Die van mij is ook via eBay en moet ook wel nep zijn, zeker als ik kkijk naar het verschil in verpakking kijk en naar het feit dat die van mij van een vage Chineese speelgoedfabriek kwamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
16 stuks dus, en ik had al eerder 2 (neppe?) via eBay gekocht.
Die 'witte' lijkt idd wel van glow-in-the-dark materiaal. Vanavond eens testen.
'Worker' (met de stropdas) is m'n favoriete denk ik.
Valt echt reuze mee. Er is nog altijd een shitloads aan apps beschikbaar, en zeker als je niet van een iPhone of Desire komt is de resolutie gewoon prima.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou toch echt even verder kijken die resolutie gaat je irriteren met internet en veel apps, het liefst voor 800*480 gaan natuurlijk maar je hebt natuurlijk ook een budget. Maar zou echt ff naar de mogelijkheden in 480*240 kijken
Over een paar jaar is 't het minstens 't driedubbele waard denk ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:58 schreef n_uniet het volgende:
Ik vind ze best leuk maar om daar nu zoveel geld voor te betalen
De ingebouwde agenda/kalender ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand een android app waar ik mijn schoolrooster in kan verwerken?
Ik gebruik Google Agenda op internet en die is dan gekoppeld aan mijn telefoon. Ideaalquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand een android app waar ik mijn schoolrooster in kan verwerken?
je kan niet je DD een dag later downloaden en hem op je SD gooien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:24 schreef draak12 het volgende:
Die datalimiet!
NEEEEEEEEEJJ daar gaat het hele geweldige van mijn HTC desirewaarom voeren ze nou in godsnaam dit soort stomme limieten in? ik zit wekelijks al makkelijk aan 250mb... dance department downloaden over 3g .. email twitter, hyves, facebook... noem het maar op!
Heb je al op Led Light gezocht in de market? Weet niet of die er ook voor de Legend is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef fruityloop het volgende:
Weet iemand toevallig ook een app om de flits van mijn legend als flashlight te gebruiken? Ik kan alleen maar varianten voor het scherm vinden..
Wildfire kon ik bij een 1-jarig abonnement van 15-20 euro met internet gratis krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bedenk dat het wel een budget toestel is. Wat zou je eventueel aan een andere Android telefoon willen spenderen?
heb je een taskkiller?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iemand een idee hoe het komt dat mijn android toepassingen steeds geforceerd sluiten?
Nee maar het kan wel al een gevolg zijn van gebruik van dat ding?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, maar het gebeurt niet als ik dat ding gebruik
Gewoon ff eentje om te testen? En als dat niet werkt vrees ik een hard reset van je telefoon... dan ben je dus weer terug naar fabrieksinstellingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Moet ik alle apps verwijderen, nee toch
Aan/uit werkt niet..
Nee joh ik neem aan dat je die synced met je Google Calendar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar dan is mijn agenda toch helemaal wegStaan vet veel belangrijke dingen in!
Als je 'm met Google hebt gesynchroniseerd dan zit dat wel snor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar dan is mijn agenda toch helemaal wegStaan vet veel belangrijke dingen in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |