abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:11:33 #1
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85410507

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone en KPN via Narrowcasting

Linkje naar wiki van deze OP
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85410543
:W
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Redactie Games dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:12:54 #3
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85410577
Kak! moet #93 zijn in de TT. Kan een mod effe editten + een ":" achter het nummer zetten?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85411118
Agh liever gps problemen dan niet kunnen bellen :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:31:06 #5
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_85411404
Ha ik heb ook een Iphone, wat reuzeinteressant.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:33:52 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_85411543
Ik twijfel nog. Vorige generaties overgeslagen, maar lonk nu wel naar iPhone eigenlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_85411891
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Agh liever gps problemen dan niet kunnen bellen :')
Niemand kan bellen met zijn iPhone 4 ;(
pi_85411996
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik twijfel nog. Vorige generaties overgeslagen, maar lonk nu wel naar iPhone eigenlijk...
Veruit het geilste telefoontje van dit moment!
Dit keer zonder signature
pi_85412246
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Niemand kan bellen met zijn iPhone 4 ;(
Als linkshandig koop ik echt niet zo'n onding :')

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:42 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Veruit het geilste telefoontje van dit moment!
Correctie: PDA.
pi_85412325
iPhone 4 is besteld, over 1,5 maand ofzo zal ik wel wat actiever gaan posten dan :')
pi_85412607
iPhone > Elke andere phone/pda.
Calmer than you are
pi_85412636
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPhone > Elke andere phone/pda.
Je kan er niet fatsoenlijk mee bellen dus nee dat gaat niet op Waltertje.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:55:45 #13
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_85412689
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Als linkshandig koop ik echt niet zo'n onding :')
[..]

Correctie: PDA.
Linkshandig zijn :')
pi_85412824
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Linkshandig zijn :')
Ah een toekomstige mac-fanboy. Welkom in the reality distortion field.
pi_85413032
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Bel al een maand lang zonder problemen met de iPhone 4 en Tmobile. Je zult zelf wel last hebben van een reality distortion field.

Fail.
Calmer than you are
pi_85413188
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Bel al een maand lang zonder problemen met de iPhone 4 en Tmobile. Je zult zelf wel last hebben van een reality distortion field.

Fail.
Oh en daarom horen we zoveel klachten en geeft apple nu gratis hoesjes weg? ^O^

Als die iPhone elke andere telefoon en pda zou ownen dan had hij geen problemen. Dat heeft ie duidelijk wel.
pi_85413592
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Heb je 't al geprobeerd dan? :P Vriend van me is linkshandig en heeft de 4. Geen problemen bij 'm.
pi_85413837
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Heb je 't al geprobeerd dan? :P Vriend van me is linkshandig en heeft de 4. Geen problemen bij 'm.
Ik ga uit van wat ik heb gehoord... Ik ken ook iemand met een Galaxy S die geen problemen heeft met GPS.

Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat de TT nogal pauperig overkomt :') Zeggen dat je geen last hebt van 'GPS troublures" (wat trouwens geen woord is) maar ondertussen wel grote fouten in het design van de iPhone mbt. de antenne.

Nogmaals ik heb liever GPS dat niet werkt dan een Telefoon die niet goed kan bellen.
pi_85414598
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ga uit van wat ik heb gehoord... Ik ken ook iemand met een Galaxy S die geen problemen heeft met GPS.

Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat de TT nogal pauperig overkomt :') Zeggen dat je geen last hebt van 'GPS troublures" (wat trouwens geen woord is) maar ondertussen wel grote fouten in het design van de iPhone mbt. de antenne.

Nogmaals ik heb liever GPS dat niet werkt dan een Telefoon die niet goed kan bellen.
Er ligt hondenpoep in het android topic. Ga het even opruimen.
pi_85414834
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:35 schreef kadeya het volgende:

[..]

Er ligt hondenpoep in het android topic. Ga het even opruimen.
Nee ik moet hier even de fanboys laten happen.
pi_85414893
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Oh en daarom horen we zoveel klachten en geeft apple nu gratis hoesjes weg? ^O^

Als die iPhone elke andere telefoon en pda zou ownen dan had hij geen problemen. Dat heeft ie duidelijk wel.
In mijn vergelijking staat nergens 'nul' problemen, dus ook hier weer fail. Je bent gewoon ah trollen.
Calmer than you are
pi_85414996
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

In mijn vergelijking staat nergens 'nul' problemen, dus ook hier weer fail. Je bent gewoon ah trollen.
En jij hapt net zoals Steve het zou willen. Overigens blijf ik erbij dat de topictitel triest is net als de reactie van Apple op het feit dat hun antenne faalt. Jamaardievandehunnieisooknietheulmaalgoet!!!
pi_85415121
Met zulke argumenten is jouw mening eigenlijk geheel niet interessant. Maar troll lekker door zonder iPhone 4.
Calmer than you are
pi_85415143
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 22:18 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja leuk. Je hebt op internet gelezen dat de iPhone in Amerika dropped calls heeft vanwege de antenne, blaast dat zelf op door ervan te maken dat je met de iPhone niet kunt bellen, en vindt het nodig jezelf op de eerste pagina van dit topic drie keer te herhalen.

Ik werd vandaag gebeld door een vriend van me die de HTC Desire heeft. Drie keer werd het gesprek verbroken omdat zijn signaal weg viel. Mijn iPhone had al die tijd volledig bereik. Maar blijf jij vooral geloven in wat je op internet leest. Anti-iPhone zijn is immers het nieuwe zwart, he?

De iPhone 4 is gewoon de meest indrukwekkende smartphone van dit moment. Dat anti-apple mensen constant moeten zeiken over een vermeend probleem -dat ze zelf nooit hebben ondervonden en waar ik als iPhone 4 gebruiker geen last van heb- om tenminste één ding te hebben om de iPhone op af te kraken, spreekt al boekdelen.

Ja, alles wat de iPhone kan, kon met andere telefoons al eerder. Alleen niet alles tegelijk, en zéker niet zo vloeiend, simpel en probleemloos als het met de iPhone kan. Werkelijk alles op de iPhone spreekt voor zich, browsen werkt soepel en zonder schokkerig gedrag, apps draaien zonder lag (terwijl de zogenaamd snellere snapdragons hier wel last van hebben), de batterij is beter, het beeldscherm is ongeëvenaard door welke smartphone dan ook, en zelfs de camera (die ik persoonlijk iets tegen vond vallen) is veel beter dan die van de Desire en de Nexus One.

De iPhone is gewoon, voor het vierde jaar op rij, de beste smartphone op de markt. Zelfs met het zwaar overtrokken antenneprobleem. Mensen die het daar niet mee eens zijn, zijn over het algemeen in te delen in twee groepen: 1. degenen die geen iPhone konden krijgen en hier rancuneus over zijn, en 2. degenen die geforceerd proberen duidelijk te maken dat ze niet met de wannabe meute meelopen door zich aan te sluiten bij de 'hippe Android'-personen.
pi_85415156
Maar wel met een death-grip! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')