Zorg wel dat je hem dan even alleen vanaf google naar je telefoon synced.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je 'm met Google hebt gesynchroniseerd dan zit dat wel snor.
Ja dat IS!!! mijn probleemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als je 'm met Google hebt gesynchroniseerd dan zit dat wel snor.
Ohquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat IS!!! mijn probleemHet syncen lukt niet. Dan loopt hij vast. Maar daar kwam ik net pas achter, is al een tijdje zo blijkbaar..
Wat voor telefoon heb je trouwens? Als je naar instellingen gaat, en dan accounts, en daar alles laat syncen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaja
En bluetooth werkt ook al niet
Plus ik heb een MacBook, dus met m'n computer syncen werkt wss niet?
Bedanktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik gebruik Google Agenda op internet en die is dan gekoppeld aan mijn telefoon. Ideaal
Qua app op je foon kan ik Jorte aanraden. Die vind ik heel overzichtelijk en is enorm naar wens aan te passen. Beter dan de standaard agendaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef Rivalo het volgende:
Bedankt
Ik had al pure agenda widget gedownload maar zette nog handmatig alles erin. Alleen nu via internet gaat het veel sneller
Alleen die widgets.. 8 keuzes ofzo en niet 1 fatsoenlijk formaatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Qua app op je foon kan ik Jorte aanraden. Die vind ik heel overzichtelijk en is enorm naar wens aan te passen. Beter dan de standaard agenda.
Ja ik heb er ook al een weekje last vanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:02 schreef Merkie het volgende:
Waarom doet de Market zo vervelend? Praktisch de helft van alle downloads "unsuccessful" of erg trage snelheden, zowel via WiFi als 3G.
Ik gebruik syncmate voor de mac, werkt erg goed zonder te betalenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jaja
En bluetooth werkt ook al niet
Plus ik heb een MacBook, dus met m'n computer syncen werkt wss niet?
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik syncmate voor de mac, werkt erg goed zonder te betalen
Alleen calendar niet dus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gmail sync werkt wel prima..
Nee, als ik die aan/uit doe, dan als ik hem weer aan doe zegt hij: sorry, android calander is vastgelopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Merkie het volgende:
Heb je niet gewoon calendar sync uitgevinkt?
Dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, als ik die aan/uit doe, dan als ik hem weer aan doe zegt hij: sorry, android calander is vastgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |