ik val niet op mannen.quote:
Als hij op mannen valt, zou ie niet ogpewonden worden van vrouwenlichamen, toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je bent geen fucking homo... maar je wil wel graag een vent neuken die op een vrouw lijkt.... ( meestal niet)... eigenlijk val je gewoon op mannen en probeer je het zo nog een beetje 'goed te praten'... een tranny is namelijk.... (G)een vrouw.
Maar waarom neemt hij dan geen vrouw....?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Als hij op mannen valt, zou ie niet ogpewonden worden van vrouwenlichamen, toch?
Maar hij wil wel pijpen, een pik aftrekken en ondertussen een poepgat neuken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Als hij op mannen valt, zou ie niet ogpewonden worden van vrouwenlichamen, toch?
Dus eigenlijk ben je gewoon bi-seksueel. Je wil wel een penis en je bakkes maar een vrouw is mooier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef turnazz het volgende:
ik denk dat ik me aangetrokken voel tot trannies omdat het eigenlijk op vrouwen lijken, met een extraatje ( de penis)
als je zo vaak een vrouw hebt geneukt dan lijkt het allemaal dezelfde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar waarom neemt hij dan geen vrouw....?
Met deze uitspraak toon je aan dat je nog niet veel vrouwen hebt geneukt......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef turnazz het volgende:
[..]
als je zo vaak een vrouw hebt geneukt dan lijkt het allemaal dezelfde.
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon bi-seksueel. Je wil wel een penis en je bakkes maar een vrouw is mooier.
feitelijk neuk je gewoon een man hoor...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..
Laatste wat ik hoorde was poepgatneuken erg populair onder hetero'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar hij wil wel pijpen, een pik aftrekken en ondertussen een poepgat neuken.
Bi dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..
Sterk dat je maar 1 van de 3 dingen er uithaalt om daar je punt mee te makenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was poepgatneuken erg populair onder hetero's
Die andere twee kunnen ze niet, dus geen idee hoe populair dat zou zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sterk dat je maar 1 van de 3 dingen er uithaalt om daar je punt mee te maken
in dit geval gaat het ver het poepgat van een man he.... je lult poep dus. Met je hetero's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was poepgatneuken erg populair onder hetero's
ik hoor ook dat ze heel goed kunnen pijpen.. omdat ze precies weten wat een man lekker vind..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
feitelijk neuk je gewoon een man hoor...
Dus? een man die niet op een tranny lijkt weet dat net zo goed! En jij ook! want jij bent ook een man...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik hoor ook dat ze heel goed kunnen pijpen.. omdat ze precies weten wat een man lekker vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |