dat van water was een grapje, heb je nog steeds zin om te waterpijpenquote:
Ik geloof dat ik je eerder al duidelijk had gemaakt dat ik Koerdisch ben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
Gidek degil, gidelim.. kirro musun nesin..![]()
Saban dat begint met een x is een koerdenaamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwege lahmacun verhaal. Waarom doe je niet mee?
O zaman bu topic'te ne isin var?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je eerder al duidelijk had gemaakt dat ik Koerdisch ben.
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef turnazz het volgende:
[..]
Saban dat begint met een x is een koerdenaam
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?quote:
Niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?
Tanıtacam ayağına 20 milyonu indiregandi yapacan değil mi, çakal ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.
bom op je hoofdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?
quote:
git bana cigköfte yap ulang.quote:
Oh ben jij die Sabanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.
Mag niet van ouders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwege lahmacun verhaal. Waarom doe je niet mee?
quote:
so gayquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..
PKKlilar tarafindan kacirilmisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ben jij die SabanWaarom gebruik je dat account niet meer?
Benieuwdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat je vraagt hoe het met Ali zit.
Weet ik eigelijk niet meer, maar ik ben inmiddels mijn wachtwoord kwijtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ben jij die SabanWaarom gebruik je dat account niet meer?
MAar hij is geen Koerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef msnk het volgende:
[..]
BenieuwdMag toch. Hij en ik zijn beide vrijdenkers
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:36 schreef Poncke_Princen het volgende:
Ik krijg altijd een stijve als ik na het fitnessen ga douchen met andere kerels. Krijg dan zin in een lekkere orgie waarin ze mij lekker van achteren diepneuken..![]()
Dat zegt ie netquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
MAar hij is geen Koerd.Sorry Ali.
quote:
Sakarya Firat, moet je eens kijken, goede serie, weet je ook gelijk waarom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
Waarom heb je zo'n hekel aan Koerden, turnazz?
Zo jij bent er snel bij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef Poncke_Princen het volgende:
[..]
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Zijn Koerdische vriend wilde niet klaargepijpt worden door turnazz.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
kijk dan wat er aan de hand is in TR.. geef een Koerd je vinger en hij bijt je arm eraf.. die mogool van een RTE heeft die gasten teveel podium gegeven met zijn Kürt acilimi, waar die gasten vroeger niet de ballen voor hadden, nu hebben ze schijt aan alles en iedereen, het zijn net de Marokkanen van Turkije..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
O.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sakarya Firat, moet je eens kijken, goede serie, weet je ook gelijk waarom.
Ja das Ali ook. Nee grapje, hijs n koerd. Maar hij praat er liever niet over, utaniyor.quote:
Even quoten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef turnazz het volgende:
[..]
kijk dan wat er aan de hand is in TR.. geef een Koerd je vinger en hij bijt je arm eraf.. die mogool van een RTE heeft die gasten teveel podium gegeven met zijn Kürt acilimi, waar die gasten vroeger niet de ballen voor hadden, nu hebben ze schijt aan alles en iedereen, het zijn net de Marokkanen van Turkije..
WAarom lieg je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef GenusButeo het volgende:
Ik ben ook geen Koerd. Ik lulde maar wat. Even kijken wat voor reacties dat zou opleveren.
KARISTIRMA BENIquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja das Ali ook. Nee grapje, hijs n koerd. Maar hij praat er liever niet over, utaniyor.
Jij hebt een hekel aan Koerden vanwege een serie ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sakarya Firat, moet je eens kijken, goede serie, weet je ook gelijk waarom.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja das Ali ook. Nee grapje, hijs n koerd. Maar hij praat er liever niet over, utaniyor.
Aha... Kom ik er na 4 maanden eindelijk achterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef Dwersdriever het volgende:
Msnk: de eerste Nederlander van Turkse afkomst die de toptien haalde van de topveertig was Feysullah Armut, die onder zijn artiestennaam MC Lynx een hit scoorde met I'll be your only friend, een nummer over de effecten van drugsverslaving.
Je weet het wel. Komt goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef msnk het volgende:
[..]
KARISTIRMA BENI
Of is 't kafami... Ja dat laatste
Graag gedaan. Ik heb nog wat info toegevoegd aan mijn posting, maar jullie gaan erg snel :-)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Aha... Kom ik er na 4 maanden eindelijk achter![]()
Azeri.quote:
Het is nog best een leuke nummer. Omdat het geen rapnummer is dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik heb nog wat info toegevoegd aan mijn posting, maar jullie gaan erg snel :-)
ga je nog een reactie gevenquote:
Ik word snel duizelig. En als tweede reden gewicht. Maar dit jaar vielen ze nog mee, ik heb dit jaar een aantal dagen meegevast. Dat mocht vorig jaar ook niet.quote:
leuk nummerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is nog best een leuke nummer. Omdat het geen rapnummer is dus
Natuurlijk vindt hij dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef turnazz het volgende:
[..]
ga je nog een reactie geven
of zwijg je omdat ik gelijk heb..![]()
he mag ik je brazilian waxenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt hij dat je gelijk hebt.
Nee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef turnazz het volgende:
[..]
Emel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt hij dat je gelijk hebt.
Lan dingil, o dilini kopartırım senin. Açında kıçınıza gülün. Ne gülüyorsun lan camış gibi.quote:
Salih abiii bana bi yolluk yapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef turnazz het volgende:
Bu ne saçma hayat, bu ne serkeş hayat, bu dingil hayat ya.
Bu ne kopuk hayat, bu ne manyak yaşam tarzı ya, bu ne bohem ya.
Acilen kendine gel. Böyle yaşam olmaz.
Gonuşma langquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:00 schreef GenusButeo het volgende:
Voertaal is hier nog steeds Nederlands, jongens.
Vooral Nederlands. Ik antwoordde/antwoord iig vrijwel altijd in het Nederlands.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef msnk het volgende:
@Iedereen: Wat is/was de voertaal bij jullie thuis dan?
[..]
Jouw posts snap ik gelukkig altijd, zo heerlijk simplistisch
Ik voelde me hier al bijna niet meer thuisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:00 schreef GenusButeo het volgende:
Voertaal is hier nog steeds Nederlands, jongens.
Ik had gedacht dat jij inmiddels 'net zo goed' Turks kon lezen als ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik voelde me hier al bijna niet meer thuis
Ik zie het als pure spam en lees er daarom overheenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij inmiddels 'net zo goed' Turks kon lezen als ik
Raus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:37 schreef msnk het volgende:
Ik zweer het jullie; ik ken(de) maar één Koerd en die was zwaar pro-PKK
Hoe zit het met jou GB?
Volle Koerd dan. Niet van die halve of kwart, of een-achtste zoals ik
quote:
Al die gemiste kansen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zie het als pure spam en lees er daarom overheen
Nediyon sen bequote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Al die gemiste kansen...
[..]
Nediyon sen be
Kap eens. Voor je vorige uitspraken zou ik je al kunnen bannen dus ik zou niet verder gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef turnazz het volgende:
[..]
Hou het even in het Nederlands hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Terbiye oglum, terbiye. Sende Turkluk diye birsey yok, defol.
Wat een kutvertaling.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Zoon, scholing. Turken hebben niet iets je zo, ga weg.
Alsjeblieft.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Zoon, scholing. Turken hebben niet iets je zo, ga weg.
Alsjeblieft.
Adam hakli beylerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef Bomil het volgende:
Ik moet zeggen dat turks veel flexiebeler/makkelijker is dan engels en nederlands, naar mijn mening dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |