Koop niet die iPhone 4 dock met kabel op Dealextreme van een dollar of 11, dat is echt een kutding.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
heeft iemand hier toevallig ervaring met chinese iphone dock voor de iphone 4? en een goede tip bij welke zaak ik deze het beste kan bestellen.. heb echt geen zin om daar ook nog eens 30 euro aan uit te geven
*kom maar op met: "als je geld hebt voor iphone ben je een prutser om geen echte dock te kopen"
En toch zou het tof zijn om gewoon een deel van je collectie zonder al teveel gekut te draggen en te droppen op een iPod/Phone. iTunes geneuzel is altijd hetgeen wat me tegengehouden heeft iig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, Windows.
'Onstabiele meuk'. Op Windows ja.
Alhoewel, dat vind ik ook nog wel meevallen, maar Martinovibes dus niet.
Ok kom dan straks ook niet met: "mijn iPhone is afgefikt toen hij in mijn dock zat"quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
heeft iemand hier toevallig ervaring met chinese iphone dock voor de iphone 4? en een goede tip bij welke zaak ik deze het beste kan bestellen.. heb echt geen zin om daar ook nog eens 30 euro aan uit te geven
*kom maar op met: "als je geld hebt voor iphone ben je een prutser om geen echte dock te kopen"
Als je geld hebt voor een iPhone ben je een prutser om geen echte dock te kopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Dat had ik met mijn 3G.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:58 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ok kom dan straks ook niet met: "mijn iPhone is afgefikt toen hij in mijn dock zat"
gaat niet passen... alleen in de universal dockquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb de dock al van mijn 3g, is er al zon wit houdertje te koop voor de iPhone 4?
ja ik heb die universele, gelijk gekocht bij de 3Gquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
gaat niet passen... alleen in de universal dock
http://store.apple.com/us(...)AzOQ&mco=MTM3NTM2ODYquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja ik heb die universele, gelijk gekocht bij de 3G
9 dollar voor een stukje plastic, eigenlijk te gek voor woorden maargoedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:42 schreef kadeya het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us(...)AzOQ&mco=MTM3NTM2ODY
Als je zoals T-mobile onbeperkt internet zonder FUP levert dan moet je niet achteraf gaan lopen zeiken dat een aantal procent teveel gebruikt. En als je zoals Vodafone en KPN een FUP hanteert dan moet je die beter in de gaten houden en zorgen dat de mensen die de FUP overschrijden meer moeten betalen. Alleen nu het hele onbeperkt mobiele internet afschaffen omdat je zelf je zaken niet op orde hebt vind ik belachelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
2 procent abonnees verbruikt helft mobiele data. Dat is de reden dat Vodafone en KPN onbeperkt internet afschaffen http://bit.ly/bmAO1V
Flutexcuus natuurlijk. Als die 2% inderdaad zoveel gebruiken, zitten ze 25x boven de FUP. Aanpakken? Neehoor, we gaan geld graaien van iedereen!
Je kunt voor $2,80 een clearskin bestellen. "onbekrasbaar" beschermfolie voor de voor-, achter- en zijkant van de iPhone wat het death grip probleem oplost.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:01 schreef Justinn het volgende:
Er zijn praktische redenen zat waarom mensen juist niet voor een iPhone 4 zouden gaan. Redenen die niets met de prijs van het apparaat te maken hebben. '
De iPhone 'de beste telefoon op de markt' noemen getuigt in mijn ogen van egoisme, omdat het hebben van een voorkeur subjectief is. Iedereen heeft andere (primaire) voorkeuren als het gaat om het kiezen van een telefoon die bij je past en om deze reden zijn die 'iPhone vs de rest'-discussies zo zinloos. Mensen beoordelen telefoons op bepaalde specificaties die voor hem of haar belangrijk zijn. Zelfs al zou je alle voor- en nadelen van verschillende apparaten objectief met elkaar vergelijken kan je daar nog geen 'beste telefoon' uitkiezen, omdat iedereen de nadruk legt op verschillende eigenschappen. Één belangrijk voordeel van andere telefoon kan doorslaggevend zijn, terwijl een ander geen zak om dat voordeel geeft.
Ik ben nog op zoek naar een nieuwe smartphone en ben zeker geinteresseerd in de iPhone 4, maar dan wacht ik eerst tot de problemen met betrekking tot de death grip voorbij zijn. Hopelijk worden nieuwe iPhone 4 toestellen dus aangepast zodat dat probleem niet meer aanwezig is. Op dit moment is het risico om er één aan te schaffen mij iets te groot, omdat ik dus erg veel bel.![]()
ja dat hoorde ik al van iemand, hij zet ze er nu wel al op iig. en dan zal ik ze straks wel weer moeten verwijderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien omdat je nog een verouderde iTunes versie hebt en de Apps die erop staan ook niet voor iOS 4 geschikt zijn..
Goede conclusie, je moet er alleen wel rekening mee houden dat als je de iphone de beste noemt en de desire / galaxy voor je op nummer twee / drie staat het verschil in prijs wel een hoop is. De desire koop je voor iets meer dan 400 euro en de galaxy voor iets minder dan 450 euro. De iphone 4 16gb staat te koop voor 820. Dit zijn de goedkoopste prijzen uit tweakers.net pricewatch.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus, om terug te komen op wat ik eerder zei, voor het merendeel van de smartphonegebruikers is de iPhone 4 wel degelijk de beste telefoon die op de markt is. Nu zal een groot deel toch voor Android gaan, zeker gezien de grote keus in toestellen. En velen van hen zullen (onterecht) een zeker gevoel van superioriteit hebben omdat zij 'niet in de Apple-hype zijn getrapt'. Maar, in tegenstelling tot wat jij -en met jou een hoop anderen- beweren zijn juist die personen een stuk minder objectief dan ze denken. Zij verfoeien de beste smartphone van dit moment, puur vanwege het feit dat er een appeltje op de achterkant staat.
iPhone prijzen zijn via importeurs. De normale prijs van een 16GB is 630 euro, dat heb ik er zelf in de appstore ook voor betaald. Nog steeds anderhalf keer van wat een Desire kost, en het is voor iedereen een persoonlijke keuze of de iPhone de meerprijs waard is. De prijs spreekt natuurlijk wel in het voordeel van de Desire.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Goede conclusie, je moet er alleen wel rekening mee houden dat als je de iphone de beste noemt en de desire / galaxy voor je op nummer twee / drie staat het verschil in prijs wel een hoop is. De desire koop je voor iets meer dan 400 euro en de galaxy voor iets minder dan 450 euro. De iphone 4 16gb staat te koop voor 820. Dit zijn de goedkoopste prijzen uit tweakers.net pricewatch.
Hey top man dit klinkt echt supergebruiksvriendelijk allemaal. Momenteel moet ik helemaal m'n iPhone aansluiten, wachten tot hij gesynchroniseerd is, en dan klaar, of muziek kopen door op het knopje "Koop nummer" te drukken, en dan klaar, maar wat jij hier allemaal zegt klinkt veel makkelijker en simpeler, gewoon FLAC bestanden van allerlei sites downloaden, die handmatig ordenen in mapjes en dan vervolgens de mapjes en bestanden zelf slepen naar de mp3-speler, lekker zelf artwork bijwerken en tags op orde houden en slimme afspeellijsten kunnen niet meer dus van dat gezeik ben ik af en zoeken in m'n muzieklibrary? Dat doe ik toch lekker zelf, heb ik geen programma voor nodig!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:47 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nee hoor , ik doe drag and drop en ik kopieer gewoon de mapstructuur van mijn mp3 /wav/flacverzameling naar mijn GD880 met 32 GB kaart
Met een Iphone moet je eerst dat kut itunes installeren . onstabiele meuk , net zo onstabiel als flash op een mac , oprotten met die zooi, ik bepaal liever alles zelf en hoef geen gare AAC, ik wil FLAC
verder kan ik met mijn gd880 met 854 480 scherm en gps en weet ik veel wat precies hetzelfde als de Ifeun en veeeeeeeeeel goedkoper en de gd880 is nog mooier ook ( maar dat is persoonlijk )
Apple is hetzelfde als Jehova's "onder"christenen , non rationeel
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hoesje besteldDuurt wel lang zeg, hopelijk zijn het net van die weken als dat ik heb moeten wachten op mijn iPhone. Dan heb ik hem binnen een week
lief dagboekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef kadeya het volgende:
Ik zat net in de tram, krijg ik een berichtje. Haal mijn iphone uit mijn zak en ga rustig dat berichtje lezen, hoor ik opeens achter me: "Ik haat iphones!", alleen dat, toen was die gozer weer stil. Hij zag er verder niet heel vreemd uit, wel boos, maar dat zijn dus van die Applehaters. Eindelijk eentje gespot. Als hij hier toevallig meeleest. Sorry dat ik je dag heb verpest.
Nounou duur inderdaad zeg, 29 euro in de 2 jaar als het niet langer isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Van die docks is wel irritant, voor zowel elke nieuwe revisie iPhone kun je weer een nieuwe Dock kopen. Ik ga daar gewoon niet aan beginnen..
Dan kan je beter voor het Universal Dock gaan, en er elk jaar een opzetstukje voor kopen. Gaat je uiteindelijk ergens geld schelen. En je kan gebruik maken van infrarood iPod bediening.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Van die docks is wel irritant, voor zowel elke nieuwe revisie iPhone kun je weer een nieuwe Dock kopen. Ik ga daar gewoon niet aan beginnen..
Ik dacht dat je die alleen kon bestellen via je iPhone 4 als je die Case Program App geinstalleerd hebtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Stevennn het volgende:
YESSS!!!!!!
Hij is er!!!!
Mijn iphone 4 Hoesje.
Nu de iphone nog
Of je tikt een IO'er even op de schouder voor een leuk hobbyprojectje. Die kunnen vast wat beters spuitgieten..quote:
Reservekopie opslaan van je 3G, dan bij het synchen van je iPhone 4 kiezen voor 'herstellen vanaf reservekopie'.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hoe hebben jullie je iphone data getransfered naar de iphone 4?
ik heb 3g met 3.1.2 (jailbreak) en een nieuwe 4... maar wil niet helemaal goed gaan hier...
wil eigenlijk gewoon alleen contacten en SMS'jes syncen...
Zou het niet moeten zijn. Mijn 3GS had ook FW 3.1.3 en mijn iPhone 4 herstelde zonder problemen van de reservekopie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is geen probleem dat 3g 3.1.2 heeft dan?
FLACquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:47 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nee hoor , ik doe drag and drop en ik kopieer gewoon de mapstructuur van mijn mp3 /wav/flacverzameling naar mijn GD880 met 32 GB kaart
Met een Iphone moet je eerst dat kut itunes installeren . onstabiele meuk , net zo onstabiel als flash op een mac , oprotten met die zooi, ik bepaal liever alles zelf en hoef geen gare AAC, ik wil FLAC
verder kan ik met mijn gd880 met 854 480 scherm en gps en weet ik veel wat precies hetzelfde als de Ifeun en veeeeeeeeeel goedkoper en de gd880 is nog mooier ook ( maar dat is persoonlijk )
Apple is hetzelfde als Jehova's "onder"christenen , non rationeel
Gezeur ook altijd over Applefans... De een vindt het een beter en de ander weer iets anders, wat is daar zo moeilijk aan? En sowieso gezeur over instabiliteit, dat is pas bullshit, dan kun je gewoon niet met computers omgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |