dat van water was een grapje, heb je nog steeds zin om te waterpijpenquote:
Ik geloof dat ik je eerder al duidelijk had gemaakt dat ik Koerdisch ben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
Gidek degil, gidelim.. kirro musun nesin..![]()
Saban dat begint met een x is een koerdenaamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwege lahmacun verhaal. Waarom doe je niet mee?
O zaman bu topic'te ne isin var?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je eerder al duidelijk had gemaakt dat ik Koerdisch ben.
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef turnazz het volgende:
[..]
Saban dat begint met een x is een koerdenaam
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?quote:
Niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?
Tanıtacam ayağına 20 milyonu indiregandi yapacan değil mi, çakal ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.
bom op je hoofdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een Turkse Koerd. En dan?
quote:
git bana cigköfte yap ulang.quote:
Oh ben jij die Sabanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lan avanak, lees de OP eens, daar zie je duidelijk saban staan, met als avatar Ataturk + Turkse vlag. Ik gebruik alleen die account niet meer.
Mag niet van ouders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vanwege lahmacun verhaal. Waarom doe je niet mee?
quote:
so gayquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee ik ben geen bisexueel.. ik zou nooit een man neuken, alleen trannies die bijna niet te onderscheiden zijn van een vrouw.. die zou ik wel helemaal klaarpijpen..
PKKlilar tarafindan kacirilmisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ben jij die SabanWaarom gebruik je dat account niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |