ik val niet op mannen.quote:
Als hij op mannen valt, zou ie niet ogpewonden worden van vrouwenlichamen, toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je bent geen fucking homo... maar je wil wel graag een vent neuken die op een vrouw lijkt.... ( meestal niet)... eigenlijk val je gewoon op mannen en probeer je het zo nog een beetje 'goed te praten'... een tranny is namelijk.... (G)een vrouw.
Maar waarom neemt hij dan geen vrouw....?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Als hij op mannen valt, zou ie niet ogpewonden worden van vrouwenlichamen, toch?
Maar hij wil wel pijpen, een pik aftrekken en ondertussen een poepgat neuken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Als hij op mannen valt, zou ie niet ogpewonden worden van vrouwenlichamen, toch?
Dus eigenlijk ben je gewoon bi-seksueel. Je wil wel een penis en je bakkes maar een vrouw is mooier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef turnazz het volgende:
ik denk dat ik me aangetrokken voel tot trannies omdat het eigenlijk op vrouwen lijken, met een extraatje ( de penis)
als je zo vaak een vrouw hebt geneukt dan lijkt het allemaal dezelfde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar waarom neemt hij dan geen vrouw....?
Met deze uitspraak toon je aan dat je nog niet veel vrouwen hebt geneukt......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef turnazz het volgende:
[..]
als je zo vaak een vrouw hebt geneukt dan lijkt het allemaal dezelfde.
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon bi-seksueel. Je wil wel een penis en je bakkes maar een vrouw is mooier.
feitelijk neuk je gewoon een man hoor...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..
Laatste wat ik hoorde was poepgatneuken erg populair onder hetero'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar hij wil wel pijpen, een pik aftrekken en ondertussen een poepgat neuken.
Bi dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..
Sterk dat je maar 1 van de 3 dingen er uithaalt om daar je punt mee te makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was poepgatneuken erg populair onder hetero's
Die andere twee kunnen ze niet, dus geen idee hoe populair dat zou zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sterk dat je maar 1 van de 3 dingen er uithaalt om daar je punt mee te maken
in dit geval gaat het ver het poepgat van een man he.... je lult poep dus. Met je hetero's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was poepgatneuken erg populair onder hetero's
ik hoor ook dat ze heel goed kunnen pijpen.. omdat ze precies weten wat een man lekker vind..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
feitelijk neuk je gewoon een man hoor...
Dus? een man die niet op een tranny lijkt weet dat net zo goed! En jij ook! want jij bent ook een man...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik hoor ook dat ze heel goed kunnen pijpen.. omdat ze precies weten wat een man lekker vind..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef turnazz het volgende:
jullie willen zeggen dat jullie haar niet zouden doen?
Ik zou hem niet doen nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef turnazz het volgende:
jullie willen zeggen dat jullie haar niet zouden doen?
Ja want kerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef turnazz het volgende:
deze zouden jullie dus ook niet doen??Ja, ik zou haar niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rekkie op 17-08-2010 22:12:50 ]
deze zouden jullie dus ook niet doen??Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Asexueel omdat ik geen kerel wil neuken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef turnazz het volgende:
volgens mij is Rekkie asexueel..
er zal toch wel tenminste 1tje bij zitten die je zou doen.. trouwens ik durf te wedden, als ze niet naakt waren op die foto's dat je zeker wel een aantal voor vrouw zou aan zien en diegene zou doen..![]()
![]()
check wat een lekkere trannies..
http://shemale-shemale.net/
deze zou je zeker wel willen doen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Asexueel omdat ik geen kerel wil neuken?
Goeie conclusie bi-man
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef turnazz het volgende:
[..]
deze zou je zeker wel willen doen..
Een faalplaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nee hoogst waarschijnlijk niet. Dringt het nou niet tot je door, zolang het geen 100% vrouw is en een lul heeft, moet ik ze niet.
Niks, wat is er mis met niet op Trannies geilen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met op Trannies geilen?
deze zouden jullie dus ook niet doen??misschien weet je zelf nog niet dat je bi sexueel bent en nooit met een man wilt gaan, maar aangezien je een tranny wel "lekker wilt klaarpijpen" weet ik al genoeg. neem een tripje naar de wallen en ga lekker stokslobberen. als dat jou categorie is dan houd niemand je tegen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:20 schreef Adfundum het volgende:
Sommige fantasieėn moet je misschien maar fantasieėn laten. Op zo'n filmpje vind je het misschien geil maar als je straks naast zo'n mooie meid van 1.90 m. staat, op haar hoge hakken maatje 45 en die, in het felle licht van haar peeskamertje ook nog over een forse adamsappel blijkt te beschikken omdat haar hormonenkuur nog niet helemaal afgerond is, dan is het toch even slikken denk ik.
Jij slikt? En dat bij prostitutie trannies?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:20 schreef Adfundum het volgende:
Sommige fantasieėn moet je misschien maar fantasieėn laten. Op zo'n filmpje vind je het misschien geil maar als je straks naast zo'n mooie meid van 1.90 m. staat, op haar hoge hakken maatje 45 en die, in het felle licht van haar peeskamertje ook nog over een forse adamsappel blijkt te beschikken omdat haar hormonenkuur nog niet helemaal afgerond is, dan is het toch even slikken denk ik.
Misschien is die bi en wil die een gewoon iets tussen man en vrouw inquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar waarom neemt hij dan geen vrouw....?
ik ben geen bi,quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:53 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Misschien is die bi en wil die een gewoon iets tussen man en vrouw in
deze zouden jullie dus ook niet doen??He gatver, er zit zand op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
wheheh wat post jij in dit topic, zullen we samen een tranny doen..quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:54 schreef turnazz het volgende:
[..]
wheheh wat post jij in dit topic, zullen we samen een tranny doen..
Kap met promoten, geen foto's of links, maar discussiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik ben geen bi,![]()
deze zou ik willen doen..![]()
-knip-
ik ga straks even weer ijsberen op de wallen..![]()
Ze moeten hun hele leven hormonen blijven slikken, die is dus nooit afgerond, en de adamsappel gaat ook niet weg van hormonen, daar heb je een operatie voor nodig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:20 schreef Adfundum het volgende:
en hoe was het?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik ben geen bi,![]()
deze zou ik willen doen..![]()
-knip-
ik ga straks even weer ijsberen op de wallen..![]()
Ik snap het wel. Pijpen lijkt me veel makkelijker dan beffen. Het is ook een geil gezicht, om het even welk lijf er verder aan vast zit, een stijve penis roelt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
Uhm je verwacht discretie, maar je post dit wel onder je echte naam op een landelijk toegankelijk forum?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef koenandringa het volgende:
Omdat ik mijn echte naam gebruik en omdat de filmpjes ook zijn bedoeld voor de wereld die niets met she-males en transexueelen te maken heeft verwacht ik van jullie enige discretie.
Iemand heeft je met een pistool tegen je hoofd gedwongen alles te lezen?quote:
ik denk eerder dat je binnenkort bezoek krijgt van 2 mannen in lange witte jassen...... het klinkt alsof je rijp bent voor Parnassia... (waar je overigens makkelijk Transseksuelen tegen kunt komen daar die meestal ook wel een psychisch probleem hebben)quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:56 schreef koenandringa het volgende:
Beste wonderer
Brav! Bravo! Bravo!
Een meesterlijke reactie op Rawen. Het is dus toch gebeurd. Een aardappelneus reageert op het she-male verhaal.![]()
Nou moet ik hem afstraffen door uit te leggen waarom rappers en voetbalsupporters hun petje al sinds 1985 anderom op hun kop hebben en ook waarom ze schokkend zwaaien met hun armen.
![]()
![]()
Dat komt omdat hun piemeltje alleen waarneembaar is met een vergrootglas.Aldus vragen hun vriendinnetjes of ze het met hun vingers willen doen, want die vingers zijn altijd nog groter dan dat piemeltje. Maar ja, dan moet je tijdens de handeling af en toe die vochtige druppels van je fikke af shaken.
![]()
![]()
Voor het petje andersom geldt iets dergelijks. Ook daar is een klein piemeltje debet aan. Hun vriendinnetjes vragen deze keer of ze het met de tong willen doen, want die tong is altijd nog groter als die piemel. Maar als je voorover bukt, dan zit natuurlijk -ketoing!- de klep van het baseballpetje in de weg. Maar geen probleem, gewoon even het klepje pakken en het petje omdraaien.![]()
Vindt jij voetbalsupporters eigenlijk aantrekkelijk?Uiteindelijk willen voetbal supperters samen met andere mannen televisie kijken en dan kijken ze naar andere mannen, met gespierde voetbalbenen. Of ze kijken met andere mannen naar mannenbenen in het stadion en schreeuwen het uit van genot.
Als je die voetballers elkaar in de armen ziet vliegen na het zetten van een doelpunt, moet je mij proberen uit te leggen dat ze niet homofiel zijn,
bovendien wordt homosexualiteit enigzins geaccepteerd in de voetballerij, sinds Gordon werdt betrapt met Overmars onder de douche bij ajax. Je vraagt je af wat Gordon bij Ajax te zoeken had als-ie geen voetballer is. Geld? Betalen die voetballers ervoor? Gordon is rijk.
![]()
![]()
Verder willen mannen als het gaat om werk en arbeid
liever samenwerken met andere mannen. Samenwerken met vrouwen kan wel, maar niet van harte. Mannen willen ook liever autorijden met andere mannen bijvoorbeeld met Joran van der sloot, die meisjes vermoord.
Al die rappers en voetbalsupporters waren ook allemaal verliefd op Pim Fortuyn en nu zijn ze verliefd op Geert Wilders.
![]()
Tenslotte is religie en geloof ook een mannen-aangelegenheid, er werden jongetjes geneukt in de Katholieke kerk.
We wisten het al sinds jaar en dag, maar als het in de media en het nieuws komt blijkt het probleem toch altijd weer groter te zijn als je bij elkaar had gebagatelliseerd.
![]()
Wat blijft er dus in het mannendenken over voor de vrouwen? Dat is alleen maar een soort kind, die uitsluitend geschikt is voor het huishouden. Want sex is er in het heterohuwelijk niet bij en ik vindt het niet zo raar dat vrouwen in bed last krijgen van hoofdpijn.![]()
Hebben jullie mijn 21 filmpjes al gezien op youtube? Het gaat over een heel ander onderwerp, maar wel om je dood te lachen, het eerste filmpje gaat over mijzelf en mijn beeldhouwwerk, vanaf het tweede is het redelijk lachwekkend. Je vindt ze als je op youtube het woord 'beeldvorming 1' invult. (copy pasten is niet meer gewenst op dit forum.)
Denken jullie dat ik cabaretier kan worden? Voor een zaal vol transexuelen en she-males?![]()
Koen
het probleem is eigenlijk juist dat mijn brein snel genoeg is in het herkennen van humor....quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:37 schreef koenandringa het volgende:
Het klopt ik ben ook een beetje gek met mijn beeldhouwwerk. Maar het kan dus nog krankzinniger zoals die UFO gelover in mijn filmpjes. Je reactie is snel, maar kennelijk is jou brein niet snel genoeg voor enig gevoel voor humor. Zuurpruim !
Ik ben ook bij een psycholoog geweest,omdat bepaalde intellingen zoals de sociale dienst en een werkervaringsplaats mij daar naar toe verwezen, dus niet mijn eigen keuze
en daar wilde ik het verhaal kwijt dat ik vaak last heb van kleine, dikke, kale mannetjes die mij kwalijk nemen dat ik op hen neer zou kijken. Maar die psycholoog was zelf een klein, dik en kaal mannetje. Dus die was niet bepaald ontvankelijk voor mijn verhaal.
Hij probeerde uit te leggen waarom kleine dikke kale mannetjes vol zitten met verwijten naar langere, slankere en niet kale mannen, die nog niet eens het gezicht hebben van Tom Cruise ofzo. Terwijl hij zat uit te leggen draaide de situatie zich om. Ik werd de psycholoog en hij de patient.
Als jij een voetbalsupporter bent of een rapper, leeg mij dan eens uit waarom jullie toch zo verliefd zijn op Pim Fortuyn, Geert Wilders, Desi Bouterse en Adolf Hitler. Misschien is Rita Verdonk ook een chick with a dick?![]()
Koen
waarom ga je niet lekker in het ONZ subforum posten?? daar pas je heel goed tussen. neem aan dat dit een serieus bedoeld topic is. en geen topic voor talentloze cabaretiers....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:10 schreef koenandringa het volgende:
Jamaar die transexuelen op de wallen hadden toch mannekoppen?En hoe zit het nou met pasten wel of niet? In ieder geval heb ik op www.newshemaletube.com 'mevrouw' Yeidi Collins aangetroffen. Wauw! Mot je kijke man. Ik zoek nog even door met die naam op google en toen zag ik dat 'ze' ook in Amsterdam "beschikbaar" is geweest.
![]()
![]()
![]()
Voor snelle breinen die flauwe humor produceren: met flauw bedoel ik niet dat er geen grappen over mij gemaakt mogen worden. Dat moet juist wel. Met flauw bedoel ik de daadwerkelijke betekenis van dat woord. Er moet peper en zout bij. Dus dat mannen met witte jassen mijn cabaretshow laten mislukken, vindt ik te weinig Koot en Bie, Jiskefet, Gooische vrouwen of Mad man gehalte bevatten.![]()
Bovendien kan ik niet naar de hoeren en ik heb ook geen geld voor een privekut. Dus toen ben ik in arren moede dan maar she-males gaan pijpen.Wellicht was het een beter idee geweest om asperges te steken, dan had ik wat Oost Europees of Polengeld verdiend.
Houden jullie eigenlijk van asperges?
Koen Koefnoen
Hoe je het ook wendt of keert, het is gewoon een smerig hol vol bacterien, als je er echt bewust bij stil staat. Als je je ogen dicht doet, is er geen enkel verschil.quote:Op zondag 23 september 2012 01:42 schreef EL_Presidente het volgende:
alsof er een verschil is tussen het neuken van een kont van een man en het neuken van een kont van een vrouw..
nou nou, die taal is toch nergens voor nodig. Als jij trannies wil neuken dan heb je mijn zegen, maar er is niets mis met homo zijn hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef turnazz het volgende:
maar ik ben geen fucking homo laat dat duidelijk zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |