlands, naar mijn mening dan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou het even in het Nederlands hier
bijvoorbeeld:quote:
Mooi einde.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:12 schreef msnk het volgende:
Bing haalt dit eruit:
Oglum training, opleiding. Nee, dat is het roept Turkluk fuck off.
Ik heb geen klonenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef IHVK het volgende:
Doe dan jezelf goedkeuren met de goede kloon..![]()
En wat begreep je niet aan:
[..]
Ik reageerde op Ayça.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
bijvoorbeeld:
Gitti = is gegaan
Gitmedi = is niet gegaan
Gidememis = kon niet gaan
In het turks is het 1 woord je verandert het een beetje en tada, in het nederlands heb je dan een hele zin om zoiets simpels uit te leggen, snap je wat ik bedoel.
Niks mis mee met zijn uitspraken, toch =)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens. Voor je vorige uitspraken zou ik je al kunnen bannen dus ik zou niet verder gaan.
Grapjas.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niks mis mee met zijn uitspraken, toch =)
Half 5, je doet toch wel mee aan de Ramadan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ben al sinds half 5 op. Droomde dat m'n zusje op m'n kamer kwam naar school en ik daarom ergens anders heen ging (huiskamer)
Ze hebben best een punt, dat debiele wijf vliegt even in een privevliegtuig heen en weerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:14 schreef Rookert het volgende:
Huizinga vliegt met privéjet terug van vakantie, staat dokt
Nederland heeft weer wat te klagen
Er was blijkbaar geen lijnvlucht en ik vind het een beetje sneu om je minister in een nachttrein naar Nederland te sturen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze hebben best een punt, dat debiele wijf vliegt even in een privevliegtuig heen en weer. Dacht ze zelf niet even "hmm, dat lijkt me niet zo handig"?
Nee, mag toch niet zei ik. Maar volgend jaar beslis ik zelf! 18+ enzoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Half 5, je doet toch wel mee aan de Ramadan?
Aferin, cici kiz.
Yuh, ben je nog 17? Jonkie zeg, wat doe je op FOK!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, mag toch niet zei ik. Maar volgend jaar beslis ik zelf! 18+ enzo
Alsof wij niet op FOK! waren toen we zo jong waren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yuh, ben je nog 17? Jonkie zeg, wat doe je op FOK!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent een laatbloeiertje, kan gebeuren.
Ben jij in aanraking met FOK! gekomen toen [INT] open/net geopend was?quote:
Dat was in 2008?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben jij in aanraking met FOK! gekomen toen [INT] open/net geopend was?
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben jij in aanraking met FOK! gekomen toen [INT] open/net geopend was?
sabanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof wij niet op FOK! waren toen we zo jong waren.
Jij was inderdaad eerder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
saban
quote:
itu sozlukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:05 schreef GenusButeo het volgende:
Deze chick heeft het wel goed dan.
Eh, ja.quote:
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een of andere MTV-serie zeker.
Ja ik moest kijken van een vriendinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een of andere MTV-serie zeker.
Ah, ik snap het al. Thanks.quote:
Al dan niet vrijwillig naar MTV-series kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik moest kijken van een vriendin
Ik moet die nog zien, maar ziet er leuk hoorquote:
Ik zou 'm wel doen. Moet ie wel een zak over z'n hoofd doen. En dan doe ik hetzelfde, stel je eens voor dat zijn zak scheurt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet die nog zien, maar ziet er leuk hoorWat een figuren
![]()
Die Mike 'Situation' heeft wel zieke discipline om zo'n lichaam te krijgen, niet normaal
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel doen. Moet ie wel een zak over z'n hoofd doen. En dan doe ik hetzelfde, stel je eens voor dat zijn zak scheurt.
Heb je Dante's Inferno gespeeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:17 schreef Rookert het volgende:
Ik heb echt al maanden niet meer gegamedMafia 2 misschien maar eens doen of een simpel schietspel ofzo
Nee, heb geen console, alleen een PSP thuisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je Dante's Inferno gespeeld? Binnenkort 's halen
Je arrogantie is gestegen sinds je mod af bent, had toch andersom verwachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
Ook superhelden zijn weleens ziek. Ik spreek uit ervaring..
Hm, jammer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, heb geen console, alleen een PSP thuis
Plagiaat noemt men dat ook wel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:20 schreef IHVK het volgende:
Overigens : dit was een citaat van iemand.
Ik ben kerngezond. #afklopt
Ik wist dat je dit ging zeggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Plagiaat noemt men dat ook wel!
wtf welke aflevering is dit..quote:
weleeens gehoord van anabolen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet die nog zien, maar ziet er leuk hoorWat een figuren
![]()
Die Mike 'Situation' heeft wel zieke discipline om zo'n lichaam te krijgen, niet normaal
hier in twente welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zagen ze er in het echt maar zo uit.
In r'dam krijg je hooguit een broodje met alleen (slecht) vlees en een blaadje slaquote:
is twente een stad?quote:
of daar dichtbijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef turnazz het volgende:
[..]
is twente een stad?ik dacht dat dat niet bestond, of woon je gewoon in Enschede?
Euh, toen was hij 17, lees ik in de link. Jij beweert nu dat mannen niet breder dan dat kunnen worden als ze géén anabolen gebruiken? Niet dat ik wil zeggen dat ik het niet geloof van die guido, want ik geloof het best.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:41 schreef turnazz het volgende:
al die gasten zitten onder de anabolen.. in Miami bv is dat de gewoonste zaak van de wereld.. ben er een keer op vakantie geweest, iedereen zag er fucking gespierd uit op het strand, allemaal klerekasten..
zonder anabolen blijf je immers zo:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
Mooie meiden bevinden zich in het buitenland...
GB, kan je even kijken naar mijn laatste post daar? Er missen volgens mij wat leestekens er een staat een enkele komma teveel dacht ik. Verder is de zinsbouw niet optimaal.
Tjeerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet dat elke weldenkende mens - ik weet niet of je hier zelf onder valt - aan het woordje 'dus' aan het begin van een zin een concluderende lading geeft. Daarmee wordt bedoeld dat de zin - meestal retorisch gesteld, maar een antwoord is toegestaan - terugslaat op hetgeen wat vóór de desbetreffende zin is gesteld.
Met deze kennis in het achterhoofd mocht ik er logischerwijs van uitgaan dat jij bedoelde: "Werd geen van de jongedames door haar ietwat onkuise kledij bevallig genoeg bevonden om contact te leggen met als hoofddoel het beleven van een korte, doch heftige copulatie?".
Helaas moet ik constateren dat wij op dit punt verschillen van interpretatie, daar het geen kwestie van mening is op dit vlak. Dit is niet ernstig, doch verwacht ik op enig tijdstip in de toekomst een rectificatie van jouw kant. Wijsheid komt namelijk met de tijd.
Rest mij niets meer dan je een prettige avond toe te wensen.
Hoogachtend,
Rookert
ps. Ik weet het beter.
Oh heb het weleens eerder gedaan hoor, in een opwelling vind ik dit leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Tjeerd.Volgens mij heb ik je nooit zo meegemaakt.
De zinnen lopen gewoon goed, hoor. Zie dikgedrukt, verder niets. (Na wensen een punt i.p.v. een komma.)
God met een hoofdletter. Het hoeft niet per se, maar wel als ik de desbetreffende God ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |