Leuk, die doet ook wi-fi lees ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:09 schreef Ireyon het volgende:
Network Monitor werkt hier prima.. heb niet het idee dat-ie veel energie zuipt.
Dat doet-ie bij mij wel hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk, die doet ook wi-fi lees ik.
Maar er staat bij de comments dat ie de data niet onthoudt na een reboot van de foon.
Ik heb het alleen in Spanje gedaan (vakantie) maar verder nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
http://computerworld.nl/a(...)an-datadiefstal.html
Loggen jullie zomaar in op gratis 'openbare' wifi hotspots?
Niet met mijn telefoon, maar met mijn laptop wel en dan stuur ik alles over een ssh verbinding met mijn thuis-computer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Mwah, vind punt 1 t/m 3 al nergens over gaan. patentinbreuk / copyrightclaims gaan over en weer in de IT-sector, en Google heeft verder ook nooit geclaimt dat je onwijs bijdraagt aan de ontwikkeling van Linux als je iets voor Android doet of willen verbloemen dat Android van Google is oid. En qua ads zijn vrijwel alle platformen nu bezig met dat te implementeren, niet zo heel raar ook, PDA's worden steeds meer mainstream maar het liefste moeten de apps gratis blijven. Does not compute. Het moet links- of rechtsom wel IETS opbrengen, of iig break-even zijn voor de maker.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
http://webwereld.nl/de-vi(...)ten-van-android.html
Interessant artikel.
1. Ik weet dat je bij TomTom zoiets hoort als je te snel rijdt..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:16 schreef Iemand91 het volgende:
Verslaafd aan m'n desire maar toch een paar vraagjes over google navitie:
1) Wat betekent zo'n belletje/gong die af en toe gaat tijden het rijden?
2) Zijn er nog dingen die je kunt veranderen aan de navigatie, bijvoorbeeld een andere stem?
Alleen van campings. Andere hotspots eigenlijk nooit, meer omdat ik weet dat ik net zo goed kan internetten zodra ik weer terug was op de campingquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ja klopt, maar bij Google Navigatie kun je noch je eigen snelheid noch de lokale maximumsnelheid op je scherm zien... Tenminste, ik mis het juist enorm, en kan er geen instellingen voor vinden om het weer te geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:15 schreef wc-eend het volgende:
1. Ik weet dat je bij TomTom zoiets hoort als je te snel rijdt..
Bij google doet het belletje het ook als je langzamer rijdt dan de limiet, dus dat is het niet. Mijn laatste vermoeden is, dat de straatnaam verandert, maar inmiddels betwijfel ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
1. Ik weet dat je bij TomTom zoiets hoort als je te snel rijdt..
Ook dat is het niet. Ik reed telkens de route die er was uitgerekend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:14 schreef Hiya het volgende:
Volgens mij is dat belletje wat je af en toe hoort dat hij een nieuwe route berekend heeft omdat je van de oorspronkelijke route afgeweken bent?
Wat ik wel weer erg prettig vind is de gratis verkeersinfo en de mogelijkheid om erachter te komen wáár het knel zit en of een alternatieve route zin heeft. Ik mis de tomtommogelijkheden, maar dit maakt wel erg veel goed...!quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:11 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar bij Google Navigatie kun je noch je eigen snelheid noch de lokale maximumsnelheid op je scherm zien... Tenminste, ik mis het juist enorm, en kan er geen instellingen voor vinden om het weer te geven.
Waar wel weer de meeste flitsdingen staan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ook dat is het niet. Ik reed telkens de route die er was uitgerekend.
Tot nu toe valt het me wel op dat hij vooral op secundaire wegen ping doet ;-)
Zijn die er nog niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Erasmo het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste app komt die ook voor mobiele flitsers waarschuwt.
Opzich zou Waze het wel kunnen maar de community daar achter is nog niet zo heel groot.
Is het niet zo dat hij dat doet als er iets nieuws op het scherm is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ook dat is het niet. Ik reed telkens de route die er was uitgerekend.
Tot nu toe valt het me wel op dat hij vooral op secundaire wegen ping doet ;-)
Heb ik ook al wekenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Rekkie het volgende:
Arrgh ik krijg nu al dagen een Serverfout als ik een app wil aanschaffen.
Meer mensen die daar last van hebben?
Misschien ook mensen die weten wat de oorzaak daarvan is?
Ik heb sinds vrijdag een creditcard en wilde hem even testen door een appje aan te schaffen. Ik krijg die foutmelding ook, maar gelukkig ligt het dus niet aan mijn CC.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef Rekkie het volgende:
Arrgh ik krijg nu al dagen een Serverfout als ik een app wil aanschaffen.
Meer mensen die daar last van hebben?
Misschien ook mensen die weten wat de oorzaak daarvan is?
Daar was ik in mijn geval ook niet bang voor, aangezien ik hem deze ochtend en dit weekend nog veelvuldig had gebruikt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:39 schreef mstx het volgende:
maar gelukkig ligt het dus niet aan mijn CC.
Flitsnav: http://www.flitsservice.n(...)-android-t62043.htmlquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Erasmo het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste app komt die ook voor mobiele flitsers waarschuwt.
Opzich zou Waze het wel kunnen maar de community daar achter is nog niet zo heel groot.
Gewoon via https://checkout.google.com/viewWallet ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef -J-D- het volgende:
Zat ook al te kijken of ik m'n CC op een andere manier aan m'n Google-account kan koppelen, maar dat is me nog niet gelukt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon via https://checkout.google.com/viewWallet ?
Oeh, gedownload en installed..... perfect!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Flitsnav: http://www.flitsservice.n(...)-android-t62043.html
Hoe makkelijk eigenlijk ook!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon via https://checkout.google.com/viewWallet ?
Nee, ook al niet. Ik vermoed steeds meer dat het een verandering van weg (soort? naam?) is. Ik heb het ook als ik voorlopig og rechtdoor moet... ;-)quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:05 schreef Hiya het volgende:
[..]
Is het niet zo dat hij dat doet als er iets nieuws op het scherm is?
Ping: Sla hier rechts af
Ping Sla hier links af
?
De Desirequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef WSquater het volgende:
Zo jongens en meisjes. De HTC Desire is ondertussen alweer oud, dus wat is de beste Android smartphone die momenteel te koop is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Gkhn het volgende:
[..]
De Desire.
Als je even wilt wachten komt de Desire HD uit, mja die is kklelijk.
Waarom maken ze gewoon de HTC 1 gewoon niet?
[ afbeelding ]Dat lelijk is ook maar subjectief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Klopt. Maar ik vind die ronde vormen zo vrouwelijk en dan die uitstekende camera achterop. Nog maar te zwijgen over de zwarte vlakken op de achterkant. What's the fucking usequote:Op maandag 16 augustus 2010 22:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat lelijk is ook maar subjectief.
Woehahaha! En toch heb je gelijk. Nieuw speeltjes zijn met 3 maanden alweer gedegraderd tot trage koelkast...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef WSquater het volgende:
Zo jongens en meisjes. De HTC Desire is ondertussen alweer oud, dus wat is de beste Android smartphone die momenteel te koop is?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:31 schreef Gkhn het volgende:
[..]
De Desire.
Als je even wilt wachten komt de Desire HD uit, mja die is kklelijk.
Waarom maken ze gewoon de HTC 1 gewoon niet?
[ afbeelding ]Die maken ze niet omdat die eruit ziet als een iPod Nano met een groter scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samsung Galaxy Squote:Op maandag 16 augustus 2010 22:18 schreef WSquater het volgende:
Ik zie de handigheid voor mij persoonlijk niet zo.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:40 schreef abruzzese het volgende:
Waarom staat de heel handige Netcentry er helemaal niet bij ????
Voor mensen met een Android toestel die niet weten hoe zij het dataverkeer kunnen controlleren is hier een heel handige aplicatie voor / netcentry .
Deze Netcentry rekent jouw G2 G3 en WiFi dataverkeer uit zodat je precies kunt zien wat je dagelijks en maandelijks gebruikt , heel erg handig .
Waarom wel? De webfuncties van Picasa zijn vrij beperkt en lang niet zo makkelijk te koppelen als bv. Facebook contacten die vaak al hun mobiele nummer in hun profiel hebben staan of sowieso hun volledige naam.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:36 schreef Schanulleke het volgende:
Het voordeel ligt hem er vooral in dat je precies kunt zien welke databundel er het beste bij je past. Vooruitlopend op het verdwijnen van de FUP's etc.
Ik blijf me trouwens wel een beetje verbazen over het feit dat de Googlecalendar en de contacten via je mobiel minder uitgebreid zijn dan wanneer je ze via de reguliere site bezoekt. Geen SMS als herinnering en geen foto's van contactpersonen uit je Picasa webalbums. Sowieso vraag ik me af waarom Picasa niet veel groter is gemaakt in Android.
Beter dan die standaard touch phone look hele tijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die maken ze niet omdat die eruit ziet als een iPod Nano met een groter scherm.
Resolutie gok ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef Rivalo het volgende:
Raar, ik kan google goggles niet vinden in de market. terwijl ik gewoon android 1.6 heb.
Kan je niet even in de Market kijken? Er staan wel een paar leuke tussen:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:19 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan je niet even in de Market kijken? Er staan wel een paar leuke tussen:
[ afbeelding ]
Hier nog een screenshot, kan je kijken of het je bevalt:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef kadeya het volgende:
[..]
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hier nog een screenshot, kan je kijken of het je bevalt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef kadeya het volgende:
[..]
oh top bedankt zeg. Wel handig dat er gelijk beoordelingen naast staan. 3 sterren is wel ok toch.
Precies, wie wil er nou geen Nazi-themequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
Iphone eigenaren blijkbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wie wil er nou geen Nazi-theme
Daar pakken ze je in Duitsland voor op. Ligt daar nogal gevoelig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel ok uit inderdaad.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel ok uit inderdaad.
U wouldn't know sarcasm if it bit u in the ass?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef kadeya het volgende:
Ik heb mijn iPhone verkocht en een kek androidje opgehaald. Maar nu zoek ik een beetje leuke theme. Iemand een idee?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef kadeya het volgende:
Ik zat net in de tram, krijg ik een berichtje. Haal mijn iphone uit mijn zak en ga rustig dat berichtje lezen, hoor ik opeens achter me: "Ik haat iphones!", alleen dat, toen was die gozer weer stil. Hij zag er verder niet heel vreemd uit, wel boos, maar dat zijn dus van die Applehaters. Eindelijk eentje gespot. Als hij hier toevallig meeleest. Sorry dat ik je dag heb verpest.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:25 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt het grootste nadeel aan de iphone. Het is allemaal gesloten, zit er zo'n team met fanboys de apps te beoordelen en dan Steve erbij. Hier is het tenminste allemaal open source.
En ik zie dat je alles kan aanpassen, ook icons enzo. Altijd al gewild.
Whehe.. zo te zien hebben we hier een politicus te pakken. Van twee walletjes eten en draaikonterij.quote:
Met een smilie zo hier en daar wel, hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U wouldn't know sarcasm if it bit u in the ass?
Via http://www.skype.com/intl(...)kype-mobile/android/ misschien?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef P.F. het volgende:
Kunnen jullie skype wel downloaden?
http://mobiledownload.skype.com/go.php?k=3.17035
Da's zonde.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef ImMaxa het volgende:
(Contacten gmail geimporteerd, zat me toch een hoop oude en nutteloze dingen tussen... (denk aan mensen die ik al 3 jaar niet gesproken heb en ook niet meer zal spreken) 75% verwijderd)
Ik gebruik mijn telefoon vaak voor e-mail, even internetten, maps of navigatie. Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad dat ik de FUP had overschreden ofzo iets.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:15 schreef ImMaxa het volgende:
Ach, heb ik wel mooi die contacten opgeruimd. Was hard nodig. En ik krijg nu telkens een melding op de telefoon als ik een nieuwe email heb, zelfs eerder dan gmail notifier op de pc. Grappig. Dit is mijn eerste telefoon met mobiel internet, dus het is nog aardig nieuw. Ik weet dat die melding ook uit te zetten is, maar voor nu laat ik het lekker zo. En internet heb ik nog met een f.u.p, vind ik wel best. Maximaal toegestane is blijkbaar 3 maal wat er gemiddeld gebruikt wordt. Is hopelijk voldoende.
Waar kan ik die optie vinden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's zonde.
Je kunt beter aangeven dat ie alleen 'My Contacts' moet laten zien, en niet álle Gmail contacts.
Da's namelijk een subgroep, kijk maar op www.google.com/contacts.
Werkt zeer fijn.. al dat gepiep als ik aan het autorijden ben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Flitsnav: http://www.flitsservice.n(...)-android-t62043.html
Misschien afhankelijk van 't toestel, maar met de HTC Desire ga je naar je Contactenlijst, druk je op de menu-knop en vervolgens op 'Weergeven'. Dan 't vinkje weghalen bij 'Automatisch Gmail-contacten tonen'.quote:
Silverlight werkt in elk geval niet, dat heb ik geprobeerd en ik kon geen aanknopingspunten vinden voor een install voor android.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef Devz het volgende:
Twee vragen:
- Ondersteunt Android Silverlight (dus RTL gemist)?
- Is het mogelijk om Eredivisie Live via het originele kanaal of via Podcast te bekijken? Is daar een app voor?
Hier hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:03 schreef Soldier2000 het volgende:
Al een tijdje heb ik problemen met mijn weer synchronisatie, als ik geen data verbinding heb dan wil mijn weer wel eens wegvallen, ook al heb ik nog een paar dagen gesynchroniseerd, al mijn weer informatie verdwijnt.
Hierna moet ik weer een data verbinding maken, en weer (handmatig) synchroniseren.
Automatisch updaten onder weer staat aan.
Automatisch updaten onder accounts staat ook aan.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Ben je dan ook meteen weer alles kwijt? Misschien is het dan verstandig om eerst een backup te maken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
Voor diegene met een Samsung Galax S
Mijn telefoon had vandaag spontane reboots
Na enig zoeken gevonden hoe je hierop een hard reset kan doen .
• Stap 1 Verwijder de Batterij en plaats deze weer terug.
• Stap 2 Druk op Volume + knop , Home and Aan/uit knop tegelijkertijd
• Stap 3 Zodra het Samsung Symbool verschijnt laat je de Home knop los.
• Stap 4 Hierna verschijnt het boot Menu
• Stap 5 Volume + and - om door het menu te browsen , Home knop om te selecteren.
Mijne de eerste 14 dagen ook, installeer vanavond een of andere vage app. en hierna bleef het kreng rebootenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef ImMaxa het volgende:
Geen last van. Mijn vorige telefoon had er wel last van. Of nouja, die zette zichzelf uit, kon 'm dan zelf weer aanzetten. Samsung Galaxy S werkt tot nu toe zonder problemen.
Via Layar krijg je, dacht ik, reviews van eet.nuquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:51 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand nog een goeie restaurant review app, iets als Iens?
Onder contacten --> menu --> weergeven --> autom. gmail-contacten tonen uitvinken.quote:
Nee, ik kreeg weer geen weer en ik kwam erachter dat ik telkens automatisch updaten aanvink, maar als ik terug ga naar dat menu waar je dat kunt aanvinken dat het niet aangevinkt staat. Ik vink het dus aan, maar hij gaat direct weer uitgevinkt. Iemand ervaring en bovenal iemand een oplossing?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.
Edit: Ik bleek automatisch updaten uit te hebben staan, maar dat heb ik zelf nooit veranderd. Zal wel door de update naar Froyo komen, die heeft al wat meer nadelen gehad (Traaaaag internet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |