Ja ik moest kijken van een vriendinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een of andere MTV-serie zeker.
Ah, ik snap het al. Thanks.quote:
Al dan niet vrijwillig naar MTV-series kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik moest kijken van een vriendin
Ik moet die nog zien, maar ziet er leuk hoorquote:
Ik zou 'm wel doen. Moet ie wel een zak over z'n hoofd doen. En dan doe ik hetzelfde, stel je eens voor dat zijn zak scheurt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet die nog zien, maar ziet er leuk hoorWat een figuren
![]()
Die Mike 'Situation' heeft wel zieke discipline om zo'n lichaam te krijgen, niet normaal
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel doen. Moet ie wel een zak over z'n hoofd doen. En dan doe ik hetzelfde, stel je eens voor dat zijn zak scheurt.
Heb je Dante's Inferno gespeeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:17 schreef Rookert het volgende:
Ik heb echt al maanden niet meer gegamedMafia 2 misschien maar eens doen of een simpel schietspel ofzo
Nee, heb geen console, alleen een PSP thuisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je Dante's Inferno gespeeld? Binnenkort 's halen
Je arrogantie is gestegen sinds je mod af bent, had toch andersom verwachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:15 schreef IHVK het volgende:
Ook superhelden zijn weleens ziek. Ik spreek uit ervaring..
Hm, jammer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, heb geen console, alleen een PSP thuis
Plagiaat noemt men dat ook wel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:20 schreef IHVK het volgende:
Overigens : dit was een citaat van iemand.
Ik ben kerngezond. #afklopt
Ik wist dat je dit ging zeggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Plagiaat noemt men dat ook wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |