Dropbox is trouwens ook ideaal!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef rodka het volgende:
Haha, krijg dit net binnen van een maat, een Eddy Wally soundboard:
http://dl.dropbox.com/u/918520/Eddy%20Wally%20Say.apk
Ok, Dropbox is leuk. Maar je vergeet waar het om gaat. Er is een EDDY WALLY SOUNDBOARDquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef swollywood het volgende:
Laatste post in het vorige topic:
[..]
Dropbox is trouwens ook ideaal!
2 GB gratis ruimte op hun server.
Programma installeren op je PC en op je Android telefoon en hij synct netjes de bestanden die in je "My Dropbox" map op je PC staan.
En je kunt er dan ook nog via de website bij.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
Voor diegene met een Samsung Galaxy S
Mijn telefoon had vandaag spontane reboots
Na enig zoeken gevonden hoe je hierop een hard reset kan doen .
• Stap 1 Verwijder de Batterij en plaats deze weer terug.
• Stap 2 Druk op Volume + knop , Home en Aan/uit knop tegelijkertijd
• Stap 3 Zodra het Samsung Symbool verschijnt laat je de Home knop los.
• Stap 4 Hierna verschijnt het boot Menu
• Stap 5 Volume + en - om door het menu te browsen , Home knop om te selecteren.
Same here, alleen dan geen TMobile.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef dutch-mamma het volgende:
TVP van een X10-bezitster, die met smart wacht op de beloofde update, en tevreden bij TMobile zit, omdat ze nogal eens radiostreamt en mên, wat gebruikt dat een boel mb's...!![]()
Update als in; Froyo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef dutch-mamma het volgende:
TVP van een X10-bezitster, die met smart wacht op de beloofde update, en tevreden bij TMobile zit, omdat ze nogal eens radiostreamt en mên, wat gebruikt dat een boel mb's...!![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:29 schreef Spelvout het volgende:
Is er trouwens een manier om zonder creditcard tóch apps te kopen in de market? En dan ook niet via zo'n virtual creditcard. Ik las ergens dat ze ook PayPal gingen implementeren, maar dat zit er nog niet in neem ik aan?
Voor die lagfix. Moet je toestel dan rooten zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef Antony1989 het volgende:
Ik heb ook een Galaxy S nu
Best fijn toestel, en wat een apps zijn er zeg. Heb er al teveel!
Werd wel langzaam daarvan maar nadat ik de LagFix had gedaan is ie super soepel, en vertragingen? Die ken ik niet meer!!
Ben ook benieuwd wanneer ze paypal gaan implenteren in de Appstore. CC heb ik niet, en hoef ik ook niet.
Dat is toch *excuseer mijn noob-opmerking* Android versie tweekommanogiets? In dat geval: ja.quote:
2.2 inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:41 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dat is toch *excuseer mijn noob-opmerking* Android versie tweekommanogiets? In dat geval: ja.
Er zijn one-click lagfixes die ook meteen root installeren!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Voor die lagfix. Moet je toestel dan rooten zijn?
Downgraden wil niet lukkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:50 schreef Erasmo het volgende:
Vanavond maar eens de G1 rooten en er Froyo op zetten
Factory reset , opgelost.quote:
Even het berichtencentrum checken? Gewoon in je inbox menu - instellingen en dan staat het daar bij servicecentrumquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Shit ik kan opeens niet meer smsen nu ik mijn simkaart even in een andere telefoon heb gehad?
Hoe kan ik zien of die instellingen nog kloppen (ik heb telfort)
Hij zegt dat mijn trial periode verlopen is, daar ga ik toch geen factory reset voor doen...?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij zegt dat mijn trial periode verlopen is, daar ga ik toch geen factory reset voor doen...?
Ik zag een telefoonnummer met daar achter 00000000000000quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even het berichtencentrum checken? Gewoon in je inbox menu - instellingen en dan staat het daar bij servicecentrum
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik zag een telefoonnummer met daar achter 00000000000000
die heb ik weggehaald, nu doet ie t weer!
Nee, niet hetzelfde. En waarom het zo op elkaar lijkt... Geen ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is een galaxy S het zelfde als een galaxy Spica
zo nee waarom lijkt het dan zo op elkaar?
En bedankt he. Wat een verslavend spel!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zondag Alchemy geïnstalleerd. Elementen combineren tot nieuwe elementen. Er zijn er 300, heb er pas 113. Super-verslavend ende Gratiesz
OV: Trein voor treinen. Voor overall weet ik geen goede app. Is er niet gewoon iets van 9292 ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb een sony ericsson xperia x10 mini pro gekocht, en ben er zeer tevreden over.
maar,Ik zoek een app met informatie over de OV (vooral reistijden van trams, en bussen enzo)
weet iemand wat ik bedoel?
9292ov Proquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef vlam12 het volgende:
Ik heb een sony ericsson xperia x10 mini pro gekocht, en ben er zeer tevreden over.
maar,Ik zoek een app met informatie over de OV (vooral reistijden van trams, en bussen enzo)
weet iemand wat ik bedoel?
Dit zijn mijn musthaves:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef Daanus het volgende:
Wat zijn eigenlijk een beetje de must have apps voor android op het moment?
Leg mij de grap van Dropbox eens uit?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dit zijn mijn musthaves:
[..]
Dropbox
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:03 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dit zijn mijn musthaves:
Advanced Task Killer Free![]()
ZUCHT!
Better Keyboard
Calendar Pad
Dropbox
Gmail Unread Count
SMS Unread Count
Math Alarm Clock
Missed Reminder
MSN Talk
Twidroyd Pro
ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
9292ov Pro
• Van en naar ruim 54.000 haltes van alle 52 OV bedrijven in Nederland.
• Plannen vanuit 'contactpersonen', 'stationslijst' of door zelf intypen.
• Vertrektijden opvragen van alle 54.000 haltes met behulp van locatieherkenning.
• Actuele vertrektijden van alle treinstations in Nederland
• Favoriete trajecten en locaties opslaan om razendsnel nieuwe reizen te plannen.
• Plattegronden met looproutes en haltes opvragen.
• Bekijk begin- en eindlocaties, maar ook tussenhaltes op de kaart en sla ze op.
• Invoer op basis van GPS*, adres, station, postcode en POI* is uiteraard ook mogelijk.
• E-mail of Twitter uw reis naar een bekende.
• Vertragingen van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Tarieven van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Schakel per reis het gewenste vervoer (trein, bus, tram, metro, veerboot) aan of juist uit.
• Handige extra informatie zoals de OV-chipkaart oplaadpunten, het actuele weer en verwachting van Buienradar, files van Fileindex en OV-fiets verhuurpunten.
• Beschikbaar in Nederlands en Engels (zelf in te stellen).
Zodra de OV bedrijven de vertrektijden realtime kunnen aanleveren verschijnen ze automatisch in 9292ov Pro.
De applicatie is hier al op voorbereid!
Ook 9292ov Pro beschikt over alle dienstregelingen van trein, bus, tram, metro en veerboot. Afkomstig van alle 52 OV bedrijven in Nederland. Dit betekent ruim 54.000 haltes in één app: bijna 400 treinstations, 51.500 bushaltes, 107 metrohaltes, 2.000 tramhaltes en 120 veerboothaltes.
Als je de barcodescanner geinstalleerd hebt, scan dan onderstaande code met je telefoon om 9292ov Pro te downloaden vanuit de market:
[ afbeelding ]
Je hebt ook een app voor op je PC. Synct ie de bestanden in je 'my dropbox' map met je Dropbox zodat je er via je telefoon en via dropbox.com bij kunt. Je kunt ook nog mappen delen met iemand anders.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Leg mij de grap van Dropbox eens uit?![]()
Ik heb het geïnstalleerd gehad. Maar wat is het nut van 2GB online opslag als je op je telefoon een veelvoud daarvan hebt?![]()
Daarbij vond ik het niet echt gebruiksvriendelijk ofzo. Uploaden was tamelijk buggy en omslachtig.
Ja, vanwaar die zucht, skittelman?quote:
Schijnt om één of andere vage reden niet in de market te staan bij de X10. Terwijl ie wel beschikbaar is voor Android 1.6...quote:
misschien is die Netcounter app die je net hebt gedownload 32 mbquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:13 schreef Loveless85 het volgende:
Netcounter ook geinstalleerd, volgens dat ding vandaag al 32mb verstookt. Haalt hij dat uit je historie of wat? Lijkt me sterk dat ik dat ding installeer en 10 seconden later 32mb transfer heb terwijl ik niks heb gedaan
Hier hetzelfde, blijft hangen op "starting download"....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:45 schreef Karstman het volgende:
Is de market een beetje brak vandaag? probeer een appje te downloaden maar hij wil maar niet starten.
Hij heeft na het lezen van een verhaaltje een mening en ergert zich aan iedereen die zijn mening niet deelt.quote:
Als het een mening was geweest had ik het niet erg gevonden. Als mensen liever app X gebruiken t.o.v. app Y omdat ze vinden dat die beter werkt... fine.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hij heeft na het lezen van een verhaaltje een mening en ergert zich aan iedereen die zijn mening niet deelt.
(dat een taskkiller onnodig is omdat android zo fantastisch is alles zelf te killen wanneer nodig)
Jij moet bij de klantenservice van UPC gaan werken als ik dit lees.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef skittelman het volgende:
En dan met je telefoon mn winkel binnen lopen en zeggen: 'hij doet het niet meer"Stiekem glimlach ik elke keer weer als ik de telefoon ongerepareerd terug krijg met een factuur van 39euro voor onderzoekskosten.
Wijziging:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
Weet iemand of Swype ook op de Wildfire werkt, en zo ja... waar kan ik 'm vinden.
En zijn er alleen trials of ook full versions te vinden?
Als je de .apk direct op je toestel hebt staan zou je hem moeten kunnen installeren door hem te openen. Via ES File Explorer ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
Gedownload maar hij opent 'm niet?
Op mijn G1 moet ik altijd wat zooi van T-mobile killen die niet automatisch afgesloten word, dan is een taskkiller toch verrekte handig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hij heeft na het lezen van een verhaaltje een mening en ergert zich aan iedereen die zijn mening niet deelt.
(dat een taskkiller onnodig is omdat android zo fantastisch is alles zelf te killen wanneer nodig)
Ik heb hier ook laatst een poging gewaagd maar voorlopig nog onsuccesvol. Heb je al root acces?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Even een G1 van iemand overgenomen na overlijden vorige telefoon. Bevalt uitstekend maar dat flashen van een andere rom is wel belachelijk moeilijk allemaal
Ik heb de task killer een aantal keer per maand nodig om de browser te killen als het om een of andere reden geen sites meer kan laden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
Als het een mening was geweest had ik het niet erg gevonden. Als mensen liever app X gebruiken t.o.v. app Y omdat ze vinden dat die beter werkt... fine.
Maar een app gebruiken waar je telefoon brak van word, word ik moedeloos van. En dan met je telefoon mn winkel binnen lopen en zeggen: 'hij doet het niet meer"Stiekem glimlach ik elke keer weer als ik de telefoon ongerepareerd terug krijg met een factuur van 39euro voor onderzoekskosten.
Ahja, nu opent hij 'm wel met die file explorer. Raar, want de .apk van WhatsApp heb ik gewoon zonder extra software kunnen installerenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als je de .apk direct op je toestel hebt staan zou je hem moeten kunnen installeren door hem te openen. Via ES File Explorer ofzo.
Daarnaast moet je aan hebben staan dat je apps buiten Market om wil installeren.
[ Instellingen > Applicaties > Onbekende bronnen ] Aanvinken.
Ik heb een hele berg .APK's van usenet geplukt, ongeveer 3000 programma's. Die heb ik in mijn dropbox gezet. Elke keer als ik een leuk programma tegenkom op de fora, bijvoorbeeld in dit soort topics, kan ik zo (gratis) de pro versie ervan installerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Leg mij de grap van Dropbox eens uit?![]()
Ik heb het geïnstalleerd gehad. Maar wat is het nut van 2GB online opslag als je op je telefoon een veelvoud daarvan hebt?![]()
Daarbij vond ik het niet echt gebruiksvriendelijk ofzo. Uploaden was tamelijk buggy en omslachtig.
Die heb ik ook gedownd toen straks :p Dropbox vind ik niet ideaal daarvoor. Heb ze gewoon op de telefoon gezet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb een hele berg .APK's van usenet geplukt, ongeveer 3000 programma's. Die heb ik in mijn dropbox gezet. Elke keer als ik een leuk programma tegenkom op de fora, bijvoorbeeld in dit soort topics, kan ik zo (gratis) de pro versie ervan installeren. Dat kan dus ook vanaf mijn werk, terwijl de .apk's op mijn pc thuis staan.
Verder heb ik nu geen kabeltje oid meer nodig om de bestanden op mijn Desire te krijgen.
Topapplicatie
Dat is duidelijk een mening. En aha.. daarom komt er dus rook uit mijn telefoon sinds ik een app-killer gebruik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef skittelman het volgende:
[..]
Als het een mening was geweest had ik het niet erg gevonden. Als mensen liever app X gebruiken t.o.v. app Y omdat ze vinden dat die beter werkt... fine.
Maar een app gebruiken waar je telefoon brak van word, word ik moedeloos van. En dan met je telefoon mn winkel binnen lopen en zeggen: 'hij doet het niet meer"Stiekem glimlach ik elke keer weer als ik de telefoon ongerepareerd terug krijg met een factuur van 39euro voor onderzoekskosten.
Ik vind MSN Talk erg prettig, ook eBuddy gehad maar die was toch minderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is nu het beste msn proggie voor de Android?
TuneWiki vind ik erg prettig. MixZing heb ik er ook nog op staan, maar gebruik ik eigenlijk niet meer sinds ik TuneWiki heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:08 schreef Rnie het volgende:
Wat zijn eigenlijk goede mp3 spelers? Ik gebruik nu Zimly (incl. last.fm scrobbler) maar hapert soms met het scrollen...
alternatieven?
Root heb ik al, dat was niet zo moeilijk. Maar heb firmware DR92 wat blijkbaar allemaal veel verder dichtgetimmerd is. Maar ben nu bezig met een poging via Goldcard en al die shitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op mijn G1 moet ik altijd wat zooi van T-mobile killen die niet automatisch afgesloten word, dan is een taskkiller toch verrekte handig.
[..]
Ik heb hier ook laatst een poging gewaagd maar voorlopig nog onsuccesvol. Heb je al root acces?
MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind MSN Talk erg prettig, ook eBuddy gehad maar die was toch minder
MSN gebruik ik helemaal niet meer sinds ik pingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.
Ok mag ik vragen welke guide je hebt gebruikt? Ik moet hem eerst downgraden volgens mij...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Root heb ik al, dat was niet zo moeilijk. Maar heb firmware DR92 wat blijkbaar allemaal veel verder dichtgetimmerd is. Maar ben nu bezig met een poging via Goldcard en al die shit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meningquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een mening. En aha.. daarom komt er dus rook uit mijn telefoon sinds ik een app-killer gebruik.
En je moet natuurlijk érgens lol om hebben als je in een telefoonwinkel werkt.
Ja dus? Het is toch jouw mening dat het een feit is? Zolang er discussie is over het nut ergens van is het echt geen feit te noemen hoor. Als je iets zo makkelijk af zou kunnen doen met domme linkjes zou je altijd gelijk hebben omdat jij vindt dat iets wat volgens jou onomstotelijk vast staat automatisch een feit is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mening
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feit
see the difference? Je kan ook gewoon ff je telefoon rebooten, veel beter voor je telefoon dan een task killer.
Lol wat? Het is al zo ontzettend vaak uitgelegd waarom een taskkiller overbodig is en zelfs de maker van Advanced Task Killer heeft dat al gezegd. Als je per se een app wilt stoppen dan kun je dat via Instelingen -> Applicaties doen. Gewoon 1 app tegelijk waar je telefoon zelf ook van op de hoogte is, doe je dat niet (oftewel gebruik je een taskkiller) dan is dat gewoon niet goed voor je toestel. En dat is een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja dus? Het is toch jouw mening dat het een feit is?
Goh.. en waarom zijn er dan zoveel discussies over? Die zouden niet nodig zijn als het een algemeen geaccepteerd feit zou zijn zoals dat elke dag de zon opgaat. Jullie kiezen een zijde in een discussie en verkondigen jullie mening als zijnde een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lol wat? Het is al zo ontzettend vaak uitgelegd waarom een taskkiller overbodig is en zelfs de maker van Advanced Task Killer heeft dat al gezegd. Als je per se een app wilt stoppen dan kun je dat via Instelingen -> Applicaties doen. Gewoon 1 app tegelijk waar je telefoon zelf ook van op de hoogte is, doe je dat niet (oftewel gebruik je een taskkiller) dan is dat gewoon niet goed voor je toestel. En dat is een feit.
Omdat domme mensen weigeren te erkennen dat het een feit is. Zo zijn er ook mensen die van mening zijn dat de aarde plat is en de zon eromheen draait, verstandige mensen weten beter.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Goh.. en waarom zijn er dan zoveel discussies over?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominemquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat domme mensen weigeren te erkennen dat het een feit is. Zo zijn er ook mensen die van mening zijn dat de aarde plat is en de zon eromheen draait, verstandige mensen weten beter.
eBuddy & MSN kunnen wel te gelijk aangemeld zijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
MSN talk heeft ook het voordeel dat ie je niet direct afmeldt op je PC, zodat je ook daar nog gewoon aangemeld bent (als je PC nog aanstaat). Niet dat ik het gebruik, maar het kan wel, i.t.t. eBuddy.
Helaas heeft de Galaxy S ook een deathgrip.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Shieldz het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom mijn Samsung Galaxy S enorm schommelt qua signaal sterkte?
Van 4 streepjes naar 0, dan weer naar 2-3 en dan weer 1.. dan weer 4 en 1 en 0...
Zo gaat het CONSTANT door...
Tips/tricks?
Je praat erg moeilijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:07 schreef jampot het volgende:
Ik ben supertevreden met mn Galaxy S, maar ik heb een probleem. Ik zou graag wat contacten willen organiseren op een van de homescreens met iets als laucher dock.
Dus app geinstalleerd, maar als ik dan naar contacten zoek binnen die app, wordt er maar 1 gevonden. Geen idee waarom die, ik kan geen verschillen ontdekken tussen die contactpersoon en anderen.
Eerst dacht ik dat het aan de app lag, maar nu merk ik hetzelfde probleem bij andere apps. BetterCut vindt ook alleen dat contact als ik naar contactpersonen zoek, en in de grafieken van Phonalyzr staan in de y-as telkens telefoonnummers, behalve bij dat ene contact, daar staat wel de volledige naam.
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn, ik heb werkelijk geen idee meer...
Dat betekend gewoon dat ie verbinding heeft en gebruik kan maken van 3G. Het betekend niet dat ie constant download oid. Als je dat uitzet kan je niet meer internetten, pingen, emailen etc.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:16 schreef seetjai het volgende:
Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy en zie telkens dat 3G aanstaat, terwijl ik op dat moment geen gebruik aan het maken ben.
Niet echt goed voor m'n accu..
Hoe/waar kan ik het uitzetten
Ok, dus dat hoort normaal zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat betekend gewoon dat ie verbinding heeft en gebruik kan maken van 3G. Het betekend niet dat ie constant download oid. Als je dat uitzet kan je niet meer internetten, pingen, emailen etc.
Als je wil kan je het evt uitzetten met een app als APNdroid, of automatisch met Data on Demand.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ok, dus dat hoort normaal zo![]()
Was dat niet gewend, want bij m'n HTC kon ik het handmatig uitzetten
btw, waar heb jij die pic @ homescreen vandaan
Mooi homescreen! Wat heb je gebruikt, BetterCut voor die icons? En welke home-vervanger?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je praat erg moeilijk
Druk ens op menu als je in het contacten venster bent en dan 'weergeven' Daar kan je de verschillende adresboeken aan/uit zetten.
En ook even hier mijn homescreen spammen, vind hem zelf wel cool
[ afbeelding ]
APNdroid heb ik al als apps, maar als die 3G normaal gesproken hoort aan te staan..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:24 schreef jampot het volgende:
[..]
Als je wil kan je het evt uitzetten met een app als APNdroid, of automatisch met Data on Demand.
Je kan een widget als Extended Controls downloaden, daarmee kun je direct allerlei verbindingen/opties in- of uitschakelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef seetjai het volgende:
[..]
APNdroid heb ik al als apps, maar als die 3G normaal gesproken hoort aan te staan..
Kan bij Android ook, met behulp van een widget, app of via instellingen. Even zoeken dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ok, dus dat hoort normaal zo![]()
Was dat niet gewend, want bij m'n HTC kon ik het handmatig uitzetten
btw, waar heb jij die pic @ homescreen vandaan
Launcher Pro Plus en BetterCut.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:27 schreef jampot het volgende:
[..]
Mooi homescreen! Wat heb je gebruikt, BetterCut voor die icons? En welke home-vervanger?
En ik praat moeilijk ja, maar kan het niet beter uitleggen :p Bij weergaveopties heb ik telefoon (al mn eigen contacten staan daar) en SIM (staan dingen als klantenservice ed van vodafone) aan staan, Google staat nu uit...
Zal straks ook eens mijn homescreen uploaden
Long press. Als je hem niet verplaatst kan je hem vervolgens verschalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:50 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand hier ook hoe ik de Widget van Nu.nl groter krijg?
Hoe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef jampot het volgende:
[..]
Long press. Als je hem niet verplaatst kan je hem vervolgens verschalen.
Als ik longpress op de Nu-widget, kan ik hem verplaatsen, of naar de prullenbak slepen. Als ik dat niet doe, en dus gewoon weer los laat, komt er een soort geel vierkant over, met rechtonder een hoekje waarmee je hem kan vergroten of verkleinen... Komt geen multi-touch aan te pas dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb een Resistive scherm dus kan niet met 2 vingers hem vergroten.
Dat is alleen bij Launcher Pro.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:17 schreef jampot het volgende:
[..]
Als ik longpress op de Nu-widget, kan ik hem verplaatsen, of naar de prullenbak slepen. Als ik dat niet doe, en dus gewoon weer los laat, komt er een soort geel vierkant over, met rechtonder een hoekje waarmee je hem kan vergroten of verkleinen... Komt geen multi-touch aan te pas dus.
Ah sorry, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is alleen bij Launcher Pro.
Bij mtv mobile heb je een Desire voor 19,75 per maand inc. internetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vraag:
Ik wil graag een Android telefoon, ik heb +- 20 euro p.m. te besteden incl internet (student)
Weet iemand een mooie aanbieding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog zon 3000 APK's op de sd-card staan, mocht ik ooit meer apps nodig hebben
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
Dat geld alleen het 1e jaar van de 2... dus dan zou ik volgend jaar 40 euro per maand betalen, dat heb ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bij mtv mobile heb je een Desire voor 19,75 per maand inc. internet
De Xperia X10 heeft nog Android 1.6. De Desire 2.2.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat geld alleen het 1e jaar van de 2... dus dan zou ik volgend jaar 40 euro per maand betalen, dat heb ik dan ook niet.
Is de SonyEricsson Xperia X10 beter dan de htc desire of wat zijn de uit het oog springende verschillen (levensduur??)
De belangrijkste functie is voor mij de camera en vooral agenda, is dit goed?
Iemand anders nog een goed idee, als ik weet welke van deze 2 het best is kan ik zelf ook nog wat zoeken maar ik ben een complete n00b met mobieltjes!
Bij T-mobile hebben ze ene mooie aanbieding voor de sony, iemand ervaring met deze telefoon?
Hoeveel merk ik daarvan als leek?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
De Xperia X10 heeft nog Android 1.6. De Desire 2.2.
T-mobile heeft een aanbieding met de Samsung Galaxy S (die heeft 2.1 en krijgt komende maand 2.2).
2 jarig abonnement van 19,95 met 2 jaar gratis mobiel internet, dan is de telefoon gratis en betaal je alleen 24,95 aansluitkosten.
Heb zelf de Galaxy S en ben er zeer tevreden over!
Ik heb ook altijd waarde gehecht aan een fysiek tobo, maar mis het echt totaal niet sinds ik een Desire heb.quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoeveel merk ik daarvan als leek?
Kan ik gewoon chatten, facebook bekijken, mail bekijken en bellen en smsen?En vooral de agenda gebruiken?
Ik wordt trouwens steeds banger voor een touchscreen als in dat ik er niet mee om kan gaan... En die swype lijkt me helemaal te hip
Ben ik niet gemaakt voor een android? Of bestaan ze ook met optioneel toetsenbordje?
Ga Swypen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het toetsenbordje van mijn HTC Touch Pro wel mis, op touchscreen maak ik sneller foutjes, Maar verder geen spijt van Android!
Ik denk dat het echte leuke pas na een tijdje komt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:20 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ik voeg me ook bij de Android meute. Overstap gemaakt van een iphone 3gs naar een samsung galaxy s, omdat ik toch een keer Android wou ervaren. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe prima bevaltIk moet nog even de lagfix toepassen, maar dat geeft toch iets meer problemen dan ik dacht omdat ik via de knoppen-methode het toestel niet in recovery mode krijg.
Verder een meer dan prima toestel, die zeker niet onder doet voor de iphone 3gs. Ik moet zeggen dat iets meer vrijheid binnen het OS me toch iets meer bevalt. Na een complete dag spelen heb ik er nog niet genoeg van en dat was met mn iphone(s) toch anders.
Je kan beter naar de mobiele site navigeren. Die heeft wat meer mogelijkheden zoals je geplande reis opslaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
9292ov Pro
• Van en naar ruim 54.000 haltes van alle 52 OV bedrijven in Nederland.
• Plannen vanuit 'contactpersonen', 'stationslijst' of door zelf intypen.
• Vertrektijden opvragen van alle 54.000 haltes met behulp van locatieherkenning.
• Actuele vertrektijden van alle treinstations in Nederland
• Favoriete trajecten en locaties opslaan om razendsnel nieuwe reizen te plannen.
• Plattegronden met looproutes en haltes opvragen.
• Bekijk begin- en eindlocaties, maar ook tussenhaltes op de kaart en sla ze op.
• Invoer op basis van GPS*, adres, station, postcode en POI* is uiteraard ook mogelijk.
• E-mail of Twitter uw reis naar een bekende.
• Vertragingen van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Tarieven van trein, bus, tram, metro en veerboot.
• Schakel per reis het gewenste vervoer (trein, bus, tram, metro, veerboot) aan of juist uit.
• Handige extra informatie zoals de OV-chipkaart oplaadpunten, het actuele weer en verwachting van Buienradar, files van Fileindex en OV-fiets verhuurpunten.
• Beschikbaar in Nederlands en Engels (zelf in te stellen).
Zodra de OV bedrijven de vertrektijden realtime kunnen aanleveren verschijnen ze automatisch in 9292ov Pro.
De applicatie is hier al op voorbereid!
Ook 9292ov Pro beschikt over alle dienstregelingen van trein, bus, tram, metro en veerboot. Afkomstig van alle 52 OV bedrijven in Nederland. Dit betekent ruim 54.000 haltes in één app: bijna 400 treinstations, 51.500 bushaltes, 107 metrohaltes, 2.000 tramhaltes en 120 veerboothaltes.
Als je de barcodescanner geinstalleerd hebt, scan dan onderstaande code met je telefoon om 9292ov Pro te downloaden vanuit de market:
[ afbeelding ]
Die knoppen onderin in rechterbeeld, hoe krijg je die?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat het echte leuke pas na een tijdje komt.
Als je verdergaat dan het spelen en eens een keer een andere dock, slider, icons en geavanceerdere widgets gaat gebruiken. Dan kom je er nog meer achter hoeveel vrijheid je hebt om zo'n ding helemaal te personaliseren.
Kijk, hier links het standaard out-of-the-box home screen van een Desire en rechts m'n eigen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
HTC Sense vervangen door Launcher Pro.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die knoppen onderin in rechterbeeld, hoe krijg je die?
www.telecomvergelijker.nl krijg je hits op bijv http://www.studentmobiel.nl/ Er zijn vast nog meer sites speciaal voor studenten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vraag:
Ik wil graag een Android telefoon, ik heb +- 20 euro p.m. te besteden incl internet (student)
Weet iemand een mooie aanbieding?
Ik vind hetquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
HTC Sense vervangen door Launcher Pro.
Hoef je je telefoon niet voor te rooten, je installeert het er gewoon bij en kan dan kiezen voor of Sense of Launcher Pro.
Voordeel van Launcher Pro is dat je dus onderin ipv een grote telefoonknop en een app drawer (2 functies) 3 slide's kan maken met 5 functie knoppen, dus 15 apps of snelkoppelingen in de dock.
Heb ik sinds gisterenquote:Op zondag 29 augustus 2010 07:59 schreef Erasmo het volgende:
Jazeker, bijvoorbeeld de Motorola Milestone:
[ afbeelding ]
Er zijn veel programma's waarvoor nieuwe versies niet meer voor 1.6 gemaakt worden, maar wel voor 2.1 en 2.2.quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoeveel merk ik daarvan als leek?
Kan ik gewoon chatten, facebook bekijken, mail bekijken en bellen en smsen?En vooral de agenda gebruiken?
Ik wordt trouwens steeds banger voor een touchscreen als in dat ik er niet mee om kan gaan... En die swype lijkt me helemaal te hip
Ben ik niet gemaakt voor een android? Of bestaan ze ook met optioneel toetsenbordje?
Swype heb ik een week geprobeerd en werkt op zich wel goed, maar ik ben toch sneller met Better Keyboard met NL-woordenboek en woordsuggestie.quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga Swypen!
Ik heb een Desire met Swype erop en nadat je eraan gewend bent en verbaasd staat dat ie van de meest gekke en onnauwkeurige lijnen die je tekent toch de woorden op het scherm zet die je bedoelt is het tof en handig!
Als je de flitser niet mist is het een supertelefoon.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Samsung galaxy in mijn handen gehad en ik was verliefd!!
Ik heb hem besteld
Niet eens een iphone?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Samsung galaxy in mijn handen gehad en ik was verliefd!!
Ik heb hem besteld
http://www.nu.nl/gadgets/(...)nokia-telefoons.htmlquote:AMSTERDAM - Een groep ontwikkelaars is druk bezig om Nokia-telefoons zodanig te hacken dat ze werken op Android, het populaire besturingssysteem van Google voor mobieltjes.
Volgens kenners is hieraan behoefte. “Nokia’s hardware is fantastisch, maar hun software is suboptimaal, traag, buggy en biedt niet altijd de beste gebruikservaring”, zo zegt een specialist tegenover Wired. “Android is een veel betere softwareomgeving voor Nokia-telefoons dan wat Nokia zelf biedt.”
Op dit moment is er een redelijk functionerende Android-versie te zien voor Nokia’s N900, een tablet. Normaliter draaien de meeste toestellen van Nokia op Symbian. Nokia zelf heeft overigens geen plannen om Android te gaan gebruiken, ondanks de sterk groeiende populariteit van dit systeem.
Ze hebben toch recentlijk een andere besturingsysteem ontwikkeld dat op Linux gebaseerd is (net als Android). De N900 heeft die.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Wel een uitkomst. Nokia is nl. wel qua PDA's beetje z'n eigen graf aan het graven door vrijwel alleen Symbian te gebruiken...
Ze hebben nog een leuk marktaandeel door alle leuke simpele toestelletjes van een paar tientjes.
Oh ja klopt. Maar dan nóg, waarom nóg een OS klussen, ik snap dat nooit zo... Kies dan voor een doorontwikkelde Symbian variant of ga voor iets als Android (of desnoods Windows Mobile). Alsof zo'n nieuw OS wat maar op een paar Nokia's staat ooit zo'n hele berg apps e.d. gaan krijgen dan bv. Android. En de hoeveelheid verkrijgbare apps is bijna even belangrijk als het OS zelf tegenwoordigquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze hebben toch recentlijk een andere besturingsysteem ontwikkeld dat op Linux gebaseerd is (net als Android). De N900 heeft die.
Linux Maemo was de naam, moest erop googlen.![]()
Ik had hem niet geroot bij het plaatsen van die post (ik dacht van wel), inmiddels wel geroot. Voor details welke guides enzo moet je maar ff PMen is nogal een karwei het helemaal geroot te krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok mag ik vragen welke guide je hebt gebruikt? Ik moet hem eerst downgraden volgens mij...
Ik zou toch echt even verder kijken die resolutie gaat je irriteren met internet en veel apps, het liefst voor 800*480 gaan natuurlijk maar je hebt natuurlijk ook een budget. Maar zou echt ff naar de mogelijkheden in 480*240 kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Fruitsalade het volgende:
Wil misschien een HTC Wildfire kopen, is niet zo duur maar ik wil wel graag Android gebruiken.Ik neem aan dat die binnenkort ook gewoon de update naar 2.2 krijgt. Hij heeft een scherm van 320x240, zag dat niet alle app's dit ondersteunen. Is dit een grote belemmering op de Android Market? Heeft iemand überhaupt ervaring met de Wildfire?
Bedenk dat het wel een budget toestel is. Wat zou je eventueel aan een andere Android telefoon willen spenderen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef Fruitsalade het volgende:
Wil misschien een HTC Wildfire kopen, is niet zo duur maar ik wil wel graag Android gebruiken.Ik neem aan dat die binnenkort ook gewoon de update naar 2.2 krijgt. Hij heeft een scherm van 320x240, zag dat niet alle app's dit ondersteunen. Is dit een grote belemmering op de Android Market? Heeft iemand überhaupt ervaring met de Wildfire?
Je weet van tevoren nooit welke je krijgt. En ach, zo duur is 't allemaal niet. Kan ze altijd nog voor méér geld op eBay zetten als ik wilquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef mvdlubbe het volgende:
Hahaha, prachtig.
Maar waarom meteen een hele kist?
quote:Are the Androids really sold out again?
Yes! Thank you all! The demand continued to be unprecedented. Despite a larger second shipment you managed to snatch them all up pretty quickly. Congrats to the nearly 2,000 of you from dozens of couebntries who were able to acquire some Android love!
Why didn't you make more this time?
We did! Although not an unlimited quantity, it is still a Limited Edition Collectible. It wouldn't be very limited edition or collectible if we just kept making them now would it?
Well, what now? I still need some Androids!
Well, good news! Standard Green Androids will be available on a regular basis starting this Fall, and we'll definitely have some more Do It Yourself Androids back as well... along with some new and exciting things we can't tell you about yet!
Will there be a Series 2?
Yes! We're already working on it! Look for a whole new set of Androids from a variety of artists in early 2011.
16 stuks dus, en ik had al eerder 2 (neppe?) via eBay gekocht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:53 schreef Karstman het volgende:
LOL, hoeveel? Ik vond 1 wel voldoende. Die witte is wel vet trouwens, geeft ie licht in het donker?
Ik vind ze best leuk maar om daar nu zoveel geld voor te betalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je weet van tevoren nooit welke je krijgt. En ach, zo duur is 't allemaal niet. Kan ze altijd nog voor méér geld op eBay zetten als ik wil. Limited edition colletibles enzo.
http://shop.deadzebra.com(...)252d-Case-of-16.html
[..]
Die van mij is ook via eBay en moet ook wel nep zijn, zeker als ik kkijk naar het verschil in verpakking kijk en naar het feit dat die van mij van een vage Chineese speelgoedfabriek kwamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
16 stuks dus, en ik had al eerder 2 (neppe?) via eBay gekocht.
Die 'witte' lijkt idd wel van glow-in-the-dark materiaal. Vanavond eens testen.
'Worker' (met de stropdas) is m'n favoriete denk ik.
Valt echt reuze mee. Er is nog altijd een shitloads aan apps beschikbaar, en zeker als je niet van een iPhone of Desire komt is de resolutie gewoon prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou toch echt even verder kijken die resolutie gaat je irriteren met internet en veel apps, het liefst voor 800*480 gaan natuurlijk maar je hebt natuurlijk ook een budget. Maar zou echt ff naar de mogelijkheden in 480*240 kijken
Over een paar jaar is 't het minstens 't driedubbele waard denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef n_uniet het volgende:
Ik vind ze best leuk maar om daar nu zoveel geld voor te betalen
De ingebouwde agenda/kalender ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand een android app waar ik mijn schoolrooster in kan verwerken?
Ik gebruik Google Agenda op internet en die is dan gekoppeld aan mijn telefoon. Ideaalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand een android app waar ik mijn schoolrooster in kan verwerken?
je kan niet je DD een dag later downloaden en hem op je SD gooien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:24 schreef draak12 het volgende:
Die datalimiet!
NEEEEEEEEEJJ daar gaat het hele geweldige van mijn HTC desirewaarom voeren ze nou in godsnaam dit soort stomme limieten in? ik zit wekelijks al makkelijk aan 250mb... dance department downloaden over 3g .. email twitter, hyves, facebook... noem het maar op!
Heb je al op Led Light gezocht in de market? Weet niet of die er ook voor de Legend is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef fruityloop het volgende:
Weet iemand toevallig ook een app om de flits van mijn legend als flashlight te gebruiken? Ik kan alleen maar varianten voor het scherm vinden..
Wildfire kon ik bij een 1-jarig abonnement van 15-20 euro met internet gratis krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bedenk dat het wel een budget toestel is. Wat zou je eventueel aan een andere Android telefoon willen spenderen?
heb je een taskkiller?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iemand een idee hoe het komt dat mijn android toepassingen steeds geforceerd sluiten?
Nee maar het kan wel al een gevolg zijn van gebruik van dat ding?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, maar het gebeurt niet als ik dat ding gebruik
Gewoon ff eentje om te testen? En als dat niet werkt vrees ik een hard reset van je telefoon... dan ben je dus weer terug naar fabrieksinstellingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Moet ik alle apps verwijderen, nee toch
Aan/uit werkt niet..
Nee joh ik neem aan dat je die synced met je Google Calendar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar dan is mijn agenda toch helemaal wegStaan vet veel belangrijke dingen in!
Als je 'm met Google hebt gesynchroniseerd dan zit dat wel snor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar dan is mijn agenda toch helemaal wegStaan vet veel belangrijke dingen in!
Zorg wel dat je hem dan even alleen vanaf google naar je telefoon synced.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je 'm met Google hebt gesynchroniseerd dan zit dat wel snor.
Ja dat IS!!! mijn probleemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je 'm met Google hebt gesynchroniseerd dan zit dat wel snor.
Ohquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat IS!!! mijn probleemHet syncen lukt niet. Dan loopt hij vast. Maar daar kwam ik net pas achter, is al een tijdje zo blijkbaar..
Wat voor telefoon heb je trouwens? Als je naar instellingen gaat, en dan accounts, en daar alles laat syncen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaja
En bluetooth werkt ook al niet
Plus ik heb een MacBook, dus met m'n computer syncen werkt wss niet?
Bedanktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik gebruik Google Agenda op internet en die is dan gekoppeld aan mijn telefoon. Ideaal
Qua app op je foon kan ik Jorte aanraden. Die vind ik heel overzichtelijk en is enorm naar wens aan te passen. Beter dan de standaard agendaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef Rivalo het volgende:
Bedankt
Ik had al pure agenda widget gedownload maar zette nog handmatig alles erin. Alleen nu via internet gaat het veel sneller
Alleen die widgets.. 8 keuzes ofzo en niet 1 fatsoenlijk formaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Qua app op je foon kan ik Jorte aanraden. Die vind ik heel overzichtelijk en is enorm naar wens aan te passen. Beter dan de standaard agenda.
Ja ik heb er ook al een weekje last vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:02 schreef Merkie het volgende:
Waarom doet de Market zo vervelend? Praktisch de helft van alle downloads "unsuccessful" of erg trage snelheden, zowel via WiFi als 3G.
Ik gebruik syncmate voor de mac, werkt erg goed zonder te betalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaja
En bluetooth werkt ook al niet
Plus ik heb een MacBook, dus met m'n computer syncen werkt wss niet?
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik syncmate voor de mac, werkt erg goed zonder te betalen
Alleen calendar niet dus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gmail sync werkt wel prima..
Nee, als ik die aan/uit doe, dan als ik hem weer aan doe zegt hij: sorry, android calander is vastgelopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Merkie het volgende:
Heb je niet gewoon calendar sync uitgevinkt?
Dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, als ik die aan/uit doe, dan als ik hem weer aan doe zegt hij: sorry, android calander is vastgelopen
Je hebt PMquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Klopt, soms als ik gewoon iets in calender doe loopt hij al vast
Jah, led-light, led flaslight etc etc leveren niks op voor de legend. Ik zie wel vaak dat de apps die er zijn, dit alleen kunnen als de telefoon gerooted is etc. En om dat nou te doen alleen voor een zaklamp zit ook niet echt op te wachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:10 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je al op Led Light gezocht in de market? Weet niet of die er ook voor de Legend is.
Zit out-of-the-box op de Wildfirequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jah, led-light, led flaslight etc etc leveren niks op voor de legend. Ik zie wel vaak dat de apps die er zijn, dit alleen kunnen als de telefoon gerooted is etc. En om dat nou te doen alleen voor een zaklamp zit ook niet echt op te wachten.
Mja, die gebruik ik niet. Alleen de app zelfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:59 schreef Ireyon het volgende:
Alleen die widgets.. 8 keuzes ofzo en niet 1 fatsoenlijk formaat
Via USB?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Via bluetooth werkt het (nog) niet om mijn galaxy spica te vinden..
Heb jij een Wildfire? Zo ja, bevalt hij een beetje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit out-of-the-box op de Wildfire
help?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:49 schreef D3ft0n3 het volgende:
Is er manier waarop de native android music app de informatie van mijn muziek leest zoals ik die via itunes heb ingevoerd? Ik heb weinig zin om mijn complete muziek verzameling opnieuw te gaan bewerken.
Zoek iemand met een Windows-laptop zodat je kan syncenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Godver wil ik eens plannen doet dat hoerige calender ding het niet meer. Bleeeeh
Het ligt aan mijn telefoon? Of bedoel je met een draadje syncen? Dat is een idee.. Moet ik eerst het draadje vindenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zoek iemand met een Windows-laptop zodat je kan syncen.
Er zal toch wel Samsung-software zijn waarmee je kan syncen? Het kabeltje is overigens een standaard micro-USB-aansluiting, bijna alle nieuwe telefoons hebben dus hetzelfde stekkertje, dus misschien kan je van iemand een kabeltje lenen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het ligt aan mijn telefoon? Of bedoel je met een draadje syncen? Dat is een idee.. Moet ik eerst het draadje vinden!!
Ok zo'n aanbieding kan vrij weinig tegenop ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:47 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Wildfire kon ik bij een 1-jarig abonnement van 15-20 euro met internet gratis krijgen.
Gebruik nu tijdelijk dit:
[ afbeelding ]
Prima om mee te bellen/sms'en, maar daar blijft het wel bij. Praktisch is dus alles beter dan wat ik nu heb. Maar als je nog leuke alternatieven hebt hoor ik het graag.
Itunes kent slechts deels ID3 tags toe aan nummers (ID3 2.3). Bij de meeste nummers is het dan ook wel correct, maar bij een deel (ongeveer 1 op de 10) niet. Dan staat het nummer nog gewoon als "01 - bored - deftones - adrenaline" aangegeven met een unknown artist en album ook zit er bij sommige nummers dan weer geen album art (die wel toegevoegd is in iTunes). Ik snap ook niet waar bij die nummers het verschil zit ten opzichte van nummers die wel correct worden weergegeven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef Roolio het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat 'ie de tags goed leest?
Gelukkig kan je altijd nog online dingen plannen / ben je het nooit kwijt bij Google Agendaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Godver wil ik eens plannen doet dat hoerige calender ding het niet meer. Bleeeeh
De dingen die ik er via Google calendar op zet komen tijdens het syncen wel in mijn android calendar, maar andersom niet. Weird..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig kan je altijd nog online dingen plannen / ben je het nooit kwijt bij Google Agenda
al is het wel gruwelijk irritant dat het niet werkt natuurlijk
Misschien vind Google je afspraken niet boeiend genoeg, ze scannen alles hequote:Op woensdag 1 september 2010 07:24 schreef P.F. het volgende:
[..]
De dingen die ik er via Google calendar op zet komen tijdens het syncen wel in mijn android calendar, maar andersom niet. Weird..
Leuk om te horen, maar daar heb ik als Legend bezitter niet echt veel aan..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit out-of-the-box op de Wildfire
Misschien stomme vraag maar duurde ook even voor ik er zelf achter was. Als je dingen in je agenda op de telefoon zet heb je ze dan wel aan de gmail agenda toegekend en niet aan de lokale agenda (heet bij mij "Mijn Agenda")? Als ze daar in staan synct hij inderdaad niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 07:24 schreef P.F. het volgende:
[..]
De dingen die ik er via Google calendar op zet komen tijdens het syncen wel in mijn android calendar, maar andersom niet. Weird..
Er zijn wel programma's (voor op je pc) die automatisch die overige nummers kunnen taggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:42 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Itunes kent slechts deels ID3 tags toe aan nummers (ID3 2.3). Bij de meeste nummers is het dan ook wel correct, maar bij een deel (ongeveer 1 op de 10) niet. Dan staat het nummer nog gewoon als "01 - bored - deftones - adrenaline" aangegeven met een unknown artist en album ook zit er bij sommige nummers dan weer geen album art (die wel toegevoegd is in iTunes). Ik snap ook niet waar bij die nummers het verschil zit ten opzichte van nummers die wel correct worden weergegeven.
Of nouja beter gezegd: iTunes kent ze wel toe, maar de SGS leest ze niet allemaal correct. Bij het grootste deel dus wel, maar bij een ander deel dus zoals hierboven beschreven en ik snap niet waar dit verschil hem in zit.
Het standaard problemen vragenlijstje;quote:Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef jampot het volgende:
Iemand die dit herkent toevallig?
Mijn klok update niet echt lekker. Toen ik vanochtend om 9 uur wakker werd, en mn schermbeveiliging eraf haalde, stond de klopt nog op even voor 7 uur. En een paar seconden later werd die geupdate naar de juiste tijd. Maar ondertussen was mn alarm dus niet afgegaan (half 8), en mistte ik mn verplichte college
(Samsung Galaxy S)
Ja, maar die killt niet standaard taken, alleen als ik dat wil doen. Hoezo?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het standaard problemen vragenlijstje;
1) Gebruik je een taskkiller?
2) Lost rebooten het probleem op?
Ik heb maar een agenda en dat is naam@gmail.com, maar ik ga ff kijken!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag maar duurde ook even voor ik er zelf achter was. Als je dingen in je agenda op de telefoon zet heb je ze dan wel aan de gmail agenda toegekend en niet aan de lokale agenda (heet bij mij "Mijn Agenda")? Als ze daar in staan synct hij inderdaad niet.
Als je 's avonds alles killt, killt ie ook de klok. En dus ook de wekker. De clock moet je dus sowieso in je ignore-list zetten.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:30 schreef jampot het volgende:
[..]
Ja, maar die killt niet standaard taken, alleen als ik dat wil doen. Hoezo?
Eens proberen. Mn telefoon is sowieso wat laggy geworden, ik wacht met smart op de stabiele ROM van cyanogen
Je haalt twee dingen door elkaar. Jorte is geen kalender, maar een widget. Deze widget maakt gebruik van je Google Calender. Althans, de calender die is ingebakken in Android. Het is evident met welke service je deze agenda vult (red. Google, Exchange)quote:Op woensdag 1 september 2010 17:03 schreef Kn0x het volgende:
|Even een vraagje. Ik zoek een calendar die kan syncen met mijn Google Calendar. Ik heb Jorte al geprobeerd, maar op de een of andere manier krijg ik die niet aan de praat. Ik wil dus dat als ik een entry maak via de computer, dat ik deze kan syncen op mijn Desire en vice versa.
iemand een idee?
Mijn Hero deed de ingebakken agenda als standaard, alleen lokaal opslaan. Ik moest aangeven dat ik mijn naam@gmail wilde gebruiken voor m'n agenda items.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:38 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik heb maar een agenda en dat is naam@gmail.com, maar ik ga ff kijken!
Hoezo?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap mensen met een taak killer echt niet.
Dat geeft niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef kikoooooo het volgende:
Ik snap mensen met een taak killer echt niet.
En over een paar weken komen zeuren <app> loopt steeds vast / wordt steeds afgesloten / synchroniseert niet meer. Zelfs de maker van Advanced Taskkiller zegt dat een taskkiller overbodig is, apps die op de achtergrond nog geopend zijn, verbruiken vrijwel niks en multitasken gaat op m'n Desire zoveel soepeler zonder taskkiller (dôh). Maar ik heb dan ook geen telefoon van een merk dat bekend staat om zijn traagheid.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoezo?
Mijn Galaxy S is merkbaar sneller als ik dat gebruik soms staat er gewoon te veel open.
Grotendeels Placebo-effect. Taskkillers zijn achterhaald en overbodigquote:Op woensdag 1 september 2010 20:58 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoezo?
Mijn Galaxy S is merkbaar sneller als ik dat gebruik soms staat er gewoon te veel open.
Nu liep zojuist mijn browser 'vast', hij bleef een bepaalde pagina maar laden en leek niet meer te reageren. Met taskiller sloot ik 'm af, waarna ik de browser weer fris kon starten. Jij had de foon gereboot?quote:Op donderdag 2 september 2010 02:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Taskkillers zijn achterhaald en overbodig
Je had het ook via settings -> applications -> running -> service -> force stop doenquote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu liep zojuist mijn browser 'vast', hij bleef een bepaalde pagina maar laden en leek niet meer te reageren. Met taskiller sloot ik 'm af, waarna ik de browser weer fris kon starten. Jij had de foon gereboot?
Nee ik had hem gedwongen laten stoppen via de Gedwongen stoppen optie die standaard bij je instellingen staat. Dan sluit je hooguit één app tegelijk en is het systeem daar ook van op de hoogte, zodat andere apps die de browser gebruikten niet gaan flippen. Zoals het hoort dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nu liep zojuist mijn browser 'vast', hij bleef een bepaalde pagina maar laden en leek niet meer te reageren. Met taskiller sloot ik 'm af, waarna ik de browser weer fris kon starten. Jij had de foon gereboot?
Ik zag van de week dat die nieuwe Nokia een Carl Zeiss lens had. Dat is een mooie ontwikkeling. Hopelijk dwingen ze daarmee de Android-toestellen ook de kant op van kwalitatief betere camera's. Dan gaat het daarna alleen nog maar om de reactiesnelheid van de camera en in mindere mate om het aantal megapixel.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Een 'killing camera' krijg je natuurlijk sowieso niet.
quote:Op donderdag 2 september 2010 09:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je had het ook via settings -> applications -> running -> service -> force stop doen
Doe eens in Jip en Janneketaal zeggen waar ik die op mijn X10 vind...?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee ik had hem gedwongen laten stoppen via de Gedwongen stoppen optie die standaard bij je instellingen staat. Dan sluit je hooguit één app tegelijk en is het systeem daar ook van op de hoogte, zodat andere apps die de browser gebruikten niet gaan flippen. Zoals het hoort dus.
Megapixel en lens zijn best aardig maar de CCD is nog steeds bagger. Op enig moment zal die wel net zo goed zijn als van pocket cams (en in de nog verdere toekomst misschien ook 35mmquote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zag van de week dat die nieuwe Nokia een Carl Zeiss lens had. Dat is een mooie ontwikkeling. Hopelijk dwingen ze daarmee de Android-toestellen ook de kant op van kwalitatief betere camera's. Dan gaat het daarna alleen nog maar om de reactiesnelheid van de camera en in mindere mate om het aantal megapixel.
quote:De functie
Het hoofddoel van het project is de ontwikkeling van een open platform voor coöperatieve ITS-toepassingen (intelligent traffic systems), dat schaalbaar, duurzaam, veilig en betaalbaar is. Om te voorkomen dat er allerlei systemen op en in het dashboard van de auto komen te zitten. De bestuurder moet zijn radio, infotainment en navigatie via één centraal beeldscherm kunnen bedienen.
Een onderdeel van het project is het ontwikkelen van een netwerk stack. Dit zal in een team van ongeveer vijf personen worden uitgevoerd. Het OS is Android. Voor dit team zijn we op zoek naar een embedded software designer.
Wat Sjowhan beschrijft toch exakt wat je moet doen?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
[..]
Doe eens in Jip en Janneketaal zeggen waar ik die op mijn X10 vind...?
Dat is net zoiets als de grootste lilliputter zijn, leuk, maar op het totaal bekeken nog steeds niet echt iets om over naar huis te schrijven. Ik denk dat je daarmee hooguit net voor de aldi/lidl digitale camera's zit qua kwaliteit, maar een 100 euro toestel van nikon/panasonic/... doet het nog steeds veel beter.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zag van de week dat die nieuwe Nokia een Carl Zeiss lens had. Dat is een mooie ontwikkeling. Hopelijk dwingen ze daarmee de Android-toestellen ook de kant op van kwalitatief betere camera's. Dan gaat het daarna alleen nog maar om de reactiesnelheid van de camera en in mindere mate om het aantal megapixel.
Maar het kán gewoon! De oude n82 met zijn 5mp en xenon flits maakt gewoon heel prima foto's. Die kan zich prima meten met de gewone digicammetjes. (Niet de dslr natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 12:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als de grootste lilliputter zijn, leuk, maar op het totaal bekeken nog steeds niet echt iets om over naar huis te schrijven. Ik denk dat je daarmee hooguit net voor de aldi/lidl digitale camera's zit qua kwaliteit, maar een 100 euro toestel van nikon/panasonic/... doet het nog steeds veel beter.
Voordeel is wel dat je zo meer mogelijkheid hebt om foto's te maken, omdat je hem altijd bij je hebt, en dat is zeker niet onbelangrijk.
Hmm, dat zou het kunnen zijn, maar volgens mij had ik die avond niks gekilled. En andere avonden wel, terwijl de wekker gewoon af ging. Anyway, de klok staat nu in de ignore list. En ik heb maar een snelkoppeling naar het killen van taken op de "juiste manier" op mn homescreen gezetquote:Op woensdag 1 september 2010 18:42 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als je 's avonds alles killt, killt ie ook de klok. En dus ook de wekker. De clock moet je dus sowieso in je ignore-list zetten.
Ik Swype tegenwoordigquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef Droplollie het volgende:
Mensen, welke app gebruiken jullie om te smsen?
Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met de standaard en handcent, zijn er nog leuke alternatieven?
Chomp sms is volgens mij de populairste alternatieve. Maar ik ben wel tevreden met de standaard Android eigenlijk, die gebruik ik dus gewoonquote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's alleen het 'toetsenbord', niet de sms app.
Ik vind de instellingen, ik vind de toepassingen, en vervolgens strand ik...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wat Sjowhan beschrijft toch exakt wat je moet doen?
Zag er wel handig uit maar ik begrijp dat deze trial is? Dat ie na een tijdje niet meer werkt?quote:
Nope, volledige versiequote:Op vrijdag 3 september 2010 01:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zag er wel handig uit maar ik begrijp dat deze trial is? Dat ie na een tijdje niet meer werkt?
Volgens mij niet? En anders gebruik je 'm toch totdat je de melding krijgt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zag er wel handig uit maar ik begrijp dat deze trial is? Dat ie na een tijdje niet meer werkt?
Wat wil je extra doen bij smsen dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef Droplollie het volgende:
Ik ben inmiddels wel een beetje klaar met de standaard en handcent, zijn er nog leuke alternatieven?
dat hij al weet wat ik wil gaan smsenquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat wil je extra doen bij smsen dan?
Je hebt waarschijnlijk een te oude versie van Better Keyboard, die niet compatibel is met het Language Pack. Je moet dus gewoon braaf Better Keyboard kopenquote:Op vrijdag 3 september 2010 02:05 schreef Konev het volgende:
Ik heb nu ook het 'better keyboard' op mijn Desire, maar ik krijg niet de woorden en suggesties als ik aan het typen ben. Op zich wel jammer, want het toestenbord werkt niet verkeerd. Heb het woordenboek al op Nederlands staan ,maar krijg dus geen suggesties van woorden. Iemand een idee om de woorden die herkend worden in Handcent en de normale sms app ook in het better keyboard te krijgen, en om dus sowieso suggesties te krijgen in het better keyboard?
pingchatquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef Droplollie het volgende:
Dan moet je een ander toetsenbord installeren zoals Swype of Swiftkey (ofzo, die tweede heb ik zelf niet)quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat hij al weet wat ik wil gaan smsen
Kijk eens even naar de vorige pagina boven je eigen post #234quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoorde dat ik ook kon pingen met mijn android? Is dat zo?
Dat ben ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Kijk eens even naar de vorige pagina boven je eigen post #234
Eindelijk :p Alleen die levels heb ik na 10 minuten al uitgespeeld, dus hoop dat ze snel met de full-version komen!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:19 schreef Renesite het volgende:
Angybirds... Maar nog niet de fullversion. Nu in je markett arkett kett
Dit dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:37 schreef Antony1989 het volgende:
Heb gewoon de .apk gezocht op internet, kon hem ook niet vinden in mijn markt ( Galaxy S )
Als je bij Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware updates een update te zien krijgt, dan kan dat 'zo maar'. Zijn er geen updates beschikbaar dan zul je het via andere, ingewikkeldere wegen moeten zoeken. Maar wat voor telefoon heb je? De 2.2 update is vooralsnog alleen voor de Nexus One en HTC Desire officiëel beschikbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef P.F. het volgende:
Kan ik mijn android zo maar updaten naar. 2.2 of hoe zit dat
Spica hè?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:15 schreef P.F. het volgende:
Kan ik mijn android zo maar updaten naar. 2.2 of hoe zit dat
Je moet zo te zien een telefoon met WGA resolutie hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:12 schreef Adolecens het volgende:
Paniek!
Ik heb een Desire met Froyo, Angry Birds gedownload en voilla! Spelen
Nu wil mijn vriendin het spelletje ook op haar Legend (2.1). Werkt Angry Brids niet op 2.1??
Het is niet te vinden in haar Market, terwijl ie bij mij netjes bovenaan staat
Directe 4shared-download link van de .apkquote:Het is eindelijk zo ver. De Beta van Angry Birds Lite voor Android staat klaar in de Android Market. Deze Beta is volgens de ontwikkelaar geschikt voor Android-telefoons met een Android 2.1 en en WVGA scherm. Het blijkt echter dat Angry Birds ook op andere Android-telefoons, zoals de HTC Legend en de Sony Ericsson X10i, prima te spelen is. Dat is best opmerkelijk aangezien de Legend niet aan de voorgeschreven scherm-resolutie voldoet en de Xperia X10i met Android 1.6 zelfs niet aan de minimale Android-eisen. Nog vreemder is dat eigenaren van een toestel wat wel aan de eisen voldoet de game niet in de Android Market kunnen vinden(!?)
Bron
Bedoel je angry birds lite beta?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:12 schreef Adolecens het volgende:
Paniek!
Ik heb een Desire met Froyo, Angry Birds gedownload en voilla! Spelen
Nu wil mijn vriendin het spelletje ook op haar Legend (2.1). Werkt Angry Brids niet op 2.1??
Het is niet te vinden in haar Market, terwijl ie bij mij netjes bovenaan staat
Ja, maar werkt inmiddels ook op haar HTC Legend, zie de post erbovenquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je angry birds lite beta?
Ik zoek naar jouw screenshot van launcher pro maar vind um niet. Wil weten wat jij zoal nog meer hebt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, maar werkt inmiddels ook op haar HTC Legend, zie de post erboven
Welk app gebruik je om automatisch te switchen tussen Wifi en 3g?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zoek naar jouw screenshot van launcher pro maar vind um niet. Wil weten wat jij zoal nog meer hebt.
Enne, kan het kloppen dat door netcounter mijn i-netverbinding niet tot stand komt als ik mijn huis (met wifi) verlaat? Dit probleem had ik vroeger ook en de oorzaak lag oa aan een energiebesparend programmaatje (weet ff niet meer welke). Als ik naar netcounter kijk zie ik grote hoeveelheid databytes via Wifi maar via i-net nul bytes, dat kan niet kloppen.
Heb jij overigens ook maar 3 homescreens met Launcher Pro?
Klik op de foto voor hoge resolutie.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zoek naar jouw screenshot van launcher pro maar vind um niet. Wil weten wat jij zoal nog meer hebt.
Dat heeft volgens mij te maken met je WiFi energiespaarstand en niet met Netcounter.quote:Enne, kan het kloppen dat door netcounter mijn i-netverbinding niet tot stand komt als ik mijn huis (met wifi) verlaat? Dit probleem had ik vroeger ook en de oorzaak lag oa aan een energiebesparend programmaatje (weet ff niet meer welke). Als ik naar netcounter kijk zie ik grote hoeveelheid databytes via Wifi maar via i-net nul bytes, dat kan niet kloppen.
Nee, ik heb er 7 zoals je kan zien, allen met de twee laatste rechts weet ik nog niet goed wat ik moet doenquote:Heb jij overigens ook maar 3 homescreens met Launcher Pro?
ChompSMS.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef Droplollie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |