Niemand kan bellen met zijn iPhone 4quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Agh liever gps problemen dan niet kunnen bellen
Veruit het geilste telefoontje van dit moment!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik twijfel nog. Vorige generaties overgeslagen, maar lonk nu wel naar iPhone eigenlijk...
Als linkshandig koop ik echt niet zo'n ondingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Niemand kan bellen met zijn iPhone 4
Correctie: PDA.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Veruit het geilste telefoontje van dit moment!
Je kan er niet fatsoenlijk mee bellen dus nee dat gaat niet op Waltertje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPhone > Elke andere phone/pda.
Linkshandig zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als linkshandig koop ik echt niet zo'n onding
[..]
Correctie: PDA.
Bel al een maand lang zonder problemen met de iPhone 4 en Tmobile. Je zult zelf wel last hebben van een reality distortion field.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan er niet fatsoenlijk mee bellen dus nee dat gaat niet op Waltertje.
Oh en daarom horen we zoveel klachten en geeft apple nu gratis hoesjes weg?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bel al een maand lang zonder problemen met de iPhone 4 en Tmobile. Je zult zelf wel last hebben van een reality distortion field.
Fail.
Heb je 't al geprobeerd dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan er niet fatsoenlijk mee bellen dus nee dat gaat niet op Waltertje.
Ik ga uit van wat ik heb gehoord... Ik ken ook iemand met een Galaxy S die geen problemen heeft met GPS.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb je 't al geprobeerd dan?Vriend van me is linkshandig en heeft de 4. Geen problemen bij 'm.
Er ligt hondenpoep in het android topic. Ga het even opruimen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat ik heb gehoord... Ik ken ook iemand met een Galaxy S die geen problemen heeft met GPS.
Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat de TT nogal pauperig overkomtZeggen dat je geen last hebt van 'GPS troublures" (wat trouwens geen woord is) maar ondertussen wel grote fouten in het design van de iPhone mbt. de antenne.
Nogmaals ik heb liever GPS dat niet werkt dan een Telefoon die niet goed kan bellen.
Nee ik moet hier even de fanboys laten happen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef kadeya het volgende:
[..]
Er ligt hondenpoep in het android topic. Ga het even opruimen.
In mijn vergelijking staat nergens 'nul' problemen, dus ook hier weer fail. Je bent gewoon ah trollen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh en daarom horen we zoveel klachten en geeft apple nu gratis hoesjes weg?
Als die iPhone elke andere telefoon en pda zou ownen dan had hij geen problemen. Dat heeft ie duidelijk wel.
En jij hapt net zoals Steve het zou willen. Overigens blijf ik erbij dat de topictitel triest is net als de reactie van Apple op het feit dat hun antenne faalt. Jamaardievandehunnieisooknietheulmaalgoet!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
In mijn vergelijking staat nergens 'nul' problemen, dus ook hier weer fail. Je bent gewoon ah trollen.
Ja leuk. Je hebt op internet gelezen dat de iPhone in Amerika dropped calls heeft vanwege de antenne, blaast dat zelf op door ervan te maken dat je met de iPhone niet kunt bellen, en vindt het nodig jezelf op de eerste pagina van dit topic drie keer te herhalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat ik heb gehoord... Ik ken ook iemand met een Galaxy S die geen problemen heeft met GPS.
Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat de TT nogal pauperig overkomtZeggen dat je geen last hebt van 'GPS troublures" (wat trouwens geen woord is) maar ondertussen wel grote fouten in het design van de iPhone mbt. de antenne.
Nogmaals ik heb liever GPS dat niet werkt dan een Telefoon die niet goed kan bellen.
Mijn iPhone heeft geen antenneprobleem. "En voor wie mij niet gelooft.. U was er niet bij"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat ik heb gehoord...
Oké, maar ik ken mensen die het wel hebben. En dan heb ik toch liever een GPS die niet goed werkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mijn iPhone heeft geen antenneprobleem. "En voor wie mij niet gelooft.. U was er niet bij"
Jij hapt wel goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja leuk. Je hebt op internet gelezen dat de iPhone in Amerika dropped calls heeft vanwege de antenne, blaast dat zelf op door ervan te maken dat je met de iPhone niet kunt bellen, en vindt het nodig jezelf op de eerste pagina van dit topic drie keer te herhalen.
Ik werd vandaag gebeld door een vriend van me die de HTC Desire heeft. Drie keer werd het gesprek verbroken omdat zijn signaal weg viel. Mijn iPhone had al die tijd volledig bereik. Maar blijf jij vooral geloven in wat je op internet leest. Anti-iPhone zijn is immers het nieuwe zwart, he?
De iPhone 4 is gewoon de meest indrukwekkende smartphone van dit moment. Dat anti-apple mensen constant moeten zeiken over een vermeend probleem -dat ze zelf nooit hebben ondervonden en waar ik als iPhone 4 gebruiker geen last van heb- om tenminste één ding te hebben om de iPhone op af te kraken, spreekt al boekdelen.
Ja, alles wat de iPhone kan, kon met andere telefoons al eerder. Alleen niet alles tegelijk, en zéker niet zo vloeiend, simpel en probleemloos als het met de iPhone kan. Werkelijk alles op de iPhone spreekt voor zich, browsen werkt soepel en zonder schokkerig gedrag, apps draaien zonder lag (terwijl de zogenaamd snellere snapdragons hier wel last van hebben), de batterij is beter, het beeldscherm is ongeëvenaard door welke smartphone dan ook, en zelfs de camera (die ik persoonlijk iets tegen vond vallen) is veel beter dan die van de Desire en de Nexus One.
De iPhone is gewoon, voor het vierde jaar op rij, de beste smartphone op de markt. Zelfs met het zwaar overtrokken antenneprobleem. Mensen die het daar niet mee eens zijn, zijn over het algemeen in te delen in twee groepen: 1. degenen die geen iPhone konden krijgen en hier rancuneus over zijn, en 2. degenen die geforceerd proberen duidelijk te maken dat ze niet met de wannabe meute meelopen door zich aan te sluiten bij de 'hippe Android'-personen.
En nu weer opdonderen naar je Android-topicquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij hapt wel goed
Apple fanboys zijn zo grappig
Ik ben geen Apple fanboy. Maar blijf jij vooral denken dat je slim bezig bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij hapt wel goed
Apple fanboys zijn zo grappig
Hehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch wel weer grappig dat mensen op de TT gaan lopen happen, wie hapt er nou eerst
Dit topic wordt inmiddels ook door een androidje volgekaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef kadeya het volgende:
[..]
Er ligt hondenpoep in het android topic. Ga het even opruimen.
Ja hallo, je woont in Frieslandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
kut TT![]()
iPhone is een mooi dingetje maar na 2 dagen heb ik hem niet meer, constant geen service melding
Ik wel met een legendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja hallo, je woont in FrieslandDaar heeft niemand bereik.
Geen 3G, alla, geen 2G nog nooit meegemaakt met mijn netwerkoperator, tenzij in bosrijk/weilandgebied. Maar daar verwacht ik sowieso niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
kut TT![]()
iPhone is een mooi dingetje maar na 2 dagen heb ik hem niet meer, constant geen service melding
offtipoc: je bedoelt "tenzij", niet "mits"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geen 3G, alla, geen 2G nog nooit meegemaakt met mijn netwerkoperator, mits in bosrijk/weilandgebied. Maar daar verwacht ik sowieso niks.
Nee hoor , ik doe drag and drop en ik kopieer gewoon de mapstructuur van mijn mp3 /wav/flacverzameling naar mijn GD880 met 32 GB kaartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bel al een maand lang zonder problemen met de iPhone 4 en Tmobile. Je zult zelf wel last hebben van een reality distortion field.
Fail.
Jij gebruikt dus Windows?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:47 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Met een Iphone moet je eerst dat kut itunes installeren . onstabiele meuk , net zo onstabiel als flash op een mac , oprotten met die zooi, ik bepaal liever alles zelf
Nee, Windows.quote:
Oh wacht jij bent een Macfanboy laaaaaat maaaaaaaaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, Windows.
'Onstabiele meuk'. Op Windows ja.
Alhoewel, dat vind ik ook nog wel meevallen, maar Martinovibes dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |