hoe bedoel je van een konijn naar een beer? mijn eerdere UI? (dat was een oranje katje met lieve oogjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Je bent toch niet van een konijn naar een beer gegaan?
Anders weet ik niet waar je het over hebt.
Tekort aan verlofuren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Retourtje naar de gemiddelde Oost-Europese stad kost je geen zak, dus wat let je?
De wallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tekort aan verlofuren.![]()
In ieder geval staat het wel op mijn verlanglijst. Nog suggesties?
Best geil taaltje hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:55 schreef mp_40_fan het volgende:
Lekkere chicks die duits spreken, ja ik weet niet hoor
wtf sommige alle berichten daarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS is in de antoniusstraße geweest
http://www.hookers.nl/for(...)b2c4377b01a6e9&f=132
Dus als een geil wijf in een sexy stukje kleding loopt, ga jij over je nek?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:05 schreef Rookert het volgende:
Keulen![]()
Maar 2x een meisje gezien die echt dik was, voor de rest normaal postuur tot slankEn weinig tot geen ordinaire sletjeskleding a la hotpants waar die vieze wijven in Londen mee lopen dik, dun, jong, oud
Ohjaquote:geslacht: Man
Het waren geen geile wijven voor mij, uitgewoonde bleke koppen hoef ik overdag echt niet te zien op straat hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dus als een geil wijf in een sexy stukje kleding loopt, ga jij over je nek?
ff checken:
[..]
Ohja_!
Zo dat zeker! Ik was tot kort nog nooit in Breda geweest. Ik keek mijn ogen uit, overal mooie meiden!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef W1ckeDxt het volgende:
ik heb vernomen dat in Breda mooie meiden wonen.
Dat komt omdat Oost-Duitsers veelal halve Russen zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hoe verder naar het oosten in Duitsland hoe lelijker de vrouwen op Berlijn na dan.
Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste vak he? Ik heb het niet over wat JIJ mee hebt gemaakt, maar ik stel je in een nieuwe situatiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het waren geen geile wijven voor mij, uitgewoonde bleke koppen hoef ik overdag echt niet te zien op straat hoor
Dat gedeelte van Duitsland is nu Polen dus dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef Minerva_L het volgende:
[..]
Dat komt omdat Oost-Duitsers veelal halve Russen zijn.
http://en.wikipedia.org/w(...)n_by_Soviet_Red_Army.
Volgens mij snap je niet dat elke weldenkende mens - ik weet niet of je hier zelf onder valt - aan het woordje 'dus' aan het begin van een zin een concluderende lading geeft. Daarmee wordt bedoeld dat de zin - meestal retorisch gesteld, maar een antwoord is toegestaan - terugslaat op hetgeen wat vóór de desbetreffende zin is gesteld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste vak he? Ik heb het niet over wat JIJ mee hebt gemaakt, maar ik stel je in een nieuwe situatie
edit: ohja, ik wacht natuurlijk wel nog steeds op antwoord
Dat heeft er weinig mee te maken. De Duitse vrouwen die daar leefden (Pruisen) werden, nadat ze vaak verkracht waren, verdreven naar het huidige Duitsland.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:09 schreef Outlined het volgende:
[..]
Dat gedeelte van Duitsland is nu Polen dus dat klopt niet helemaal.
Waarschijnlijk alleen als je verslingerd bent aan het Arische ideaalbeeld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef piemeljan2 het volgende:
Loop voor de grap is door Noorwegen heen. Gegarandeerd dat je constant met een tering stijve paal in je broek rondloopt.![]()
Zjenzjinii Ruskii krasivi!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:29 schreef poo het volgende:
In Slowakije, daar wonen pas mooie meiden
Tuurlijk, ze moet wel heel de dag in de keuken staan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Nee duh, ik ben een nederlands meisje die een waslijst aan eisen heeft![]()
Ik denk toch altijd dat als een nederlander met een oost europees geval gaat hij toch liever een mooi slaafje heeft dan een gelijkwaardige relatie.
Boekarest en Sofia zijn beiden wel aan te raden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Tekort aan verlofuren.![]()
In ieder geval staat het wel op mijn verlanglijst. Nog suggesties?
Inderdaad ben gisteren teruggekomen na een vakantie van 2 en een half week vakantie in Noorwegen en ik heb daar echt wel mijn ogen gebruiktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:41 schreef piemeljan2 het volgende:
Loop voor de grap is door Noorwegen heen. Gegarandeerd dat je constant met een tering stijve paal in je broek rondloopt.
camping? hotel? rondtrekken (quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:37 schreef First het volgende:
[..]
Inderdaad ben gisteren teruggekomen na een vakantie van 2 en een half week vakantie in Noorwegen en ik heb daar echt wel mijn ogen gebruikt
Grappenmaker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Boekarest en Sofia zijn beiden wel aan te raden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |