quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hıııııı.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij gaf als reden dat ie niet voor n turk wordt aangezien, dat z'n turks niet zo goed is. Dan moet je Turks wel erg belabberd zijn.
komt er van als je de hele dag niet hebt gegetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
hahahhaa squirrel.d, voor het eerst dat n post van jou serieus lijkt
Speak of the devil.quote:
OROESPOETJOETJOEquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
Goede TT.
Of zoals Ous zegt: Orspoetjoetjoe.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef GenusButeo het volgende:
Goede TT.
Of zoals Ous zegt: Orspoetjoetjoe.
Klopt. MSNK, je Turks moet wel héél rampzalig zijn.quote:
De ramadan is al langer aan de gang en heb nog niet eerder zo'n serieuze post van jou voorbij zien komen. Afiyet olsun, Allah kabul etsin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
komt er van als je de hele dag niet hebt gegeten
maar zo ga ik er vol tegen aan.
hou ook van jou
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. MSNK, je Turks moet wel héél rampzalig zijn.
Excuses. Oroespoetjoetjoe. Die is nog beter.quote:
Eet smakelijk.quote:
Ik wilde net zeggen. Wat een bazen-UI.quote:
Ik weet niet wat "sjieten" zijn, sorry. Afiyet olsun.quote:
Klopt, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef xaban06 het volgende:
Bilmiyorem doet niet mee aan Ramadan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
Geeft niet. Ik heb al gegeten, maar toch bedankt.
Wie noem jij vriend?quote:
Onbekwame spelling.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jou, natuurlijk. Waarom kots je?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ja maar alsnog vraag ik me af hoe slecht je Turks moet zijn om te doen lijken dat je geen Turk bent.Van de meeste Turken en zeker deze generatie is het Turks niet zo goed als de Turken uit Turkije, maar dat betekent niet dat je op een nietTurk lijkt.
Wat is verkeersbord in het Turks? En hoelang weet je dit al?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. MSNK, je Turks moet wel héél rampzalig zijn.
Oeh redelijk geassimileerde familie dus?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:14 schreef msnk het volgende:
Gelukkig begrijp ik genoeg Turks om met mijn oma te kunnen communiceren, goed voor de emotionele band. Mijn neefje van 13+ wist niet eens wat merhaba betekende
Nee, halfbloedjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oeh redelijk geassimileerde familie dus?
Dat hadden wij ook ja! Ik voelde me achterlijk vergeleken met de andere kindertjes die al veel wisten en ik 'top', 'ip' en 'agic' nog moest lerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Toen ik klein was was er Turkse les op de basisschool (leve de politiek correcte jaren '90) dus ik kon het los van spreken ook aardig lezen en schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |