abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85274991
Network Monitor werkt hier prima.. heb niet het idee dat-ie veel energie zuipt.
pi_85275165
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:09 schreef Ireyon het volgende:

Network Monitor werkt hier prima.. heb niet het idee dat-ie veel energie zuipt.
Leuk, die doet ook wi-fi lees ik.
Maar er staat bij de comments dat ie de data niet onthoudt na een reboot van de foon.
pi_85275386
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:16 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Leuk, die doet ook wi-fi lees ik.
Maar er staat bij de comments dat ie de data niet onthoudt na een reboot van de foon.
Dat doet-ie bij mij wel hoor :). Day/Week/Month/Total, alles keurig bijgehouden sinds geïnstalleerd en ook de update naar 2.2. prima overleefd.
pi_85276737
http://computerworld.nl/a(...)an-datadiefstal.html

Loggen jullie zomaar in op gratis 'openbare' wifi hotspots?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:15:17 #206
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_85276917
Hoe kan ik navigeren, of maps gebruiken, met een via-adres? Ik zie het zo gauw niet bij de opties staan...
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:16:42 #207
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85276948
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef DennisMoore het volgende:

Ik heb het alleen in Spanje gedaan (vakantie) maar verder nog nooit gedaan eigenlijk
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:17:48 #208
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_85276989
quote:

Niet met mijn telefoon, maar met mijn laptop wel en dan stuur ik alles over een ssh verbinding met mijn thuis-computer.
pi_85277290
Als telco's steeds strikter gaan worden op hoeveelheid gebruikte data, dan worden wifi hotspots aantrekkelijker, zeker bij cafés en op stations etc.

Maar als ik 't goed begrijp dan is dat dus superonveilig, zijn al je wachtwoorden die je op websites invoert te onderscheppen etc.

Hoe zou dat (eenvoudig?) te omzeilen zijn? Thuis een VPN installeren en daarmee verbinding maken met je Android foon oid?
pi_85277407
Lekker is dat, wie gaat Nelie Kroes bellen? Die wilde toch heel Europa aan het internet hebben.

Trouwens geen idee wat m'n verbruik is, maar eens dat app-je installeren.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_85277483
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
http://webwereld.nl/de-vi(...)ten-van-android.html

Interessant artikel :).
Mwah, vind punt 1 t/m 3 al nergens over gaan. patentinbreuk / copyrightclaims gaan over en weer in de IT-sector, en Google heeft verder ook nooit geclaimt dat je onwijs bijdraagt aan de ontwikkeling van Linux als je iets voor Android doet of willen verbloemen dat Android van Google is oid. En qua ads zijn vrijwel alle platformen nu bezig met dat te implementeren, niet zo heel raar ook, PDA's worden steeds meer mainstream maar het liefste moeten de apps gratis blijven. Does not compute. Het moet links- of rechtsom wel IETS opbrengen, of iig break-even zijn voor de maker.

En punt 4 raakt helemaal kant noch wal, eerst is Google evil dat het een hoop laat neerkomen op de telco's en fabrikanten, en daarna zijn die weer evil dat ze hun eigen crap er op zetten en je dus eigen TEVEEL vrijheid hebt in app-stores / apps / interfaces

En waar de auteur met punt 5 heen wil mis ik helemaal even :')

Vind het nogal een subjectief eenzijdig geschreven artikel.

Natuurlijk heeft de 'openheid' en manier van doen van Google nadelen, maarja het is net hoe je het bekijkt. De ene gebruiker heeft liever een open app-store met het risico op een 'rotte' App of zo'n Nazi app als laatst bleek. En weer een ander heeft liever alles voorgekauwd en het gesloten model van Apple
pi_85278533
Verslaafd aan m'n desire maar toch een paar vraagjes over google navitie:
1) Wat betekent zo'n belletje/gong die af en toe gaat tijden het rijden?
2) Zijn er nog dingen die je kunt veranderen aan de navigatie, bijvoorbeeld een andere stem?
pi_85281544

Ook Asimo is blij met Android.

:P.
pi_85285226
Hmm...mijn launcherpro doet vreemd..

als ik een map wil maken en daarna de map wil bekijken geeft hij aan : Helaas! De applicatie launcherpro (proces android.process.acore) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw..

What to do? What to do?
De enige echte.
pi_85285454
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:16 schreef Iemand91 het volgende:
Verslaafd aan m'n desire maar toch een paar vraagjes over google navitie:
1) Wat betekent zo'n belletje/gong die af en toe gaat tijden het rijden?
2) Zijn er nog dingen die je kunt veranderen aan de navigatie, bijvoorbeeld een andere stem?
1. Ik weet dat je bij TomTom zoiets hoort als je te snel rijdt..
  Moderator zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:21:04 #216
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85285631
quote:

Alleen van campings. Andere hotspots eigenlijk nooit, meer omdat ik weet dat ik net zo goed kan internetten zodra ik weer terug was op de camping
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85311891
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:15 schreef wc-eend het volgende:
Ja klopt, maar bij Google Navigatie kun je noch je eigen snelheid noch de lokale maximumsnelheid op je scherm zien... Tenminste, ik mis het juist enorm, en kan er geen instellingen voor vinden om het weer te geven.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_85311995
Volgens mij is dat belletje wat je af en toe hoort dat hij een nieuwe route berekend heeft omdat je van de oorspronkelijke route afgeweken bent?
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:38:53 #219
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_85312751
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:15 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Bij google doet het belletje het ook als je langzamer rijdt dan de limiet, dus dat is het niet. Mijn laatste vermoeden is, dat de straatnaam verandert, maar inmiddels betwijfel ik dat ook weer.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:40:07 #220
66422 dutch-mamma
pi_85312791
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:14 schreef Hiya het volgende:
Volgens mij is dat belletje wat je af en toe hoort dat hij een nieuwe route berekend heeft omdat je van de oorspronkelijke route afgeweken bent?
Ook dat is het niet. Ik reed telkens de route die er was uitgerekend.

Tot nu toe valt het me wel op dat hij vooral op secundaire wegen ping doet ;-)
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:41:14 #221
66422 dutch-mamma
pi_85312842
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:11 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar bij Google Navigatie kun je noch je eigen snelheid noch de lokale maximumsnelheid op je scherm zien... Tenminste, ik mis het juist enorm, en kan er geen instellingen voor vinden om het weer te geven.
Wat ik wel weer erg prettig vind is de gratis verkeersinfo en de mogelijkheid om erachter te komen wáár het knel zit en of een alternatieve route zin heeft. Ik mis de tomtommogelijkheden, maar dit maakt wel erg veel goed...!
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:45:20 #222
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_85313006
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Waar wel weer de meeste flitsdingen staan.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:47:25 #223
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_85313082
Ben benieuwd wanneer de eerste app komt die ook voor mobiele flitsers waarschuwt.
Opzich zou Waze het wel kunnen maar de community daar achter is nog niet zo heel groot.
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:24:05 #224
45722 Dromer
pi_85316188
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Erasmo het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste app komt die ook voor mobiele flitsers waarschuwt.
Opzich zou Waze het wel kunnen maar de community daar achter is nog niet zo heel groot.
Zijn die er nog niet?
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:45:05 #225
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_85316767
Niet dat ik weet.
pi_85317508
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Is het niet zo dat hij dat doet als er iets nieuws op het scherm is?

Ping: Sla hier rechts af
Ping Sla hier links af
?
pi_85343292
Arrgh ik krijg nu al dagen een Serverfout als ik een app wil aanschaffen.

Meer mensen die daar last van hebben?
Misschien ook mensen die weten wat de oorzaak daarvan is?
pi_85343800
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Rekkie het volgende:

Heb ik ook al weken :(
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_85343959
Ja, heb ik ook. Gratis apps gaan wel goed. Ik heb nu alternatieve gratis apps gedownload. :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:39:45 #230
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_85344066
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Rekkie het volgende:

Ik heb sinds vrijdag een creditcard en wilde hem even testen door een appje aan te schaffen. Ik krijg die foutmelding ook, maar gelukkig ligt het dus niet aan mijn CC. :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_85344309
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:39 schreef mstx het volgende:

maar gelukkig ligt het dus niet aan mijn CC. :P
Daar was ik in mijn geval ook niet bang voor, aangezien ik hem deze ochtend en dit weekend nog veelvuldig had gebruikt.

Ik had gehoopt dat een reboot zou helpen van mijn telefoon maar helaas. (Dit omdat dit vorige week ook mijn problemen met het syncen naar de Google servers deed verhelpen)
pi_85344544
Zat ook al te kijken of ik m'n CC op een andere manier aan m'n Google-account kan koppelen, maar dat is me nog niet gelukt.
pi_85344554
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Erasmo het volgende:
Flitsnav: http://www.flitsservice.n(...)-android-t62043.html
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_85344676
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef -J-D- het volgende:

Zat ook al te kijken of ik m'n CC op een andere manier aan m'n Google-account kan koppelen, maar dat is me nog niet gelukt.
Gewoon via https://checkout.google.com/viewWallet ?
pi_85344845
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

^O^ Merci
pi_85345146
quote:
Oeh, gedownload en installed..... perfect!
pi_85345235
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoe makkelijk eigenlijk ook!

Thanks ^O^
pi_85346585
Waar ik altijd zo van baal is dat maps niet werkt zonder internet... dat zou in het buitenland toch wel erg handig zijn... weten jullie of er een mogelijkheid is om van te voren de map te downloaden of in te laden??

Datakosten in het buitenland zijn niet echt heel fijn..
Is techniek je ding? dan is YouTech.nl je site!
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:06:49 #239
66422 dutch-mamma
pi_85355270
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Hiya het volgende:

[..]

Is het niet zo dat hij dat doet als er iets nieuws op het scherm is?

Ping: Sla hier rechts af
Ping Sla hier links af
?
Nee, ook al niet. Ik vermoed steeds meer dat het een verandering van weg (soort? naam?) is. Ik heb het ook als ik voorlopig og rechtdoor moet... ;-)
pi_85363359
Dat met het ping geluid tijdens het navigeren viel mij gisteren ook op.Ben benieuwd waarvoor het geluid is.Kon er zelf niet achter komen.Was wel irritant omdat het vrij vaak gebeurde op de snelweg.Sowieso is de navigatie nog niet heel goed te gebruiken op de galaxy s.Hij gaf op de snelweg aan dat ik over 150m links een veldweg moest inrijden. :')
pi_85366840
Dat doet onze Garmin ook als we op vakantie zijn :D
pi_85369321
Zo jongens en meisjes. De HTC Desire is ondertussen alweer oud, dus wat is de beste Android smartphone die momenteel te koop is?
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:26:51 #243
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_85369785
Oud? Dat ding is van maart dit jaar!
pi_85370048
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef WSquater het volgende:
Zo jongens en meisjes. De HTC Desire is ondertussen alweer oud, dus wat is de beste Android smartphone die momenteel te koop is?
De Desire :').
Als je even wilt wachten komt de Desire HD uit, mja die is kklelijk.
Waarom maken ze gewoon de HTC 1 gewoon niet :N ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_85370246
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Gkhn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lelijk is ook maar subjectief.
:{w
pi_85370392
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat lelijk is ook maar subjectief.
:{w
Klopt. Maar ik vind die ronde vormen zo vrouwelijk en dan die uitstekende camera achterop. Nog maar te zwijgen over de zwarte vlakken op de achterkant. What's the fucking use :').
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 01:00:18 #247
66422 dutch-mamma
pi_85377249
quote:
Woehahaha! En toch heb je gelijk. Nieuw speeltjes zijn met 3 maanden alweer gedegraderd tot trage koelkast... :')

Ik doe nog even niet mee met die ratrace. Mijn X10 (al direct sneu, want Android 1,6) bevalt me nog steeds uitstekend!
:W
pi_85378365
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Gkhn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Die maken ze niet omdat die eruit ziet als een iPod Nano met een groter scherm.
pi_85378608
Raar, ik kan google goggles niet vinden in de market. terwijl ik gewoon android 1.6 heb.
pi_85378641
quote:
Samsung Galaxy S
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:40:08 #251
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_85381476
Waarom staat de heel handige Netcentry er helemaal niet bij ????
Voor mensen met een Android toestel die niet weten hoe zij het dataverkeer kunnen controlleren is hier een heel handige aplicatie voor / netcentry .
Deze Netcentry rekent jouw G2 G3 en WiFi dataverkeer uit zodat je precies kunt zien wat je dagelijks en maandelijks gebruikt , heel erg handig .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_85382614
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 08:40 schreef abruzzese het volgende:
Waarom staat de heel handige Netcentry er helemaal niet bij ????
Voor mensen met een Android toestel die niet weten hoe zij het dataverkeer kunnen controlleren is hier een heel handige aplicatie voor / netcentry .
Deze Netcentry rekent jouw G2 G3 en WiFi dataverkeer uit zodat je precies kunt zien wat je dagelijks en maandelijks gebruikt , heel erg handig .
Ik zie de handigheid voor mij persoonlijk niet zo.....
Wat zijn volgens jou de voordelen dan?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:36:53 #253
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_85383985
Het voordeel ligt hem er vooral in dat je precies kunt zien welke databundel er het beste bij je past. Vooruitlopend op het verdwijnen van de FUP's etc.

Ik blijf me trouwens wel een beetje verbazen over het feit dat de Googlecalendar en de contacten via je mobiel minder uitgebreid zijn dan wanneer je ze via de reguliere site bezoekt. Geen SMS als herinnering en geen foto's van contactpersonen uit je Picasa webalbums. Sowieso vraag ik me af waarom Picasa niet veel groter is gemaakt in Android.
Life is what you make it.
pi_85384060
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
Het voordeel ligt hem er vooral in dat je precies kunt zien welke databundel er het beste bij je past. Vooruitlopend op het verdwijnen van de FUP's etc.

Ik blijf me trouwens wel een beetje verbazen over het feit dat de Googlecalendar en de contacten via je mobiel minder uitgebreid zijn dan wanneer je ze via de reguliere site bezoekt. Geen SMS als herinnering en geen foto's van contactpersonen uit je Picasa webalbums. Sowieso vraag ik me af waarom Picasa niet veel groter is gemaakt in Android.
Waarom wel? De webfuncties van Picasa zijn vrij beperkt en lang niet zo makkelijk te koppelen als bv. Facebook contacten die vaak al hun mobiele nummer in hun profiel hebben staan of sowieso hun volledige naam.

En wat zou je verder nog willen zien met contactpersonen dan? Je kan het toch prima beheren, toevoegen, gebruiken etc.?
pi_85389843
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Die maken ze niet omdat die eruit ziet als een iPod Nano met een groter scherm.
Beter dan die standaard touch phone look hele tijd.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:14:10 #256
45722 Dromer
pi_85407938
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef Rivalo het volgende:
Raar, ik kan google goggles niet vinden in de market. terwijl ik gewoon android 1.6 heb.
Resolutie gok ik.
pi_85416786
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
pi_85416813
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
Kan je niet even in de Market kijken? Er staan wel een paar leuke tussen:
pi_85416922
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Kan je niet even in de Market kijken? Er staan wel een paar leuke tussen:
[ afbeelding ]
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:22:12 #260
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_85416966
Wat $3? :')
pi_85417035
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef kadeya het volgende:

[..]

oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.
Hier nog een screenshot, kan je kijken of het je bevalt:

Ziet er wel ok uit inderdaad.
pi_85417118
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:37:38 #263
6941 APK
Factual, I think.
pi_85417614
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef kadeya het volgende:

[..]

:D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_85424580
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:

[..]

Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
Precies, wie wil er nou geen Nazi-theme ^O^
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:21:13 #265
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_85424636
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, wie wil er nou geen Nazi-theme ^O^
Iphone eigenaren blijkbaar :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:12:18 #266
45722 Dromer
pi_85448617
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Daar pakken ze je in Duitsland voor op. Ligt daar nogal gevoelig.

Wel 'geinig' dat ie samen met Joodse thema's in het rijtje staat. :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:20:16 #267
66422 dutch-mamma
pi_85448972
quote:

[..]

[ afbeelding ]

:r
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:38:43 #268
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_85449743
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:20 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

:r
U wouldn't know sarcasm if it bit u in the ass? :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_85454137
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef kadeya het volgende:
Ik zat net in de tram, krijg ik een berichtje. Haal mijn iphone uit mijn zak en ga rustig dat berichtje lezen, hoor ik opeens achter me: "Ik haat iphones!", alleen dat, toen was die gozer weer stil. Hij zag er verder niet heel vreemd uit, wel boos, maar dat zijn dus van die Applehaters. Eindelijk eentje gespot. Als hij hier toevallig meeleest. Sorry dat ik je dag heb verpest.
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:

[..]

:? wat is het nu?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:41:57 #270
45722 Dromer
pi_85454506
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:30 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

[..]

[..]

:? wat is het nu?
Whehe.. zo te zien hebben we hier een politicus te pakken. Van twee walletjes eten en draaikonterij. o|O
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:20:11 #271
66422 dutch-mamma
pi_85455835
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

U wouldn't know sarcasm if it bit u in the ass? :P
Met een smilie zo hier en daar wel, hoor :*

De combinatie met Joodse dingetjes doet me wel erg denken aan een reclame voor afslankproducten onder een nieuwsbericht over anorexia _O-
pi_85477056
Kunnen jullie skype wel downloaden?

http://mobiledownload.skype.com/go.php?k=3.17035
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:32:17 #273
45722 Dromer
pi_85485280
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef P.F. het volgende:
Kunnen jullie skype wel downloaden?

http://mobiledownload.skype.com/go.php?k=3.17035
Via http://www.skype.com/intl(...)kype-mobile/android/ misschien?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:38:53 #274
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_85492355
Ik heb sinds vandaag een android telefoon, ben benieuwd. :)
Heb sinds begin 2009 een iPod Touch, dus vooral ervaring met iOS. Maar nu dus eens Android proberen. Veel positiefs over gehoord (Groot app aanbod, veel gratis), maar wel nog allemaal uitvogelen natuurlijk.
You know, I've learned something today
pi_85492826
Tip: vergeet niet overal een long-press uit te proberen ;). Da's vergelijkbaar vaak met de rechtermuisknop.
pi_85492984
Werkt RTL Gemist eigenlijk al op Android? Oftewel, ondersteunt Android Silverlight?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:55:25 #277
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_85493064
Ja, dat ken ik al van iOS. Of nouja, daar alleen om dingen te verwijderen. Heb het al veelvuldig gebruikt bij het bewerken en verwijderen van contacten. (Contacten gmail geimporteerd, zat me toch een hoop oude en nutteloze dingen tussen... (denk aan mensen die ik al 3 jaar niet gesproken heb en ook niet meer zal spreken) 75% verwijderd)
En las over swype. Alleen kan ik dat nergens terug vinden of activeren ofzo.
pi_85493249
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef ImMaxa het volgende:

(Contacten gmail geimporteerd, zat me toch een hoop oude en nutteloze dingen tussen... (denk aan mensen die ik al 3 jaar niet gesproken heb en ook niet meer zal spreken) 75% verwijderd)
Da's zonde.
Je kunt beter aangeven dat ie alleen 'My Contacts' moet laten zien, en niet álle Gmail contacts.
Da's namelijk een subgroep, kijk maar op www.google.com/contacts.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:15:37 #279
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_85494008
Ach, heb ik wel mooi die contacten opgeruimd. Was hard nodig. En ik krijg nu telkens een melding op de telefoon als ik een nieuwe email heb, zelfs eerder dan gmail notifier op de pc. Grappig. Dit is mijn eerste telefoon met mobiel internet, dus het is nog aardig nieuw. Ik weet dat die melding ook uit te zetten is, maar voor nu laat ik het lekker zo. En internet heb ik nog met een f.u.p, vind ik wel best. Maximaal toegestane is blijkbaar 3 maal wat er gemiddeld gebruikt wordt. Is hopelijk voldoende.
pi_85498686
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 23:15 schreef ImMaxa het volgende:
Ach, heb ik wel mooi die contacten opgeruimd. Was hard nodig. En ik krijg nu telkens een melding op de telefoon als ik een nieuwe email heb, zelfs eerder dan gmail notifier op de pc. Grappig. Dit is mijn eerste telefoon met mobiel internet, dus het is nog aardig nieuw. Ik weet dat die melding ook uit te zetten is, maar voor nu laat ik het lekker zo. En internet heb ik nog met een f.u.p, vind ik wel best. Maximaal toegestane is blijkbaar 3 maal wat er gemiddeld gebruikt wordt. Is hopelijk voldoende.
Ik gebruik mijn telefoon vaak voor e-mail, even internetten, maps of navigatie. Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad dat ik de FUP had overschreden ofzo iets.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:25:26 #281
3485 kavorka
lure of the animal
pi_85503814
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Da's zonde.
Je kunt beter aangeven dat ie alleen 'My Contacts' moet laten zien, en niet álle Gmail contacts.
Da's namelijk een subgroep, kijk maar op www.google.com/contacts.
Waar kan ik die optie vinden?
animal magnetism sexual attractive state
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:14:21 #282
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_85505240
quote:
Werkt zeer fijn.. al dat gepiep als ik aan het autorijden ben. ;)
pi_85505368
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:25 schreef kavorka het volgende:

Misschien afhankelijk van 't toestel, maar met de HTC Desire ga je naar je Contactenlijst, druk je op de menu-knop en vervolgens op 'Weergeven'. Dan 't vinkje weghalen bij 'Automatisch Gmail-contacten tonen'.
pi_85506714
Twee vragen:

- Ondersteunt Android Silverlight (dus RTL gemist)?
- Is het mogelijk om Eredivisie Live via het originele kanaal of via Podcast te bekijken? Is daar een app voor?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:11:57 #285
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_85507110
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef Devz het volgende:
Twee vragen:

- Ondersteunt Android Silverlight (dus RTL gemist)?
- Is het mogelijk om Eredivisie Live via het originele kanaal of via Podcast te bekijken? Is daar een app voor?
Silverlight werkt in elk geval niet, dat heb ik geprobeerd en ik kon geen aanknopingspunten vinden voor een install voor android.
pi_85544223
Is er trouwens een manier om zonder creditcard tóch apps te kopen in de market? En dan ook niet via zo'n virtual creditcard. Ik las ergens dat ze ook PayPal gingen implementeren, maar dat zit er nog niet in neem ik aan? :)
pi_85549224
Al een tijdje heb ik problemen met mijn weer synchronisatie, als ik geen data verbinding heb dan wil mijn weer wel eens wegvallen, ook al heb ik nog een paar dagen gesynchroniseerd, al mijn weer informatie verdwijnt.

Hierna moet ik weer een data verbinding maken, en weer (handmatig) synchroniseren.

Automatisch updaten onder weer staat aan.
Automatisch updaten onder accounts staat ook aan.

Iemand een idee wat ik kan doen?
BlaBlaBla
pi_85549320
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Al een tijdje heb ik problemen met mijn weer synchronisatie, als ik geen data verbinding heb dan wil mijn weer wel eens wegvallen, ook al heb ik nog een paar dagen gesynchroniseerd, al mijn weer informatie verdwijnt.

Hierna moet ik weer een data verbinding maken, en weer (handmatig) synchroniseren.

Automatisch updaten onder weer staat aan.
Automatisch updaten onder accounts staat ook aan.

Iemand een idee wat ik kan doen?
Hier hetzelfde probleem.

Edit: Ik bleek automatisch updaten uit te hebben staan, maar dat heb ik zelf nooit veranderd. Zal wel door de update naar Froyo komen, die heeft al wat meer nadelen gehad (Traaaaag internet)

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 21-08-2010 22:04:49 ]
pi_85551191
Voor diegene met een Samsung Galaxy S

Mijn telefoon had vandaag spontane reboots

Na enig zoeken gevonden hoe je hierop een hard reset kan doen .

• Stap 1 Verwijder de Batterij en plaats deze weer terug.
• Stap 2 Druk op Volume + knop , Home en Aan/uit knop tegelijkertijd
• Stap 3 Zodra het Samsung Symbool verschijnt laat je de Home knop los.
• Stap 4 Hierna verschijnt het boot Menu
• Stap 5 Volume + en - om door het menu te browsen , Home knop om te selecteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joene op 21-08-2010 20:25:33 ]
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:23:04 #290
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85551299
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
Voor diegene met een Samsung Galax S

Mijn telefoon had vandaag spontane reboots

Na enig zoeken gevonden hoe je hierop een hard reset kan doen .

• Stap 1 Verwijder de Batterij en plaats deze weer terug.
• Stap 2 Druk op Volume + knop , Home and Aan/uit knop tegelijkertijd
• Stap 3 Zodra het Samsung Symbool verschijnt laat je de Home knop los.
• Stap 4 Hierna verschijnt het boot Menu
• Stap 5 Volume + and - om door het menu te browsen , Home knop om te selecteren.
Ben je dan ook meteen weer alles kwijt? Misschien is het dan verstandig om eerst een backup te maken?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_85551330
Alle apps ben je kwijt , foto's bleven behouden op mn SD. Alle instellingen ook kwijt uiteraard.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:05:02 #292
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_85554186
Geen last van. Mijn vorige telefoon had er wel last van. Of nouja, die zette zichzelf uit, kon 'm dan zelf weer aanzetten. Samsung Galaxy S werkt tot nu toe zonder problemen.
pi_85554281
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef ImMaxa het volgende:
Geen last van. Mijn vorige telefoon had er wel last van. Of nouja, die zette zichzelf uit, kon 'm dan zelf weer aanzetten. Samsung Galaxy S werkt tot nu toe zonder problemen.
Mijne de eerste 14 dagen ook, installeer vanavond een of andere vage app. en hierna bleef het kreng rebooten :{ dus kon de app niet uninstallen want dan bootte het toestel alweer... :{
  Moderator zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:56:09 #294
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85557780
Dat had mijn Desire ook, Joene :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85559634
Iemand nog een goeie restaurant review app, iets als Iens?
  zondag 22 augustus 2010 @ 01:36:00 #296
45722 Dromer
pi_85560611
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand nog een goeie restaurant review app, iets als Iens?
Via Layar krijg je, dacht ik, reviews van eet.nu
Wat omslachtiger dan de Iens app, maar toch ook handig.
  zondag 22 augustus 2010 @ 04:23:21 #297
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85562766
Kan iemand vertellen of er ook android toestellen te koop zijn, die een lange batterij duur hebben?

Vooral een goede standby tijd spreekt me erg aan. Ook moet ie op zijn minst een hele dag meegaan bij intensief gebruikt....
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_85565206
Ik zoek eigenlijk een programma zoals g-profile voor windows mobile zodat ik flitsnav en mijn bluetooth automatisch laat aan/uitzetten wanneer die aan de lader gaat in de auto en uiteraard flitsnav en bluetooth uitzet als die van de lader wordt gehaald.

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:25 schreef kavorka het volgende:

[..]

Onder contacten --> menu --> weergeven --> autom. gmail-contacten tonen uitvinken.
pi_85570716
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hier hetzelfde probleem.

Edit: Ik bleek automatisch updaten uit te hebben staan, maar dat heb ik zelf nooit veranderd. Zal wel door de update naar Froyo komen, die heeft al wat meer nadelen gehad (Traaaaag internet)
Nee, ik kreeg weer geen weer en ik kwam erachter dat ik telkens automatisch updaten aanvink, maar als ik terug ga naar dat menu waar je dat kunt aanvinken dat het niet aangevinkt staat. Ik vink het dus aan, maar hij gaat direct weer uitgevinkt. Iemand ervaring en bovenal iemand een oplossing?
  zondag 22 augustus 2010 @ 22:09:46 #300
261554 rodka
Hooi noch stro
pi_85585891
Haha, krijg dit net binnen van een maat, een Eddy Wally soundboard:

http://dl.dropbox.com/u/918520/Eddy%20Wally%20Say.apk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')